356. forduló, 358. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. aug. 22. 9h:02'
EZ A 889. JÁTÉKHETED, 357. FORDULÓD
890. játékheted kezdete: aug. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


34 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [158,32] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+158 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 65 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 456.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 64. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 456.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 454.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 452.]

* 3. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 452.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 446.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 446.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 444.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 442.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+15 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 412.]

* 6. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot
17 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 412.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 411.]
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

* 7. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 411.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 411.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 411.]

* 8. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 19. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 409.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 407.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 407.]

* 9. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 182. varázslatot a 227. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 407.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 407.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 377.]

bb 458 1 beraksz a bankba a 458. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[157,31] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet!


(Továbbmész...) [156,31] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. Óriásölővel párszor kilyukasztod a vadász quwarg testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a vadász quwarg bal vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász quwarg torát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vadász quwarg fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 20, gyógyulás: 6, összesen: -14 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Eszel valamit. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 345.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Gralea. A feladatod a következő. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy pukkanó tűcsapdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 335.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy Tguarkhan!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan egyik karját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Tguarkhan bal oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a Tguarkhan testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 55, gyógyulás: 20, összesen: -35 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Zekdorjiusmurr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy vashegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott vashegyű nyilat 600 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shinlena. A feladatod a következő. A feladat igen nehéz: Szárnyas Tonnal, egy alakváltó ősmágussal kell Hatalom Kártyáit játszanod. Fél órát kapsz, hogy paklit készíts, aztán leültök játszani. Lényhordával játszol. Sajnos ellenfeled kezd. Már beütöttél nyolcat, amikor Ton leidézi a Mágia létsíkját, tíz percig pasziánszozik, és végül kivégez egy 40-es tűzgolyóval. Kellemetlen!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 305.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy szutykos remák!

Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra rohansz. Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy harci kalapácsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 285.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[155,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.

[12 pontot használtál fel, van még 273.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[154,32] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szutykos remák. {max. életpontja: 131-155.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra rohansz. Óriásölővel párszor kilyukasztod a szutykos remák testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szutykos remák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [153,32] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy oltárt. Leah híveié.

(Továbbmész...) [152,32] Továbbra is síkságon vagy. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő roguena nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra rontasz. Óriásölővel párszor kilyukasztod a roguena jobb első lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a roguena jobb első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A roguena karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a roguena malacfejét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a roguena jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a roguena karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 237.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[151,31] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 bronzpáncél [bronzpáncél ládikóba-> (183,31)-> 32 arany, -2 ÉP]. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [150,30] Dombos vidékre érkeztél.

Látsz egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [32 pontot használtál fel, van még 205.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 3 7 7 mozogsz 3 7 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 7 7 7 mozogsz 7 7 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 7 7 18 mozogsz 7 7 18
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 22 26 32 mozogsz 22 26 32
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 33 35 37 mozogsz 33 35 37
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 40 38 42 mozogsz 40 38 42
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(150,30) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Chara-din monolitja (#534), 22. jellempróba, érclelőhely
(151,31) nekrofun (#173)
(152,32) tavacska, Sheran oltár, roguena (#779)
(153,32) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, Leah oltár
(154,32) szutykos remák (#191)
(155,32) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kihívás tornya (#502), 24. jellempróba, oltár
(156,31) vadász quwargok (#241), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, Tguarkhan (#212), szutykos remák (#191)
(157,31) oltár, 28. jellempróba, érclelőhely

[182,26] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy purifikátor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 13, gyógyulás: 21, összesen: +8 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. {támadása: 34.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.


Találkozol NépekMindenSzigetével. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit csizmát, egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy Raia szent lovagja trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy kputtyintó csalán trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy Thargodan zsoldos trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy tűzelementál trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 151.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst NépekMindenSzigete részére. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 415. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 aranytermő ládikót NépekMindenSzigete részére. Sajnos nincs nálad az a tárgy. Sajnos nincs nálad aranypikkely. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 140. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 149.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 149.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 grifftojás). [0 pontot használtál fel, van még 149.]

* 4. BP: imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 119.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 89.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 59.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 56.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 56 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 56.]

* 7. BP: keresed a 393. szörnyet a 157. szörnyet a 7004. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy purifikátor császárt. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

* 8. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 55.]
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 55.]
Szupersebesen mormolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 53.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 14, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 53 pontod maradt, ebből a következő körre 53 pontot vihetsz át. Kapsz még 498 pontot. A következő körben tehát 551 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 357. fordulód.

Erő: 35 (40) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 123 cm
IQ: 35 (31) Támadás: 20 (22) Agresszió: 10 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 38 (40) Védekezés: 84 (88) Menekülés: 30 % Életkor: 110/117 év
Egészség: 37 (39) Életpont: 342/340 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: -5
Szerencse: 37 (39) Varázspont: 859/351 Pénz: 3559 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 78/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2416 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7130 TP-t kaptál. Jelenleg 732899 TP-d van. A következő szinthez még 67101 TP szükséges. Trófeáid: kputtyintó csalán, Raia szent lovagja, Orkhan Thai. A 353. fordulódban 13135 arany került a bankszámládra. 13397 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/34 ökölvívás: 2/33 szúrófegyverek: 19/28 (+4%)
vágófegyverek: 23/72 (+6%) ütőfegyverek: 28/60 lőfegyverek: *27/100
dobófegyverek: 18/81

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << óriásölő (#528) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/45 2. nyomkövetés: 85/47 3. lopás: 1/23
4. mászás: 13/50 5. csapdakészítés: 33/43 (+5%) 6. csapdaészlelés: 5/53
7. gyógyítás: 38/4 8. titkosírás: 16/31 9. felderítés: 33/94
10. szörnyidomítás: 14/34 11. teológia: 51/46 (+14%) 12. taumaturgia: 39/84 (+1%)
13. versengés: 4/11 14. zene: 37/80 (+30%) 15. szörnyismeret: 17/19
16. pszi: 8/24 (+11%) 17. zárnyitás: 1/35 18. vadászat: 12/71
19. vitalitás: 3/19 20. bányászat: 21/71 (+30%) 21. úszás: 17/87
22. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), átokmurgattyú (#225), purifikátor császár (#393) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) esszenciavédelem (#165) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) szörnycsábítás (#83)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), természet haragja (#141), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU.
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 58 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 233 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 arany (#50) 2 aranytermő ládikó (#504) 1 csillezsályalevél (#1253)
3 kaja (#2) 1 Rhatt páncélja (#458) 4 spiritusz (#170)
1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst kulcs (#184) 5 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 purifikátor háj (#269) 2 remák szív (#264)
1 rézdarab (#70) 1 Thargodan esszencia (#328) 3 vasérc (#152)
9 víz (#27)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Quwargok szaga és erősebb szaga KT-képességek mindig a területnek megfelelő quwargot generálnak, és működnek a Kiégett Földeken.
* - A bénító csapás harcművészeti képesség használati képlete egy kicsit változott. Elsősorban a magasabb HM értékeknél, illetve rákoncentrálva nőtt az esélye, hogy bejöjjön a képesség. Koncentráció nélkül a maximum 20 %-os értéket 88-as harcművészetnél éri el, koncentrálva a maximum 35 %-ot 103-nál.
* - A lőfegyver fejlődés kiírást kiszedtük a fordulókból. Mindenki figyelhette hosszú időn át, hogy van-e valamilyen hiba benne. A továbbiakban ilyen jellegű reklamációt nem tudunk elfogadni.
* - Mostantól a kalandozóharcban 20. szint fölött négyszer annyi tapasztalati pont jár a győzelemért, mint eddig.
* - Mostantól a kalandozóharcban a halhatatlanság másképpen működik, mint szörnyek ellen. A két fél közül csak annak számít a halhatatlansága, akinek nagyobb, és neki is csak annyi %-kal, amennyivel nagyobb az ellenfelénél.
* Mostantól lehetőség van a TF-en beállítós UL-t küldeni. Erre a következő szabályok vonatkoznak:
1. Két forduló között egy BUL-t lehet lépni.
2. A beállítós fordulóban nem kapsz TVP-t, nem regenerálsz VP-t, PP-t, ÉP-t.
3. Nem ér véget a táborozás.
4. Nem költhetsz TVP-t.
5. A kezdő és befejező parancsok közül csak az hajtódik végre, amelyik parancs engedélyezve van a beállítós fordulóban.
6. Az engedélyezett parancsok:
BA, BB, BPB, BPK, CIR, DD, DX, EXT, FAS, FF, FFK, FGO, FGY, FKT, FKU, FLH, FM, FNO, FOG, FSE, FTV, FU, FVH, GYJ, HU, KB, KF, KNO, KPB, KPK, L, FL, LE, MAK, OV, PBE, PKI, T, TKB, TNO, TV, VI, VIK.
7. A H parancsok közül, csak a H 1 engedélyezett az olimpiai nevezésre.
8. A T, L, FL, FU parancsok nem sülnek ki azonnal, ha a mezőn van is olyan, amire kisülhetne. Csak eltárolódnak.
9. A MAK parancsoknál, hasonlóan a kezdő és befejezőknél, minden parancsot kiír, de csak az hajtódik végre, ami szerepel a fenti listában. A makrókat lehet bővíteni olyan parancsokkal is, amik nem engedélyezettek. Ezek kiíródnak, letárolódnak a makróban, de nem hajtódnak végre.
A beállítós forduló ára 20 vagy kevesebb sor esetén:
e-mail: 15 zseton.
postai forduló: 24 zseton.
A kettő együtt 33 zseton.
20 parancs felett 4 parancsonként +1 zseton. Tehát 21 parancsnál, e-mailben 16 zseton, 25-nél 17 stb.
A beállítós forduló beleszámít a jelenlét bónuszba, és a jelenlét bónusz csökkentheti az árát, de a JB ennek sem csökkenti az árát 20 zseton alatt.
BUL-t küldeni kétféleképpen lehet:
1. A honlapunkról az UL-küldővel. Alul be kell jelölni a Beállítás forduló négyzetet.
2. Ha más módon küld valaki UL-t, akkor a fordulószám és jelszó közé be kell szúrni a &BEALL=OFF paramétert.

Üzenet küldése a karakternek