27. forduló, 29. forduló, Kömörc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 5. 13h:51'
EZ A 496. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
497. játékheted kezdete: aug. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5920
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

KÖMÖRC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [28,5] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 158.]

* 1. KP: le 2438 0 0 leveszed/lerakod a 2438. tárgyat
Elteszed az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

m 1 mozogsz északkeletre
[29,4] Épületek tűnnek fel. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a botot ellenfeledre ugrasz. Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az útonálló fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az útonálló testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " A következő épületeket látod: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Találkozol Tylavini Uthyllirrel. Egy bőrpáncélt visel. Felszerelését egy rőtmanó trófea és egy útonálló trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Vidám Gorkával. Fairlight híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Egyszercsak megpillantod Karamon táborát. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [10 pontot használtál fel, van még 148.]

ve 8 megveszed a 8. tárgyat
Vásároltál 1 szöges bunkót. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

le 4 leveszed/lerakod a 4. tárgyat
Elrakod a botot. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

kf 8 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

ee 95 105 97 eladod a 95. tárgyat a 105. tárgyat a 97. tárgyat
Eladtál 1 bakkura bőrt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 4 evaporőr hájat. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rákpáncélt. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 148.]

ee 106 40 eladod a 106. tárgyat a 40. tárgyat
Eladtál 3 fabontót. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kis vaskulcsot. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 148.]

ve 249 3 megveszed a 249. tárgyat 3
Vásároltál 3 bumerángot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

fkt 10 felt. készítesz a 10. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 138.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

ve 3 megveszed a 3. tárgyat
Vásároltál 1 vizestömlőt. 14 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[28,5] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a piromenyét testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét bal első lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a piromenyét fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a erdei makkfonyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mérges nyukmár jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a mérges nyukmár jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy óriás patkány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás patkány fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [28,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kaszabolósáska mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [28,7] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos tetű nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a gyilkos tetű jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis púpos burástya trófeát, és diadalmasan beszerzel egy gyilkos tetű trófeát. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy gorombilla. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gorombilla fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[44 pontot használtál fel, van még 94.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[27,8] A terep továbbra is ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy szőrlajhár. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szőrlajhár jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szőrlajhár testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a szőrlajhár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szőrlajhár leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a szőrlajhár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Mancsával a szőrlajhár végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szőrlajhár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [26,9] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szőrös pók. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször eltalálod a szőrös pók egyik lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a szőrös pók testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrös pók puha testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a szőrös pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [26,10] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy színes dözmöng. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a színes dözmöng testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a színes dözmöng bolyhos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A színes dözmöng szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 64.]

m 2 mozogsz keletre
[27,10] A terep továbbra is sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy megsebzett vadász varkaudar. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy grákó denevér lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a grákó denevér testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a grákó denevér bőrszárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A grákó denevér állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a grákó denevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 54.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy színes dözmöngöt. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 53.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 52.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 51.]

* 4. BP: kf 2438 0 0 kézbeveszed/felveszed a 2438. tárgyat
A ruhádra illeszted az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 5. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 50.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+8 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következő körben tehát 197 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kömörc, egy tüsi ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Ez a 28. fordulód.

Erő: 16 Szint: 8 Merészség: 4/1 Magasság: 113 cm
IQ: 9 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 17 Életpont: 190/138 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 36 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 130 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 881 TP-t kaptál. Jelenleg 6 889 TP-d van. A következő szinthez még 111 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 ütőfegyverek: 11 dobófegyverek: 6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
42,104 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 671 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 10
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyismeret: 5 (+1)
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 1 12. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
mászol max. 999 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 31.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpáncél (#90) 1 mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
3 * bumeráng (#249) 1 dárda (#10) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * szöges bunkó (#8)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany éjmedál (#2438) 3 ezüst nyaklánc (#117)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 deus ex machina (#1) 22 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 moa antigrav (#2204) 1 + tüskecsapda (#242)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [bennük 12 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
2 vizestömlő (#3) [bennük 18 korty víz (#27), fér még: 22]
1 zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 bordacsont (#16) 2 dözmöng szív (#122)
20 drótszőr (#37) 1 grákóbőr (#41) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33) 19 madártoll (#112)
4 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85)
5 ormánygőte csont (#21) 3 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 17 sallank karom (#128) 4 smirglilevél (#29)
1 tükör (#43) 6 varányszem (#30)

Összsúly: 38.83 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 1 bakkura bőr (#95) 1 bot (#4)
4 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106) 1 kis vaskulcs (#40)
1 rákpáncél (#97)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 bumeráng (#249) 1 dárda (#10) 1 dözmöng szív (#122)
1 grákóbőr (#41) 4 gyenge méreg (#26) 1 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 2 mandibulapenge (#125) 2 pirkit (#153)
1 szöges bunkó (#8) 12 víz (#27) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

25 26 27 28 29 30
3
4
5
6
7
8
9
10
11
(26,9) szőrös pók (#100)
(26,10) színes dözmöngök (#78)
(27,8) szőrlajhár (#141), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(27,10) vadász varkaudar (#108), grákó denevér (#25)
(28,5) piromenyét (#99), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), tűzrakó hely (#1169), Elenios oltár, 18. jellempróba, mérges nyukmár (#95), óriás patkány (#42)
(28,6) kaszabolósáska (#83), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(28,7) gyilkos tetű (#116), gorombilla (#38)
(29,4) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), útonálló (#130), Tylavini Uthyllir (5905. kalandozó), Vidám Gorka (6109. kalandozó), egy kobudera férfi, Karamon (6115. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek