271. forduló, 273. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 16. 12h:15'
EZ A 466. JÁTÉKHETED, 272. FORDULÓD
467. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [195,122] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+78 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+4 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy purifikátor fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 15 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a purifikátor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 477.]

* 1. KP: vv 71 19 26 elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 475.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 473.]
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

* 3. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 473.]

* 4. KP: vv 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

vi 5 0 40 viselkedésed: 5 40
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

fgy 40 30 felt. gyógyítás 40 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+84 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 433.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[195,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Hmm, csak egy purifikátor császár. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 33 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Oopssz, ez mellément! A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 161, gyógyulás: 33, összesen: -128 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.

(Továbbmész...) [196,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy purifikátor. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 25, gyógyulás: 3, összesen: -22 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy purifikátor császár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Ezt a támadást elhibáztad! A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Oopssz, ez mellément! A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 164, gyógyulás: 34, összesen: -130 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [197,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy purifikátor császár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 40 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Oopssz, ez mellément! Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 70, gyógyulás: 14, összesen: -56 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Sonchus Arvensis hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
Összefutsz egy hófehér, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre mélykék színű. Leah hűséges követője. Egy arany taalru éremet, egy bozontfonatot, egy gyémánt Vlagyi-díjat, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy örök. csillagkövét, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy szürke bőrkesztyűt, egy tirik-hun medált, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy varkaudar katona trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Összeismerkedtek. Az ő neve Farren Whyde. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[17 pontot használtál fel, van még 416.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+79 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 376.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[197,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hidra. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a hidra testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a hidra testét. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a hidra egyik fejét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a hidra egyik fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 6 vizet.) 3 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 269, gyógyulás: 50, összesen: -219 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+88 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [198,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy purifikátor császár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Támadásodat elkerülte ellenfeled. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+89 életerő.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű alakváltó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Chara-din felszentelt papja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: vérbeli zsoldos. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Morghatal A'ton trófea és egy kreiton jótündér trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke.
Nem látszik valami barátságosnak.
Odébbállsz.

(Továbbmész...) [199,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kaqxar lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor császár lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 31 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 170, gyógyulás: 34, összesen: -136 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+62 életerő.) Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy hidra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra nyálkás testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hidra testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a hidra egyik fejét. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 150, gyógyulás: 24, összesen: -126 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+89 életerő.) [135 pontot használtál fel, van még 241.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+78 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 201.]

m 4 2 1 mozogsz délre, keletre, északkeletre
[199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.

Utad során felfedezel egy ryuku hajóroncsot. (ld. enc.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, tüsi hajú, zöld szemű drow férfi táborát. A bőre sötétebb az átlagosnál. Chara-din misszionáriusa. Egy Amélia nyakláncát, egy arany pikkelyvértet, egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy mind. kristályát, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zúzókesztyűt visel. Fegyverzetét egy ében hadúr trófea, egy csataremák trófea és egy vark. kardtáncos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [200,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rhiannon. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy purifikátor. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 17 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a purifikátor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 30, gyógyulás: 3, összesen: -27 ÉP}

Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hidra. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hidra jobb első lábát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a hidra testét. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 8 vizet.) 3 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 154, gyógyulás: 26, összesen: -128 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [201,122] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel.

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 186.]

m 4 mozogsz délre
[201,123] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

szk 157 keresed a 157. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy purifikátort. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

ef 30 533 energia fejlesztése 30
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-25 TU.] [175 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: dd 56 114 119 eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat
Sajnos nincs nálad mákrózsa virág. Sajnos nincs nálad kaktusztüske. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 5 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 7, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 413 pontot. A következő körben tehát 416 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU HAJÓRONCS (1163. TEREPTÁRGY)
A hullámok mosta tengerparton jártadban különös dolog szúr szemet. Nem is olyan messze, a kristálytiszta vízfelületen keresztül valami kolosszális méretű, sötét tárgyra leszel figyelmes. Aztán még valamit felfedezel, egy félbetört ryuku lándzsát sodor feléd a tengervíz. Csak nem egy ryuku hajó süllyedt itt a víz alá? Lehet, hogy érdemes lenne a víz alá merülni, és megpróbálkozni a felderítésével. Ahhoz, hogy erre rászánhasd magad, a KUT 35 parancsra van szükséged, na meg némi úszástudásra. Mivel láthatóan mélyre kell merülni a roncs feltérképezéséhez, na meg 35 TVP-nyi idő levegő nélkül még a legnagyobb tüdejű trollnál is fulladáshoz vezetne, Feltételes Kutatás parancsod csak akkor jön létre, ha előtte elmondtál magadra egy vízlélegzés varázslatot. A kutakodás idejére tárgyaidat természetesen a parton hagyod, jól elrejtve a parti sziklák és bozótosok rejtekében.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 272. fordulód.

Erő: 54 (61) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 258 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 20 (24) Védekezés: 41 (46) Menekülés: 40 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 402/273 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 38 (46) Varázspont: 394/4 Pénz: 5539 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 55/6 Pszi pont: 122/126 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 2792 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 835 TP-t kaptál. Jelenleg 2 279 079 TP-d van. A következő szinthez még 20 921 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, Kitaszított, szánalmas pondró. A 251. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 2/44 szúrófegyverek: 1/14
vágófegyverek: 24/30 ütőfegyverek: 33/9 (+3%) lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 26/41 (+11%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (20 -); ezüstshuriken (#327) max. 3 db (997 .); tolmokov-koktél (#351) max. 3 db (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
201,123 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 116,82
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61, 83, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/59 2. nyomkövetés: 52/46 (+15%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 16/65 5. csapdakészítés: 24/17 (+7%) 6. csapdaészlelés: 9/73
7. gyógyítás: 46/36 (+219%) 8. titkosírás: 26/61 9. felderítés: 27/63
10. szörnyidomítás: 15/40 11. teológia: 22/18 (+3%) 12. taumaturgia: 27/63
13. szerencsejáték: 6/29 14. versengés: 10/72 15. harcművészetek: 1/20
16. zene: 17/0 17. szörnyismeret: 46/25 (+27%) 18. pszi: 26/65 (+9%)
19. zárnyitás: 17/88 20. vadászat: 14/26 21. bányászat: 31/45
22. testépítés: 43/81 23. úszás: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
massza (#217)
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), vortexmágus (#418), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) agykorbács (#97) >> domináns morf (#7624)
agykorbács (#97) >> halálos morf (#7618) agykorbács (#97) >> brutális morf (#7620)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (számláló: 0)
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 83, 92, 124, 125, 129, 134, 170, 192, 193, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 16, 44, 47, 49.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1231 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 105 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 112 vashegyű nyíl (#176) 18 szürke bőrkesztyű (#271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1 olló (#335) 648 mákrózsa virág (#56) 2 moa harci nadrág (#1862)
1073 vasérc (#152) 1044 quwarg tojás (#360) 265 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 159 pirkit (#153) 720 kaja (#2)
8 trikornis szarv (#198) 109 sallank karom (#128) 244 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 63 szuperkötél (#209) 139 jégpasztilla (#1566)
6 bunthar bőr (#733) 2 pásztorbot (#513) 637 vas dobónyíl (#189)
64 xirnox szív (#213) 602 nyílvessző (#108) 5 jégszilánk (#1128)
2 tarantulakarom (#887) 400 isteni könnycsepp (#260) 30 megsemmisítő (#1540)
77 karbin plazma (#199) 54 tolmokov-koktél (#351) 131 sötét ital (#284)
312 rókafarok (#124) $425 gyöngymangó ($135) 234 csontkulcs (#74)
2 fejsze (#1240)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
44 arany (#50) 2 kaja (#2) 3 purifikátor háj (#269)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

194 195 196 197 198 199 200 201 202
120
121
122
123
124
(195,121) purifikátor császár (#393)
(195,122) purifikátorok (#157)
(196,121) purifikátorok (#157), purifikátor császár (#393)
(197,121) purifikátor császár (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), Farren Whyde (1544. kalandozó)
(197,122) hidra (#780)
(198,122) purifikátor császár (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), egy ismeretlen isten rúnaköve, egy alakváltó férfi
(199,122) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), purifikátor császár (#393), hidra (#780)
(199,123) ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), egy elf férfi
(200,123) művészi porolit (#720), purifikátorok (#157), hidra (#780)
(201,122) 22. jellempróba, Tharr oltár
(201,123) nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek