254. forduló, 258. forduló, Judás Dor Blazeer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. júl. 22. 10h:04'
EZ A 672. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD
673. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1864
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

JUDÁS DOR BLAZEER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Sudár Virággal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy teriadan karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Quwaxotix trófea és egy ezerszemű bestia trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Mentális auráját felismered, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összefutsz egy barna hajú, zöld szemű, körszakállas kobudera férfival. Sheran kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vértjét, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy olimpiai rézmedált, egy Rasolphius kitűzőjét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy Ylgoroth trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Összeismerkedtek. Az ő neve Nardaal, a Róka. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Ved-Smillon adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 33 kábító nyilacskát. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Ilinor dor Blazeer a feladója! Na nézzük, mit küldött: 300 vas dobónyilat. Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Ilinor dor Blazeer csomagja, a következőt találod benne: 50 pszi követ. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon egy hollófekete, hosszú hajú, égszínkék szemű árnymanó férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
Az 1. napon újból összeakadsz Sudár Virággal. Érzékeled auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 3. napon megintcsak összeakadsz Sudár Virággal. Elég egy mentális pillantás aurájára: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Gilette átadott neked a 3. napon 30 TU-t.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+18 tvp ). Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+472 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+50 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy trikornis herceg nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. Semmi hatás! Távolról becsületjel varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis herceg bal első lábát. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával súrolod a trikornis herceg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Húsodat át- meg átjárja a trikornis herceg szarva. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A trikornis herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3381 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 75, gyógyulás: 83, összesen: +8 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 598.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 596.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 596.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 215 99
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 596.]

* 3. KP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 596.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 602 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 593.]

ek 40 20 t. energia kisütése: 40 20
Ebben a körben már csak 11 TU-t válthatsz át: Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 55 TVP-t. [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 648.]

kf 1372 2 kézbeveszed/felveszed az 1372. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

kb 1561 1 kiveszel a bankból az 1561. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Krogan buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

bb 189 250 beraksz a bankba a 189. tárgyat (250 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 250 vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

flh 5 189 1 felt. lőfegyver haszn. 5 a 189. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 5 189 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

flh 18 1590 felt. lőfegyver haszn. 18 az 1590. tárggyal
Ok, FLH 18 1590 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

flh 19 189 2 felt. lőfegyver haszn. 19 a 189. tárggyal (2 darabot)
Ok, FLH 19 189 2 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

flh 27 189 felt. lőfegyver haszn. 27 a 189. tárggyal
Ok, FLH 27 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

hu 138 249 303 hulladék: 138 249 303
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk dobónyílat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bumerángot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Fairlight köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

hu 298 418 1561 hulladék: 298 418 1561
Hulladék, ezért nem gyűjtesz arx formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz era formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Krogan buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

hh 504 248 248 használod az 504. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: arx formázó minta (186,106)-> (25 ap), bumeráng (186,106)-> (148 ap), era formázó minta (186,106)-> (25 ap), Fairlight köpenye (186,106)-> (80 ap), ubuk dobónyíl (186,106)-> (80 ap), Krogan buzogánya (186,106)-> (230 ap), összesen 588 arany, 12 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 642.]
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-56 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 636.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-58 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 630.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,112) trikornis herceg (#261)

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a gyöngymangó a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 16 kerek kő, 3 karbin plazma, 9 szopókő, 25 smirglilevél, 1 szent jogar.
magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-60 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 610.]

pki 23000 kiveszel a bankból 23000 aranyat
Kiveszel a bankból 23000 aranyat. A számládon van még 3010 arany. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

be 710 213 138 bemész a 710. épületbe
Bah, mit neked néhány röhejes gyertya?! Nekirontasz a körnek, lábadat rúgásra lendíted. A következő pillanatban minden elfeketedik előtted, a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá. A kántálás egyre hangosabbá válik, iszonyúan fázni kezdesz. Agresszív hangulatod pillanatok alatt elmúlik, már csak a menekülésen jár az eszed. Szerencsére ki tudsz szakadni a sűrű ködből és képes vagy elinalni. Gyűlölettel tekintesz vissza a körre, miközben a gyertyák gunyoros táncukat járják... [5 pontot használtál fel, van még 605.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával eltalálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1983 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 25, gyógyulás: 56, összesen: +31 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar hírnök jön feléd. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy bíborcserjét. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csataremák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a csataremák fejét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával párszor megpöccinted a csataremák testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a csataremák nyakát. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával gyengén megütöd a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). A csataremák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
9081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1483, sebződés: 254, gyógyulás: 261, összesen: +7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [198,111] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy királyi őrsáncot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Aad-Shaar Asyn hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra.
Összeakadsz egy hollófekete, hosszú hajú, égszínkék szemű árnymanó férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te. Elmosolyodsz, majd vad csatakiáltással a másikra rohansz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled megveti a lábát, és troglodita fúvócsővel Rád lő. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az árnymanó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Feléd repül 6 troglodita tüske. Több lövedéke átfúrja a testedet. (6 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+25 ÉP). Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnymanó testét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). (bőre védelmezi.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd az árnymanó fejét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). (bőre védelmezi.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Vámpírölővel az árnymanó több döféssel felnyársalja a testedet. (7 támadástól 363 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az árnyak védelmeznek (+73 ÉP). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. T'vadar tőrével az árnymanó jól megszurkálja a fejedet. (6 támadástól 239 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az árnyak védelmeznek (+48 ÉP). Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az árnymanó testét. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). (bőre védelmezi.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod az árnymanó testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). (bőre védelmezi.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Vámpírölővel az árnymanó több döféssel felnyársalja a jobb oldaladat. (6 támadástól 369 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az árnyak védelmeznek (+74 ÉP). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 78 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. T'vadar tőrével az árnymanó nagy lendületekkel át- meg átszúrja a nyakadat. (6 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az árnyak védelmeznek (+52 ÉP). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 1424, sebződés: 1495, gyógyulás: 506, összesen: -989 ÉP}


Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [63 pontot használtál fel, van még 542.]
Feltámadsz! (+812 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 542.]

(Továbbmész...) [197,110] Az erdőt síkság váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. [9 pontot használtál fel, van még 533.]

v 181 188 105 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(197,110) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 40. jellempróba, Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)
(198,111) bűbájlidérc (#761), királyi őrsánc (#1140), oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), egy árnymanó férfi
(199,112) trikornis herceg (#261), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), Chara-din monolitja (#534), csataremák (#694)

[188,105] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Dornodon hívei emelték.

Van itt egy fekete mágustorony (643. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 523.]

vtn 163 163 varázslat tanulás: a 163. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: dimenzióugrás. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 488.]

vtn 242 varázslat tanulás: a 242. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: Thargodan illúzió. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 453.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[197,110] Szűnni nem akar a zöld síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...) [196,109] A síkság után kisebb hegyek következnek.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [195,108] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Látsz egy vaskohót. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy alanori csatamén lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot!

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 410.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[194,107] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ősdentor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor jobb oldalát. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával gyengén megütöd az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4012 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 21, gyógyulás: 96, összesen: +75 ÉP}


(Továbbmész...) [193,106] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy raaba-fát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy kronotapír. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 78, gyógyulás: 11, összesen: -67 ÉP}


(Továbbmész...) [192,105] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy halálmadár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár bal szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 493 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ripityára tört rúnakövet. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy elpusztított szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított borkonyó cserjét. Észreveszel egy elpusztított fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított fekete kaktuszt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kronokukac került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával csak érinted a kronokukac testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ez kronoérintés volt (-3 TVP). A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1975 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 8, gyógyulás: 54, összesen: +46 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [27 pontot használtál fel, van még 368.]

m 6 mozogsz nyugatra
[191,105] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Észreveszel egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzrakó helyet. Az apró alak a tűz körül gyanúsan méreget, láthatóan nem szívlel. Helyes, féljen csak! - gondolod, és most az egyszer megkegyelmezel neki, vagyis harc nélkül távozol. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Cenarius közeledik. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Máris repül feléd néhány bronzhegyű nyíl. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 145 életpontot vesztettél. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Cenarius szügyét. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a Cenarius fejét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). Ent pásztorbottal többször eltalálod a Cenarius jobb oldalát. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a Cenarius testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A Cenarius megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 íjászkencét. (ld. enc.) 6466 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1288, sebződés: 355, gyógyulás: 200, összesen: -155 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +95 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 359.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), bűbájlidérc (#761), Cenarius (#7003)
(192,105) halálmadár (#351), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), 255. jellempróba, kronokukac (#285)
(193,106) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), 49. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), kronotapír (#286)
(194,107) 49. jellempróba, Leah oltár, ősdentor (#282)
(195,108) vaskohó (#155), 36. jellempróba, művészi porolit (#720), Tharr oltár, érclelőhely
(196,109) Raia rúnaköve, oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(197,110) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 40. jellempróba, Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)

[364,67] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Felfedeztél egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét.

Utad során felfedezed Moonstruck táborát. Auráját mágikus vihar övezi. Egy balkezes gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt, egy Thargodan amulettet és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy Fürge Maidena trófea, egy káoszdémon trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 344.]

v 181 309 63 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), Moonstruck (1148. kalandozó)

[309,63] Épületek tűnnek fel. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek. Hirtelen egy kalandozót pillantasz meg, amint épp kilép a Thargodan mágustorony ajtaján. Természetesen illúzió fedi az alakját, ahogyan a tiédet is. Mikor észrevesz, hosszan vizslat téged, végül határozottan megindul feléd. Vajon mit akarhat?
- Kalandozó vagy Ghalláról - ezt sokkal inkább állítja, mint kérdezi. - Egy versenyt szervezek a hozzád hasonló, kemény kalandozóknak, érdekel a dolog? - kérdi, te pedig elgondolkodsz: vajon mitől olyan furcsa ez a figura? Hogy nem mutatkozott be? Hisz ez elég gyakran előfordul. Hogy nem látsz át az illúzióján? Biztos, valami általad ismeretlen Közös Tudat tagja.
- Miről van szó? Mondjad gyorsan, mert sietek - játszod meg az igen elfoglaltat.
- Egy xh'redqen hasonulót kell becserkészni. Max. ötfős csoportokat versenyeztetek. A nevezési díj fejenként 500 ghallai arany. A hasonuló a mélysivatagban él, és csak nagyon ritkán hagyja el azt, de én történetesen tudom, hogy hol tanyázik egy - mondja, aztán pontosan elmagyarázza, hogyan találhatsz oda, a sivatag közepén álló kátránygödörhöz, ahová a hasonuló néha megmártózni jár. - Nevezni a helyszínen lehet - mondja, aztán halk pukkanással egyszerűen eltűnik!
Gyanús! Nagyon gyanús! De azért megfontolandó ajánlat. (13. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 159, délre 54 mérföldre teljesítheted.)

Egy megkínzott behemót óriási karmához hasonlatos, groteszk képződmény nyúlik ki a kiégett földből. A torony körül mágikus szikrák pattognak, nyilván egy nagyhatalmú Thargodan mágus lakik itt. (675. épület.)
Egyszercsak megpillantod egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Raia első számú avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy dalebg.kristályvértet, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy mithril sisakot, egy nap szimbólumot, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy Raia csataszoknyáját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy szerencsetalizmánt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy fattylord trófea, egy mópat fatty trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 334.]

ef 70 509 energia fejlesztése 70
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-31 TU.] [217 pontot használtál fel, van még 117.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

* 2. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 117.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 36 arannyal tartozol a kincstárnak. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 36 csengő aranytallért. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 30, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 117 pontod maradt, ebből a következő körre 117 pontot vihetsz át. Kapsz még 397 pontot. A következő körben tehát 514 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DIMENZIÓUGRÁS (163. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A dimenzióugrás a mágusok legalapvetőbb eszköze, melyek segítségével aktiválni tudják a különböző térkapukat. Használatához keresned kell egy térkaput, és ismerned kell egy másikat, amelyik ezen keresztül elérhető. (A térkapuknak afféle "színkódjuk" van: egy térkapu csak a vele azonos színkódúhoz tud elteleportálni téged.) A dimenzióugráshoz a V 163 <X> <Y> parancsot kell kiadnod 55 VP-ért és 5 TVP-ért, ahol <X> <Y> a célpont térkapu koordinátái. [Ezek a koordináták sokszor fiktívek, nem valós földrajzi helyet jelölnek: pl. lehet, hogy a célpont térkapu a Sötét Földön van, és bár V 163 310 45 paranccsal közelíted meg, ez mégsem azt jelenti, hogy a Sötét Föld ezen a létsíkon, a tengerben van...] A dimenzióugrással való mozgás beleszámít az egy körben megtehető maximális lépésszámba. Nem árt ha tudod, hogy bizonyos varázslatok megakadályozhatják, hogy átlépj a térkapukon.

THARGODAN ILLÚZIÓ (242. VARÁZSLAT)
Általában, nem sok értelme van egy illúzióvarázslatnak, amely Thargodannak álcáz - hiszen a Thargodanok ugyanúgy megtámadják egymást, mint más lényeket. Azonban a Sötét Földön megtalálható néhány groteszk "település", a Sötét Hercegek által semlegesnek kinevezett terület, ahol, bár egymást folyton kijátszva, egymást kihasználva, mégis öldöklés nélkül üzletelhetnek egymással a Thargodanok. Persze, egy ember, elf vagy más, az anyagi síkról származó lény ellenségnek számít itt is, és azonnal kivégzik. Erre a célra szolgál a Thargodan illúzió, hogy belopódzva ezekre a semleges területekre, Északtűz, Sárkányverem és Lávafolyó városába, vásárolhass a Thargodanok által összegyűjtött ősi relikviákból, vagy hogy elsajátíthasd a nagyhatalmú varázslataikat. Ezek a települések természetesen a városi teleport varázslattal is megközelíthetők. A Thargodan illúzió használatához parancsot nem kell kiadnod, automatikusan elmondod 50 VP árán, mielőtt belépnél vagy beteleportálnál egy ilyen városba.

CENARIUS (7003. SZÖRNY)
Az erdőben rejtőző kentauruszoknak is megvannak a maguk vezetői. A birodalmuk határán portyázó őrjáratok vezetője Cenarius, a délceg, megalkuvást nem tűrő, vérszomjas harcos. Legyőzésére csak akkor van esélyed, ha belülre kerülsz halálosan pontos íjának hatósugarán, ellenkező esetben hamarosan hasonlítani kezdesz a sünmedvéhez. Persze még ezután is komoly problémákba ütközhetsz, a csupa izom kentaurusz nem mindennapi ügyességgel forgatja rövid lándzsáját.

ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY)
Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást.

KARAKTERLAP

Judás Dor Blazeer, egy kopasz, félszemű, rövid bajszú árnymanó férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din felszentelt papja vagy. Papi hited: 129. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 256. fordulód.

Erő: 29 (36) Szint: 33 Merészség: 10/5 Magasság: 106 cm
IQ: 38 (48) Támadás: 63 Agresszió: 10 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 31 (42) Védekezés: 84 Menekülés: 30 % Életkor: 7/16 év
Egészség: 37 (53) Életpont: 813/626 Jellem: gonosz (27) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (68) Varázspont: 1177/503 Pénz: 12331 arany Kép. pont: 70
Tudatpont: 42/0 Pszi pont: 290/332 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3037 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27995 TP-t kaptál. Jelenleg 4531388 TP-d van. A következő szinthez még 468612 TP szükséges. Trófeáid: vark. kardtáncos, csataremák, kisebb quwarg isten. A 256. fordulódban 3010 arany került a bankszámládra. 3010 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/70 ökölvívás: 1/61 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 26/56 ütőfegyverek: 39/55 (+6%) lőfegyverek: 12/88
dobófegyverek: 34/15 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ent pásztorbot (#1384) (140%) << vámpírkard (#358) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (5 -17.); kábító nyilacska (#1590) (18 .); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (19 -26.); vas dobónyíl (#189) (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/64 (+32%) 2. nyomkövetés: 81/81 (+24%) 3. lopás: 3/23
4. mászás: 16/54 5. csapdakészítés: 16/47 6. csapdaészlelés: 11/69
7. gyógyítás: 8/99 8. titkosírás: 3/59 9. felderítés: 31/52 (+4%)
10. szörnyidomítás: 7/86 11. teológia: 87/53 (+3%) 12. taumaturgia: 76/44 (+23%)
13. szerencsejáték: 8/71 14. versengés: 12/70 (+8%) 15. zene: 14/42
16. szörnyismeret: 43/14 (+34%) 17. pszi: 29/46 (+35%) 18. zárnyitás: 11/83
19. vadászat: 3/85 20. bányászat: 16/90 (+34%) 21. úszás: 2/82
22. főzés: 6/88 (+16%) 23. csapatmunka: 2/91

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 210 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
mászol max. 260 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
ongóliant (#159), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), 9966. szövetség (#9966), Tompaeszü Nyüzsi (#3894), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
Szeretet Vándorai (#9138), kardfogú fülemüle (#146), átokmurgattyú (#225), őrjáratozó katona (#274), csápos otagi (#395), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), varkaudar hírnök (#686), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> nők (#999) káoszcsapás (#200) >> férfiak (#998)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
izomernyesztés (#33) >> hegyi góliát (#244) izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258)
villámcsapás (#50) >> purifikátor (#157) káosz szava (#207) >> vark. kardtáncos (#693)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691) villámcsapás (#50) >> varkaudar hírnök (#686)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot!
3.) Híveim lelke sötét, akár az éjszaka. Ugye a tiéd is? [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 333-as gonoszságot].

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 21 felderítő, 14 szabotőr, 26 harcos, 14 királynő, 7 élőholt, 7 vadász.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
a sebzés se utolsó (279)
vallási öntudat (290)
maffiózó (293)
illúzió akasztás (331)
vadászidény (351)
kiontott vér (371)
hármas szövetség (383)
árnyak oltalma (386)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 465 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arx formázó minta (#298) 38 bumeráng (#249) 1 era formázó minta (#418)
1 Fairlight köpenye (#303) 1 gyógykenőcs (#313) 5 gyöngymangó (#135)
2 pszi kő (#248) 16 ubuk dobónyíl (#138) 250 vas dobónyíl (#189)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10538 arany (#50) 2 íjászkence (#1225) 1 kaja (#2)
2 mocsári penke (#148) 1 óndarab (#85) 1 sáfránypor (#211)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(309,63) Thargodan mágustorony (#675), 13. többszemélyes kaland, egy kobudera férfi

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Quwargok szaga és erősebb szaga KT-képességek mindig a területnek megfelelő quwargot generálnak, és működnek a Kiégett Földeken.
* - A bénító csapás harcművészeti képesség használati képlete egy kicsit változott. Elsősorban a magasabb HM értékeknél, illetve rákoncentrálva nőtt az esélye, hogy bejöjjön a képesség. Koncentráció nélkül a maximum 20 %-os értéket 88-as harcművészetnél éri el, koncentrálva a maximum 35 %-ot 103-nál.
* - A lőfegyver fejlődés kiírást kiszedtük a fordulókból. Mindenki figyelhette hosszú időn át, hogy van-e valamilyen hiba benne. A továbbiakban ilyen jellegű reklamációt nem tudunk elfogadni.
* - Mostantól a kalandozóharcban 20. szint fölött négyszer annyi tapasztalati pont jár a győzelemért, mint eddig.
* - Mostantól a kalandozóharcban a halhatatlanság másképpen működik, mint szörnyek ellen. A két fél közül csak annak számít a halhatatlansága, akinek nagyobb, és neki is csak annyi %-kal, amennyivel nagyobb az ellenfelénél.

Üzenet küldése a karakternek