213. forduló, 215. forduló, Rókákba Beleordító összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 8. 15h:05'
EZ A 553. JÁTÉKHETED, 214. FORDULÓD
554. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2096
SZÁMLA : XXXX

RÓKÁKBA BELEORDÍTÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [161,88] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 17. pontnál.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+110 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: kf 1563 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat
A fejedre teszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 2. KP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-9 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 351.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ftv 150 157 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot a 157. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

vv 26 28 elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 349.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 347.]

hu 127 159 270 hulladék: 127 159 270
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulakaszát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaspajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

hu 20 76 14 hulladék: 20 76 14
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fúvócsövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

dd 127 159 270 eldobod a 127. tárgyat a 159. tárgyat a 270. tárgyat
Elhajítasz 1 mandibulakaszát. Elhajítasz 1 kis vaspajzsot. Elhajítasz 1 gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy szöges bőrpajzs elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 327.]

lm 18 18 905 mozogsz 18 18 905
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [18. PONT.] Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [3 pontot használtál fel, van még 324.]

lm 23 900 24 mozogsz 23 900 24
Egy széles, magas terembe érsz. [22. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zoloboo sámán az. Fegyvere egy mandibulakasza. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zoloboo sámán bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán bal oldalát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 60, gyógyulás: 54, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mandibulakaszát [mandibulakasza ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 1 moa stukit és 15 stukilövedéket. A fal mellett találsz egy vasalt faládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 grifftojás [grifftojás ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP], 50 arany, 1 moa üveggömb, 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 52 arany, -2 ÉP], 1 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [23. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [24. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [17. PONTON.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [19 pontot használtál fel, van még 305.]

lm 19 28 29 mozogsz 19 28 29
A fenébe! Egy zsákutca. [19. PONT.] Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [26. PONTON.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [27. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [28. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zoloboo törzsfő van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a zoloboo törzsfő fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo törzsfő bal oldalát. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a zoloboo törzsfő bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zoloboo törzsfő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 24 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 10 mérg. ubuk dobónyilat. 1 878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 48, gyógyulás: 53, összesen: +5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy kis szobába érkezel. [29. PONT.] Hamarosan egy áeratikus hasnyákot pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák fejét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák farkát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 25 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 59, gyógyulás: 27, összesen: -32 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 290.]

lm 31 31 31 mozogsz 31 31 31
Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [31. PONT.] Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [32. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[6 pontot használtál fel, van még 284.]

lm 34 42 42 mozogsz 34 42 42
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [33. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 4 nyílvessző talált el. 12 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [34. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zoloboo sámán. Fegyvere egy mandibulakasza. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 52, gyógyulás: 52, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mandibulakaszát [mandibulakasza ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP] és 40 aranyat. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [42. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zoloboo törzsfő az. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zoloboo törzsfő csontos karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a zoloboo törzsfő bal lábát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a zoloboo törzsfő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 25 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. 1 878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 38, gyógyulás: 52, összesen: +14 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 trófea nyakláncot [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. Hirtelen egy zoloboo törzsfőt veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zoloboo törzsfő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo törzsfő bal lábát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a zoloboo törzsfő fekete testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 25 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. 1 878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 47, gyógyulás: 51, összesen: +4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 trófea nyakláncot [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. Nem lepődsz meg, hogy egy szubreális vámpír lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír fejét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 26, gyógyulás: 43, összesen: +17 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zoloboo sámán van előtted! Fegyvere egy pengepajzs. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán csontos karját. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán bal lábát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 4 198 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 101, gyógyulás: 67, összesen: -34 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 pengepajzsot, 1 láthatatlan köpenyt (ld. enc.), 1 arany karperecet [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], 1 nagy aranykulcsot [nagy aranykulcs ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP] és 1 sárga erőövet [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP]. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-8 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit, 1 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], 1 bev formázó minta [bev formázó minta ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], 1 bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (186,106)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 jégszív [jégszív ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP], 5 gyógykenőcs, 3 ilkin érc (ld. enc.), 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], 4 kőszem és 400 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[9 pontot használtál fel, van még 275.]

vv 109 364 elmormolod a 109. varázslatot a 364. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 273.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 271.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 271.]

h 1168 8 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag fokhagymás oldalast támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! A szenzációs étel után vadászni támad kedved, nem is a zsákmány (hiszen most ettél), hanem a hecc kedvéért. (+5 rejtőzködés, +5 nyomkövetés, +5 csapdakészítés, +5 csapdaészlelés, +5 felderítés, +5 vadászat a forduló végéig.) 864 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 263.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+3 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 253.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+3 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 243.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+3 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 233.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+3 gonoszság.) Teljesítettél egy isteni küldetést! [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [10 pontot használtál fel, van még 223.]

le 1563 leveszed/lerakod az 1563. tárgyat
Leveszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +16 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve életszívás III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot! 3.) Nem állhatják utadat pitiáner csapdák. Akkor imádkozz, ha csapdaészlelésed legalább 10-es szintű! [30 pontot használtál fel, van még 193.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +16 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot! 3.) Tűrhetetlen, hogy más istened szolgái híveimet útjukról eltéríteni próbálják. Semmisíts meg öt purifikátort! [30 pontot használtál fel, van még 163.]

kf 1563 kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat
A fejedre teszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

v 198 154 120 elmormolod a 198. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

160 161 162
87
88
89
(161,88) zoloboo sámán (#230), zoloboo törzsfő (#268), áeratikus hasnyák (#243), szubreális vámpír (#223)

[154,120] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy purifikátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 76 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 153.]

m 1 3 1 mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre
[155,119] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hidra. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra nyálkás testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hidra két fejét is. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a hidra két fejét is. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3 306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 123, gyógyulás: 68, összesen: -55 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [156,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy purifikátor. Itt csata lesz.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a purifikátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [157,119] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Elendil orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő áeratikus hasnyák nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák bal oldalát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megpöccinted az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 36, gyógyulás: 2, összesen: -34 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [27 pontot használtál fel, van még 126.]

m 7 1 8 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra
[156,118] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Találsz egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy csápos otagi ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [157,117] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 723 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 58, gyógyulás: 77, összesen: +19 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy áeratikus hasnyák közeledik. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák bal oldalát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 27 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 58, gyógyulás: 32, összesen: -26 ÉP}


(Továbbmész...) [157,116] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szekérkaravánt. Északra tart. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a bávatag golombár fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (4 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bávatag golombár testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a bávatag golombár bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (40 életpontot vesztettél) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 478 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 67, gyógyulás: 43, összesen: -24 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [27 pontot használtál fel, van még 99.]

be 1215 9 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő nyurga elf fickó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
15 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy quwarg boly.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [18 pontot használtál fel, van még 81.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

153 154 155 156 157 158
115
116
117
118
119
120
121
(154,120) purifikátorok (#157)
(155,119) hidra (#780), nekrofun (#173)
(156,118) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), csápos otagi (#395)
(156,120) purifikátorok (#157), Chara-din monolitja (#534)
(157,116) északra tartó szekérkaraván (#1215), Chara-din monolitja (#534), bávatag golombár (#165)
(157,117) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), kputtyintó csalán (#247), áeratikus hasnyákok (#243)
(157,119) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), művészi porolit (#720), Leah oltár, áeratikus hasnyákok (#243)

[157,107] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

[0 pontot használtál fel, van még 81.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[158,106] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [159,105] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.

[18 pontot használtál fel, van még 63.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[160,104] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

(Továbbmész...) [161,103] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy kronotapír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dr. Dragon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 pirkit. Elrakod. [18 pontot használtál fel, van még 45.]

be 90 bemész a 90. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 40.]

lm 12 14 16 mozogsz 12 14 16
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy pszi elementál lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A pszi elementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 646 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Bah! Egy zsákutcába jutottál! [12. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [13. PONTON vagy.] Bekukkantasz a kis terembe. [14. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [9. PONTON vagy.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy pszi elementál az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [15. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy pszi elementál lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kilukasztod a pszi elementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A pszi elementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [16. PONT.] Hamarosan egy purifikátort pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 5 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 22.]

szk 348 765 261 keresed a 348. szörnyet a 765. szörnyet a 261. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ftv 108 255 felt. tám/véd. varázslat a 108. varázslatot a 255. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 21.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 4. BP: le 1563 0 0 leveszed/lerakod az 1563. tárgyat
Leveszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-47 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 28, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hordóagyú mameluk. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 355 pontot. A következő körben tehát 376 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖGES BŐRPAJZS (66. TÁRGY)
A szögekkel kivert bőrpajzs kiváló védelmet nyújt, nemcsak csökkenti az ellenfél csapásának erejét, a fegyvert meg is akaszthatja a sok tüske. Oké, de honnét szedd a tüskét? Kézenfekvő a dolog: az acélkemény sünmedve tüskéket használod. Ehhez legalább 10 ilyen tüskére van szükség, és persze egy kis bőrpajzsra. A készítése 18 pontba kerül, és kettővel javítja a védekezésedet.

LÁTHATATLANSÁG KÖPENYE (441. TÁRGY)
Ezt a vékony, szinte átlátszó selyemköpenyt valamikor pókfonálból szőtték. Igen sérülékeny, átsüt rajta a nap, keresztülfújja a szél, mégis igen sokan kedvelik. Hogy miért? Mert a minták közé mágikus szálakkal rúnákat szőttek, aminek következtében a köpeny egy igen hasznos tulajdonsággal bír: ha felveszed a KF 441 paranccsal, vagy használod a H 441 paranccsal (úgy, hogy már rajtad van a köpeny, azaz be van KF-elve) és elköltesz 7 VP-t, láthatatlanná válsz egészen a következő köröd elejéig. Ha már van rajtad láthatatlanság, a varázslat természetesen nem fog kisülni. Hogy ez miért is jó? Jobban tudsz lopni, tőled nem tudnak lopni, jobb lesz a védettséged, és a kalandozók nem látnak - de megtámadni sem tudod őket. A köpeny használatához min. 5-ös taumaturgia szükséges.

ILKIN ÉRC (232. TÁRGY)
Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni.

ÉLETSZÍVÁS III. (128. VARÁZSLAT)
Az Életszívás III a pitiáner Életszívás iszonyatos hatalmú, továbbfejlesztett változata. Az Életszívás III segítségével hihetetlen mennyiségű életenergiát szívsz el a környezetedből. Ezt a hatást a természet már nem képes úgy regenerálni, mint a pitiáner életszívást, ezért ha többször alkalmazod ugyanazon a mezőn, a növények elpusztulnak. Így sűrű erdőből ritka, ritkából bozótos, bozótosból síkság, síkságból kiégett föld stb. lesz. Más tereptípusok nem változnak meg az Életszívás III hatására. A varázslat elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, de nem sok hasznát veszed föld alatt. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp.

ERŐPAJZS II. (63. VARÁZSLAT)
Az Erőpajzs II. az Erőpajzs I. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig néggyel jobb lesz a védettséged, de ez 24 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.

KARAKTERLAP

Rókákba Beleordító, egy kontyos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Chara-din tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 214. fordulód.

Erő: 31 (41) Szint: 30 Merészség: 4/5 Magasság: 162 cm
IQ: 32 (46) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 51 Menekülés: 40 % Életkor: 38/41 év
Egészség: 24 Életpont: 458/402 Jellem: gonosz (336) Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (45) Varázspont: 1001/61 Pénz: 8666 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 51/25 Pszi pont: 214/286 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2387 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 762 TP-t kaptál. Jelenleg 3 394 657 TP-d van. A következő szinthez még 105 343 TP szükséges. Trófeáid: elf mesterharcos, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 209. fordulódban 15386 arany került a bankszámládra. 15462 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/40 ökölvívás: 3/8 vágófegyverek: 13/9 (+10%)
ütőfegyverek: 39/9 (+7%) dobófegyverek: 33/30 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bumeráng (#249) max. 1 db (17 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
161,103 mezőn táborozol, a 90. labirintusban, 1. szinten, 16. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
JLKzott minoszkúpok: 90, 89, 86, 84, 92, 85, 87, 88, 83, 91, 82, 93

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 197 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/66 (+322%) 2. nyomkövetés: 33/58 3. lopás: 4/17 (+300%)
4. mászás: 14/7 5. csapdakészítés: 22/21 (+6%) 6. csapdaészlelés: 14/76 (+334%)
7. gyógyítás: 27/36 8. titkosírás: 4/51 9. felderítés: 27/28 (+305%)
10. szörnyidomítás: 5/3 11. teológia: 35/2 (+23%) 12. taumaturgia: 56/61 (+22%)
13. szerencsejáték: 5/46 14. versengés: 7/89 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 15/12 17. szörnyismeret: 33/41 18. pszi: 30/19 (+3%)
19. zárnyitás: 25/45 (+316%) 20. vadászat: 5/33 21. vitalitás: 1/95
22. bányászat: 29/27 (+11%) 23. testépítés: 5/71 24. úszás: 4/62
25. főzés: 17/31 (+10%) 26. csapatmunka: 4/91

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer)
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), vortexmágus (#418) (csak egyszer), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), quwarg anyakirálynő (#269) (csak egyszer), massza (#217), vadász quwarg (#241) (csak egyszer), q. rohamosztagos (#242) (csak egyszer), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), zoloboo sámán (#230) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), kronotapír (#286), varkaudar vajákos (#690), vezérfarkas (#748), átokmurgattyú (#225), vércápa sámán (#281), ryuku csapásvezető (#778), semlegesek (#989), jók (#990), hegyi óriás (#397)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp; taumaturgia: 11 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (18,29) vámpirizáció (#1) (9447,20) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> magger (#747) izomernyesztés (#33) >> ryuku futárbérenc (#765)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> kardfogú fülemüle (#146) nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> lebegő gomba (#39) nagyobb tűzlehelet (#150) >> 27. szintű lényekre
káosz szava (#207) >> woorgard (#231) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
izomernyesztés (#33) >> trikornis herceg (#261) izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> Zinthurg (#180) nagyobb tűzlehelet (#150) >> purifikátor (#157)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> kisebb quwarg isten (#213) varázsvédelem (#34) >> bűbájlidérc (#761)
varázsvédelem (#34) >> nanda (#224) varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> Quwargamanga (#963) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282) védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> éjkornis (#228)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes
hordóagyú mameluk (#254) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot!
3.) Tűrhetetlen, hogy más istened szolgái híveimet útjukról eltéríteni próbálják. Semmisíts meg öt purifikátort! (számláló: 3)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): új. szürke kastély (547): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): 2. lépésnél tartasz. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 171, 180, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 8, 12, 26, 30, 35, 36, 40, 41, 45, 46, 49, 52.
Kész: 3, 5, 14, 16, 33, 44, 51.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 57 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 89 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 fáklya (#36) 1 fokhagyma (#403)
1 gromak páncél (#270) 1 kis vaspajzs (#159) 1 mandibulakasza (#127)
3 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
930 arany (#50) 1 galachmit (#310) 5 gyógykenőcs (#313)
3 ilkin érc (#232) 2 kaja (#2) 4 kőszem (#304)
1 láthatatlan köpeny (#441) 28 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 moa stuki (#413)
1 moa üveggömb (#383) 1 pengepajzs (#425) 1 pirkit (#153)
3 purifikátor háj (#269) 7 ragasztó (#83) 12 spiritusz (#170)
15 stukilövedék (#414) 1 sünmedve tüske (#14) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 varázskő (#305) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

156 157 158 159 160 161 162
102
103
104
105
106
107
108
(157,107) tavacska, régészeti lelőhely (#1208), Tharr oltár, 34. jellempróba
(158,106) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(159,105) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), érclelőhely
(160,104) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár, 29. jellempróba
(161,103) kronotapír (#286), a 90. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), pszi elementál (#221), purifikátor (#157)

Üzenet küldése a karakternek