Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 29. 12h:05' EZ A 758. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD 759. játékheted kezdete: nov. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5087 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 5. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
v 156 | elmormolod a 156. varázslatot |
hu 4 129 131 | hulladék: 4 129 131 |
hu 157 49 279 | hulladék: 157 49 279 |
hu 89 96 317 | hulladék: 89 96 317 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
139 | 140 | 141 | |
114 | |
|
|
115 | |
|
|
116 | |
|
|
[97,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
m 2 6 6 | mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [139,115] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy varkaudar behemót közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+6.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregcsók. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [138,115] Fák, mindenütt csak fák. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy csodabazárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Borax király orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár ragyás testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bávatag golombár bal lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregcsók varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Elhajolsz a bávatag golombár ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (33 életpontot vesztettél) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
ek 7 20 8 | t. energia kisütése: 7 20 8 |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 117 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 116 40 58 | t. energia kisütése: 116 40 58 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a bávatag golombár bal vállát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bávatag golombár szőrös kezét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a bávatag golombár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregcsók varázslatot. 24 életpontot sebeztél. A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (38 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [140,115] A terep továbbra is ritka erdő. Utad során felfedezel egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa! (ld. enc.) {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa! {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal megdöföd a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa! {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa! {támadása: 14.}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
662 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa! {egyik sebzési módja: 1x 4d10+5.}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Szigonnyal felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa! {támadása: 14.}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szigonnyal eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal megdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa! {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szigonnyal felnyársalod a vércápa farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [143,115] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 151-166.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Távolról méregcsók varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog bal vállát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [145,115] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Továbbmész...) [146,115] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
ef 19 504 | energia fejlesztése 19 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
HÍNÁREVŐ PIRANHA (194. SZÖRNY) Az első híresebb búvár-tudós, Mormogi Rakkapul nevezte el tévesen hínárevőnek ezt a veszélyes ragadozó halat. Tévedésére csak a harmadik merülése után döbbent rá, de a név ekkor már a tragikus baleset ellenére is a halon ragadt. A hínárevő piranha viszonylag kis termetű, 5-6 kg-ot sem nyom, mégis veszedelmes ellenfél. Gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, és fájdalmasak a harapásai. |
VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM) Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén. Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása. |
OPATI POLIP (195. SZÖRNY) Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent. |
POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY) Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!) |
VÉRCÁPA (193. SZÖRNY) Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senki sem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent. |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 26 (37) | Szint: | 26 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 (25) | Támadás: | 41 (45) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 24 (35) | Védekezés: | 66 (71) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 32 (40) | Életpont: | 475/236 | Jellem: | jó (253) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 26 (39) | Varázspont: | 560/560 | Pénz: | 284 arany | Kép. pont: | 46 |
Tudatpont: | 49/10 | Pszi pont: | 104/52 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 49 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 (+440%) | ökölvívás: | 25/93 (+5%) | szúrófegyverek: | 24/95 (+2%) |
vágófegyverek: | 2/5 | ütőfegyverek: | 12/84 | dobófegyverek: | 26/6 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
146,115 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 146 |
A Végzet Vermében a 9. szinten jársz. Ebben a hónapban 6 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 188 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/57 | 2. nyomkövetés: | 39/5 (+25%) | 3. mászás: | 8/92 |
4. csapdakészítés: | 26/48 (+17%) | 5. csapdaészlelés: | 7/96 | 6. gyógyítás: | 16/48 |
7. titkosírás: | 6/0 | 8. felderítés: | 14/92 | 9. szörnyidomítás: | 2/65 |
10. teológia: | 42/55 (+6%) | 11. taumaturgia: | 31/22 (+15%) | 12. versengés: | 1/80 |
13. harcművészetek: | 14/39 | 14. zene: | 6/49 | 15. szörnyismeret: | 5/34 |
16. pszi: | 12/93 (+23%) | 17. zárnyitás: | 1/22 | 18. vadászat: | 6/30 |
19. bányászat: | 27/86 | 20. úszás: | 9/87 (+387%) | 21. főzés: | 1/60 (+30%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
2. támadás bónusz: 2 | 6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 4686. karakternek |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
manifesztátor (#124), manaelementál (#290), khór darázs (#348), Ezüst Hajnal (#4686) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
láthatatlanság (#76) | varázspáncél (#156) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155), nagyobb tűzlehelet (#150), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), oldás (#372), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | nómenklatúra (#158) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet. |
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot! |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kobudera lak (533): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): kész. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 17, 18, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 43, 53, 54, 57, 66, 68, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 21 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 671 TU szükséges.) |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 201.84 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
81 | arany (#50) | 2 | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | nyu-shuriken (#157) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
95 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar csizma (#317) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 5 | kaja (#2) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 5 | ugh méreg (#166) | 3 | víz (#27) |
137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | |
114 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|