Karakterszám: |
4067 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
148 |
Játékhét: |
538 |
E forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
663 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. ápr. 26. 13h:21' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. ápr. 27. |
|
E-mail!
NICODEM KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
Felépült
a barlangfürdõ.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mordus 1 legenda pont árán megvásárolta
a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Zsarátnok 2 legenda pont árán
megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé
volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Re Born 3 legenda pont árán megvásárolta
a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
Felépült
a jelmezkölcsönzõ.
Kissé már éhezel, ezért csak 86 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû,
kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden
a legnevesebb
Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany
szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11819.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 24 ép-t
gyógyított rajtad. (-5 vp.) 22 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) 26 ép-t
gyógyított rajtad. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-5
vp.)
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell
szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél
napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû
ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
h 8 13 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, az elektr.lehelet szakértelmed 22. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
kno 17 30 |
17. képességre 30 képességpont |
Elköltesz 30 képességpontot a vastag bõr harci képességed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 17. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
bsz 1 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2.
szövetségi barlang, térkapu, festékgödör*, élelmiszerraktár*, barakk*,
gázturbina*, szellõzõrendszer*, bányagép, üzenõfal*, nekrofun fókusz, nagyobb
barlang, ivó*, istálló, nekrofun trón*, katonai gyakorlópálya*, fûraktár,
könyvtár, tanácsterem*, mágusház, mágustorony*, akadálypálya, itató*, vadászsarok*,
gyógyító kamra*, füvészkert*, kovácsmûhely*, munkagép*, aréna*, kutatólaboratórium,
építõgép*, varázsüllõ*, alkímista labor, fókuszgömb, lélekenergia generátor*,
javítómûhely*, relaxációs szoba*, barlangfürdõ*, jelmezkölcsönzõ*, rezervátum*,
futószalag*, szerszámraktár*, edzõterem*, orgling karám*.
[Jelenleg készülõ épületek:] barlangcsarnok (5380/7000 TVP), felszíni könyvtár
(1500/8000 TVP), hûtõkamra (2183/2500 TVP), az õsök oltára (502/1800 TVP).
Az akadálypályán is edzel kicsit. A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell
lõteret építeni!
[ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a királynõ
karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498).
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
tk 52 732 732 |
52. többszemélyes kaland |
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot! Csatlakozik
hozzád ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
Az elsõ feladatot rögtön tõlem kapjátok: az igazi galetki bármilyen körülmények
között életben marad, bármit kibír. Lássuk ki a legszívosabb közületek,
ki mer-e állni egy próbára?
ismeretlen galetki a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Szívósság
próba 20-as küszöbre: sikeres] ismeretlen galetki azonnal jelentkezik
a próbára. A pályamester egy hurkot tesz az egyik lábára. A kötelet egy
csigán vezették át. Int, és egy segédje azonnal a magasba húzza. Néhányszor
föl le rángatják, idõnként koppan a feje a kövezeten. ismeretlen galetki
egyelõre jól tûri a megpróbáltatásokat. Aztán rögzítik a kötél végét, a
feje talán két ujjnyira van a talajtól. A segéd odamegy hozzá, és elkezdi
a tengelye körül megforgatni, majd hirtelen egy nagyot lök rajta, majd
amikor ismeretlen galetki visszalendül, akkor újra meg újra. Egyre nagyobb
sebességgel hintázik, közben forog a tengelye körül. Ezt nem mindenki bírná
ki, de szerencsére ismeretlen galetki jól bírja a gyûrõdést. A segéd egy
idõ múlva elunja a hintáztatást, és óvatosan leereszti társatokat.
-
Jól van, az elsõ próbát sikerrel vettétek. Futás a következõ próbához.
A következõ próbánál egy igencsak hájas galetki vár rátok.
- Nos, ifjak,
két lehetõségetek is van, hogy bizonyítsátok igaz galetki mivoltotokat:
Vagy megpróbáltok felemelni engem, vagy választotok magatoknak egy-egy
hangszert és megpróbáljátok tûrhetõen eljátszani a helytartó kedvenc számát
a "Hej, a Rúvel hegy magas bércein túl"-t. Ha hallgattok rám, akkor inkább
ezzel próbálkoztok.
Ez nem annyira tanácsnak, mint inkább parancsnak hangzott,
ezért a felemelésével nem kísérleteztek. Elosztjátok a furulyákat, dobokat,
gitárokat, és elkezditek a koncertet.
[Zene-összeg próba 20-as küszöbre:
sikeres]
Azonnal látszik, hogy nem egy összeszokott együttes adja jubileumi koncertjét.
Már legalább egy perce játszotok, és a próbamester még mindig nem üvölt.
Sokat tapasztalt galetkiként tudjátok, hogy jó úton jártok. Kettõzött erõvel
figyeltek, és végül sikerült megúszni komolyabb hiba nélkül az elõadást.
- Hallottam már szebb elõadást is, de azért ez is elviselhetõ volt. Tovább
mehettek!
A következõ próbánál egy vigyorgó galetki fogad bennetek:
-
Kellögem vagyok, remélem jó barátok leszünk. A dolgotok nagyon-nagyon egyszerû.
Ott egy kosár mintegy két galetki magasságban, azon a távolabbi falon.
Itt van tíz nagy golyó, nem túl nehezek. Valamelyiktek ideáll a vonalhoz,
és megpróbálja a golyókat a kosárba dobni. Ha legalább hatot sikerül, akkor
tovább mehettek. Ha nem, akkor laposkúszásban, megszégyenülten távoztok
e szent csarnokból.
Mindenki egyetért abban, hogy ez ismeretlen galetki területe.
[Ügyesség
próba 21-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] ismeretlen galetki
odalép a vonalhoz. Kellögem engedélyez egy próba dobást. Nagyon mellé megy.
ismeretlen galetki a következõ kettõt is mellédobja, de azért egy jobbak
a dobásai. Utána sorban négyszer sikerrel jár, de ezzel vége is a szerencsesorozatnak.
A következõ kettõ ismét mellé megy. Hangosan buzdítjátok, és örültök, amikor
a kilencedik golyó a kosárban landol. Lélegzet visszafojtva várjátok az
utolsó, mindent eldöntõ dobást. ismeretlen galetki keze egy kicsit megremeg,
a golyó a kosár szélének ütközik, onnak felpattan a levegõbe. Aztán visszaesik,
egy picit még táncol a szélén, majd beleszédül a kosárba. Sikerült!
-
Jól van mázlisták, mehettek a következõ próbához.
A negyedik próbánál egy hosszú szakállú, tudósféle galetki ácsorog.
- Fiaim,
egy galetki számára az ész legalább olyan fontos, mint az erõ, vagy egy
jó kis tûzlehelet. Ennél a próbánál az eszeteket vizsgáljuk. Itt egy titkosírás,
nem túl bonyolult. Fejtsétek meg annyi idõ alatt, míg ebben a homokórában
leperegnek a szemek. Ezzel a kezetekbe nyom egy pergament.
[IQ-összeg
próba 37-es küszöbre: sikeres]
Az utolsó próbához érkeztek.
-Ez a próba két részbõl áll. Az elsõben bizonyítanotok
kell ellenállóképességeteket. Álljatok arra a piros körre.
Odaléptek,
és csendben figyeltek. Vajon milyen õrültséggel próbálkoznak? Egy nagy
durranást, sõt inkább durranások sorozatát halljátok, majd minden felõl
apró golyók csapódnak belétek. Egy-egy golyó nem üt nagy sebet, de rengeteg
jön belõlük. [33 életpontot sebzõdsz.]
Alighogy végetér a golyózápor, még gyógyítani sincs idõtök, máris halljátok
a próbamester hangját.
- Most jön a második fele a próbának. Tessék túlélni
a harcot, ha kérhetem!
Ellenfeleitek 2 orgling varázsló (#197) [aura: imm.mérg.gázra: 6.] és 2
orgling melák (#157).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, ismeretlen galetki elvarázsol
egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). Heves kézmozdulatok
közepette ismeretlen galetki elmormol egy tombolást. Ismeretlen galetki
elõhív egy gránitbõr varázslatot. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat,
elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Elmormolsz egy gránitbõr
varázslatot. (-11 vp.) Magában motyogva, az 1. orgling varázsló létrehoz
egy savhurrikánt.
49 életpontnyit sebzõdsz. Ismeretlen galetki ellenáll
a varázslatnak. Heves kézmozdulatok közepette a 2. orgling varázsló elmormol
egy savhurrikánt.
31 ép-t sebzõdtél. Ismeretlen galetki ellenáll a varázslatnak.
A 2. orgling melák közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. orgling melák
elindul ismeretlen galetki felé. A 2. orgling melák rád támad. Odacsap
neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
sebzik. Az 1. orgling melák ismeretlen galetkit támadja. Regenerálsz (+9
ép)
*** 2. KÖR *** Ismeretlen galetki elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot.
Ismeretlen galetki ellõ egy óriáserõ varázslatot. Rúnákat rajzolsz a levegõbe,
mire létrejön egy szellemkalapács. Az 1. orgling varázsló ellenáll a varázslatnak.
(-10 vp.) A 2. orgling varázsló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy gigaököl! Ezt most megúsztad. Az 1. orgling varázsló elmond egy gigaököl
varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Ismeretlen galetki és az 1. orgling
melák egymással harcolnak. az 1. orgling melák paralizálódott. A 2. orgling
melák téged támad. Odaken neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot.
Az 1. orgling varázsló
107 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. orgling varázsló
halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. orgling varázsló megidézi az
orgling fattyút. Ismeretlen galetki a 2. orgling varázsló irányába megy.
Ismeretlen galetki a 2. orgling varázslót támadja. a 2. orgling varázsló
ledermed. a 2. orgling varázsló testébe kontaktméreg hatol. A 2. orgling
varázsló hörögve elterül. Ismeretlen galetki és az 1. orgling melák egymással
harcolnak. az 1. orgling melák ledermed. A 2. orgling melák téged támad.
Odaken neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Regenerálsz (+9 ép)
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács.
Az 1. orgling melák
107 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. orgling melák holtan
terül el. Ismeretlen galetki az orgling fattyút lövi.
(3 lövéssel 60 ép-t
sebzett.) Ismeretlen galetki az orgling fattyú felé mozog. Az orgling fattyú
ismeretlen galetki felé mozog. Ismeretlen galetki és az orgling fattyú
egymással harcolnak. Az orgling fattyú kileheli lelkét. A 2. orgling melák
rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával.
(19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Regenerálsz (+9 ép)
*** 5. KÖR *** Ismeretlen galetki megközelíti a 2. orgling melákot. Ismeretlen
galetki a 2. orgling melákot támadja. a 2. orgling melák paralizálódott.
Ismeretlen galetki a 2. orgling melákot támadja. a 2. orgling melák kontaktméreg
áldozata lett. A 2. orgling melák holtan terül el. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 250 sebzést okoztál, és 99 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 464/0,
ismeretlen galetki: 221/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+106%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt,
ami 6 drágakõ és 27 arany.
-Na jól van, bíztam bennetek. Megérdemlitek a jutalmat. Ezzel átnyújt mindenkinek
egy Galetki Érdemérmet.
[ld. enc.]
(+4 képességpont.)
(+5 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 21 ép-t
gyógyított rajtad. (-5 vp.) Gyógyulsz 23 életpontot. (-5 vp.) Ennek eredményeképp
gyógyulsz 24 ép-t. (-5 vp.) Gyógyulsz 19 életpontot. (-5 vp.)
[47 TVP-t használtál fel, maradt még 248.]
m 13 1 821 2322 1223 3333 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 13,1) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd
a felderítését!
(M 8 21) A legközelebbi feladat megoldásánál 21 lesz a válaszod.
(M 14,1) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy szellem materializálódik
elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt,
amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Tudjuk, hogy egy ízben
10 darab borostyán és 2 bála selyem 262 aranyért, míg egy másik alkalommal
9 darab borostyán és 10 bála selyem 449 aranyért cserélt gazdát. Vajon
hány aranyat érhet egy darab borostyán?
Haha, ez könnyû! Megmondod a
választ. [21] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod
utadat. (+20% lélekenergia.)
(M 14,2) Irány dél! A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind
arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeleid 2
szélfivér (#179) [aura: mágia: 6.].
*** 1. KÖR *** A légzés hosszú íjával meglõ téged az 1. szélfivér.
(3 lövéssel
22 ép-t sebzett.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését.
(-6 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy a forrás érintését.
(-6 vp.) Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást.
Abdul elmormol egy féreg érintése varázslatot. Felemelve a légzés hosszú
íját, a 2. szélfivér rád lõ.
(2 lövéssel 14 ép-t sebzett.) A savelementál
elindul az 1. szélfivér felé. Jimmy a 2. szélfivért rohamozza. A savelementál
az 1. szélfivért támadja. Jimmy a 2. szélfivért támadja. Regenerálsz (+11
ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. szélfivér
sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Az 1. szélfivér halálos sebet kapva a földre
zuhan. Abdul megközelíti a 2. szélfivért. A savelementál a 2. szélfivért
támadja. A 2. szélfivér holtan terül el. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 64/0, a savelementál:
76/0, Abdul: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+16%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 44%. Összegyûjtöd
a "kincset": 2 a légzés hosszú íja.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással
kezeled magad. Gyógyulsz 14 életpontot. (-5 vp.)
(M 15,2) A keletre menõ folyosót követed. Alapos körbevizsgálódás után sem
találsz semmi fontosat itt.
(M 16,2) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Moha borítja a
falakat, a sziklák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes! Mintha csak virágot
szednél, úgy gyûjtesz útközben 3
xita uborkát.
(M 16,1) Északi irányba folyatod utadat. A barlang, ahová érsz, nem éppen
elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled
egy tarajos khadzar (#202) [aura: 12-es méretû 16-os szintû olló.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Ellõsz
egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Abdul elmond egy féreg érintése varázslatot.
Abdul elõhív egy tombolás varázslatot. A savelementál a tarajos khadzart
támadja. Jimmy és a tarajos khadzar egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács.
A tarajos khadzar
107 sebzést kap. (-10 vp.) A tarajos khadzar halálhörgés
közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban.
41 ép-t
sebzõdtél. Jimmy
36 sebzést kap. A savelementál
34 ép-t sebzõdik. Abdul
32 ép-t sebzõdik. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 70/56, a savelementál:
47/34, Abdul: 0/32.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+8%). Szolgáidnak 19% jut. Elteszed
a zsákmányt, ami egy khazdar taréj, egy xenópete és 29 arany.
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 24 életpontot.
(-5 vp.)
(M 17,1) Irány kelet! A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 18,1) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Körülnézve elõször nem látsz
semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal.
Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Belépsz a körbe, és
meggyújtod a gyertyákat. Vörös fény ölel körbe egy pillanatra. (megtudod,
hogy remélhetõleg, magaddal hoztad egy korábbi szintrõl a szem szimbólumot.)
(M 18,2) A délre vezetõ folyosót követed. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót
fedeztél fel. Észreveszel 2
muskilt. Szakértõ módon leszeded.
(M 18,3) A négy égtáj közül délt választod. Alapos körbevizsgálódás után
sem találsz semmi fontosat itt.
(M 18,4) A következõ terem délre van, így arra mész. Rábukkantál az õsök
egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol. Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
elonotichlan ! Leszedsz 2 adagot.
(M 18,5) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Hûs, páradús levegõ
csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat
pillantasz meg. Iszol a tó vizébõl. Ez merész húzás volt! Lássuk, mi történik...
(+1 képességpont.)
(M 18,6) Merre tovább? Délre! Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört,
tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek.
Megállsz a kör közepén, a gyertyákat meggyújtod. Furcsa érzésed támad!
(vesztesz 17% lélekenergiát.)
[59 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Visszatérsz szállásodra. Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A
déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek
nyomorúságos csatornaszintjére. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán
több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Egy
másfél méter átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már elég
régóta nem használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy ez nyilván
egy életképtelensége miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak a tanyája
lehet. Vajon milyen torzszülött tanyázik most odabent? Maradt valami a
hobbit kincsekbõl?
(464. kaland, összköltsége 35 TVP.) Nocsak, mit találtál!
1
velparaj ! Óvatosan begyûjtöd. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején
alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött
rejtekhely! Ellenfeled egy bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Összegyûjtve
a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-11 vp.)
Abdul varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. Abdul a
mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! A savelementál a
bundás yetit támadja. Jimmy és a bundás yeti egymással harcolnak. Regenerálsz
(+6 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot.
A bundás yeti
107 sebzést kap. (-10 vp.) A bundás yeti kileheli lelkét.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 85/32, a savelementál:
52/0, Abdul: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+8%). Szolgáidnak is jut 21%.
Elteszed a zsákmányt, ami egy yeti csont és 48 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Megkeresed az egyik
járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy hatalmas
cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek
letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák.
Nocsak, mit találtál! 1
velparaj ! Óvatosan begyûjtöd. Befordulva egy sarkon,
megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik
harcolni akar. Ellenfeled egy sziklaóriás (#164) [aura: vastag bõr: 14.].
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Rúnákat
rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése. (-6 vp.) Abdul
elmond egy féreg érintése varázslatot. Abdul a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy tombolás! A savelementál megközelíti a sziklaóriást. Jimmy
a sziklaóriás felé mozog. A sziklaóriás Jimmyt rohamozza. A savelementál
a sziklaóriást támadja. Jimmy és a sziklaóriás egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A sziklaóriás
107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A sziklaóriás halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 64/32, a savelementál:
57/0, Abdul: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+8%). Szolgáidnak 21% jut. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami 48 arany. Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította
barlangi trollt!
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
Vadászni támad kedved. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve
hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Aha, torzszülött
szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Egy árny suhan
el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is
egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy õsöreg
élõ cseppkõ (#327) [aura: tûzimmunitás: 10.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését.
(-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-11
vp.) Az õsöreg élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. Gránitbõr védelmez.
(3 lövéssel
0 ép-t sebzett.) Abdul ellõ egy tombolás varázslatot. Abdul elõhív egy
féreg érintése varázslatot. A savelementál az õsöreg élõ cseppkövet rohamozza.
Jimmy az õsöreg élõ cseppkõ irányába megy. A savelementál az õsöreg élõ
cseppkövet támadja. Jimmy az õsöreg élõ cseppkövet támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot.
Az õsöreg élõ cseppkõ
sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Abdul az õsöreg élõ
cseppkõ irányába megy. A savelementál az õsöreg élõ cseppkövet támadja.
Az õsöreg élõ cseppkõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 44/0, a savelementál:
40/0, Abdul: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+9%). Szolgáidnak is jut 25%. Elrakod a zsákmányt,
ami 3 sziklarepesz.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Nincs más dolgod, mint
végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok
után nézelõdni. Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást.
A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán
késõbb érdemes lenne odabent körülnézni.
(238. kaland, összköltsége 25
TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlók ellenére
titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
A galetki, aki itt lakik
Dexter Niemand, egy intellektuális tekintetû, áttetszõ
kék bõrû, igen nyúlánk alakú férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja.
Felszerelése: a tudás zafírja, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, a sün
ónix karkötõje, vérfarkas agyar, a kalmár nyaklánca, suhanó csizma, görényfarok,
a teknõs szárnyas sisakja, az elfek kõamulettje, kék mutációs gyûrû, cseppkõ
gyûrû, a sün sárgaréz nyaklánca, a regenerálódás szöges öve, a sólyom kõrisfa
íja, Orthern fülbevalója. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul
biccent. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Te göthös hernyó!" Azonnal visszavág:
"Mit keresel itt torzszülött létedre?" A következõvel folytatod: "Olyan
görbén állsz itt, mint egy reumás troll!" Õ rögvest kontrázik: "A böfögésedet
még tíz szinttel feljebb is hallani!" Jól odamondasz neki: "A hátralevõ
életedet egy púpos moladdal kelljen leélned, te nyöszörgõ béka!" Dexter
Niemand nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Ez az,
nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+40% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A szomszédos sziklaperem
fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Egy módfelett
különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon körbe mindenütt
fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva be a termet.
Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében sötét barlangnyílás
ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutakodni itt egy kicsit!
(272. kaland,
összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] [A
kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Találomra kiválasztasz
egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlók ellenére titkon reménykedsz,
hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Ördögûzõ, egy ballonkabátba öltözött
pszihopata nõ. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. Viselt tárgyai:
az egyensúly gyûrûje, vörös karkötõ, a bénaság fülbevalója, kék gömb, Xantin
ezüstöve, a bûz hosszú lándzsája, a tûz kõamulettje, a majom kõamulettje,
zsugorító gyûrû, a szívósság könnyû nyílpuskája, a tûz halotti maszkja,
a tûz vándorcsizmája, a tûz malachit karkötõje, a bûz gyalogos lándzsája,
a tûz utazóköpenye. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul
biccent. Így üdvözlöd: "Hogy az albínó pók csípne meg!" Nem késik a válasszal:
"Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" Jól odamondasz neki: "Te
két lábon járó anti-bébi reklám!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert
Ördögûzõ csak tátog válasz helyett. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen
bólint. (+40% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Na végre, találtál egy megfelelõ
barlangot. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne
lesz egy kis átokszórásban.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Zandark, egy vékony testalkatú, hosszú,
vakitóan fehér hajú, fekete szemû férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú
tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
a mágia görbekardja, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás
gyûrûje, a bérmágus bronz mellvértje, görényfarok, a kalmár nyaklánca,
ozin fülkarika, a bénaság fülbevalója, a mágia smaragdja, a bûz malachitgyûrûje,
a bérmágus fogazott kardja, a tökéletesség karikaszimbóluma, a mágia átlátszó
köntöse, az ellenállás vaspajzsa, a siker ezüstveretes öve, rubin mágusbot,
az ellenállás zangrozi csizmája, a kígyó vívótõre, a sebezhetetlenség márványgyûrûje,
az ellenállás kõrisfa íja, Pszichoklenész sisakja. Megpróbálod rávenni,
hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Köszönés helyett ezt kiáltod:
"Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." Õ rögvest kontrázik: "Te gerinctelen
puhány!" Jól odamondasz neki: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba terem a
hónod alatt." Nem késik a válasszal: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint
ahogy te énekelsz." Jól odamondasz neki: "Ha ez a legjobb visszavágás,
amivel elõ tudsz hozakodni, te szerencsétlen, akkor inkább meg se mukkanj!"
Zandark feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Mikor
kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+40% lélekenergia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]
h 517 |
517. tárgy használata |
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és
szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]
k 9 330 326 203 459 |
kaland elvállalása |
(9. kaland:) Lényeket idézni a Sötét Földrõl, és leölni õket esszenciájukért
- azért ez nem ugyanaz, mint a szárazföldi uborka tenyésztés, de majdcsak
megbirkózol vele. Bevezetnek egy terembe, ahol mágikus kör van a padlón,
benne ötágú csillag, minden végén egy-egy gyertyával. Minden gyertyánál
egy-egy mágus kántál. Érdekesen kezdõdik! Vajon most mit kéne tenned?
[Idézés próba 9-es küszöbre: sikeres]
Szerencsére, pontosan ismered, hogy is zajlik az idézés, ezért csöndben
és nyugton maradsz a rítus alatt. A pentagrammában füst jelenik meg, és
egy sötét alak kezd kibontakozni benne. Huh, elég félelmetes!
[IQ próba
16-os küszöbre: sikeres]
Tudati erõd minden szikrájára szükséged van, hogy ne legyen úrrá rajtad
a rettegés. Aztán a lény teljes alakban formát ölt. A mágusok rád néznek,
te pedig biccentesz - feloldhatják a korlátot! A lidérc a mágusoktól rád
fordítja tekintetét. Érzed, hogy varázstárgyaid és varázsbónuszaid mágikus
ereje kihuny a mágikus ûrben, amit a lény rád bocsát.
Mielõtt még további varázslatokat bocsáthatna rád, megrohamozod. Ellenfeled
egy keyrasi démonlidérc (#207) [aura: jéglehelet: 20.].
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése!
(-6 vp.) Elmormolsz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Abdul
varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Heves kézmozdulatok közepette
Abdul elmormol egy féreg érintését. A keyrasi démonlidérc rúnákat rajzol
a levegõbe, mire létrejön egy éhínség. Ellenállsz a varázslatnak. A savelementál
a keyrasi démonlidérc irányába megy. Jimmy a keyrasi démonlidércet rohamozza.
A savelementál a keyrasi démonlidércet támadja. Jimmy a keyrasi démonlidércet
támadja.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A keyrasi démonlidérc
sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) A keyrasi démonlidérc kileheli lelkét.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 10/0, a savelementál:
18/0, Abdul: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod
a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 31%.
Viszed, ami mozdítható: egy démonlidérc esszencia és 42 arany. Itt az
ebédidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+39% jóllakottság.)
Gyõztél. A mágusok elismerten bólintanak. Vajon összegyûlt már az öt esszencia?
Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(330. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz
egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 3 kék ekinda (#95).
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-11 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit,
Abdul elvarázsol egy tombolást. Abdul elõhív egy féreg érintése varázslatot.
A savelementál az 1. kék ekinda irányába megy. Jimmy a 2. kék ekinda felé
mozog. A 2. kék ekinda elindul Jimmy felé. Az 1. kék ekinda megközelíti
a savelementált. A 3. kék ekinda megközelíti Abdult. A savelementál és
az 1. kék ekinda egymással harcolnak. Jimmy és a 2. kék ekinda egymással
harcolnak. A 2. kék ekinda halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. kék
ekinda Abdult támadja.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy szellemkalapácsot. Az 1. kék ekinda
107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az
1. kék ekinda kileheli lelkét. A savelementál elindul a 3. kék ekinda felé.
Jimmy a 3. kék ekindát rohamozza. A savelementál a 3. kék ekindát támadja.
Abdul és a 3. kék ekinda egymással harcolnak. a 3. kék ekinda kontaktméreg
áldozata lett. A 3. kék ekinda kileheli lelkét.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 77/0, a savelementál:
106/2, Abdul: 58/2.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak
is jut 42%. Elrakod a zsákmányt, ami 6 ekinda haj és 28 arany.
Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(326. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged
a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Ráébredsz, hogy
nem vagy egyedül. Ellenfeleid 3 káoszmágus (#91) [aura: mágia: 11.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését.
(-6 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Abdul mágikus ereje
felhasználásával elõidéz egy tombolást. Heves kézmozdulatok közepette
Abdul elmormol egy féreg érintését. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2.
káoszmágus elvarázsol egy tûzgolyót. Rezisztálod a varázslatot. Jimmy
19 ép-t sebzõdik. A savelementál
23 ép-t sebzõdik. Abdul
sebzõdik 23 ép-t.
Néhány rövid kézmozdulat után a 3. káoszmágus létrehoz egy tûzgolyó varázslatot.
1 életpontnyit sebzõdsz. Jimmy
24 sebzést kap. A savelementál
19 sebzést
kap. Abdul
21 ép-t sebzõdik. Az 1. káoszmágus a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy tûzgolyó!
Sebzõdsz 3 ép-t. Jimmy
sebzõdik 15 ép-t.
A savelementál
sebzõdik 18 ép-t. Abdul
sebzõdik 19 ép-t. Abdul holtan
terül el. A savelementál az 1. káoszmágus felé mozog. Jimmy a 2. káoszmágust
rohamozza. A savelementál az 1. káoszmágust támadja. Az 1. káoszmágus kileheli
lelkét. Jimmy a 2. káoszmágust támadja. A 2. káoszmágus holtan terül el.
Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy szellemkalapácsot. A 3. káoszmágus
sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) A 3.
káoszmágus holtan terül el.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 93/58, a savelementál:
62/60, Abdul: 0/63.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%). Szolgáidnak 44% jut.
Hmm, talán enni kéne. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+54% jóllakottság.)
Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Álkulcsokat
és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad
az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
A levegõ hirtelen lehûl. Egy óriási, gömb belsejû teremben találod magad,
a falon mindenhol a csillagos ég látszik. Bámulatos! Megpróbálsz szinkronba
kerülni a mágikus hellyel.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] Sikerül!
Egy extradimenzionális zsebben vagy, a létsíkok közti szeletek egyikében.
A mágia szálait óvatosan követve, lassan megtalálod a kiutat. Ez az! Újra
a hegyben találod magad, de egy újabb szobában.
Egy nagy terembe érsz. Jobboldalt fortyogó, vörös folyadékkal teli üreg,
elõtted egy rakás éles kõ. A terem bal szélébõl apró, békaszerû lények
indulnak el hihetetlen sebességgel a tó felé. Rossz érzésed támad: egynek
sem szabad odaérnie! Dobálni kezded a békákat a kövekkel.
[Gyorsaság
próba 10-es küszöbre: sikeres] Követhetetlen sebességgel dobálsz, sorban
megfektetve a békaszerû lényeket. Pfuh, ez kemény volt, de mi értelme volt
az egésznek?
Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. A zárnyitó
készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba
8-as küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz
rajta.
Egy ketrec van itt, benne egy sötét elf harcos. A ketrec mellett egy kondér,
benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a sötét elf
harcost! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta
a szíved, és kiszabadítod. (Ha nem lenne már a maximális számú megengedett
szolgád, ez a lény is a szolgálatodba szegõdött volna.)
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 2 képességpont
és 1% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba,
amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé
elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, arhomad varangy újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
(203. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod.
Kíváncsian lépsz be. Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása
nem lesz egyszerû feladat! Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb
szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre:
sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 15% lélekenergia.
(459. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz.
Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Egy õsz szakállú, hajlott hátú, de
ravasz tekintetû csõrös galetki állja utadat.
- Lássuk, megfelelõ-e a
mágikus talentumod! - mondja, és szõni kezdi körülötted a mágia szövetét.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] Hamar felveszed az öreg ritmusát,
és bebizonyítod, hogy a mágikus energiák világa ugyanannyira ismerõs számodra,
mint a sötét barlangok. Az öreg elégedetten enged tovább.
A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Késlekedés nélkül hozzákezdesz
a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Huh, ez
most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeleid 2 ratifikátor (#151) [aura: 3-as méretû 15-ös szintû jobb csáp.].
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy ellenáll.megtörését.
(-6 vp.) Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Magában motyogva,
Abdul létrehoz egy tombolást. Abdul elõhív egy féreg érintése varázslatot.
A savelementál az 1. ratifikátort rohamozza. Jimmy a 2. ratifikátor irányába
megy. Az 1. ratifikátor a savelementál felé mozog. A 2. ratifikátor megközelíti
Jimmyt. A savelementál és az 1. ratifikátor egymással harcolnak. Jimmy
és a 2. ratifikátor egymással harcolnak. Jimmy hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot.
Az 1. ratifikátor
107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az 1. ratifikátor halálos
sebet kapva a földre zuhan. Abdul elindul a 2. ratifikátor felé. A savelementál
és a 2. ratifikátor egymással harcolnak. A 2. ratifikátor halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 70/44, a savelementál:
72/42, Abdul: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak
is jut 39%. Elrakod a zsákmányt, ami egy ratifikátor agy és 26 arany.
Abdul zabál. (+25% jóllakottság.)
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 77 arany és a káosz ur-gathal
nyílpuskája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[100 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]
be 29 20 |
meglátogatod a 29. épületet |
Felkeresed a kaszinót. Összesen 2000 aranyat kívánsz eljátszani, 20 kör
alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk,
melyik körben mit nyertél!
[2. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy
adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[4. kör:]
Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20%
jóllakottság).
[5. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a merénylõ sárgaréz
nyaklánca.
[7. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[9. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca.
[14. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a káosz pulzáló íja.
[15. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
ee 1046 134 1222 132 1286 7 |
sok-sok eladás |
Sajnálom, de nincs nálad 1222. tárgy. Lebattyogsz a boltba. Megnézed, hogy
mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 30 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 37 ap, bõrpáncél (#9) 15 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14)
3 ap, mandolin (#19) 60 ap, kötél (#128) 15 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap,
ében tündekard (#132) 30 ap, ében nyílpuska (#133) 45 ap, ében láncing
(#134) 60 ap, suhanó csizma (#195) 60 ap, pikkelypáncél (#223) 45 ap, törpe
balta (#224) 6 ap, óriás fülbevaló (#225) 300 ap, szinaptikus korbács (#266)
75 ap, lelakatolt ládikó (#310) 450 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 57 ap,
könnyû láncing (#1031) 106 ap, bronz mellvért (#1047) 147 ap, kerek pajzs
(#1061) 34 ap, nagy pajzs (#1062) 72 ap, vassisak (#1076) 34 ap, szárnyas
sisak (#1077) 72 ap, halotti maszk (#1091) 21 ap, csontmaszk (#1092) 57
ap, díszes fejpánt (#1106) 21 ap, ezüst fejpánt (#1107) 57 ap, fekete csizma
(#1122) 57 ap, zangrozi csizma (#1123) 115 ap, utazóköpeny (#1136) 18 ap,
kék köpeny (#1137) 52 ap, díszes köpeny (#1138) 108 ap, zöld köntös (#1151)
21 ap, könnyû íj (#1271) 34 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 57 ap, csonttõr
(#1301) 21 ap, rövid tõr (#1302) 57 ap, barbár lándzsa (#1331) 34 ap, a
tudás lovagi lemezpáncélja (#1902) 415 ap, a tudás rövid tõre (#2202) 280
ap, az ügyesség csatos öve (#2516) 163 ap, az ügyesség gyalogos lándzsája
(#2682) 295 ap, az egészség csontamulettje (#2997) 280 ap, az egészség
malachitgyûrûje (#3027) 280 ap, az egészség könnyû nyílpuskája (#3086)
203 ap, az egészség nehéz nyílpuskája (#3087) 325 ap, a védekezés bronz
mellvértje (#4647) 370 ap, a védekezés könnyû íja (#4871) 180 ap, a védekezés
hosszú íja (#4872) 295 ap, a védekezés csonttõre (#4901) 167 ap, a gladiátor
könnyû íja (#6221) 228 ap, a hatalom ezüst nyaklánca (#7032) 345 ap, az
óriás görbekardja (#8966) 228 ap, a mágus rövid tõre (#10302) 336 ap, a
merénylõ átlátszó köntöse (#11052) 336 ap, a remete sárga öve (#12417)
331 ap, a remete hosszú íja (#12522) 351 ap, a mentát díszes pikkelyvértje
(#12717) 381 ap, a harcmûvész kerek pajzsa (#13661) 228 ap, a harcmûvész
vassisakja (#13676) 228 ap, a harcmûvész díszes karkötõje (#13842) 336
ap, a majom ezüst nyaklánca (#14232) 345 ap, a majom malachitgyûrûje (#14277)
336 ap, a szívósság csepp fülbevalója (#14756) 212 ap, a szellemek ezüst
fülbevalója (#15207) 331 ap, a gepárd szárnyas sisakja (#15477) 351 ap,
a természet gyalogos lándzsája (#17082) 351 ap, a sebezhetetlenség hosszú
íja (#19722) 351 ap, a küzdelem fogazott kardja (#20668) 532 ap, a gyõzelem
malachitgyûrûje (#21027) 336 ap, a túlélés nehéz nyílpuskája (#21537) 381
ap, a tökéletesség hosszú íja (#21972) 406 ap, a tûz bronz mellvértje (#22197)
315 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 99 ap, a jég lovagi lemezpáncélja
(#22602) 360 ap, az enyészet kerek pajzsa (#23111) 131 ap, az enyészet
ezüst nyaklánca (#23232) 234 ap, a méreg kerek pajzsa (#24011) 131 ap,
a méreg sárga öve (#24117) 219 ap, a méreg karikaszimbóluma (#24161) 126
ap, a méreg malachitgyûrûje (#24177) 225 ap, a méreg gyalogos lándzsája
(#24282) 239 ap, a sün könnyû íja (#25121) 131 ap, a yeti csepp fülbevalója
(#26456) 115 ap, a sav csontmaszkja (#26742) 225 ap, a sav díszes fejpántja
(#26756) 118 ap, a sav kõamulettje (#26846) 118 ap, a sav háromszögszimbóluma
(#26862) 234 ap, az elektromosság ezüst fejpántja (#27207) 225 ap, az elektromosság
karikaszimbóluma (#27311) 126 ap, az elektromosság könnyû íja (#27371)
131 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 239 ap, a légzés vassisakja
(#27626) 131 ap, a légzés kék köpenye (#27687) 219 ap, a légzés háromszögszimbóluma
(#27762) 234 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 59 ap, a légzés könnyû nyílpuskája
(#27836) 154 ap, a légzés harci nyílpuskája (#27838) 435 ap, az angyalok
nagy pajzsa (#28062) 239 ap, az angyalok szarvas sisakja (#28078) 399 ap,
az angyalok malachitgyûrûje (#28227) 225 ap, az angyalok gyalogos lándzsája
(#28332) 239 ap, a bûz ezüst nyaklánca (#29082) 234 ap, a sólyom díszes
karkötõje (#29592) 225 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 115 ap.
Eladsz 1 bõr mellvértet 39 aranyért. Eladsz 3 ében láncinget 90 aranyért.
Eladsz 3 ében tündekardot 45 aranyért. Eladsz 2 könnyû nyílpuskát 48 aranyért.
[Takarítás a barlangodban:] Eladsz 12 sziklarepeszt 24 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
Visszamész a barlangodba. Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek
a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
smaragd esszencia. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt
xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel
szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne
elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod
végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 2 xenomorf bébi (#204) [aura:
ügyesség: 14.].
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-6
vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-11 vp.)
Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Abdul mágikus
ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. A savelementál az 1.
xenomorf bébi felé mozog. Az 1. xenomorf bébi a savelementál irányába megy.
A 2. xenomorf bébi elindul Jimmy felé. Jimmy a 2. xenomorf bébi felé
mozog. A savelementál és az 1. xenomorf bébi egymással harcolnak. A savelementál
holtan terül el. A 2. xenomorf bébi és Jimmy egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot.
Az 1. xenomorf bébi
sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Abdul az 1. xenomorf
bébi felé mozog. Az 1. xenomorf bébi és Abdul egymással harcolnak. A 2.
xenomorf bébi és Jimmy egymással harcolnak. Jimmy holtan terül el. az
1. xenomorf bébi kontaktmérget kapott. Az 1. xenomorf bébi hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
A 2. xenomorf bébi
107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. xenomorf bébi és
Abdul egymással harcolnak. Abdul holtan terül el.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács
varázslatot. A 2. xenomorf bébi
107 sebzést kap. (-10 vp.) A 2. xenomorf
bébi halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 321 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 62/158, a savelementál:
22/80, Abdul: 43/128.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+79%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 93 arany.
Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Fontos! Barlangodban már
csak 16 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges
tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak
hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat
is).
*** A fordulód során 4 véletlen kalandot teljesítettél, így +17%
kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.40).
Ebben a körben +3 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1534 sebzést okoztál, és 213 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
18 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 11 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
347 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: mágiafaló.
Kalandor rangod: felderítõ (2.40). Ez a 148. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (15) / 3.80 |
[2] IQ: |
15 (23) / 4.38 |
[3] ügyesség: |
11 (16) / 1.05 |
[4] egészség: |
14 (16) / 2.60 |
[5] mágia: |
17 (32) / 12.79 |
[6] gyorsaság: |
21 / 3.85 |
[9] Méret/ép: |
172 / 172 |
Min. méret: |
148 |
Barlangméret: |
176 |
|
|
Varázspont: |
415 / 43 |
Képességpont: |
33 / 4% |
Hõsi pont: |
117 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
32% |
Galetki erõ: |
929 / 305 |
Hírnév : |
2201 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
14 / 26 |
|
|
Galetki csaták: |
43 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
27 (0) |
Torzsz. csaták: |
1151 (11) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1035 (11) |
Leölt torzszülött: |
1751 (22) |
Pszi csaták: |
78
(0) |
Pszi gyõzelmek: |
43 (0) |
Ájulások száma: |
24 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat!
2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban
kaptál! [számláló: 3] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
22 (31) / 3.73 |
[15] regeneráció: |
18 (22) / 1.06 |
[16] tüskés bõr: |
9 / 0 |
[17] vastag bõr: |
17 (19) / 0.40 |
[18] tûzimmunitás: |
8 (14) / 1 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (9) / 0.60 |
[20] savimmunitás: |
5 (11) / 1.20 |
[21] elkt.immunitás: |
4 (10) / 0.80 |
[22] imm.mérg.gázra: |
6 (12) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
11 / 0 |
[24] rezisztencia: |
18 / 0.20 |
[25] bûz: |
11 / 0 |
[26] lõfegyver: |
6 / 0.88 |
[31] áttörés: |
0 (3) / 0 |
[34] párbajozás: |
6 / 0.30 |
[35] inimícia: |
0 (5) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
9 / 0.55 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 3.72 |
[47] zárnyitás: |
11 / 5.10 |
[48] mászás: |
10 / 5.49 |
[49] rugalmasság: |
9 / 0.65 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 (10) / 5.22 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.15 |
[52] auraészlelés: |
11 (15) / 4.23 |
[53] ékszerészet: |
8 / 0.30 |
[54] kereskedelem: |
10 (13) / 8.39 |
[55] szívósság: |
13 / 1.38 |
[56] varázsitalfõzés: |
10 / 0.80 |
[57] gyógynövények: |
8 / 3.96 |
[58] nyomkeresés: |
11 / 5.66 |
[59] vezetõkészség: |
9 (10) / 1.15 |
[60] pszi támadás: |
12 / 0.09 |
[61] pszi energia: |
18 / 2.14 |
[62] lopás: |
10 / 2.45 |
[63] éberség: |
7 (5) / 0.70 |
[64] átokszórás: |
10 / 4 |
[65] álcázás: |
24 / 1.01 |
[66] lopakodás: |
11 / 0.49 |
[67] régészet: |
9 / 4.22 |
[68] zene: |
11 / 2.17 |
[69] tanulás: |
7 / 5.55 |
[70] idézés: |
5 (10) / 0.35 |
[71] javítás: |
14 / 0.55 |
[72] építés: |
13 / 1.09 |
[73] felderítés: |
9 / 3 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
4 (5) / 0.35 |
[101] szakért.: |
4 (5) / 3.63 |
|
|
a tudós kardja |
jobb csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 1.73 |
|
|
Trollagyar |
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 1.05 |
|
|
rubin mágusbot |
jobb csáp |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0.04 |
|
|
a sebesség
hosszúkardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
8 (13) / 2.58 |
[147] alkímia: |
1 (5) / 0 |
[142] átok: |
2 (7) / 0.06 |
[36] csábmosoly: |
1 (6) / 0.06 |
[42] csendvarázs: |
3 (8) / 0.06 |
[164] dermesztés: |
3 (8) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 (8) / 0.18 |
[37] egokínzás: |
3 (8) / 0 |
[44] elbájolás: |
9 (14) / 3.92 |
[11] elektromos kéz: |
6 (10) / 1.10 |
[48] ellenáll.megtörése: |
8 (13) / 7.47 |
[10] energiatüske: |
5 (9) / 3.32 |
[29] életszívás: |
6 (10) / 0.18 |
[152] felejtés: |
6 (11) / 2.56 |
[172] gázpajzs: |
2 (6) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
4 (8) / 0.63 |
[13] jégcsóva: |
2 (6) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
4 (8) / 1.06 |
[163] kineport: |
3 (9) / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 (6) / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
11 (15) / 5.88 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 (13) / 0.96 |
[158] láth. észlelése: |
3 (8) / 0.12 |
[157] láthatatlanság: |
7 (12) / 0.18 |
[165] manafókuszálás: |
4 (8) / 0.42 |
[35] mágiatörés: |
2 (7) / 0.06 |
[162] mágikus csapda: |
2 (6) / 1 |
[129] mentális robbanás: |
9 / 0.84 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
9 (14) / 1.60 |
[38] parancs: |
1 (6) / 0.12 |
[30] sorvasztás: |
5 (9) / 1.92 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
8 / 2.18 |
[159] szellemidézés: |
3 (7) / 2.96 |
[140] szellemkalapács: |
24 (29) / 23.54 |
[176] szélpajzs: |
8 (13) / 1.60 |
[132] tudati méreg: |
15 / 1.22 |
[16] tûzpajzs: |
1 (5) / 0.06 |
[14] vakító fény: |
2 (6) / 0.24 |
[170] villámpajzs: |
4 (8) / 0.08 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
2. lista (200%): |
140 szelle |
173 a forr |
17 gránit |
48
ellená |
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
kihívás itala (2).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Jimmy, a barlangi troll |
73/0 |
183% |
70% |
12 / 10.25 |
ájult |
[2] savelementál |
153/0 |
188% |
70% |
10 / 4.89 |
ájult |
[3] Abdul, az arhomad varangy |
79/0 |
188% |
200% |
10 / 6.88 |
ájult |
lélekenergia rész |
70% |
jóllakottság határ |
90% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
vv 176 155 |
kf 250 103 |
ep 22 20 15 |
kf 214 103 |
z 167 20 |
x 10
|
|
2. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
h 517 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150. |
4: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 149. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 95 20 10 27;
VI erõ:400% ép:25%;
PV 4 1 5
6;
PSZ 48 65;
PT 3;
PTA 132 132 129 131 131;
PTB 129 129 129 129 129;
I 100 20 20;
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (3. épület),
#23 (8. épület), #464 (148. forduló), #238 (148. forduló), #272 (148.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10
legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a káosz furcsa pajzsa (#10074) |
|
1 a káosz halálos köntöse (#27714)
|
|
1 a kobra sárga öve (#7467) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a teknõs bíbor láncinge (#25332)
|
|
1 a tolvaj fekete csizmája (#9222) |
|
1 a védekezés sárga öve (#4767) |
|
1 az ellenállás bársony köpenye (#28590)
|
* |
1 az entek fekete csizmája (#9672) |
|
2 csontmaszk (#1092) |
|
1 díszes villámöv (#177) |
|
2 fekete csizma (#1122)
|
* |
1 káoszkígyó vért (#271) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
2 mintrogi erõöv
(#262) |
* |
1 Õsmágus köpenye (#322) |
* |
1 platina villámöv (#187) |
* |
1 Pszichoklenész
sisakja (#263) |
|
2 sárga öv (#1167) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szárnyas sisak (#1077)
|
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 szürke maszk (#1093) |
|
1 vándorcsizma
(#1121) |
|
1 vassisak (#1076) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gólem malachitgyûrûje (#8427) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz istenének szimbóluma (#30924) |
|
1 a káosz különös fülbevalója (#2619) |
|
1 a kígyó ezüst fülbevalója
(#19257) |
|
1 a küzdelem díszes karkötõje (#20592) |
* |
1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
*
|
1 a mágus malachit karkötõje (#10241) |
|
1 a merénylõ sárgaréz nyaklánca (#11081) |
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
|
* |
1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656) |
|
1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581) |
|
1 a sün márványgyûrûje
(#25076) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) |
|
1 a tökéletesség ezüst nyaklánca
(#21882) |
|
1 a tûz csontamulettje (#22347) |
* |
1 a villám ónix karkötõje (#23743) |
|
1 amulett (#1195) |
|
10560 arany
(#1) |
|
1 asztrálgyöngy (#233) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az Érzés
Gyûrûje (#569) |
|
1 az ügyesség háromszögszimbóluma (#2562) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1
császári dekrétum (#254) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
425 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182)
|
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 galetki érdemérem (#276)
|
|
1462 hamis arany (#809) |
|
3 háromszögszimbólum (#1212) |
|
2 kék gömb
(#143) |
|
1 kék mutációs gyûrû (#190) |
|
2 keresztszimbólum (#1213) |
|
1 kõamulett
(#1196) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 ónixgyûrû (#1228) |
|
1 orgling fétis
(#269) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 sárkányamulett
(#292) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
21 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
3 arany tóken (#764) |
|
3 aranydukát (#437) |
|
1 bajnoki oklevél (#273)
|
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
2 ezüst tóken (#763) |
|
11 fekete dukát (#218)
|
|
2 Fortuna kiskorsója (#521) |
|
1 furulya (#167) |
|
1 garling kristály
(#209) |
|
1 hebrencs csapda (#582) |
|
2 idõkristály (#219) |
|
1 kincskeresõ kisködmön
(#519) |
|
2 kötél (#128) |
|
1 Krugrog mama terítõje (#517) |
|
1 lant (#166) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Morgan kristálya (#525) |
|
1 Morgan pálcája (#511)
|
|
1 oprasszum fókusz (#300) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
|
1 a bûz könnyû íja (#29171) |
|
1 a gyorsaság könnyû nyílpuskája (#3986)
|
* |
1 a hatalom kõrisfa íja (#7123) |
|
1 a káosz fekete nyílpuskája (#4899) |
|
1 a káosz korrupt lándzsája (#16644)
|
|
1 a káosz pulzáló íja (#22884) |
|
1 a káosz ur-gathal nyílpuskája (#32799) |
|
19 a légzés hosszú íja (#27822)
|
* |
1 a sebesség hosszúkardja (#13467) |
|
1 a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) |
* |
1 a tudós kardja (#11665)
|
|
1 a védekezés gyalogos lándzsája (#4932) |
|
3 ében nyílpuska (#133) |
|
1 fogazott kard (#1318) |
|
3 görbekard (#1316)
|
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 könnyû íj (#1271)
|
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
* |
1 rubin mágusbot (#261) |
* |
1 Trollagyar
(#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
9 bajnokok itala (#62) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
10 csótányláb
(#25) |
|
18 elfu moha (#33) |
|
10 elonotichlan (#31) |
|
5 fehér gyógyital (#50)
|
|
15 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom bíbor itala (#77) |
|
2 hatalom kék
itala (#58) |
|
8 hónakkupók (#30) |
|
13 hõsiesség itala (#52) |
|
2 javítás itala (#108)
|
|
4 kalmárok itala (#66) |
|
4 kihívás itala (#68) |
|
1 kincskeresés itala
(#64) |
|
17 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
30 mátekel gomba (#21)
|
|
9 méregellenállás itala (#51) |
|
15 mézfû (#29) |
|
19 mitulen fû (#20)
|
|
8 muskil (#37) |
|
8 óriásnövés itala (#60) |
|
2 õsmágus szájvize (#69)
|
|
1 pontosság itala (#72) |
|
22 ragálygomba (#26) |
|
4 rémcserje (#34)
|
|
6 sárga gyógyital (#61) |
|
16 sárkányvirág (#32) |
|
15 sötét mák (#23)
|
|
7 szemani gomba (#36) |
|
23 tejfonál (#28) |
|
8 üvegcse (#14) |
|
8 védelem itala (#59) |
|
17 velparaj (#35) |
|
7 waarkin (#38) |
|
17 winropu moha (#22) |
|
5 xita uborka (#39) |
Egyéb kacatok |
|
15 barna manakõ (#149) |
|
1 bronz korong (#297) |
|
3 démonlidérc esszencia
(#272) |
|
4 duzzadt xenópete (#479) |
|
60 ekinda haj (#147) |
|
21 elektronit (#141)
|
|
12 húsevõ bibe (#151) |
|
15 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
5 khazdar taréj
(#268) |
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
40 mandibula (#157) |
|
9 molad púp (#16) |
|
18 molitár háj (#165) |
|
7 nordkristály (#146) |
|
1 óriási xenópete (#480)
|
|
26 õsi relikvia (#17) |
|
8 patkányfog (#270) |
|
11 pirgamit (#152) |
|
3 ratifikátor agy (#236) |
|
14 smaragd esszencia (#229) |
|
32 szójer
csáprágó (#231) |
|
3 xenópete (#278) |
|
24 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 6 drágakõ (#2), 1 khazdar taréj
(#268), 2 a légzés hosszú íja (#27822), 2 muskil (#37), 1 yeti csont
(#160), 6 ekinda haj (#147), 2 velparaj (#35), 2 elonotichlan (#31),
1 ratifikátor agy (#236), 1 démonlidérc esszencia (#272), 1 smaragd
esszencia (#229), 3 xita uborka (#39), 1 galetki érdemérem (#276), 1
a káosz ur-gathal nyílpuskája (#32799), 1 a merénylõ sárgaréz nyaklánca
(#11081), 2 ezüst tóken (#763), 1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca
(#24581), 1 a káosz pulzáló íja (#22884).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1409 arany (#1), 2 könnyû nyílpuska
(#1286), 9 sziklarepesz (#13), 1 bõr mellvért (#1046), 3 ében láncing
(#134), 3 ében tündekard (#132), 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
LÕTÉR (#51) Építési költség: 1200 TVP
Egyéb költség: 100 arany
Min
építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Katonai gyakorlópálya (#16), Kutatólabor
(#31)
Leírás: Irigykedve nézed a társaidat, mindenki tud edzeni, hogy
hatékonyabb legyen a fõ támadásformája, csak az íjászatra nem gondolt eddig
senki. Elhatározzátok hát, hogy felállítotok néhány céltáblát, és ti is
gyakorolni kezdtek. Eleinte csak a pontosságra törekedtek, majd az újratöltés
és célzás idejét is igyekeztek csökkenteni. Ennek hatására lõfegyver szakértelmed
és gyorsaságod megnõ 2-vel a forduló végéig a BSZ parancs kiadásakor.
INIMÍCIA SZAKÉRTELEM Az Ellenség egy tökéletesen idegen életforma, ezért
az ellene való harc is tökéletesen új taktikát igényel. A hagyományos harcmodorok
hatástalanok vele szemben. Ki kell tanulnod, hogyan tudod megsebezni õket.
Az Ellenség sebezhetetlenségét annak köszönheti, hogy egyszerre létezik
ezen a létsíkon és egy másik, idegen világon. Képes elõre látni az idõben,
és megérezni, hogy mikor fogja támadás érni, és szükség szerint molekuláinak
egy részét teljes mértékben átmozgatja egy másik létsíkra. Ha legalább
egy alkalommal szembe kerülsz az Ellenség teremtményével, és alapszinten
már ismered az inimíciát, vagyis az Ellenség ismeretének mûvészetét, megfigyelheted,
hogyan is alkalmazza képességét, és felkészítheted magad arra, hogy ezt
a tudást kihasználd. Ha ilyen lénnyel harcolsz, minden tulajdonságot, szakértelmed
és varázslatod maximum annyinak számít, ahányas az inimícia szakértelmed,
ha egy ilyen képességgel közvetve vagy közvetlenül akarsz a lényre hatni.
Akár a leadott lövedékek száma szempontjából vesszük figyelembe a gyorsaságod,
akár ütéskor a végtag méreted vagy erõd, akár egy varázslatot alkalmazol,
mint pl. a forrás érintése, ha ez a képességed magasabb, mint az inimícia,
csak akkorának fog számítani, mint az inimícia. Kivétel a lehelet, amely
az inimícia másfélszereséig mehet.
Szerencsére, ez a képesség tudatosan
fejleszthetõ, bár jóval nehezebben, mint a többi. Az inimícia KNO-zása
háromszor annyi KNO-ba kerül, mint egy normál képességé, és õskõvel sajnos
nem növelhetõ.
GALETKI ÉRDEMÉREM (276. TÁRGY) Galetki Érdemérmet csak az igaz galetkik
viselhetik, hozzájutni nem könnyû. Az Érdemérem megszerzéséhez valami hõstettet
kell végbevinni, vagy más módon bizonyítani, hogy méltó vagy a galetki
névre. Az érdemrend viselõje +3-at kap minden elemi immunitására! Az érdemérem
ékszerként KF-elhetõ, tehát nem foglal helyet más varázstárgyak elõl. Természetesen
ezt a személyre szabott ajándékot nem adhatod el vagy át.