143. forduló, 145. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 11. 9h:06'
EZ A 152. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
153. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,66] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Pepper rel . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy Khór maszkját, egy kvazár páncélt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy sörényes ubuk trófea és egy orgyilkos trófea ékesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. [mákrózsa virág ->eldobod]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+54 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+130 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy alpesi tehén nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal végigmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 317.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 307.]

* 3. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új csillezsályalevél. [-21 varázspont.] [+7% teo] [15 pontot használtál fel, van még 292.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 287.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 277.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [10 pontot használtál fel, van még 267.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 267.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[75,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vérfürdető magszim közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. [+6% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Találsz egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Böhöm formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [76,66] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Látsz egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 249.]

kt 19 1 elkészíted a 19. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 248.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(74,66) alpesi tehenek (#91)
(75,66) vérfürdető magszim (#148), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(76,66) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely

[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Pepper rel . Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy Khór maszkját, egy kvazár páncélt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy sullár trófea és egy orgyilkos trófea ékesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy homokféreg! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] [+8% tau] [10 pontot használtál fel, van még 238.]

szm 355 megölöd a 355. szörnyet
Eleged van belőle, hogy a nektoraf csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 23 életpontot sebeztél. [+3% tau] A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a nektoraf fejét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A nektoraf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 238.]

fa 19 3338 1 feladod a 19. tárgyat a 3338. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Amos Kaelpyr részére szánod. Átadsz 1 kerek követ. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 235.]

fa 1253 3471 12 feladod az 1253. tárgyat a 3471. kalandozónak (12 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Romold Thralk részére szánod. Átadsz 12 csillezsályalevelet. Ennek elküldése 36 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 232.]

faa 651 667 657 feladod a 651. tárgyat a 667. tárgyat a 657. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Romold Thralk részére szánod. Átadsz 2 rinóbőrt. Ennek elküldése 29 arany lesz. Átadsz 4 nektoraf faggyút. Ennek elküldése 28 arany lesz. Átadsz 15 aurach fogat. Ennek elküldése 39 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 223.]

m 1 mozogsz északkeletre
[74,59] Még mindig a városban vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+3% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. [+4% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed az orgyilkos fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Találkozol egy copfos ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah püspöke. Egy bíbor erőövet, egy bronzpáncélt, egy koponya szimbólumot, egy mászókarmot, egy obszidián karkötőt és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy sarki óriásteknős trófea, egy lábascet trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Szigorú. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [9 pontot használtál fel, van még 214.]

be 698 2 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy szúrófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik a tanulás! Beállsz az egyik harcospap mester irányítása alatt gyakorlatozók közé. Kitartóan végzed a gyakorlatokat, lesed a mester és a társaid mozdulatait, s néha abban a megtiszteltetésben van részed, hogy a mester személyesen javítja ki hibáid. Kemény és hosszú tanulásban van részed, de egyre inkább úgy érzed, hogy már egész jól megy minden, amit most tanultál. (+1 szúrófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 30 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 164.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[73,58] Továbbmész a város utcáján. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal karját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod az orgyilkos testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Van itt egy vadaspark (769. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 155.]

be 769 bemész a 769. épületbe
Belépsz az árnyas tölgyek alkotta kapun, és mintha egy, a város zajától távol álló erdőbe tévedtél volna. Hatalmas fák alatt lépdelsz, madárdal ölel körül, amit csak néha tör meg egy-egy nagyobb lény távoli hangja. Vajon hogy lehetséges ez egy ilyen fiatal város falai között? Mágia, erőteljes mágia alkothatta csak ezt a csodás ligetet! Egy aranyszőke hajú, zöld köntös viselő elf lép eléd eg fa törzse mögül, és udvariasan köszönt, majd felajánlja, hogy körbe vezet a vadasparkban. Megilletődve bólintasz, és miközben a fák között sétáltok, nagy szemeket meresztve bámulod a tágas kifutókban látható gyönyörű, különös vagy épp félelmetes lényeket. Az elf dallamos hangjára figyelsz, aki elmondja, hogy azért éült ez a vadaspark, hogy otthont adjon a befogott, de megunt állatoknak, szörnyeknek, bár egy részüket visszajuttatják eredeti élőhelyükre, valamint hogy a vadaspark fenntartásához anyagi támogatást nyújtó kalandozók akár örökbe is fogadhatnak az épp itt található lények közül. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések az örökbefogadásra is vonatkoznak.]
A következő lények várnak gazdára (zárójelben a szörny sorszáma):
sörényes ubuk (#89) 48 ap /db, púpos burástya (#92) 39 ap /db, nektoraf (#355) 95 ap /db, hegyi szamár (#7168) 58 ap /db.
A következő szörnyeidet hagyhatod itt a vadasparkban:
mutáns pók 21 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 150.]

ve 7168 1 megveszed a 7168. tárgyat 1
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 7 2 2 mozogsz északnyugatra, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[76,66] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Látsz egy krómkaktuszt. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,66] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [78,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hmm, csak egy goldugar. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. [+4% tau] Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a goldugar csáprágóját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dűnekukac került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dűnekukac testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a dűnekukac jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dűnekukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 123.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[78,67] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,68] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Csodás nekrofun tövében álmodni... Lendrin Vellian /<<Az Illúzió Mesterei>> " Észreveszel egy elpusztított nekrofunt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Arisztotelész előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 105.]

szk 356 keresed a 356. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vörös rakolitset. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 100.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 100.]

* 3. BP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! Ez jól esett! (+3 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 60.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 26, 10.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 315 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY)
A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 144. fordulód.

Erő: 30 (36) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 89/89 év
Egészség: 21 (27) Életpont: 254/185 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (36) Varázspont: 282/11 Pénz: 269 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 137/4 EFejl: 25
Eddig összesen 526 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2710 TP-t kaptál. Jelenleg 128239 TP-d van. A következő szinthez még 51761 TP szükséges. Trófeáid: vörös rakolits, troll ritualista, vérfürdető magszim. A 140. fordulódban 5043 arany került a bankszámládra. 5143 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 4/0 (+27%) vágófegyverek: 21/22 (+12%)
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 19/8 (+15%) dobófegyverek: 3/44

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -8.); ubuk tüske (#131) (9 .); nyílpuska lövedék (#547) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/48 2. nyomkövetés: 19/25 (+25%) 3. lopás: 1/39
4. mászás: 8/17 5. csapdakészítés: 13/20 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/19
7. gyógyítás: 23/6 8. titkosírás: 4/29 9. felderítés: 6/71
10. szörnyidomítás: 10/61 11. teológia: 14/64 (+7%) 12. taumaturgia: 24/47 (+41%)
13. versengés: 7/12 14. zene: 6/52 (+46%) 15. szörnyismeret: 18/98 (+25%)
16. pszi: *20/100 (+16%) 17. zárnyitás: 5/5 18. vadászat: 5/81
19. bányászat: 9/99 (+36%) 20. főzés: 2/48

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
érző szívű dromedár (#753), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 11. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 881. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
245 arany (#50) 15 aurach fog (#657) 9 csillezsályalevél (#1253)
2 nektoraf faggyú (#667) 1 nyílpuska lövedék (#547) 2 rinóbőr (#651)
10 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 11 kaja (#2) 1 magszim bél (#103)
2 orgyilkos tőr (#225) 2 spiritusz (#170) 80 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(76,66) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(77,66) Chara-din monolitja (#534)
(78,66) egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), goldugarok (#65), dűnekukac (#357)
(78,68) nekrofun (#173), művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.

Üzenet küldése a karakternek