12. forduló, 14. forduló, Dominic összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 28. 12h:06'
EZ A 61. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
62. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3118
SZÁMLA : XXXX

DOMINIC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,-5] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.)

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézkulcsot (ld. enc.). Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 144.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[31,-4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Látsz egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woor-antilop lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a woor-antilop testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a woor-antilop jobb hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. (ld. enc.) 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [31,-3] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy megsebzett kőevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kőevő testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A kőevő egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a kőevő kőtestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőevő egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A kőevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Messze hajítod a vacak kis mérges nyukmár trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kőevő trófeát. 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy tazunkaróka. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[20 pontot használtál fel, van még 124.]

kt 19 35 elkészíted a 19. tárgyat (35 darabot)
Begyűjtöttél 35 kerek követ. [35 pontot használtál fel, van még 89.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+19 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 49.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[30,-2] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A Hóhér puszta szélénél vagy. Ez a széles, kevés ennivalót termő síkság Warn pusztáinak egy kisebb testvére. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csodabogár. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [30,-1] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy csontlepke ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 29.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a mérges nyukmár testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mérges nyukmár jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Karmával néhányszor a mérges nyukmár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 102 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 6 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 15.]

m 3 mozogsz délkeletre
[31,0] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy csodabogár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy surranó kígyó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a surranó kígyó pikkelyes testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A surranó kígyó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a surranó kígyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz Kneebo Oreviggel. Ruházatát egy bo-skorpió trófea színesíti. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 5.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Néznek vele, de ő maga nem lát,
Fül kell hozzá, pedig hangja nincsen
Orr kell hozzá, pedig szaga sincsen.
[5 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-3 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 153 pontot. A következő körben tehát 153 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZKULCS (75. TÁRGY)
Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal.

ANTILOPBŐR (48. TÁRGY)
Egy woor-antilop megnyúzása kemény munka, de nyilván megéri a fáradtságot. Az antilopbőr, mint minden tárgy ebben a játékban, nyilván jó valamire. És hogy mire? Hisz ez nyilvánvaló...

KŐEVŐ (62. SZÖRNY)
Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában.

HÓHÉRBIMBÓ (132. NÖVÉNY)
Dombos terepen néha látsz egy hatalmas, magányosan álldogáló fehér bimbót. Ez a különös, fehér levelű virág mérgező párát bocsát ki, amely a bogarak elpusztítására szolgál - a hóhérbimbó ugyanis apró élőlények lebontásával táplálkozik. De ha ezt a párát akár egy nagyobb állat, akár egy ember belélegzi hosszabb ideig, rosszullétet, hányást okozhat. A gyilkos növény közepén, a száron általában megtalálható egy sápadtszürke, szinte örökké csukott kelyhű virág, a csuklyavirág. Ha valamilyen okból le akarod tépni, akkor a KT 133 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Egy fordulóban csak egy csuklyavirágot tudsz szedni.

TAZUNKARÓKA (81. SZÖRNY)
A tazunkarókák, ezek a farkas méretű, vörös szőrű ragadozók a rőtmanók kedvenc hátasállatai. Hogy egy bunkóval vered ki a fogát, csontszablyával felaprítod a hátát, vagy felnyársalod egy csontszuronnyal, egyre megy - akit a rőtmanó szeret, Te valószínűleg nem szereted!

KARAKTERLAP

Dominic, egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 13. fordulód.

Erő: 13 Szint: 6 Merészség: 6/1 Magasság: 144 cm
IQ: 11 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 20 Életpont: 98/38 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 9 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 61 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 245 TP-t kaptál. Jelenleg 1 747 TP-d van. A következő szinthez még 253 TP szükséges. Trófeáid: kőevő, gyilkos sallank.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8 (+1) lőfegyverek: 4

31,98 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 4 (+1)
4. gyógyítás: 5 (+1) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. harcművészetek: 4 8. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
segítesz max. 2 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
tigroszlán (#43)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
csontlepke (#746), topránypolip (#86), evaporőr (#69), csodabogár (#755), félelem-járó (#56)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 * kis bőrpajzs (#45) 1 * mászókarom (#78) 2 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
31 kerek kő (#19) 2 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 3 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
2 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 4 bordacsont (#16)
5 drótszőr (#37) 1 grákóbőr (#41) 1 királygyík bőr (#44)
3 mandibulapenge (#125) 1 moa üveggömb (#383) 2 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 2 rézdarab (#70) 6 sallank karom (#128)
3 smirglilevél (#29) 22 sünmedve tüske (#14) 3 surranó kígyó bőr (#47)
8 szárnyas hernyó (#69) 7 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 varányszem (#30)

Összsúly: 26.98 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 30 kerek kő (#19) 1 rézkulcs (#75)
6 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

29 30 31 32
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
(30,-2) csodabogár (#755), Sheran oltár
(30,-1) csontlepke (#746), Sheran rúnaköve, mély kút (#93), mérges nyukmár (#95)
(31,-4) Sheran rúnaköve, gumifa (#38), Sheran oltár, woor-antilop (#31)
(31,-3) kőevő (#62), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, tazunkaróka (#81)
(31,0) Sheran rúnaköve, patak, 2. jellempróba, phua-kúp (#372), csodabogár (#755), surranó kígyó (#30), Kneebo Orevig (3129. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek