127. forduló, 129. forduló, Idegzsába összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 26. 9h:55'
EZ A 449. JÁTÉKHETED, 128. FORDULÓD
450. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1088
SZÁMLA : XXXX

IDEGZSÁBA KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,32] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+2 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy törpemammut fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. [+1% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 26, gyógyulás: 8, összesen: -18 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 261.]

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 256.]

* 2. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 246.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 241.]

* 5. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 241.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
V 28 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 241.]
[A parancs tárolásra került.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[71,31] Síkság, továbbra is csak síkság. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg szabotőr. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy rát-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,30] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Látsz egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a topránypolip testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A topránypolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 3, összesen: -1 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 lapockacsontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ork sámán. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork sámán testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+60 életerő.)

(Továbbmész...) [73,31] Még mindig füves síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a rájanyék testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+51 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [130 pontot használtál fel, van még 111.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[74,32] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sullár farkát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sullár fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő manifesztátor nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [75,33] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebesített kérődző etra lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra bal hátsó lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a kérődző etra jobb első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg felderítő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+54 életerő.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [76,34] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Teleeszed magad. (-3 kaja.) [96 pontot használtál fel, van még 15.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[77,33] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mutáns pók. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 6.]

vpf 999 VP elővétele: 999
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

v 96 73 59 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

be 376 bemész a szentélybe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 5703 125 288 leírod az 5703. kalandozónak a 125. szörnyet a 288. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy büntető praglonc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) zan indukátort. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 5703 175 373 leírod az 5703. kalandozónak a 175. szörnyet a 373. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt mágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 5703 194 402 leírod az 5703. kalandozónak a 194. szörnyet a 402. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hínárevő piranha. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) morgud hagymatövet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 5703 207 535 leírod az 5703. kalandozónak a 207. szörnyet az 535. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy diuretikus kráken. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sötét tekercset. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 5703 249 309 leírod az 5703. kalandozónak a 249. szörnyet a 309. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy taalru. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 4442 643 leírod a 4442. kalandozónak a 643. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rozmárember. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 4442 757 leírod a 4442. kalandozónak a 757. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lajhárlord. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 4442 956 leírod a 4442. kalandozónak a 956. szörnyet
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Jerome. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 4442 7000 leírod a 4442. kalandozónak a 7000. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Métely. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 4442 758 leírod a 4442. kalandozónak a 758. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bandita. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A szervezetedet méreg pusztítja (-4 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 20 arany vérdíjat. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a quwarg harcos. Már olyan éhes volt a quwarg nagymester, hogy felfalta a quwarg harcost! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Túl sok tárgy van már a zsákodban! A problémára azonban létezik megoldás. (ld. enc.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 269 pontot. A következő körben tehát 274 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RENGETEG TÁRGY
Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA.
DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad.
EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot.
AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz.
Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat!

KARAKTERLAP

Idegzsába, egy szőke, kontyos hajú, félszemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd sárga. Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 128. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 16 Merészség: 7/4 Magasság: 153 cm
IQ: 25 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 255/233 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 267/50 Pénz: 415 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/17 EFejl: 22
Eddig összesen 483 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2670 TP-t kaptál. Jelenleg 125868 TP-d van. A következő szinthez még 54132 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, élőholt quwarg, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/67 (+12%) szúrófegyverek: 10/52 (+20%) vágófegyverek: 11/4
ütőfegyverek: 1/61 dobófegyverek: 12/23 (+32%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 134 időszaki: 16

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/23 2. nyomkövetés: 20/15 3. lopás: 2/3
4. mászás: 4/22 (+6%) 5. csapdakészítés: 8/22 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/54
7. gyógyítás: 47/49 (+90%) 8. szörnyidomítás: 9/55 9. teológia: 16/55 (+10%)
10. taumaturgia: 19/17 (+3%) 11. versengés: 2/19 12. harcművészetek: 16/53
13. szörnyismeret: 7/71 (+30%) 14. zárnyitás: 1/4 15. vadászat: 3/11
16. bányászat: 5/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 79% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod fabontó szójert (#71) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> 80. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK
quwarg nagymester (#214) (őrzi a holmidat: +27 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

Összsúly: 89.86 kg Megterheltség: 149%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany (#50) 3 kaktusztüske (#114) 2 madártoll (#112)
2 sünmedve tüske (#14) 1 ubuk dobónyíl (#138) 2 ubuk tüske (#131)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 1 lapockacsont (#33) 1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(70,32) törpemammut (#115)
(71,31) quwarg szabotőr (#301), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 38. jellempróba, oltár
(72,30) mély kút (#93), Fairlight oltár, 38. jellempróba, topránypolip (#86), ork sámán (#345)
(73,31) rájanyék (#58), 33. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(74,32) sullárok (#101), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 36. jellempróba, manifesztátor (#124)
(75,33) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), kérődző etra (#368), quwarg felderítő (#299)
(76,34) Raia rúnaköve, 22. jellempróba
(77,33) mutáns pók (#117)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 40-es TK-ból kivettük a szamurájkardot, ami ezentúl csak Toyaki kristályából szerezhet‹ meg.

Üzenet küldése a karakternek