Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 11. 12h:22' EZ A 1406. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD 1407. játékheted kezdete: dec. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
* 2. KP: kf 1570 1728 722 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal a 722. tárgyat |
* 3. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 4. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 5. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
ek 273 2 40 | t. energia kisütése: 273 2 40 |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal megkarcolod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 136 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent. A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (52 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a drakolich jobb első lábát. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal súrolod a drakolich jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [143,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy quwarg bolyt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Felismered a közeledőt. Csak egy hidra. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (28 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a hidra testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a hidra jobb első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 61 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A hidra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 1 vizet.) 4 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod az élőholt hadúr jobb lábát. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt hadúr bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 109 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 3 602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [143,5] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku futárbérenc közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal felnyitod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 153 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc. 1 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
v 181 142 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
141 | 142 | 143 | 144 | |
1 | |
|
|
|
2 | |
|
|
|
3 | |
|
|
|
4 | |
|
|
|
5 | |
|
|
|
6 | |
|
|
|
[142,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Észreveszel egy főutcát. Felfedeztél egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
be 833 209 | bemész a 833. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal felnyitod az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 139 életpontot sebeztél. Az ork bérgyilász gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
ve 348 | megveszed a 348. tárgyat |
h 348 | használod a 348. tárgyat |
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
kf 1488 2013 1456 | kézbeveszed/felveszed az 1488. tárgyat a 2013. tárggyal az 1456. tárgyat |
kf 891 1249 | kézbeveszed/felveszed a 891. tárgyat az 1249. tárggyal |
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent. A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (28 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a hidra bal hátsó lábát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a hidra nyálkás testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 68 életpontot sebeztél. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 10 vizet.) 4 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal végigvágod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 119 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (63 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 88 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal megkarcolod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 66 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 4 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 171, gyógyulás: 0, összesen: -171 ÉP}
(Továbbmész...) [143,6] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Délkeletre nézve látsz egy kék orchideacserjét. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy borkonyó cserje van. Északnyugatra egy quwarg boly van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az arató csattanat nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 102 életpontot sebeztél. Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 156 életpontot sebeztél. Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 2 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal megcsapod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 107 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [143,7] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gyöngymangó bokrot. Keletre nézve látsz egy kék orchideacserjét. Délre egy kék orchideacserje van. Délnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent. Meglengetve a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a mammut zombi testét. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a mammut zombi testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 36 életpontot sebeztél. Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 83 életpontot vesztettél. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a mammut zombi tömzsi lábát. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 185 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a mammut zombi fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 61 életpontot sebeztél. Beléd öklel a mammut zombi! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 75 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mammut zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 9 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1304, sebződés: 335, gyógyulás: 0, összesen: -335 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent. Meglengetve a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a bolyongó lidérc áttetsző testét. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 151 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 4 486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kronokukac testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a kronokukac fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 89 életpontot sebeztél. Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a ryuku csapásvezető bal oldalát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal súrolod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 136 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű. Felhasználva a ryuku harmatgyűjtőt, szereztél 4 azúrharmatot. (Nincs mibe rakni 4 azúrharmatot.) 2 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a mammut zombi jobb oldalát. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a mammut zombi jobb első lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 45 életpontot sebeztél. Beléd öklel a mammut zombi! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 73 életpontot vesztettél. Kígyópengével párszor kilyukasztod a mammut zombi testét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 160 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal súrolod a mammut zombi fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 125 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 72 életpontot vesztettél. A mammut zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 9 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1356, sebződés: 337, gyógyulás: 0, összesen: -337 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent. Elszántan a másikra rohansz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mammut zombi testét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a mammut zombi testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 116 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 82 életpontot vesztettél. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mammut zombi tömzsi lábát. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 198 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a mammut zombi bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 74 életpontot sebeztél. Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). A mammut zombi rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 76 életpontot vesztettél. A mammut zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 9 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1360, sebződés: 390, gyógyulás: 0, összesen: -390 ÉP}
vps 1000 | VP spórolása: 1000 |
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
ek 116 34 313 | t. energia kisütése: 116 34 313 |
h 697 8000 | használod a 697. tárgyat |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 256 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Meglengetve a triton szigonyt a másikra rontasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sámán testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 262 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa sámán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt a másikra ugrasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sámán testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 264 életpontot sebeztél. A vércápa sámán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 279 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 319 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 294 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 266 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt a másikra rontasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 295 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 294 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
Elszántan a másikra rontasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 311 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sámán testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 251 életpontot sebeztél. A vércápa sámán fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra rontasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sámán testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 268 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 260 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra rohansz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 296 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 251 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt a másikra ugrasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 304 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 300 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 217 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 242 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
tpf 30 | TVP elővétele: 30 pontért |
vpf 1000 | VP elővétele: 1000 |
ek 116 90 150 | t. energia kisütése: 116 90 150 |
v 198 146 4 | elmormolod a 198. varázslatot |
141 | 142 | 143 | 144 | |
4 | |
|
|
|
5 | |
|
|
|
6 | |
|
|
|
7 | |
|
|
|
8 | |
|
|
|
9 | |
|
|
|
[146,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy Raia angyala egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy halálbokor van. Északra egy Chara-din monolitja van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent. Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált hókutya élőholt csontjait. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 99 életpontot sebeztél. Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (69 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem testét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 57 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 4 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 198, gyógyulás: 0, összesen: -198 ÉP}
tk 8 4443 | többszemélyes kaland 8 4443 |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 4. BP: kf 1559 1158 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal az 1347. tárgyat |
* 5. BP: h 1450 0 0 | használod az 1450. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 8 | élelemszerzés 8 pontért |
HIDRA (780. SZÖRNY) Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé. |
KÜKLOPSZ SZEM (643. TÁRGY) A küklopszok szemét gyakran félreteszik azok a nagyhatalmú kalandozók, akik képesek egy ilyen szörnyet legyőzni. Az alkimisták ugyanis jó pénz fizetnek érte, ezért a bolt is megadja az árát ennek az egyébként eléggé gusztustalan és hamar büdösödő ízének. |
Erő: | 8 (29) | Szint: | 34 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (29) | Támadás: | 77 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (22) | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 84/681 év |
Egészség: | 7 (16) | Életpont: | 1736/1826 | Jellem: | jó (163) | Tul. pont: | 27 |
Szerencse: | 17 (40) | Varázspont: | 1381/939 | Pénz: | 8622 arany | Kép. pont: | 49 |
Tudatpont: | 63/63 | Pszi pont: | 236/321 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/22 (+38%) | ökölvívás: | 1/38 | vágófegyverek: | 39/12 (+12%) |
lőfegyverek: | 30/60 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
146,4 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/6 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 16/6 (+98%) | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 19/16 (+40%) | 5. csapdaészlelés: | 5/31 | 6. gyógyítás: | 9/68 |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 8/20 | 9. szörnyidomítás: | 6/67 |
10. teológia: | 8/24 (+9%) | 11. taumaturgia: | 100/1 (+90%) | 12. szerencsejáték: | 7/44 |
13. versengés: | 11/68 | 14. zene: | 40/49 (+121%) | 15. szörnyismeret: | 13/81 |
16. pszi: | 25/33 (+1%) | 17. zárnyitás: | 2/10 | 18. vadászat: | 12/39 (+188%) |
19. vitalitás: | 8/90 (+6%) | 20. bányászat: | 30/19 | 21. úszás: | 18/24 (+40%) |
22. főzés: | 10/56 | 23. csapatmunka: | 3/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), inváziós ellenfelek (#9089), tüskés harci gromak (#156), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 40 vp; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Csodálatos dolog a gyermeknemzés. Végy részt egy olyan légyotton, melynek gyümölcse egy kedves csemete, és vegyél részt legalább egy alkalommal gyermeked nevelésében! |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): 122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 122, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 8, 13, 20, 26, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 541 (limit: 1645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47326. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a L. olimpián. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1, m 6. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 298 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
587 | arany (#50) | 37 | bomló esszencia (#2367) | 13 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rum (#1419) | 17 | sáfránypor (#211) | |||
5 | szent jogar (#150) | 20 | tinta (#101) | 1 | vámpírfog (#1221) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | halálkristály (#2372) | 41 | kaja (#2) | |||
2 | küklopsz szem (#643) | 5 | madártoll (#112) | 2 | mihlanil nyíl (#597) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 257 | púderkő (#119) | 1 | térdeplő tülök (#1440) | |||
2 | vasérc (#152) | 5 | víz (#27) | 1 | vörös zyel (#606) |
145 | 146 | 147 | |
3 | |
|
|
4 | |
|
|
5 | |
|
|