111. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jan. 25. 21h:52'
EZ A 280. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD
281. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

FEKETE MAMBA KALANDJAI


30 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,76] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű, hosszú szakállas ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight követője. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy ork bérgyilász trófea, egy arató csattanat trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított garokk. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Továbbmész.
Az 1. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, piros szemű, hosszú szakállas ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight követője. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy arató csattanat trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy garokk a hátasa. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
A 2. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű, hosszú szakállas ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight követője. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy ork bérgyilász trófea, egy arató csattanat trófea és egy erszényes elkarog trófea színesíti. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított garokk. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
A 19. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy harci maszkot, egy rézpáncélt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy törpemammut trófea és egy szürke rinocérosz trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Továbbmész.
A 19. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy harci maszkot, egy rézpáncélt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy arató csattanat trófea és egy pattanóböde trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány!
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Továbbmész.
A 19. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy harci maszkot, egy rézpáncélt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy arató csattanat trófea és egy pattanóböde trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 20. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy harci maszkot, egy rézpáncélt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy arató csattanat trófea és egy pattanóböde trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Továbbmész.
A 20. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy harci maszkot, egy rézpáncélt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy arató csattanat trófea és egy pattanóböde trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
A 20. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy harci maszkot, egy rézpáncélt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy arató csattanat trófea és egy pattanóböde trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 20. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy harci maszkot, egy rézpáncélt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy arató csattanat trófea és egy pattanóböde trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű az alávaló.
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XXXIII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2021. január 26., kedd 16 óra. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.)
A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Az olimpiákon a vámpírvért (1614.) nem véd a vámpirizációtól.
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-14 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku gárdista fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 239.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 2. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 3. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[94,75] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az uzbány jobb lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz egy tűzbokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Találsz egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Chardonnay vigyorog kajánul. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [93,74] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Szöges bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [93,73] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pókvadász. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a pókvadász testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Látsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász varkaudar. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[33 pontot használtál fel, van még 196.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[92,73] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy gorombilla. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kilukasztod a gorombilla bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gorombilla testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Szöges bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [91,72] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)
Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Fairlight templomot. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,71] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy erszényes elkarog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog bal oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Fairlight templomot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [33 pontot használtál fel, van még 163.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[89,71] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [88,71] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut ormányát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 151.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Szerették, tisztelték, de a házból kitették.
[5 pontot használtál fel, van még 146.]

ef 4 503 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 118.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 98.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku légiós. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 88.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku légiós. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 35 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós jobb vállát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 78.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy proteinfecske. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 68.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 58.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 9 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 28.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 25.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 40 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 3. BP: h 1576 10 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [10 pontot használtál fel, van még 15.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-2 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 253 pontot. A következő körben tehát 268 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

FÜLBEVALÓVISELÉS (589. TUDATI KÉPESSÉG)
Immár nem csak a gyűrűid közötti mágikus interfenreciát vagy képes csökkenteni, hanem a fülbevalóid közöttit is. Mindez abban nyilvánul meg, hogy eggyel több fülbevalót viselhetsz.

KARAKTERLAP

Fekete Mamba, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 112. fordulód.

Erő: 24 (32) Szint: 20 Merészség: 5/6 Magasság: 255 cm
IQ: 30 Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 19 (25) Védekezés: 21 Menekülés: 40 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 18 Életpont: 554/537 Jellem: gonosz (131) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (23) Varázspont: 186/17 Pénz: 1692 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/4 Pszi pont: 126/138
Eddig összesen 1339 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 998 TP-t kaptál. Jelenleg 572 247 TP-d van. A következő szinthez még 27 753 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, mágiamorfáló, Lord Kovács József.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/8 vágófegyverek: 16/98 (+18%) ütőfegyverek: 27/60
lőfegyverek: 24/97 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (220%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) max. 1 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
88,71 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 105

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/11 2. nyomkövetés: 17/5 (+10%) 3. mászás: 2/73
4. csapdakészítés: 10/54 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/98 6. gyógyítás: 34/25
7. titkosírás: 5/35 8. felderítés: 5/31 (+7%) 9. teológia: 13/65 (+7%)
10. taumaturgia: 11/69 (+40%) 11. versengés: 1/79 12. zene: 3/96 (+12%)
13. szörnyismeret: 3/74 (+22%) 14. pszi: *19/100 15. zárnyitás: 1/84
16. vadászat: 7/82 17. bányászat: 11/43

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Nehéz Norbi (#7119) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 106, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11140.
A morf invázióban megölt morfok száma: 423, az összesen kapott pontszám: 45870.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 67, az összesen kapott pontszám: 7865. (összesen ölhető: 1944 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9887 TU szükséges.)

Összsúly: 141.28 kg Megterheltség: 142%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 5 drótszőr (#37) 5 kerek kő (#19)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 7 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)
3 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

87 88 89 90 91 92 93 94 95 96
70
71
72
73
74
75
76
77
(88,71) törpemammut (#115), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiós (#361), proteinfecske (#139)
(89,71) Tharr oltár
(90,71) erszényes elkarog (#354)
(91,72) Fairlight oltár, 30. jellempróba, arató csattanat (#144)
(92,73) gorombillák (#38), manaelementál (#290)
(93,73) pókvadászok (#59), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vadász varkaudar (#108)
(93,74) manaelementál (#290)
(94,75) uzbányok (#102), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 43. jellempróba, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Tharr oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ezentúl a karakterlapon, a számlálók rovatban megjelenik a csodák kútjából kapott támadás és védekezés is.

Üzenet küldése a karakternek