Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Álomháború november 29.
Moa civilizáció + Roxat céhei szeptember 8.
Moa civilizáció + Résföld szeptember 8.
Moa civilizáció + Hódítások szeptember 8.
Moa civilizáció + Császárváros szeptember 8.
A pillanat képe
Harci mágus
(Shadowrun archetípus)
Küldd el képeslapként!
A harci mágus lételeme, hogy halált és pusztulást hozzon - fizikailag és mágikus úton egyaránt.
Nézz szét a galériában!
Karácsony 2025 - Zén bemutató - 1. rész
Álomháború lapelemzés 3. rész: Gonosz jellemű lapok
Ajándéksorsolás december + novemberi eredményhirdetés
TP bónusz 2025.12.03. - 2025.12.17.
63. Beholder Találkozó 2025.11.29. - Beszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája

A lista folytatása...
Karácsony - 2025 bemutató - 1. rész (4)
Álomháború lapelemzés 3. rész: Gonosz jellemű lapok (17)
Álomháború lapok a lapkeresőben (77)
63. Beholder Találkozó 2025.11.29. - Beszámoló (3)
Lapötletek (65246)
Titanitdukát aukció - 2025. tél (6)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Igyekeztünk a meglévő, limitált készletet úgy felosztani, hogy tényleg jusson mindenkinek.
Mondjuk dinó és cápa zén még most is kapható bizonyos viszonteladóknál (ld. webboltunkban). Sőt HKK30 is.
Sajnos nem automatizálható a folyamat, a hkk online-ban más a formátuma a lapoknak, de megoldottuk már, próbálhatod. Köszi a türelmet!
Ha két lap hatása ellentmond egymásnak, akkor az utoljára kijátszott érvényesül. (Kódex 102.3)
Az Álomháború lapjairól (+URek, kódos lapok) lesz elemzés.
Elvileg az első 2 hónapban igen, nov 28 még pont beleesik
Lehet Ewgbert kísérletével adni az ellenfélnek
Nincsen golden foil verziója.
Nem hiányzik, ezek nem új lapok, csak reprintek. Amikortól játszhatók lesznek, egyszerűen csak felsorolásra kerül mellettük az új évszám.
https://hkk.hu/blog/hkk-alomhaboru_bemutato
Hogyha felújításra kerül egy lap, akkor onnantól kezdve a hivatalos nevén felül egy évszám is járna a régi verziójának.

Nem, ilyen nincs, az első verzió után nincs évszám, onnan lehet tudni, hogy az az első verzió.
A további verziók után van (új) vagy (évszám) jelölés.

A pakiszerkesztő egyébként, ahogy te is írtad, tudja, mi tiltott, és mi nem.
Illetve a lapkeresőben ha beírod egy lap nevét, akkor fel fog jönni az összes verzió belőle.

A lapok nevét visszamenőleg egészen biztosan nem fogjuk megváltoztatni, átnevezni őket, ahogy Katu is írja, attól kezdve az összes paklilista invaliddá válna...
Igyekszünk biztosítani, hogy most jusson mindenkinek, annak is, aki esetleg később ér oda.
Ne haragudj, de nem értem a problémát.
A Mennyek Úrnője (2025) nincs tiltva, csak a Mennyek Úrnője (évszám nélkül).
Kérlek jelezd, hol látsz ezzel ellentétes információt, és azonnal javitjuk!
Rakunk ma ki részletes informáciôt a zsàkbamacskáról.
Igen, de erről küldtünk emailt is, remélem megkaptad.
Igy van, ahogy írod, ezek nem fognak külön még egyszer megjelenni. De a versenyen természetesen lehet használni a lapok korábbi verzióját is.
Szerintünk FAQ nélkül is egyértelmű a lap működése, de nyilván lehetett volna még szájbarágósabban írni.
természetesen, ahogy minden évben, csütörtökön berakjuk őket.

a védnöki lapok vagy ma vagy hétfőn bekerül.
A (P)-vel csak saját magát passzivizálhatod.

Igen másoláskor a késleltetett és időleges hatás jelzőket másolod.

Semlegesítéssel bármire lehet reagálni, ami megfelel a feltételnek. Pl. Semlegesítés: lény, tud reagálni olyan lényre, amit ellenfeled semlegesítésként játszott ki.

A tűz altípusú lények sebése is tűzsebzésnek minősül, tűzimmunis lényt nem tudnak megsebezni.

A lények sebződését általában nem jelölik, azért, mert nincs értelme egy lényt úgy sebezni, hogy nem ölöd meg, akár több egymás utáni sebzéssel. Ettől függetlenül, természetesen nyugodtan jelölheted egy lény aktuális ÉP-jét, ha nem fog rögtön meghalni, és jelentősége van a kör hátralevő részében.
Màr megoldottuk, elnézést a problémáért. A jàtékban adunk kompenzációt.
Jogos! Pontatlanul írtam le, javítani fogom, az eredeti kérdés egész pontosan úgy szólt, hogy a korvettre reagál az ellenfél, én visszareagálok zsz költségű reakcóval, aminek az építőket áldozom.
Tévedsz, volt ebből probléma és panasz korábban is, mivel ez egy szabályozatlan terület volt. Kicsi az esélye, hogy pont akkor telik le az idő, amikor valaki passzolni akar, de azért előfordul.
Abban igazad van, hogy az egyszerűbb mindig jobb. De ha valamit túl egyszerűen írsz le, nem tisztázva bizonyos dolgokat, akkor úgyis meg fogják kérdezni, hogy "de mivan akkor, ha..." egyszerűbb leírni mindent. De ha tudsz jobb, egyszerűbb megoldást, kérlek írd le, hátha jobb ennél is.

Azt azért tudni kell, hogy ezen a dolgon sokszor a meccs múlik, tehát mindenképpen egy igazságos megoldás kell. Az nem igazságos, hogy valaki már éppen passzolna, azt mondják, vége, és nem teheti meg. Meg az sem igazságos, hogy valaki még a harc fázisnál tart, és lejár az idő, elkiáltja magát, ütök-passz és akkor még van egy köre... Szóval ezeket a dolgokat kezelni kell.
Mindkét lap letiltja az ellenfél szabálylapját, és itt nincs sorrend, hogy az egyik előbb tiltja le a másikat, így az már nem működik. Az, hogy az Ősi rúna ki van írva a Semleges csatamezőre, csak egy redundancia, így is, úgy is tiltja, felesleges kiírni, mintha egy lapra az lenne írva, hogy célpont lap a gyűjtőbe kerül, beleértve a lényeket is.

Igy 20 év távlatából nehéz belelátni, hogy miért került ez rá, de ugye akkor még nem volt Kódex se, talán el akartuk kerülni azokat a kérdéseket, hogy "ha az Ősi rúna letiltja a mezőt, akkor a 7 lapot se kell kiszedni?" vagy "Ha az Ősi rúna letiltja a mezőt, akkor továbbra is működik a követő, amit használok mellé?" De ez a kérdéskör azóta már tisztázódott, a 7 lapot még a narancslapok működésbe lépése előtt ki kell venni, és a narancslapok egyszerre kezdenek működni.
Köszönöm igyekszünk javitani! A sors fintora nem elírás, őt nem akartuk a metában tovább tartani, mint ami az eredeti szándék volt.
Szerintem ez az, amit keresel (versenyszabályok, Új Nemzedék):
https://verseny.hkk.hu/blog/hkk_versenyszabalyok
Félreértés ne essék: a HKK-ban is "azonnali dolog" jelenleg.
Csak azon vitázom, hogy miért kéne a játékosoktól megtagadni azt az információt, hogy mennyi idő van még hátra a meccsből? Ahol az időnek jelentősége van sportokban, ott ki van rakva szép, nagy kivetitőkre... Ha nálunk pl a 10 minutesben erre lehetőség lenne, hogy egy monitorra kitegyük, amit mindenhonnan lehet látni, akkor kiraknánk mi is...
És ezen túl: Nem tudom, más tcg-ben kapnak 1-1 kört még a játékosok (szerintem a legtöbben nem, kb. az aktív játékos befejezheti a körét, aztán csók), a HKK-ban azonban nagyon sokat számít még ez az 1-1 kör, tehát ha valaki amúgy is befejezni már a körét, és tényleg csak a passzon gondolkodik, kapja meg a lehetőséget, hogy passzolhasson még amikor az idő lejár. Ne a másodpercek időzítésén (ill az azon való lovagláson, kötözködésen) múljon, hogy ki nyer egy meccset... hanem a paklin és a játéktudáson
Ha a játékosoknak végig fogalma sem lenne arról, mennyi idő van hátra, az időhúzást az sem akadályozná meg. Aki nyeri az elsőt, a másodikban lassan játszik és kész.
Az időhúzàsra csak az a megoldás, ha valamilyen módon mérjük a játékosok által felhasznált időt. Ha a játékosoknak joga lenne időmérést kérni, ha a néhány kòzismerten lassabb játékossal játszanak, megszűnnének az ilyen problémák.
Ezzel nem értek egyet. Ha tegyük fel valaki úgy áll, hogy az ellenfèl a következő körében nem tudja megölni, de ha lesz utána neki még egy köre, ott igen (ez azért ritka, az ellenfelet legtöbbször a saját körünkben végezzük ki) akkor ha már csak 1-2 perc van hátra, akkor se fog passzolni, ez nem 10mp-en fog múlni...

Ha szólok, hogy 10 perc .. 5 perc... 1 perc... 10mp.. van hátra, az nem exploitálható, egyszerűen csak információt ad. Ellenben ha egyszercsak villámszerűn véget ér a kör, na AZ frusztráló lehet, amikor épp passzolni akartam, és már nem lehet.
Nem, ez nem jô megoldàs. Gondolj bele, a sorsolás indításakor amúgy is bárki indíthat stoppert (vagy akár nézheti a honlapunkon, bár ott a mp nem látszik), szóval szó nincs arról, hogy ez egy óriási titok kéne hogy legyen, mennyi idő van hàtra. A hátralévő időt, 10, 5 perc van hátra sokszor szintén bemondom. Az, hogy a visszaszámlálás bármiféle időhúzàsra adna okot, totális nonszensz, mègis, milyen formában? Pont
arra ad lehetőséget, hogy ez idő alatt az, aki már épp a passzon gondolkodik, ne maradjon le erről. Szerintem még azzal sincs gond, hogyha bemondom, letelt az idő, akkor utána passzol a játékos, úgy, hogy közben már nem csinàl semmi màst. Ne azon múljon a játék, hogy nem nézegettem folyamatosan az órám...
Ez egy "másoló lap" ld kódex, nemcsak egy képességét másolja egy lapnak, hanem az egész lapot. És nem sikeres létrejötte után, kijátszàskori kèpességből: még a létrejötte előtt megmondod már, mit másol. Így a termikek sem tudják letiltani.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.