Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Hány darabos asztali Puzzle a kedvenced? (33)
Melyik képből legyen puzzle... (45)
Hány darabos internetes puzzle a legjobb? (34)
Hatalom Kártyái Puzzle (97)
Elindult ingyenes, internetes puzzle játékunk! (21)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ...
Nézet:
(Azért, mert kivégezték a motyogó paklimat)
Néma motyogó
2 VP
Leah,motyogó, szörny,1SZK,élőhalott
1Kötelek:Kijátszásakor rakj játékba egy (2kötelék:kettő) motyogót a gyűjtődből.
K:gyógyulsz 4-et.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül:Semmizés:3 vagy kapsz egy motyogó kölyköt.
1/4

Az Ősvégzetet egy az egybe ki lehetne adni újból.
A csápos mélységit megegy VP- vel olcsóbban, és/vagy kettős kötelékre többet dobasson!
Köszönöm szépen
István
 
Acél fókuszsárkány

2 VP 2/3 fairlight szörny/sárkány

Kompenzáció: kapsz 2 VP-t vagy húzz egy lapot a kör végén!
K ha egy forrás célozza: a forrás nem jön létre, te pedig kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot, vagy tehetsz célpont lényre egy izom jelzőt.


Kisebb fatty istenség

6 ZSZ (6)/(4) chara-din avatár/chara-din fattya [+2]

Ha sebzést okoz: kapsz 2 Chara-din fattyát.
K áldozd fel 2 lényed: megakadályoz vagy gyűjtőbe küld egy lapot, vagy előkereshetsz egy chara-in fattyat a paklidból.


Kronofatty

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya

S ha egy fattyad az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe került: rakd játékba a kezedből a Kronofattyat, a gyűjtődből pedig azt a fattyat, ami a gyűjtőbe került.
Minden chara-din lényed a következő képességet kapja: „Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát”.


Tomboló fatty (új)

4 ZSZ 5/5 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszási feltétele, hogy feláldozd egy lényed, vagy ebben a körben ellenfeled megakadályozta egy chara-din fattyad létrejöttét.
Kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebzőik 5 ÉP-t, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled őrposztjából minden lény a gyűjtőbe kerül.


Védelmező fatty

1 VP 1 nekron 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszhatod ellenfeled körében is, ha ebben a körben legalább 5 ÉP-t sebződtél.
Kijátszásakor gyógyulsz annyi ÉP-t amennyit ebben a körben sebződtél, majd kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden fattyaidat ért sebzés 1-re csökken.
 
Danthys, a káoszkultivátor

2 VP (3)/3 chara-din szörny káoszszellem

Ha eldobod a kezedből a gyűjtőbe: kapsz 2 VP-t (első körben csak egyet).
S: minden játékos eldob a kezéből egy lapot és ha te káoszszellemet dobtál, akkor húzz egy lapot!


Vyrgil, a térhajlító

1 VP 1/2 chara-din szörny/káoszszellem

Ha eldobod a kezedből: a célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Áldozd fel és dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe: húzz 2 lapot és ha káoszszellemet dobtál, akkor a kör végén húzz még egyet.


Tryx, az időszaggató

2 VP 3/(1) chara-din szörny/káoszszellem

Ha a kezedből a gyűjtőbe kerül: játékba rakhatsz a gyűjtődből egy káoszszellemet (kivéve önmagát).
S dobj el egy lapot a kezedből: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy varázslatot.


Alyger, a pokoljáró

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/káoszszellem „szárnyak”

S ha nincs lap a kezedben: visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.
Áldozd fel: szétoszthatsz max annyi sebzést célpont lények és játékosok között, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint 5.


Kharon, a tébolyhozó

2 VP 3/2 chara-din szörny/káoszszellem [+1]

Ha a kezedből a gyűjtőbe kerül: célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t.
Kijátszásakor ellenfeled max ÉP-je annyi lesz, mint az ÉP-je (kivéve első körben).
S: célpont lap elveszíti minden speciális képességét.
 
Szilmill felügyelő

1 VP 2/1 elenios szörny/szilmill KF „háló”

Ha ellenfeled körében játszod ki: kijátszásakor játékba rakhatsz a kezedből vagy a gyűjtődből egy fix max 2 költségű szilmillt.
A te körödben ellenfeled minden lapja + 1 VP.


Szilmill albáró

1 VP 2/1 elenios szörny/szilmill KF „ősmágia”

Kijátszásakor célpont lapot visszakeverhetsz a tulajdonosa paklijába.
Szilmilljeidet kijátszhatod az ellenfél körében is.


Szilmill kertész

2 VP 2/1 elenios szörny/szilmill KF

Az ellenfeled körében Anti mágia: 0-t kap.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz max. annyi célpont lapot, ahány szilmilled van rajta kívül játékban, vagy a gyűjtődben.
S 1 VP: célpont szilmill visszakerül az asztalról a kezedbe, de a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhatsz ki.


Szilmill kamarás

1 VP 2/1 elenios szörny/szilmill „háló”

Kijátszásakor eldobhatsz a kezedből egy szilmillt: húzz egy lapot most és egyet a kör végén.
Ellenfeled körében minden szilmilled +1/+1-et és rezisztenciát kap.


Szilmill ritualista

1 VP 2/1 elenios szörny/szilmill

„Kötelék”: Anti mágia: 0.
Ha nem a saját körödben játszod ki: kijátszásakor előkereshetsz egy elenios lényt a paklidból.
S: ellenfeled veszt 1 VP-t.
 
A mérleg nyelve
Szabálylap:
Minden játékosnak minden kör elején maximum annyi lapja lehet a kezében mint annak a játékosnak akinek a legkevesebb van. Ha több van el kell dobni annyit a semmibe hogy ugyan annyi legyen. Ha bármely módon megszüntetik az első kijátszott lapodra semmilyen módon nem lehet reagálni.
 
Aranykor
Szabálylap

Senki nem kezdhet 4-nél több lappal.
A Zanszilánk idézési költséget csak VP-ből lehet fizetni.
Ha egy Játékos 1 körön belül már húzott vagy keresett 1 lapot(húzási fázison kívül), akkor abban a körben már nem kereshet és nem is húzhat újabb lapot.
Ezek a képességek mindenképpen működnek, ha Ellenfeled bármilyen módon letiltja/kikapcsolja/szünetelteti ezt a Szabálylapot vagy ennek a Szabálylapnak a képességét.

Hátrány:Nem használhatsz mellette Követőt.
 
Márvány Lady (új)

idézési költség: 5-x vp
2/(3)
elenios, kf
kalandozó / ember, szirén
X annyi, ahány permanens van játékban.
Kijátszásakor célpont permanens gazdát cserél.
Csak olyan lény sebezheti meg amelynek más a tulajdonosa mint a gazdája.

"Sokáig tartott amíg megtaláltuk az egyetlen sebezhető pontját: saját szolgái ellen nem védik a varázslatai!"

Illusztrátor: Szügyi Gábor
Ugyanez a grafika, de újrakészítve első osztály lehetne rá (bár még lehet ez is elmegy --> nagyon határeset, ha spórolás a cél, manapság én egy picit többet várok )
 
2. Nekifutás
Féregmester
Követő (nem epikus)
K:Ha újrahasznosítasz rakj rá egy humusz jelzőt.
S:Végy le róla két humusz jelzőt kapsz 1vp-t vagy dobj egy lapot a gyűjtődbe.
J:Végy le róla 3 humuszjelzőt: Húzz egy lapot.
Hátrány:Nem áldozhatod fel.
(Nincs megszüntetéses)
 
Azt a laphúzást mindenképp vedd le róla, mert agyérgörcsöt kap a kommuniti, ez a követő lenne a legjobb kontroll narancs lap,gyakorlatilag 6 lapos epikus,még a zöld isteni kap egy értelmes kántert valamikor és teljes a káosz.
 
2 lemaradt róla:
Max 2vp-vel drágíthat.
Hátrány nem dobathatsz az ellenfél paklijából gyűjtőbe lapot.
 
Ne olyan hevesen
Szabálylap
Ha ellenfeled a játék elején kikapcsolja egyel kevesebbet húz.
Minden játékos minden lapja annyival drágább ahány lapja van a játékban és a gyűjtőjében. Nem működik az ősmágia.
K: Bármely játékos semmizhet x lapot a gyűjtőjéből majd sebződik x-et.
 
Komposzt féreg
Sheran 1vp féreg 1szk
Kijátszhatod azonnali varázslatként is ekkor célpont lap a gyűjtőbe kerül, s húzz egy lapot.
Újrahasznosítás:1
Áldozd fel célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Ha újrahasznosítottad akkor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe.
0/1
(Héthársi Áron)
 
1 VP Autofókusz

bűbáj Elenios

Nem lehet rá reagálni 3-nál kisebb alap idézési költségű lappal vagy annak képességével. Kijátszása után és minden körben az első kézből kijátszott lapod 2 VP-vel olcsóbb.
 
Gorhmad féreg
2vp ősmágia sheran féreg repül
Újrahasznosítás:2
Kárpótlás:Ellenfeled eldob egy általa választot lapot.
Ha újrahasznosítod húzz egy lapot kör végén.
3/4
 
Féregmester
Epikus követő
Kedvelt lap: újrahasznosítással rendelkező lap.
K:Ha újrahasznosítasz rakj rá egy humusz jelzőt.
S:Vegyél le róla két humusz jelzőt:kapsz 1 vpt vagy dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe.
J:Vegyél le róla 3 humusz jelzőt húzz egy lapot.
 
Vilàgos és érthetõ. Viszont nem irigylem azokat,akiknek a powercreep befagyasztàsa utàni évekre(remélhetõen hosszù évekre) kellene ilyesformàn lapok szàzait kitalàlni, egyik formàtumra sem lesz egyszerū. Ilyesformàn csak 1 manàs lapokat lehetne írni, de szélességben ezt meddig lehet ezt îgy hùzni,az elgondolkodtatò.
 
Idrophaté, az ősi:

IK: 1VP,1zan

1/2-es,Elenios,szörny,szirén,1 szk,repül

Csábítás:1

S: Célpont lapról lekerül max.2 jelző, majd ezeket Idrophaté megkapja.

(Ezt a képességét semmilyen módon nem veszítheti el.)
 
A lapötletek írásának már az is egy előnye, hogy közben folyamatosan tudom írni azokat a relfexiókat és tilalmakat, amiket terjedelmi okokból eddig nem tettem meg. Az előző hozzászólásotokba - akaratotokon kívül - 2 ilyen is megjelent.

- A jövőben kerülni szeretnénk azoknak a lapoknak a kiadását, ami pusztán mutogatásra süt el valamilyen képességet. Teljesen rossz iránya a játéknak, kb. kivédhetetlen, játékélmény-romboló, max. a dobatás hatékony ellene.

- Csak olyan másik lapot termelő lapot írjatok, ami vagy token lapot termel, vagy ugyanabban az évben jelenik meg, mint a kiadott lap (ez utóbbi nektek nyilván nehéz, így maradjunk az első opciónál). Az Új Nemzedék formátumon hosszú távon szeretnénk elkerülni azt, hogy egy lapot lehet használni, de az általa termelt lapot már nem.
 
Morgan kereke (új)
Leah tárgy ősmágia +2 reagálni
7zsz
K: mutasd meg a kezedből, ellenfeled eldob 3 lapot a paklija tetejéről a semmibe.
Sikeres kijatszasakor húzz 1 lapot, minden kör végén keress ki 3 lapot ellenfeled paklijából és tetszőleges sorrendbe rakd saját vagy ellenfeled paklijába.
2zsz : kör végen vedd vissza a gyűjtődből a kezedbe
 
2 VP Maedin(2021)
Szörny Szárnyak 1 SZK Dornodon
2/4
Anti-mágia:0
Mutassatok meg olyan lapokat(kézből,gyűjtőből,játékból), aminek fix id.költsége pontosan 2 VP.
Aki többet tud mutatni; az kap 3 VP-t ÉS kap a kezébe: 1 Zu'lit kísérletét, 1 Ewgbert megszakítását és 1 Szépség dühét.

2 VP Maedin időhurka
Általános Ősmágia. Dornodon

A max. ÉP-d megnő 5-tel, gyógyulsz 5-öt, kapsz 3 VP-t,semmizés:3 ÉS Kapsz 1 Őrmanót a kezedbe vagy húzhatsz a kör végén 2 lapot.

Az ellenfél húzási fázisa után, eldobhatod a kezedből ,ha a paklidból mutatsz legalább 2 Maedint, majd kapsz egy Őrmanó-t a kezedbe.

Kompenzáció: 2 VP.


2 VP Maedin csatlósa
Szörny védekezés szárnyak 1 szk Dornodon
2/2

Kijátszásakor; ellenfeled minden tartalékban lévő lénye sebződik 3-t(ha egy lény így a gyűjtőbe kerül SzK-t nem nyersz ki belőle) VAGY:
eloszthatsz 2 dermesztés és 2 elmúlás jelzőt.

J: újra használhatod a kijátszáskori képességét.

Az ellenfél húzási fázisa után, eldobhatod a kezedből ,ha a paklidból mutatsz legalább 2 Maedint, majd kapsz egy Őrmanó-t a kezedbe.
 
A régi lapok közül jópárat válogattam, de inkább a 2019 körüliekből tudtam szemezgetni, a 2020-asok nagyon power creep irányba mentek.

Az ezen a héten írt ötleteket még ki tudom értékelni és tesztlistára tenni (azért ne vasárnap 23 óra 59-kor érkezzenek), de utána fázist lépünk, így az azután következők legfeljebb később kerülhetnek be.
 
Előző kevésbé sikeres próbálkozásom után legyen mégegy, hiszen próba szerencse.

Burástya fészekőr:

IK: 1VP,1Zan

Elenios szörny(burástya),1szk-t tartalmaz,3/2-es,repül

Idézési költségét nem lehet módosítani.

K: Célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul 2-t.
 
Köszönöm a megjegyzéseket és a továbbítást!

Megértem a kritikákat. A lapoknál próbáltam belőni a 2018-as erősséget.
2 vp-ért speciális feltétellel kettőt húzni nem tűnt annyira egetverően erősnek.

A leszedések olcsóbban szednek és több side képességgel rendelkeznek, mint a kánterek, ezért gondoltam, hogy egy 2 vp-s lapra ráfér a kijátszáskori képesség.

0-ért, 1-ért jövő lapelőnyt biztosító leszedések mellett (fürge elf, trikornis, selyemátok, alfahím) nem hiszem, hogy kijátszáskori lapelőny teljes kigyyomlálási lenne a megoldás arra, hogy több leszedést használjanak.
Én a kánterdrágítás, kompenzáció frekvenciájának növelésében látom a megoldást.
De nem vagyok se tesztelő, se profi, belátom, hogy jobban rálátsz a dolgokra, csak leírtam a saját nézőpontom.

A sebész által meg egy kvázi megtorló erősségű lapot akartam csinálni, ami picit jobbat megy a saját paklijába. Arra gondoltam, hogy egy olyan környezetben, ahol úgyis gyakoribb a leszedés, mint a kánter, nem nagy üzlet 1,5 vp-ért visszahozni a leszedett lapot és a saját pakliban 1vp/1lapot csinálni több lépésben.

Üdv,
Hegedüs Márk
 
János bejegyzésén csak annyit pontosítanék, hogy egyelőre még ne a Zarknod visszatér legyen a mérce lapok erősségében, inkább a Gemina erdeje-Alanori olimpia szint (persze nem a Tűztombolóra gondolok ). Minden mást tanácsos megfogadni!
 
Korabban rengeteg lapotletet gyartottam. Mero passziobol. Mivrl fingom se volt (lehetett) rola, hogy a fejlesztes hol tart, milyen iranyvonalak menten folyik, ezert az otleteim vaktoltenyek voltak. Nagyon ritkan ertek celba, nagyon kicsi volt az a szelet, ami egyaltalan eljutott a tesztlistaig, es persze kozuluk meg kevesebb valosult meg. Innen Bubu kuldte tovabb a lapokat, miutan megszurte, ugy h o maga se latott bele a tesztlistaba. Mar belelat...

Nyilvan az otletelesnel ket fo irany van:
- a meglevo keszlet, es azok altal inspiralt, kozehuk illo uj effectek,
- egy teljesen uj mechanizmus, ami nem kotodik sehova.
Bubu leirta, hogy mi a zsinormerce, es belulrol figyelve a folyamatot mar sokkal szigorubb lesz a szuresnel is.
En csak annyit szeretnek javasolni az elso csoporthoz: ne a HD es a TD szintjet vegyetek alapul, hanem inkabb a ZV vagy megvregebbi kiegeszitok szintjet. Mind tudasban, mind idezesi koltsegben.
A masodik csoporthoz pedig: a lap ne legyen bonyolult. Atto, hogy egyszeru, meg lehet otletes.
Nem konkret lapokra, hanem lap otletekre van szukseg. Egy-egy otlet rengeteget valtozik meg a megjelenesig.
Uff
 
Akkor rögtön első kérés, hogy neveket írjatok a lapötletek alá (sajátotokat), különben nem tudom, kié a terv (biztos te már megírtad valamikor, de mikor volt az már

Gz'thar, a dimenzióugró: Na, ezzel a lappal mutattál egy példát arra, amit nem akarok látni. Konkrétan már a kijátszásakor tényleges lapelőnyt adó lapokat. A fejlesztések célja, hogy a counter-leszedés terén keletkezett óriási dominanciát valahogy kiegyenlítsük. Amíg olyan lapok jönnek ki, amiket csak counterelni éri meg, leszedni jóval kevésé, addig ez nem fog menni.

rothadó húsgólem: Az előző szempontból nézve ez valamivel jobb, mert a kijátszáskori képessége elég speciális, inkább ellenlap, és magában is hasznos a saját deckjében. Megküldöm a gólemekkel foglalkozó tesztelőnknek, hogy ő lát-e benne valamit.

Minotaurusz sebész: Egy counter-ellenes lap, amit viszont csak counterelni éri meg...de így már azt sem. Ez sem annyira preferált irány.
 
Kicsit átgondoltam a lapot, hogy kevésbé hasonlítson az úrnőre.

Burástya fegyvermester(?)

2VP

2/3-as elenios szörny, burástya,1szk-t tartalmaz

Élet: 1

S: Kapsz egy aktív Burástyakölyök lapot.

E: 2 kötelék: Húzz 1 lapot VAGY kapsz egy szirén csapda lapot.

Remélem így már mind a túlzott multifunkcionalitás mind a hasonlóság kiküszöböltnek tekinthető.
 
Gz'thar, a dimenzióugró (a nevén meg lehet gondolkozni)

2vp 1 nekron

4/4 (mágikus védelem)

dornodon, szörny, éjfatty, 1 csont, szárnyak

Élet:1.
Kijátszásakor kapsz annyi vp-t (max 5-öt), vagy húzz annyi lapot (max. 2-t), ahány áramlással rendelkező lapot mutatsz a gyüjtődből és kezedből.
Áramlás: ebben a körben használhatsz még egyszer áramlás képességet és egy tetszőleges kézben lévő asztalon maradó lapod a következő képességet kapja: Áramlás:x-2vp: kapsz egy az eláramlott lappal megegyező lapod a tartalékodba (ahol x a lap ik-ja).



rothadó húsgólem

1vp

3/2

dornodon, szörny, gólem, 1 csont kf (passzívan jön)

Kompenzáció és halálsikoly: Kapsz egy gólem szilánk lapot.
Sikeres kijátszásakor nézd meg az ellenfél kezét: ha van ősmágiás lap a kezében, húzz egy lapot.
J: célpont lény sebződik 3 ép-t, vagy célpont játékos sebződik 2 ép-t.
Nem cserélhet gazdát.



Minotaurusz sebész

1vp 1 zsz

2/3

barna, szörny, minotaurusz, kf, 1 csont, +1 vp reagálni rá, horgony

Sikeres kijátszásakor célpont lap a gyüjtőből, vagy az asztalról visszakerül a tulajdonosa kezébe. Ha az ellenfél megakadlyozta egy (vagy több) lapodat, ebben vagy az előző körben, akkor 1 vp-vel olcsóbban kijátszhatod.
Áldozd fel és rakd a Semmibe: célpont minotaurusz kap egy izomjelzőt.
 
köszönöm a választ, hamarosan élek a lapötletek lehetőséggel is!
 
A megállapítás teljesen jogos. Az úrnő rotál, így talán nem teljesen lehetetlen gondolat egy hasonló, bár kicsit lassabb lap kiadása. De persze teljesen érthető a kritika a lap eredetiségét illetően.
 
  ... | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.