Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A galetki barlangja
(Ősök Városa építmény)
Küldd el képeslapként!
Az Ősök Városának lakói - a galetkik - szép, önállóan kialakított barlangokban laknak. Innen járnak portyázni, vadászni, és természetesen kalandozni is.
Nézz szét a galériában!
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA
Boszorkányok és Manaszipoly
HKK a Board Game Expon
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly
Legendák Viadala 2024 videók

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Zarknod Börtönében (977)
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA (2)
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly (10)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (35)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (223)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8144)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ...
Nézet:
Manó szamuráj

2 VP 2/1 raia szörny/manó „szárnyak”

Ha a kezedből a semmibe dobod: ellenfelednek vissza kell vennie egy lapot az asztalról a kezébe, vagy ha nem tud, akkor vissza kell kevernie egy lapot a kezéből a pakliba.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány manód van a semmiben (de max. hármat).


Vérfarkas matriarcha

1 VP 1 nekron 1/2 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Vérfarkasaid kapnak +1 sebzést, és nem cserélhetnek gazdát.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: 1 nekron árán előkereshetsz a paklidból egy Vérfarkas matriarchát, vagy egy Anyafarkast.


A Semmi farkasa

1 VP 2 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtőből a semmibe kerülne: helyette visszakerül a kezedbe.
Ellenfeled nem leah lapjai, amelyek az asztalról a gyűjtőbe kerülnének, helyette a Semmibe kerülnek.


Zombifarkas

2 ZSZ 1 nekron 3/1 szörny/vérfarkas „élőholt”

S: Feltámad.
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy vérfarkast.
 
Mennyből az angyal

Raia, szörny, angyal
1 Szk, KF, szárny
1/19M
Ik: 1 vp 1 zsz 1 nekron

Élet: 1
Ha ellenfelednek több lap van a kezében
VAGY <kötelék>, <+1 reakciodragitas>
Nem cserélhet gazdát, ellenfeled nem
tehet rá jelzőt.
Amíg játékban van, ellenfeleid semmilyen
módon nem nyerhetik meg a játékot.

“eljött hozzátok, kártyások, kártyások!”


Menő manó
Elenios, szörny, manó
2/2, 1 szk, kf, szarny
Ik: 2 VP

K2, 1 ZSZ: ellenfeled kovetkezo
lapja 1 VP-vel drágább lesz.
K2: aktiválást kívánó hatásaid zanszilánk
költségéből 1-et helyettesíthetsz egy lényed
passzivizálásával.
“Tipli van!”
 
Ganüid hercegnő

2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid

Csábítás: X (X annyi, ahány lapot a kezedből a semmibe dobsz). Ha nem választottál célpontot a csábításnak, akkor kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ganüidjeid rezisztenciát és +1 SB-t kapnak.


Terranüid

3 VP 4/4 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

J: célpont helyszín a gyűjtőbe kerül, vagy célpont céh passzivizálódik.
S kapsz annyi VP-t, vagy húzz feleannyi lapot (lefelé kerekítve), mint amennyivel több céhhel játszik ellenfeled, mint te.


Ganüid tűznyelő

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „szárnyak” „tűz”

J: kapsz a kezedbe egy Ganüid ifjoncot és egy Szikrát.
K: ha bármilyen módon lap kerül egy játékos kezébe (kivéve húzástól, vagy Ganüid tűznyelőtől): célpont ganüidre tehetsz egy izom jelzőt és célpont játékos sebződik 2 ÉP-t.


Ganüid magmasodró

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „szárnyak” „tűz”

K dobj egy lapot a kezedből a semmibe: kapsz egy Ganüid ifjoncot, vagy Szikrát a kezedbe.
S, ha a gyűjtődben van és bármilyen módon ganüid, vagy „tűz” lap kerül a kezedbe: 1 VP árán visszaveheted a kezedbe.


Ganüid adminisztrátor

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

K, ha bármilyen módon előre kikészített lap kerül a kezedbe: célpont lapra tehetsz egy dermesztés, vagy álom jelzőt.
Halálsikoly: előkereshetsz egy rhatt varázslatot a paklidból, vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
 
A béka megkötése

1 nekron sheran azonnali

Ellenfeled eldob egy lapot és kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
A kör végén húzz annyi lapot, ahány béka jelzője van ellenfelednek játékban.


A béka megszakítása

1 nekron sheran azonnali/reakció

Megakadályoz egy varázslatot és ellenfeled kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
Kompenzáció: célpont játékos kap egy béka jelzőt.


A holtak békája

1 nekron sheran azonnali

Semmizés: 4 és ellenfeled kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
Jelenés 1 nekron: célpont játékos kap egy béka jelzőt (nem használhatod abban a körben, amelyikben kijátszottad).


Békagalamb

1 VP 1 nekron 2/1 sheran szörny „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, amelynek a nevében a béka szó szerepel, vagy célpont játékos kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
Minden sheran azonnalid 1 nekronnal olcsóbb.
 
Ultranüid

5-X VP (5)/(5) rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

X annyi, ahány Ganüid ifjoncot mutatsz a kezedből.
Ellenfeled varázslataira immúnis.
K, ha bármilyen módon ganüid kerül a kezedbe (akár a húzás, vagy az előkészítő fázisban): ellenfelednek fel kell áldoznia egy lapját, vagy el kell dobnia a kezéből egy lapot.


Száműzött ganüid

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Kijátszásakor célpont lapra tehetsz egy dermesztés jelzőt.
S,J: előkereshetsz a paklidból egy rhatt, „védekezés” képességgel rendelkező lapot.
Jelenés 2 ÉP: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.



Vámpír királynő

3 VP (4)/4 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

K, ha gyógyulsz: ellenfelednek fel kell áldoznia egy lapját, vagy ha nincs lapja játékban, akkor el kell dobnia egy lapot a kezéből.
S 8 ÉP: feltámad.


Vámpír lovag

2 VP 2/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Ha gyógyulsz: minden vámpírod gyógyul annyit, amennyit te.
Ha sebzést okoz: ellenfelednek a paklijából 2 lényt a semmibe kell raknia.
S, ha csak élőholtak vannak a gyűjtődben: feltámad.


Vámpír sírásó

3 VP 3/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Kijátszásakor célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
J rakj egy vámpírt a paklidból a gyűjtőbe: megakadályoz egy varázslatot.
 
Óriás angyal (javítva)

4 VP (5)/5 raia/tharr szörny/óriás „szárnyak”

Ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap kézből semmibe dobásával.
S: ha ellenfelednek több lapja van a kezében, mint neked, kapsz a kezedbe egy Varázsbab-ot.
"Az angyalok is esznek babot."


T. Rens, a fürgelábú óriás

1 VP 1 nekron (3)/2 tharr kalandozó/óriás, ember KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy A pofonok királyát.
Vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több óriásodra hatna.
"-Héj te, miért véded ezt a dagadt barmot? Meg vagy te húzatva?"
 
Óriás angyal

4 VP (5)/5 raia/tharr szörny/óriás „szárnyak”

Ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap kézből semmibe dobásával.
S: ha ellenfelednek több lapja van a kezében, mint neked, kapsz a kezedbe egy Varázsbab-ot.


Földhözragadt kísértet

1 VP 2/1 leah szörny/kísértet „élőholt”

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled elköltsön 1 VP-t.
S dobj egy élőholtat a kezedből a gyűjtőbe: húzz egy lapot!
Jelenés: célpont lény, vagy játékos gyógyul 3 ÉP-t.


A Roppantó

2 VP 4/2 leah szörny/kísértet „élőholt”

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled feláldozza 4 ÉP-jét.
J: a paklidból egy általad választott kísértetet a gyűjtőbe dobhatsz (kivéve A Roppantót).
Jelenés: semmizés: 2.


Motyogó kísértet

2 VP 2/2 leah szörny/kísértet, motyogó „élőholt”

Kijátszási feltétel, hogy ellenfeled elköltsön 2 nekront.
E: célpont lapot passzivizálhatsz.
Jelenés 1 VP: visszavehetsz egy élőholtat a gyűjtődből a kezedbe.


A 13. kísértet

3 VP (5)/5 avatár/kísértet „élőholt”

Kijátszási feltétele, hogy legyen legalább 12 kísérteted a gyűjtődben és a semmiben összesen.
Kijátszásakor ellenfeled minden lapja a gyűjtőből a semmibe, majd az asztalról és a kezéből a gyűjtőbe kerül.
Jelenés: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több élőholtadra hatna.
 
Troll legionárius

2 VP 1 nekron (4)/2 tharr kalandozó/troll KF „szárnyak”

1-es regenerálódás (ÉP-ből is fizetheted).
Kijátszásakor célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Halálsikoly: kapsz egy Gyógyuló troll jelzőt (0/1-es tharr kalandozó, Nem lehet feláldozni. Források nem hatnak rá. Késleltetett hatás: 1: kikerül a játékból, te pedig a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Troll legionáriust)


Troll sámán

1 VP 1 nekron 1/4 leah kalandozó/troll KF

1-es regenerálódás (ÉP-ből is fizetheted).
K ha egy trollod gyógyul: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
Jelenés: célpont troll kap egy élet jelzőt.


Kon troll

2 VP 1 nekron 3/3 tharr kalandozó/troll KF

1-es regenerálódás (ÉP-ből is fizetheted).
K: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot, vagy megakadályoz egy forrást. Ezt a képességet akkor használhatod, ha 1 ÉP-je van.


Trolland

1 VP 1 nekron tharr kalandozó/troll KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy regenerálódás képességgel rendelkező lényt.
K4: célpont lényed sebződik vagy gyógyul 1 ÉP-t.


Háromfejű troll

4 VP (6)/4 tharr szörny/troll,óriás

1-es regenerálódás (ÉP-ből, vagy nekronból is).
3 lényt is támadhat (mindegyik visszaüt rá).
Ha egy trollod gyógyul: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, amennyit gyógyult. Egy körben max ötöt sebezhetsz így.
 
Csalafinta fatty

2 ZSZ 3/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor aktivizálódik.
S vedd vissza a kezedbe: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több fattyadra hatna.
E áldozd fel: célpont nem chara-din lap a gyűjtőbe kerül és a kör végén kapsz egy Chara-din fattyát.


Nekrofatty

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből max 2 Chara-din fattya nevű, vagy max 1 chara-din fattya altípusú lényt.
E áldozd fel: a paklidból a gyűjtődbe rakhatsz egy max 1 költségű chara-din lényt.


Zanfatty

2 ZSZ 3/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszhatod „semlegesítés: forrás”-ként is, de ekkor kijátszásai feltétele, hogy apaklidból 3 különböző nevű chara-din fattyat a semmibe rakj.
Minden fattyad kap +1/+1-et.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kijátszásakor kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Újjászülető fatty

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya


Újrahasznosítás: 1.
Ha nem áldozástól kikerül a játékból: a paklidból játékba rakhatsz egy Újjászülető fattyat.
Minden fattyad mágikus támadást kap.
 
2 nekron Bizmut fityola
tárgy ereklye Rhatt
(P): célpont lény vagy játékos sebződik 3-at.
(P): húzz 1 lapot, majd dobj el legalább 1 lapot a Semmibe.
(J), 2zsz: ha nincs lap a kezedben, keress ki 1 lapot a paklidból (ez a képesség passzívan is működik).

----------

2vp 1 nekron Furfangos Revilo
kalandozó KF, +2 rá reagálni Fairlight
gnóm
(S): célpont lap elveszíti általad választott (J) képességét, majd Revilo megkapja azt a kör végéig.
(J): célpont lap elveszíti általad válaszott (S) vagy (K) képességét, majd Revilo megkapja azt.
Asztalon maradó lapok képességére immunis.

2/3

"A Trükkmester kedvence volt közülünk. Sohasem kedveltem. " - Fifikás Smug
 
Krabber dalnok

2 VP 1/3 leah szörny/krabber „háló”

S ha ellenfelednek van permanense játékban, neked pedig nincs: játékba rakhatod a kezedből.
Kijátszásakor a paklidból játékba rakhatsz egy Krabber harci dalt.
Minden krabbered [+1]-et kap.


Jeromos, a remeterák

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”

E, ha ellenfelednek több lapja van a kezében, mint neked: rakd játékba a kezedből.
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz max 2 krabbert, melyek idézési költsége max 1.
Minden krabbered kap +1/+1-et.


Krabber berzerker

2 VP 4/2 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszhatod +1 VP-ért is, ekkor nem lehet rá 2 vagy kisebb költségű lappal reagálni.
Kijátszásakor max X célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, ahol X feleannyi, mint ahány lapja van ellenfelednek játékban.
E semmizés: 1.


Krabber korallharcos

2 VP (3)/3 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor (kivéve feltámadáskor) kapsz annyi Csattogó krabbert, ahány lapot ellenfeled ebben a körben sikeresen kijátszott a kezéből.
K áldozd fel egy krabbered: feltámad. Ezt a képességet reakcióként is használhatod.


Krabber hamiskártyás

2 VP 2/4 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor dobj max annyi lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe, mint amennyi lapja van ellenfelednek játékban és a kezében összesen.
K keverj vissza X krabbert a gyűjtődből a paklidba: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Jelenés: kapsz egy Csattogó krabbert.
 
goblin kaszinó

1zsz, épület

3 sp, szárnyak, ősmágia

Húzz egy lapot!
J2:K: dobj kockával: Ha páros, minden játékos csontjából vp lesz, ha páratlan minden játékos vp-jéből csont lesz.
 
Mentális tortúra, Gyógyító zivatar, Zankáprázat. Nem új dolog.

Csak akkor még nem volt rá korlát, és nem jelenésnek hívták.
 
Vízió, jelenéssel. Behugyozok
 
Bánja a t. Köm. Ti vágjátok mit teszteltek. Finomhangold genya ez a dolgid
 
Ez a lap ha 2zszert fogna annak is bőven örülnél
 
Nullponti energia

Leah/Dornodon 0 mana azonnali vízió

Kapsz egy szk-t amit felkell használnod ebben a körben különben elvész.

Jelenés: 1 zsz: semlegesítés: forrás

"egyszerű embernek puszta mágia, számomra tudomány" Nord
 
Koponyányi motyogó: A név nagyon szellemes, azért nagy gratula! De sajnos kb. az egyetlen pozitívum ez, amit el tudok mondani a lapról. Két olyan játékmechanikát testesítettél meg benne, amit sokan nem szeretnek. Az ellenfél paklijából keresés egy nagyon tipikus időhúzás, más lapjainak "használata, stócolása" meg szintén van, akit zavar. Ez a kettő egyben van egy olyan lapon, ami ráadásul nem is annyira izgalmas képességben sem.


Oliv, a századik: Egy másik dolog, amit most már a jövőre nézve elengedünk, az a több "J" képesség egy lapon. Egy nehezen ellenőrizhető mechanika, amivel könnyű csalni és egy bíró is nehezen dönt
 
1zsz 1 nekron Koponyányi motyogó
szörny szk, KF, horgony Leah
motyogó
J: Keress ki 6 lapot ellenfeled paklijából melyen nem szerepel a "célpont" szó, és rakd alá.
Ha kikerül a játékból, keverd vissza az alatta lévő lapokat ellenfeled paklijába
Késleltetett hatás 1: rakd az alatta lévő lapokat a Semmibe.

1/3

"Apró és szakállas árnyvilági teremtmény"

----------

Xvp Oliv, a századik
szörny szk, KF, idézés, horgony Leah
vámpír
X mindig annyi, ahányadik kör van, de max. 3.
J: tegyél rá X izomjelzőt.
J2, S, vegyél le róla max. X izomjelzőt: célpont max. X idézési költségű lapot ellopod.

Repül

[1+X]/X

"Talán hajdani fiatalsága miatt, de véröröksége az elsők hatalmához hasonlatos."
 
Tuathen király piramisa

1 építő 1 nekron 4 SP leah építmény

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy Tuathen király múmiáját, vagy egy leah tárgyat, vagy építményt.
Ellenfeled nem hasznosíthatja újra és nem semmizheti a gyűjtődben lévő leah lapokat.


Tuathen király szfinxe

2 VP 2 nekron (5)/2 leah szörny „élőholt” „szárnyak”

Ha van játékban, vagy a gyűjtődben leah építmény, vagy Tuathen király múmiája, akkor [+1].
Feltámad.
Kijátszásakor és ha sebzést okoz: tehetsz célpont lapra egy elmúlás jelzőt.


Tuathen király házőrzője

1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Minden leah lapod idézési költsége 1 nekronnal kevesebb.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy leah építményedre, vagy egy gyűjtődben lévő lapra hatna.
 
Balanszírozó ganüid

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Kijátszhatod reakcióként is közvetlenül az után, hogy ellenfeled egy forrásával lapot húzott, vagy keresett, ekkor kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyi lapot ellenfeled húzott/keresett.
Ha nem reakcióként és nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor tehetsz max. 2 ganüidedre 1-1 izom jelzőt.



Illúziópajzs

elenios azonnali/reakció, vízió

Megakadályoz egy forrást, ami X lapot semmizne, vagy újrahasznosítana a gyűjtődből. Ezután dobj X lapot a paklid tetejéről a semmibe.


Burástya kamikáze

1 VP 1/3 elenios szörny/burástya

Kijátszásakor kapsz egy Burástya kölyköt, vagy visszavehetsz egy burástyát a gyűjtődből a kezedbe.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik annyit, ahány tókened van játékban (max hetet) és ha saját forrásodtól került gyűjtőbe, akkor kapsz egy Burástya kölyköt.


Az alvilág helytartója

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Egy körben kétszer használhatsz jelenést.
K ha sikeresen használtad egy gyűjtődben lévő lapod aktiválást kívánó képességét: a paklid tetejéről egy lapot a gyűjtőbe dobhatsz és gyógyulsz 2 ÉP-t.
 
Csutermoki átok

1 VP elenios bűbáj

Képességei passzívan is működnek.
Kijátszásakor minden lap passzivizálódik (lények előtte az őrposztból a tartalékba kerülnek) és kap egy csutermoki jelzőt. Ha egy lapon csutermoki jelző van, az a lap semmilyen módon nem aktivizálódik.
„Egy csutermoki átok? NEEEE !”

Quwarg questor

1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg

Kijátszásakor a paklidból egy quwargot a gyűjtőbe dobhatsz.
K: ha egy quwarg bármilyen módon kikerül a gyűjtődből: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!


Quwarg aedilis

1 VP 1/1 dornodon szörny/quwarg

K 1 ZSZ: kapsz egy Nyomorult quwargot játékba, vagy hármat a gyűjtődbe.
Ha ez a lap bármilyen módon kikerül a gyűjtődből: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.


Quwarg prétor

2 VP 2/4 dornodon szörny/quwarg

Minden gyűjtődben lévő Nyomorult quwarg a következő képességet kapja: „Jelenés: semmizés: 1.”
Áldozd fel: megakadályozza egy lap aktiválást kívánó hatását és a lap a semmibe kerül.


Quwarg consul

3 VP 4/4 dornodon szörny/quwarg

Anti mágia: 0.
Ha van 2 azonos nevű quwargod játékban: az előkészítő fázisodban kapsz 2 VP-t, a húzás fázisodban pedig +1 lapot húzol.
K rakj át 2 azonos nevű quwargot a gyűjtődből a semmibe: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
 
Észrevettem, de nem tudtam, hogy ez szándékos.
A powercreep visszaszorítása érdekében szerintem ez egy egyszerűen kivitelezhető szörnyekbe építhető hátrány lenne.
 
Itt van még egy leszedést motiváló koncepció.

Csontkukac (token lap)
0 VP, 0/1, Fairlight, szörny, féreg, 1 SZK
Halálsikoly: Ellenfeled játékba rakhat egy általa választott max. 1-es költségű lapot a gyűjtőjéből.
Hátrány: Nem lehet feláldozni.

Goblin horgász
1 VP, 1/2, Tharr-Fairlight, szörny, goblin, féreg, 1 SZK, KF
Ha akarod, (Szárny ikon).
[S]: Ellenfeled kap egy Csontkukac lapot.
[E]: Célpont lény sebződik 2 ÉP-t.
[J]: Kapsz egy Dobótőr lapot.
Halálsikoly: Kapsz egy Csontkukac lapot.

Horgászbolt
1 Építő, Fairlight, Építmény, féreg, 1 SP, szárny
[S], [J2]: Kapsz egyet az alábbi lapokból:
Fába szorult féreg, Sajtkukac, Szomjazó féreg, Vízióféreg, Csontkukac (ez átkerül ellenfeledhez).
Halálsikoly: Kapsz 2 Csontkukac lapot.
Hátrány: Ha a játékból kerül a gyűjtőbe, akkor azonnal a semmibe kerül.

Horgászbot
1 ZSZ, 1 Nekron, Fairlight, tárgy, féreg, KF, védekezés
Semlegesítés: lény. Nem áldozhatod fel.
Kompenzáció: Ellenfeled kap egy Csontkukac lapot.
Halálsikoly: Kapsz egy Csontkukac lapot.

Féregmester (új)
Színtelen, követő, féreg altípus
Megszüntetés: 14 ÉP.
Minden bármilyen módon kijátszott féreg után azonnal nő 1-el a max. ÉP-d és gyógyulsz 2 ÉP-t.
[S]: Ellenfeled kap egy Csontkukac lapot.
[J2]: Célpont lény sebződik 2 ÉP-t.
 
Érdekes lenne, ha 3-4 SZK kerülne az olyan szörnyekre, amiknek állandó vagy körönként aktiválandó képessége van. A leszedést jutalmazná ez az ellenféltől, és a képességük miatt a gazdájuk nem áldozná fel őket a kör elején SZK-nak.

Például:
Eleven csontkupac
2 nekron, 1/2, Leah, szörny, csontváz, élőholt, 3 SZK
[S]: Ellenfeled eldob egy véletlenszerűen választott lapot.

Izompacsirta (új)
1 VP, 2/2, Elenios, szörny, főnix, 4 SZK, szárny
[K]: Célpont lény kap egy izomjelzőt.
[J]: Minden játékban lévő jelző átkerül rá (Életjelző is), majd le kell venned róla 4 jelzőt (Életjelző is lehet).
"Biztos, hogy ez egy főnix? Hadd nézzem meg közelebbről! - Gida"
 
Yeti emír

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
K ha egy yetid sebzést okoz: célpont lapra tehetsz egy dermesztés jelzőt.
Ha a kör végén legalább 2 yetid, vagy legalább 4 dermesztés jelző van játékban: húzz egy lapot.

Havasi szotyadék

1 VP 2/1 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Hidegre immúnis.
Ha eldobod a kezedből: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, vagy célpont lapra tehetsz egy dermesztés jelzőt.
S ha ellenfeled hidegsebzés éri: következő reakciója nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).


Elmefagyasztó yeti (új)

1 VP 1 áldozás 4/4 leah szörny/yeti „hideg”

Hidegre immúnis.
Idézési költségéből egy áldozást helyettesíthetsz egy yetid kézből, vagy gyűjtőből semmibe dobásával.
Kijátszásakor ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és veszít 1 VP-t.
K ha ellenfeled hidegsebzés éri: el kell dobnia egy lapot a kezéből.


Őrjöngő yeti (új)

2 VP 1 áldozás (3)/3 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Hidegre immúnis. Idézési költségéből 1 áldozást helyettesíthetsz 2 dermesztésjelző lapokról levételével.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
K ha ellenfeled hidegsebzés éri: minden lény és játékos sebződik 3 ÉP-t.


Yeti sámán

2 ZSZ 1/4 leah szörny/yeti „hideg”

Minden hidegsebzés, ami téged, vagy lényeidet érne, sebzés helyett gyógyít.
S 1 ZSZ: visszavehetsz egy yetit, vagy egy „hideg” lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Halálsikoly: célpont lapra tehetsz 3 dermesztés jelzőt, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP.t


Áldozatkész yeti

1 VP 2/3 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Hidegre immúnis.
Ha feláldozod egy yetid, vagy „hideg” lapod kijátszásához, vagy egy ilyen lap aktiválást kívánó képességének költségeként: kapsz egy Yeti csemetét, vagy a kör végén húzz egy lapot!
 
2zsz X-1 nekron Az első kedvese
szörny KF, életkioltó, szk, horgony Raia/Leah
vámpír
X max. 3.
Kijátszásakor ellenfeled max. X lapja visszakerül tulajdonosa kezébe, majd ha akarod, és van 1 köteléke, vedd vissza 1 lapod az asztalról a kezedbe.
Ha két köteléke van, a visszavett lapot a gyűjtődből is választhatod.

Repül

[X]/X

"Puszta jelenlétével is sokak szívében félelmet keltett."

----------

3zsz Fagyban fogant főnix
szörny szk, tűz, hideg Raia
főnix
Ha sebzést okoz, áldozd fel: húzz 1 lapot VAGY keress ki 1 tűz vagy hideg lapot a paklidból (kivéve Fagyban fogant főnixet).
Ha tűz lapot kerestél: te és ellenfeled sebződtök 3-at.
Ha hideg lapot kerestél: minden permanensre rakj 2 dermesztésjelzőt.

Repül

1/[4]

"Egyszerre törékeny, és roppant veszélyes"
 
Daxx ura

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
A második körtől minden éjfattyad [+1]-et kap.
Éjfattyaid ellen nem működik ellenfeled lapjainak „életkioltó” képessége.
K: a kör végéig egy éjfattyad áramlását ingyen használhatod.


Tl’urlang integrátor

6 VP 6/X+1 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 2.
X annyi, amennyi a játékban lévő éjfattyaid alap ÉP-jének az összege (kivéve Tl’urlang integrátort).
K, ha egy éjfattyad az asztalról a nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: húzz egy lapot, vagy kapsz 2 VP-t.
Áramlás: a következő éjfattyad idézési költsége 3 VP-vel kevesebb (de nem mehet így 1 VP alá).


Q’wertz termelő

2 VP 2 ZSZ 1 nekron 5/5 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
Kijátszásakor kapsz annyi passzív Éjfatty biogenezist, ahány éjfattyad van játékban.
S: célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy célpont éjfatty aktivizálódik.
Áramlás: kapsz egy passzív Éjfatty biogenezist, és a kör végén húzz egy lapot!


D’rwang utánpótló

2 VP 2 ZSZ 5/(3) chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
Kijátszásakor húzz annyi lapot, ahány éjfattyad van játékban, vagy a gyűjtődben.
Áramlás: a következő éjfattyad idézési költsége 2 VP-vel kevesebb, és a kör végén húzz egy lapot!


N’yarlthep pörgető

2 VP 2 ZSZ 5/6 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
K, ha sikeresen kijátszol egy éjfattyat, vagy sikeresen használsz egy áramlást: húzz egy lapot, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Áramlás: a következő éjfattyad idézési költsége 3 VP-vel kevesebb (de nem mehet így 1 VP alá), és tehetsz célpont éjfattyadra egy élet jelzőt.
 
Motyogó múltbanéző
1ZSZ 2 Nekron
Leah szörny KF 1SZK
Kettős Kötelék:
Idézési költségéből a nekront fizetheted az ellenfél dekkjéből.
Kötelek: Élet 1
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban egy semmibe lévő lap egy kijatszaskori képessége létrejön,mintha Te játszottad volna ki.
(3)/3
"-Motyogó sámánok? Ugyan már! Olyanok nincsenek..."
 
Portyázó minotaurusz

IK: 1 mana 1 zan

Ereklye, KF

Idézési költségét nem lehet módosítani.
Kijátszásakor célpont permanens a kezedbe kerül.
S: Célpont lény vagy játékos gyógyul 3-at ÉS semmizés 2
 
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.