Enciklopédia: | Sokszor ugrottál már ki a jó meleg takaród alól a Strázsamester hajnali üvöltésére, amikor valamiért össze akarta gyűjteni a Kompánia tagjait. Olyan hangja van, hogy a tigroszlán vinnyogva húzódik vissza a bokrok sűrűjébe rekedt ordítását hallván. Sorakozó, sorakozó! - állandóan csak ezt tudja szajkózni. Persze, jó ügyért teszi, hiszen a Kapitánynak, és így a Szabad Kompániának van szüksége Rád. A sok-sok együtt eltöltött év alatt tudatod egyik eldugott zugában különös reakciók játszódtak le a sorozatos üvöltözések hatására. Képes vagy szinte bárhonnan, bármikor megjelenni a táborhelyed, priccsed mellett, és onnan soványmalac vágtában ügetni a sorakozóhoz. Bah, ezt a tudást meg kell osztanod bajtársaiddal! Mikor szóbahozod, kiderül, hogy nekik is dereng valami agyuk homályos rejtekeiben. Ezentúl, ha kell, rövid időn belül össze tud gyűlni a sereg, ha a szükség úgy hozza! Csak egy közös helyet kell kijelölni táborozásra! Hogy mindez zökkenőmentesen menjen végbe, egy jelet helyezel el a sátradban, hogy oda vissza tudj térni. [A jel elhelyezéséhez az EK 401 parancsot kell kiadnod 20 TVP, és 6 TU elköltésével. (Vigyázz, mert egyszerre csak egy választott táborhelyed lehet! Ha új jelet teszel, a régi eltűnik!) A táborhely megközelítéséhez pedig az EK 401 <X> <Y> parancsot használd, ami alapesetben 3 TU-t, és 5 TVP-t emészt majd fel (második és harmadik paraméterként a táborhely abszolút koordinátáit add meg). Ha elég szorgalmas vagy, a TU költséget némileg csökkentheted. Minden 6 befejlesztett TU eggyel mérsékli, ám így sem mehet 1 TU alá. A képesség használata egyfajta teleportáció, ezért a mágia egyetemleges törvényei sajnos befolyásolják a működését. A dimenziók közti mozgásra, és az Alanori Csatornán való átkelésre nem használhatod, és nem működik akkor sem, ha valamely másfajta teleport hatása alatt állsz, vagy épületben, esetleg labirintusban tartózkodsz. Körönként egyszer látogathatsz a táborhelyedre, és mindaddig ott maradhatsz, amíg el nem mozogsz arról a mezőről.]
|