Fantomharc (234. tudati képesség)Teljes név: | Fantomharc | Pontérték: | 5 |
| Enciklopédia: | Az illúziókkal való kísérletezés során olyan szintre értél, ahol az általad létrehozott káprázat már jóformán élőnek nevezhető. Kalandozásod során felvetődött az ötlet, mi lenne, ha a víziók segítségével szimulálnál egy harcot. Mostantól az EK 234 <lény> paranccsal 10 TVP-ért megküzdesz egy általad ismert ellenféllel a kasztroplanáris sík adottságait kihasználva. Ha kalandozót választasz célpontnak, akkor 1 TU-t is el kell költened. A fantomharc során természetesen nem sebződsz a valóságban, az ellőtt távfegyver sem vész el és egyéb változások sem jelentkezhetnek a karakterlapodon - viszont a szörnyért sem kapsz TP-t és nem fejlődnek a szakértelmeid, mert a koncentrálás veszi el időd jelentősebb részét. Fantomharc során mindig a maximális ép-d számít, és az ellenfélnek is. Kizárólag olyan ellenféllel fantomharcolhatsz, akit ismersz, és a kalandozó csak dem-et birtokló játékos karakter lehet. Megidézhetsz vízi szörnyeket is, de ezek leölése a szárazon kevés értelmes tanulsággal jár. Kalandozók elleni harc alapfeltétele, hogy birtokolj deus ex machinát, egyébként esetleg szívrohamot kapsz a sokkoló élménytől. Ha kalandozót adsz meg ellenfélnek, írhatsz harmadik paraméternek egy 1-est, ekkor ő is értesülni fog a harc tényéről.
| A képességről bővebben az Alanori Krónika 82. számában olvashatsz. |
Létrehozás: 2003. október 10. 00:50:32 | Utolsó frissítés: 2015. szeptember 21. 13:31:31 | Nyomtatási forma |
|