A gyengék fegyvere
0SZK, Raia, tárgy, KF, fém, háló
Nem áldozhatod fel.
Kijátszásakor húzz egy lapot és a lény kap 1 izomjelzőt és 1 elmúlás jelzőt. |
Orgyilkos fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden fattyad a következő képességet kapja: „Ha megüt egy lényt, a harci fázis végén az a lény mindenképpen a gyűjtőbe kerül”.
Középkor
szabálylap
Nem lehet lapokat „semlegesítés”-ként kijátszani.
Tárgyak idézési költségében a zanszilánkot csak SZK-ból, építményekében csak építőből, egyéb lapok esetében csak VP-ből lehet fizetni.
Ganüid retrosokkoló
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „villám”
Nem másolható.
J: a kezedből, a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy 2012-es, vagy régebbi kiadású, max 3 költségű ganüidet. Az így játékba hozott lény egyik aktiválást kívánó képességét a kör végéig egyszer ingyen használhatod. |
Áldozatok - Zén
__________
Áldozópap
1 VP
Raia, kalandozó, ember
2/2
Ha egy játékos zanszilánk költséget részben vagy egészben áldozással fizet, akkor +1 áldozás kell fizetnie.
K: Ha egy lapért részben vagy egészben áldozással fizettél, húzz egy lapot.
Mindenki meghozza a maga áldozatát.
__________
Kisebb idéző rituálé
1 VP 1 áldozás
Chara-din, általános
Ősmágia, Idézés
Keress elő a paklidból egy max. 4-es költségű lényt, aminek a nevében a démon szó szerepel és tedd játékba aktívan, majd a paklit keverd meg.
__________
Hiábavaló áldozat
1 VP, Fairlight, azonnali reakció
Megakadályoz egy olyan lapot vagy forrást, aminek költségéhez vagy kijátszási feltételéhez gazdája legalább egy lapot feláldozott.
__________
Káoszdémon
1 VP, 1 áldozás
Chara-din szörny, káoszszellem
Háló, rezisztancia, repül
X/X
Kijátszásakor és minden körben sérülsz 1-et és dobj d6-al. X annyi, amennyit dobtál.
J: Dobj fel egy érmét! Ha eltalálod az eredményt ellenfeled veszít 10 max ÉP-t, ha nem, akkor te.
__________
Vérdémon
1 ZSZ, 1 áldozás
Dornodon szörny
Repül
0/6
Nem áldozhatod fel.
Időleges hatás 1: Nem lehet forrás célpontja.
Időleges hatás 1: Elmarad a húzás fázisod.
K3, áldozd fel 1 ÉP-d: Kap +2 sebzést.
__________
Kísértő
2 VP, 2 áldozás
Chara-din szörny
+2 reagálni, rezisztens, horgony
0/2
Nem áldozhatod fel és az ideiglenes jelzők száma csak az előkészítő fázisban változhat rajta.
Kijátszásakor sérülsz 2-t és egy lényed 2 kap izmot.
Késleltetett hatás 1: Húzz 3-at és vesztesz 3 VP-t.
Késleltetett hatás 2: Vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből a kezedbe, majd dobj két véletlenszerű lapot,.
Késleltetett hatás 3: Elvesztetted a játékot.
__________
Mindent a családért
1 VP
Raia, azonnali reakció
Ősmágia
Kijátszási feltétele, hogy passziváld egy lényedet. Minden korlátozó hatástól függetlenül kijátszhatod. Nem lehet rá reagálni. Megakadályoz egy célzó forrást.
Ha a család szólít, menni kell.
__________
Mindent a hazáért
2 ZSZ
Tharr, azonnali
Minden lényed +3 sebzést kap a kör végéig. Ezek a lények a kör végén mindenképp a gyűjtőbe kerülnek.
__________
Áldozat a főistennek
1 áldozás
Színtelen, azonnali
+1 reakció
Áldozd fel egy követődet, akár olyat is, amit ellenfeled valamilyen módon kikapcsolt. Ellenfelednek fel kell áldoznia egy követőjét vagy szabálylapját. Ha nincs, akkor egy aktív céhét. Húzz 2 lapot és kapsz 2 VP-t.
Dobd el a kezedből a semmibe: Célpont lény vagy játékos 3 ÉP-t sérül.
__________
Áldozat a holnapért
2 VP
Raia, bűbáj
Rezisztens
Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot.
Ellenfelednek minden kijátszott lapja után annyi lapot kell a paklija tetejéről a Semmibe dobni, amennyivel kevesebb a lap idézési költsége, mint 5.
__________
Tűnt társak emlékezete
1 VP, 1 ZSZ
Leah, általános
Minden gyűjtőben levő lényed vízió altípust kap a kör végéig. Ez a lap kijátszás után a semmibe kerül.
"Emlékezzünk bajtársainkra: Gida, Ommó, Brika, Gida másodszor..." - Zén
__________
Áldozókés
0 SZK
Chara-din, tárgy
KF, életkioltó
Ha ellenfeled ebben vagy az előző körbenben permanenst áldozott, a fő fázisodban 1 VP-ért kikeresheted.
Sikeres kijátszásakor hordozója kap 1 izmot és célpont lény a gyűjtőbe kerül.
K: Ha valaki lapot áldoz, kapsz egy SZK-t. |
Minotaurusz idézősámán
1 VP 1/1 tharr szörny/minotaurusz
Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz idézősámánt.
S, a fő fázisodban vedd vissza a kezedbe: játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy fix max. 2 költségű minotauruszt.
E 1 VP, vedd vissza egy minotauruszod az asztalról a kezedbe: játékba rakhatod a Minotaurusz idézősámánt a kezedből.
Minotaurusz támogató
1 nekron 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Körönként egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz támogatót.
Ha visszakerül az asztalról, vagy a gyűjtődből a kezedbe, vagy a paklidba: kapsz egy VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot!
Minotaurusz gerillataktika
1 VP tharr azonnali
Vedd vissza X minotauruszod az asztalról a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie X általa választott lapját az asztalról a kezébe.
Kijátszhatod reakcióként is, ekkor X csak 1 lehet.
Minotaurusz megmondóember
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz
Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a tulajdonosa kezébe és a kör végéig senki nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Áramlás: visszavehetsz egy lapot az asztalról a kezedbe.
Minotaurusz atléta
1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Ha az asztalról, vagy a gyűjtőből visszakerül a kezedbe, vagy a paklidba: ellenfelednek vissza kell kevernie egy lapot a kezéből, vagy az asztalról a paklijába.
Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont minotaurusz kap +3/+3-mat a kör végéig. |
A fattyak öreganyja
2 VP 3/4 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha az „A fattyak öregapja” képességével sikeresen előkeresed: kapsz 3 VP-t (egy körben egyszer kaphatsz így VP-t).
S: kapsz egy Chara-din fattyát.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több fattyadra hatna.
"Szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál."
Ízeltlábú fatty
1 VP 2/1 chara-din, elenios szörny/ burástya, chara-din fattya
K, ha feláldozod egy fattyad, burástyád, vagy tókened: ellenfelednek fel kell áldoznia egy lapját.
Kompenzáció: kapsz egy Burástya kölyköt, vagy egy Chara-din fattyát.
Fattynüid
1 VP 2/1 chara-din, rhatt szörny/ganüid, chara-din fattya
Kijátszásakor visszavehetsz max 2 tóken lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Az előkészítő fázisodban 1 VP árán visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.
Önkéntes fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha feláldozod egy chara-din lap képessége, vagy kijátszása költségének: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy húzz egy lapot!
Minden fattyad kap +1 ÉP-t.
Kutató fatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Költségét helyettesítheted egy lényed feláldozásával.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy fattyat.
Minden fattyad kap +1 sebzést.
Gyűjtögető fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha egy forrástól az asztalról, kézből, vagy a pakliból a gyűjtőbe kerül: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy ha átraksz X (max 2) fattyat a gyűjtődből a semmibe (kivéve önmagát), akkor húzz X lapot!
Minden fattyad mágikus védelmet kap. |
A művész halála
3-x vp ősmágia
azonnali tharr
X annyi, ahány aktív céhe van ellenfélnek játékban. Húzz két lapot.
Jelenés: max x jelző kikerül a játékból.
Komposztgólem
3 vp, 1 nekron szárnyak +2vp megfogni
szörny gólem sheran
4/5 szárnyak
Kijátszásakor válassz x képességet (x max annyi, ahány sheran lény van a Semmidben): Húzz egy lapot; Célpont lap a gyüjtőbe kerül; ellenfeled veszít 2 vp-t; kapsz egy vp-t.
Félelmetes fegyverek feltalálója
1vp
Tharr kalandozó tőrpe kf
2/3
Anti-mágia: 1.
J: dobj egy kf-es lapot a kezedből a Semmibe: kikereshetsz egy kf-es lapot.
S: célpont jelző kikerül a játékból, VAGY célpont törpe aktivizálódik. |
Thargodan lélekfaló
CHD, szörny, Thargodan, 1/5, SZÁRNY, 1 SZK, IK: 1 VP X ZSZ 1 nekron
Élet: 1
J: célpont lényre tegyél X izom jelzőt.
P: kapsz X ’Mhorg” lapot, VAGY X VP-t, VAGY
max. X célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
„Az vagy, amit megeszel! Remélem, jó vagy!”
Tharrgodan
Tharr, szörny, Thargodan, 1 SZK, KF, 1/1, IK: X ZSZ X nekron
S: célpont permanens aktivizálódik.
P: célpont permanens kap X izom VAGY
elmúlás VAGY élet jelzőt.
„Számodra a vég. Számomra egy lehetőség.
Örülök, hogy találkoztunk!”
Pirodémon
Dornodon, szörny, Thargodan, 1 SZK, TŰZ, KF, SZÁRNY, 1/4, IK: 1 VP 2 ZSZ
Kompenzáció és Halálsikoly: 2 VP
J: kapsz annyi VP-t, ahány lényed
van játékban.
P: célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t,
ÉS kapsz egy aktív „Mhorg” lapot.
„Tűz, jöjj velem!” |
Kyorg felderítő
5 VP 5/5 fairlight szörny/sárkány
Dobd a kezedből a gyűjtőbe: gyógyulsz 5 ÉP-t.
Kijátszásakor aktivizálódik és előkereshetsz a paklidból egy fix minimum 5 költségű lapot.
S rakj át egy fix minimum 5 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.
Kyorg pusztító
6 VP (6)/6 fairlight szörny/sárkány [+1]
Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont lény vagy játékos sebződik 1 ÉP-t.
Kijátszásakor aktivizálódik és célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
S rakj át egy fix minimum 6 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.
Kyorg neutralizátor
7 VP (7)/7 fairlight szörny/sárkány
Dobd a kezedből a gyűjtőbe: semmizés: 1.
Semlegesítés: lap.
S rakj át egy fix minimum 7 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.
Kyorg csatamágus
8 VP ( 8 )/( 8 ) fairlight szörny/sárkány „rezisztens”
Dobd a kezedből a semmibe: a paklidból egy fix min. 5 költségű lapot a gyűjtőbe dobhatsz.
J rakj a paklidból a semmibe egy fix max. 1 költségű varázslatot: létrejön a varázslat hatása, mintha kijátszottad volna.
S rakj át egy min 8 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad. |
Multiverzum
2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín
Lehet mellette játékban egy másik helyszíned (kivéve Multiverzum). Ha ellenfeled játékba hoz egy helyszínt, a Multiverzum a semmibe kerül, a másik helyszíned (ha van) játékban marad, ellenfeled játékba hozott helyszíne pedig a gyűjtőbe kerül.
Csontevő
2 VP 1/1 leah szörny/csontváz, nekromanta
K, ha SZK-t kapnál, helyette tehetsz a Csontevőre annyi izom jelzőt, amennyi SZK-t kaptál volna.
K rakj át a gyűjtődből a semmibe egy csontvázat, vagy egy lapot, aminek nevében a csont szó szerepel: a kör végéig a Csontevő immúnis lesz ellenfeled forrásaira.
Túlélősziget
2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban tégy rá egy jelzőt.
Végy le róla egy jelzőt: célpont lap, aminek a költsége max annyi, mint ahány jelző maradt rajta, a gyűjtőbe kerül.
Kétfejű cápa
2 VP 3/2 chara-din szörny „Szárnyak”
2 lényt is támadhat. Lények nem ütnek vissza rá.
Játékos ellen sebzése max ÉP-t is csökkent.
A te körödben ellenfeled minden varázslata +2 VP.
Jéghideg űr
1 VP 1 nekron chara-din bűbáj/xenó „hideg”
K ha egy játékos lapot dob a kezéből: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
K ha egy lapra dermesztés jelző kerül (kivéve Jéghideg űrtől): ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
Molyember
2 VP 3/3 chara-din szörny/”legendás”
K ha ellenfeled az alap idézési költségénél drágábban játszik ki egy lapot a kezéből: azonnal kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot.
Legendás képesség: J: célpont permanens vagy céh aktivizálódik vagy passzivizálódik.
Pókinvázió
1 VP sheran bűbáj/pók
Minden pókod kap +1 sebzést.
K ha kikerül a játékból egy lény, amin méreg jelző volt (akár az előkészítő fázisban is): kapsz egy Fekete özvegyet. |
Manalecsatolás
szabálylap
Az első körben egyik játékos sem kaphat VP-t ill. húzhat lapot saját forrásával.
A kezdő játékos a 2. körében eggyel kevesebb VP-t kap, mint normálisan.
Balanszírozó fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
K: ha ellenfeled lapot dobott és ezután több lap van a kezében, mint neked: húzz egy lapot!
K: ha lapot húztál és ezután ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot.
Idegen fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya, xenó „rezisztens”
Az első körben nem játszhatod ki.
S áldozd fel egy másik permanensed: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, de ha fattyat vagy xenót áldoztál, akkor kettőt.
Áldozd fel: megakadályoz egy kereső, vagy gyűjtőből kézbe visszavevő forrást.
Szintetizáló fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Áldozd fel a szintetizáló fattyat és még X lényed: a paklidból játékba rakhatsz egy fix. max X költségű lényt.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.
A sötét föld átka (új)
0 VP chara-din azonnali/reakció
Megakadályoz egy forrást, ami hatna egy chara-din lapodra, vagy egy chara-din lapodra kijátszott/használt reakciót.
A sötét föld ura
3 ZSZ 1 nekron (4)/4 chara-din szörny/chara-din fattya, thargodan
Ha van játékban Sötét föld: feltámad.
J: rakj a kezedből, a gyűjtődből vagy a paklidból játékba egy Sötét földet.
E célpont chara-din tóken lényre tehetsz egy izom jelzőt. |
Az isteni lapokat kivezetjuk. A tovabiakban nem fognak ilyenek megjelenni, az eddigiek pedig szepen ki fognak rotalodni. Igy ennek a szabalylapnak nem lesz sok ertelme. Kaoszmetaban nyilvan lehetne, de direktbe oda nem fejlesztunk. |
Pirit gólem (új)
Dornodon, szörny, gólem, 2/2, 2 SZK, +X reakciódrágítás
IK: X ZSZ, 1 VP, 1 nekron
Nem cserélhet gazdát.
Kijátszásakor kap X izomjelzőt.
K, vegyél le róla 1 jelzőt: célpont
játékos kap 2 SZK-t
VAGY 1 Gólemszilánkot.
"Piros lett a pirit gólem, nem sárga,
az alkímia előre megy, nem hátra!" |
Tölgyfaőr manó
2 VP 2/2 sheran szörny/manó „szárnyak”
Ha a kezedből a semmibe kell dobnod: helyette a gyűjtőbe kerül.
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 SZK-val, vagy egy manód gyűjtőbe dobásával.
J: célpont lényre (kivéve önmagára) tehetsz egy élet, vagy izom jelzőt (ha „kötelék” akkor reakcióként is használhatod).
Piromanó
2 VP 2/1 dornodon szörny/manó „szárnyak” „tűz”
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap semmibe dobásával.
Semlegesítés: fairlight vagy leah lap.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t.
Kapzsi káosz
szabálylap
Ha ellenfeled paklijában a játék elején legalább 58 lap van: ellenfeled szabálylapja nem hat rá.
Ha egy játékos lapot húz: sebződik 2*X ÉP-t, ahol X annyi, ahány lapot húzott.
Ha egy játékos lapot dob: gyógyul 2*Y ÉP-t, ahol Y annyi, ahány lapot dobott.
A kilencek ereje
szabálylap
Ellenfeled szabálylapja nem szüntetheti meg.
A paklidban bufán és színtelenen kívül minden színből kötelező legalább 1 lapot használnod és minden színből pontosan ugyanannyi lapot kell használnod.
Különböző színű isteni lapokat használhatsz és bármennyi isteni lap lehet a paklidban. |
Jó is lenne |
Pedig még A Fal felújítása is elfér mellette |
Jöhetnek is a Dübörgés zénben. |
Nőstény óriás
4 VP 3/4 tharr szörny/óriás KF
S ha van játékban óriásod (kivéve Nőstény óriást): kapsz a kezedbe egy Ekharion bébit, vagy játékba egy Ongóliant bébit).
K dobj egy lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több óriásodra hatna.
Kolosszális óriás
? VP 10/10 tharr szörny/óriás KF
? 6 vagy 10 lehet. Ha 6, akkor kijátszásakor önmagán kívül minden lény a gyűjtőbe kerül. Ha 10 akkor kijátszásakor ellenfeled minden lapja a gyűjtőbe kerül.
K tégy rá egy -2/-2-es jelzőt: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
Páncélos óriás
4 VP 3/(5) tharr szörny/óriás FK
Ellenfeled nem rakhat óriásaidra lapot ill. jelzőt.
Ellenfeled minden forrásának, ami a páncélos óriást célozza kijátszási/használati feltétele egy lap kézből eldobása.
K ha sebzést okoz: kapsz egy Ongóliant diszkoszt a gyűjtődbe.
Utánpótló óriás
3 VP 1 nekron 3/3 tharr szörny/óriás KF
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy Ongóliant diszkoszt.
Jelenés 1 VP: kapsz X VPt, ellenfeled veszít X VP-t és sebződik X ÉP-t és eldob X-1 lapot a kezéből. X a semmiben lévő Ongóliant diszkoszaid száma.
Alapító óriás
4 VP 1 nekron 4/4 tharr szörny/óriás KF
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy óriást.
S áldozd fel egy lapod (kivéve alapító óriást): a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy fix. költségű óriást.
Óriás fenevad
4 VP 3/5 leah szörny/óriás, yeti „szárnyak” „hideg”
Harci képesség: ellenfele kap egy álom jelzőt, és szörny lesz.
S 1 VP: ellophatsz egy szörnyet ellenfeledtől. Az ellopott szörny óriás altípust kap.
E áldozd fel egy lényed: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, amennyi a lény sebzése (de max ötöt).
Támadó óriás
4 VP 5/3 tharr szörny/óriás KF „szárnyak”
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
Ha kijelölted támadónak: az ütés fázis végéig ellenfeled nem játszhat ki lapot.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik 4 ÉP-t.
Harapós óriás
3 VP 1 nekron (4)/2 tharr szörny/óriás „szárnyak” KF
Támadhat tartalékban lévő lényt is (nem üt vissza rá).
K áldozd fel egy lapod: ellenfeled sebződik X+3 ÉP-t, ahol X annyi, ahány aktív céhe van.
Pörölyös óriás
4 VP 2/(3) tharr szörny/óriás KF „szárnyak”
Kiátszásakor tehetsz rá egy Gyilkos pörölyt.
Vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy nem varázslat lapot és a következő kör végéig nem játszhatsz ki pörölyös óriást. |
Sárkányszülött
2 VP 3/3 raia kalandozó/ember, sárkány KF „szárnyak”
3-mas tűzlehelet.
Kijátszásakor célpont szörnyet a semmibe küldhetsz és a Sárkányszülött megkapja a szörny minden speciális képességét és hátrányát.
Égkoszorú
1 SZK raia tárgy KF „kincs” „rezisztens”
Nem játékban, hanem gyűjtőben lévő KF-es lényre rakhatod. A lény passzívan a tartalékodba kerül. Ha az Égkoszorú kikerül a játékból vagy lekerül a lényről, a lényt mindenképpen fel kell áldoznod.
A fekete csillag
2 ZSZ leah tárgy „kincs” „fém”
K ha egy lény kikerülne a játékból, helyette a semmibe kerül és A fekete csillag kap egy lélek jelzőt.
S végy le róla egy lélek jelzőt: célpont lapod a kör végéig egy S vagy K megkötéssel használható aktiválást kívánó képességét a kör végéig eggyel többször használhatja.
Halálsikoly: húzz egy lapot. |
Beholder bolhedor
2 VP 2 ZSZ (5)/5 raia, fairlight szörny/griff „szárnyak”
Kijátszásakor, ha az ÉP-d legfeljebb 13: ellenfeled következő, kézből kijátszott nem reakció azonnali/általános varázslata úgy jön létre, mintha te játszottad volna ki.
Áramlás: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat és megnevezhetsz egyet, amit ellenfeled a kör végéig nem játszhat ki.
Ulkor familiárisa
2 VP 2/2 leah szörny/manó „hideg” „szárnyak”
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manó, vagy „hideg” lap kézből semmibe dobásával.
Ha a kezedből költségnek a semmibe dobod: a kör végéig minden lapra kétszer annyi dermesztés jelző kerül, mint normálisan.
Áldozd fel: minden lap, amin dermesztés jelző van, a semmibe kerül.
Jégkirálynő
2 VP 3/3 leah szörny/manó „hideg” „szárnyak”
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manó, vagy „hideg” lap kézből semmibe dobásával.
Ha a kezedből a semmibe dobod (kivéve szabálylapnak): célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
Kijátszásakor eloszthatsz 3 dermesztés jelzőt célpont lapok között.
Hótündér
2 VP 3/3 raia szörny/manó „hideg” „szárnyak”
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manó, vagy „hideg” lap kézből semmibe dobásával.
Ha a kezedből a semmibe dobod (kivéve szabálylapnak): kapsz egy Hóvarázs lapot a kezedbe.
Kijátszásakor célpont lényen vagy játékoson sebezhetsz 3 ÉP-t. |
Értem. Kár érte. Pedig céhek, epikusok meg hasonlók helyett jobb lenne régi érdekes mechanikákat visszahozni. |
Sajnos nincs rá esély, hogy a szkritterek, mint altípus visszakerüljenek a játék vérkeringésébe. Ezt a "kétféleképp kijátszható" lénybe oltott varázslat - opciót a férgek kapták, szóval át kell dolgozni az ötleteidet ahhoz, hogy esélyt kaphassanak. |
Númak negátor
4 ZSZ 4/4 raia szörny/szkritter
Minden szkrittered kap +1/+1-et.
Ha az asztalról visszakerül a kezedbe: célpont lap elveszíti minden képességét (körönként összesen max egyszer használhatod ezt a képességet).
Kijátszhatod azonnali reakcióként is, ekkor megakadályoz egy lapot.
Vyarg manamester
2 VP 1 nekron elenios szörny/szkritter
Anti blokkolás: 4.
Szkrittereidet ingyen veheted vissza az asztalról a kezedbe.
Minden szkrittered idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
Kijátszhatod általánosként is: ekkor kapsz 7 VP-t, amit csak szkritter kijátszására költhetsz.
Méonechromanta
4 VP 3/6 fairlight szörny/szkritter
J: visszavehetsz max. 2 különböző színű szkrittert a gyűjtődből a kezedbe.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy forrást, ami gyűjtőbe küldené egy szkrittered.
Kijátszhatod általánosként is, ekkor a gyűjtődből játékba rakhatsz 1-1 lényt, aminek nevében a „méonech” „númak” „kriptod”vagy „vyarg” szó szerepel (kivéve Méonechromantát).
Pusztító vyarg
1 VP 3 ZSZ 5/4 elenios szörny/szkritter
K ha egy szkrittered visszakerül az asztalról a kezedbe: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden szkrittered rezisztenciát kap.
Kijátszhatod lapra tett bűbájként is, ekkor a célpont lapot ellopod.
Isteni númak
2 ZSZ 1 nekron raia szörny/szkritter
Ha sikeresen kijátszol egy nem varázslat lapot varázslatként: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor a kiegészítő paklidból a kezedbe vehetsz egy szkrittert.
Méonech mimikriművész
3 ZSZ 1 nekron fairlight szörny/szkritter
„Duplakötelék” J: húzz annyi lapot, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek, vagy kapsz annyi VP-t amennyivel kevesebb VP-d van, mint ellenfelednek.
Szkrittereid [+1]-et kapnak.
Kijátszhatod általánosként is, ekkor egy azonnaliként vagy általánosként is kijátszható szkrittered varázslatként való kijátszásakor létrejövő képessége létrejön, mintha azt játszottad volna ki. |
Ősi beholder
2 VP 1 nekron 4/4 chara-din szörny „szárnyak”
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K: ha ellenfeled lapot húz (akár a húzás fázisban is): megtippelheted a húzott lap tulajdonságait. Ha eltalálod a színét: kapsz 2 VP-t, ha a típusát: kör végén húzz egy lapot, ha a nevét: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz (akár mindhárom is létrejöhet).
Beholder őr
1 VP 1 nekron 3/2 chara-din szörny „szárnyak”
K: megnézheted célpont pakli felső lapját, és ha akarod a pakli aljára rakhatod.
S 1 VP: nevezz meg egy lapot és ha ez a lap ellenfeled kezében van, akkor el kell dobnia.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.
Beholder manipulátor
2 ZSZ 1 nekron 4/2 chara-din szörny „szárnyak”
K: megnézheted egy pakli legalsó lapját és ha akarod a pakli tetejére teheted VAGY a gyűjtődből egy lapot a paklid tetejére tehetsz.
Áldozd fel és rakd a semmibe: ellenfeled egy ebben a körben kijátszott varázslatának a hatása létrejön, mintha kijátszottad volna.
Númak negátor
4 ZSZ 4/4 raia szörny/szkritter
Minden szkrittered kap +1/+1-et.
Ha az asztalról visszakerül a kezedbe: célpont lap elveszíti minden képességét (körönként összesen max egyszer használhatod ezt a képességet).
Kijátszhatod azonnali reakcióként is, ekkor megakadályoz egy lapot. |
Varkaudar murmillo
1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”
J: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, de ha ő kezdte a játékot, akkor sikeres kijátszása után rögtön létrejön ez a képesség.
Ha a kezedből, vagy a gyűjtődből a semmibe kerül: ellenfeled veszít 1 VP-t.
Varkaudar provokator
1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”
S nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat és válassz közülük ki egyet, amit ellenfeled szabályosan ki tudna játszani: ellenfelednek ki kell játszania azt a lapot.
Ha ellenfeled kezdte a játékot, akkor a fenti képesség S helyett K.
Varkaudar hoplomachus
1 VP 3/2 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”
Ha ellenfeled kezdte a játékot: Sötét manifesztáció követőd mindenképpen működik, kivéve ha te áldoztad fel (ez a képesség a gyűjtőből is működik).
K 1 VP: célpont orkra vagy varkaudarra tehetsz egy izom jelzőt.
Varkaudar secutor
1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”
Ha ellenfeled kezdte a játékot, akkor kompenzáció: kapsz egy Ork harcost.
Kijátszásakor célpont max 2 költségű nem dornodon lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Varkaudar venator
1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”
Szörnyek nem tudják megsebezni és a képességeik sem hatnak rá, valamint szörnnyel nem lehet semlegesíteni.
Ha ellenfeled kezdte a játékot: anti mágia: 1, de dornodon lapot nem lehet neki dobni. |
Diszkoszvető verseny
1 VP színtelen bűbáj
J: kapsz egy Jégdiszkoszt, vagy egy Ongóliant diszkoszt.
Minden kör végén húz egy lapot az a játékos, akinek az ellenfele abban a körben többet sebződött.
Kétfejű wyvern
2 VP 1/4 elenios szörny/sárkány „szárnyak”
Idézési költsége nem csökkenhet 2 alá.
3-mas tűzlehelet.
Halálsikoly: kapsz 2 passzív Wyvernt.
Amíg a gyűjtődben van: Wyvernjeid nem lehetnek az ellenfél forrásának célpontjai.
Főnixwyvern
2 VP 3/3 elenios szörny/sárkány „szárnyak”
3-mas tűzlehelet.
S 1 VP: kapsz passzívan 2 Wyvernt vagy 1 Főnix fiókát.
Ha a gyűjtődben van: minden elenios tóken lényed kap +1/+1-et.
Suhanó wyvern
0 VP 2/1 elenios szörny/sárkány „szárnyak”
S: Semlegesítés: azonnali.
Kompenzáció: kapsz egy Wyvernt.
Wyvern lord
2 VP 3/3 raia szörny/sárkány „szárnyak”
Kijátszásakor játékba rakhatsz a paklidból egy Wyvern ladyt VAGY ha van játékban Wyvern ladyd, akkor kapsz egy Wyvernt.
Jelenés: célpont sárkány kap egy izom jelzőt. |
Ganüid áramlástanász
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid
Anti mágia: 0.
J: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: kapsz 2 VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot!”
Rugalmas ganüid
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
K: minden játékos kap a kezébe egy Ganüid ifjoncot.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: célpont lény kap egy izom-, élet-, álom-, vagy méreg jelzőt.”
Introvertált ganüid
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid
Újrahasznosítás: 2 és kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyit magadtól újrahasznosítottál.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: célpont lapra tehetsz egy elmúlás-, vagy dermesztés jelzőt.”
Extrovertált ganüid
1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid
Ha sikeresen kijátszottad a kezedből: célpont játékos a következő húzás fázisában húzás helyett kap annyi Ganüid ifjoncot a kezébe, amennyi lapot húzott volna.
Minden Ganüid ifjonc kap +2/+2-t.
Ganüid harcművész
1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid
S 1 VP: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: célpont max 2 költségű permanens a gyűjtőbe kerül.”
Ganüid parafenomén
2 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid
K: célpont Ganüid ifjonc kap 1 izom jelzőt.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: ellenfeled következő kézből kijátszott max 1 költségű lapja nem jön létre.” |
1 Zsz 1 nekron
Muro-zhan logisztikus
Tharr szörny moa
1 szk KF
Kötelék: Idézési költségéből max. 1-t helyettesíthetsz 3 ÉP-vel.
Ellenfeled következő forrása, ami VP-t adna 3-mal kevesebbet ad VAGY rakd az összes Muro-zhan logisztikust a játékból, a gyűjtődből és a paklidból a Semmibe: Minden forrás, ami VP-t adna, eggyel kevesebbet ad, amíg több lap van a paklidban, mint a Semmidben.
3|1 |
Már ötlettelen szerintem. 11 éves lap.
Egy új hasonlóan kombinatív lap, más szabálylapokkal érdekes lenne. |
Updatelni a Változó környezet szabálylapot.
Cserélni a rajta lévő szabálylapok egy részét... |
Védelmező teknős
1 VP 1/1 sheran szörny/teknős „szárnyak”
Semlegesítés: sebző forrás.
Anti mágia: 0 (de ha nem semlegesítésként játszottad ki, akkor anti mágia: 1)
Minden teknősöd mágikus védelmet kap.
Könnyűpáncélos teknős
2 VP 1 nekron 2/(1) sheran szörny/teknős
Anti mágia: 1.
Minden mágikus védelmű lényed anti mágia: 0-t kap.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot és a következő előkészítő fázisodban visszavehetsz egy teknőst, vagy mágikus védelmű lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Parazita királynő
2 VP 0/4 chara-din,elenios szörny/xenó, burástya „háló”
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tehetsz célpont lényre egy parazita jelzőt (-1/-1-et ad a lénynek és nem működnek az aktiválást kívánó képességei).
K végy le egy lényről egy parazita jelzőt: megakadályoz egy forrást, ami egy lényedre, vagy tókenedre hatna.
Késdobáló fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kijátszásakor 1 ZSZ árán kapsz egy Dobótőrt.
S, ha egy fattyad sebzést okoz: kapsz egy Dobótőrt.
E, ha ellenfeled egy hatástól sebződik: kapsz egy Chara-din fattyát.
Torpedózó fatty
1 VP 1 ZSZ 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Láthatatlan.
Kijátszásakor aktivizálódik, vagy kapsz egy Moa torpedót.
S áldozd fel egy Moa torpedód: célpont lény kap +5 sebzést a kör végéig.
E: célpont jelző kikerül a játékból. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|