| 2VP Prima Primissima
kalandozó KF/ősmágia Elenios
elf X/X szárnyak
Kijátszásakor dobj két kockával! Az egyik érték lesz a sebzése, a másik az ÉP-je.
Ha 4-est és/vagy 6-ost dobsz mágikus támadást és/vagy mágikus védelmet kap. |
Mindegy
1VP színtelen szörny
_repül
1/1
1-et használhatsz.
oltalom 1
antimágia 1
antisemlegesítés 1
újrahasznosítás 1
semmizés 1
antiblokkolás 1
blokkolás 1
csábítás 1
élet 1
izom 1 |
Manabomba
1 nekron tharr tárgy/moa
Áldozd fel: egy célpont sebződik annyit, ahány VP-je van ellenfelednek.
Halálsikoly: ellenfeled elveszíti minden VP-jét.
Moa tűzszerész
1 VP 1 nekron tharr szörny/moa KF
Semlegesítés: sebző forrás, és ekkor a kör végéig nem sebződhetsz.
K 1 nekron: megakadályozza egy asztalon maradó lap olyan képességét, aminek költségéhez a lap fel lett áldozva.
Szárnyaló fatty
1 VP 1 nekron (3)/3 chara-din szörny/chara-din fattya
Kijátszásakor húzz annyi lapot, hogy 2 lap legyen a kezedben!
Amíg nincs lap a kezedben: immúnis ellenfeled forrásaira.
Tolakodó fatty
1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha egy chara-din forrásoddal húzod, vagy keresed: azonnal játékba rakhatod a kezedből.
Fattyaid rezisztenciát és +1/+1-et kapnak.
Fatty inváziómester
1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Fattyaidat kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
K ha sikeresen játékba hozol egy fattyat: ellenfelednek vissza kell vennie egy lapját asztalról kézbe és a következő kör végéig nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
|
A legizmosabb
követő
hordaparancsnok
A játékot 30 max. ÉP-vel, 10-ÉP-vel és 3 lappal kezded.
Ha egy lényedre egy izomjelző kerül gyógyulsz 1 ÉP-t.
J: a következő izomjelzőnél VP-t is kapsz és lapot is húzol.
"Erő, izom." |
Turbinák
0 szk
tárgy Tharr
moa
Csak hajóra rakható.
Nem lehet feláldozni.
Hajód minden aktiválást kívánó képességét reakcióként is használhatod.
Ha a gyűjtőben van, 3szk: vedd vissza a kezedbe! |
Az őshangyák istene (új)
Követő/epikus
Kedvelt lap: őshangya.
S: a következő őshanygád 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP) VAGY mutass meg 2 őshangyát a kezedből/gyűjtőből: ellenfeled kap egy Haldokló quwargot.
Ha ellenfelednek van quwargja játékban: nem kap VP-t a tartalékban lévő lényei után.
Kisebb őshangya istenség
5-X VP (5)/(5) sheran szörny/őshangya „szárnyak”
X annyi, ahány quwargja van ellenfelednek (max 3). Anti-mágia: 0.
Őshangyáid immúnisak ellenfeled varázslataira.
S: megakadályoz egy max X költségű lapot.
Balszerencsés őshangya
1 VP 1/3 sheran szörny/őshangya
Anti-semlegesítés vagy anti-mágia: X (de sheran lapot nem lehet neki dobni).
X annyi, ahány quwargja van ellenfelednek játékban.
Ellenfeled minden lénye quwarg altípust kap.
Kiégett őshangya
2 VP 2/1 sheran szörny/őshangya
Semlegesítés: dornodon forrás.
S vagy E 1 VP: célpont dornodon lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled veszít annyi max ÉP-t, ahány quwargja van játékban.
Őshangya bölcs
1 VP 1/2 sheran szörny/őshangya
Kompenzáció: ellenfeled kap 2 Haldokló quwargot.
S ha ellenfeled kijátszik egy lapot: azonnal kap 1 Haldokló quwargot.
K ha ellenfeled oldalán ebben a körben játékba került dornodon lap: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
|
Nem jön szememre álom
2VP1Nekron
bűbáj Chara-din/Elenios
Kijátszásakor minden lényen az álomjelzők izomjelzővé válnak, és ezek a lények aktivizálódnak.
A lényekre minden álomjelző helyett izomjelző kerül. |
Moa megazord
2SZK
tárgy +2 Tharr
moa
P: 1VP: Célpont játékos minden lénye a gyűjtőbe kerül(szk nem jár érte), és az őrposztjába kap egy megazord-jelzőt.(Tharr szörny, sebzése és ÉP-je annyi mint a gyűjtőbe küldött lények alap sebzése és ép-je összesen)
Ha nem a saját lényeidet céloztad sebződsz 2-t. |
Most vagy soha(új)
1VP1ZSZ
azonnali Leah
reakció
Közvetlenül azután játszhatod ki hogy ellenfeled használt egy forrást ami késleltetve aktiválódik.
A forrás nálad jön létre és azonnal. |
Merénylet az uralkodó ellen
0 VP színtelen azonnali
Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban/a gyűjtődben nem tóken gyakori vagy nem gyakori lap.
Csak gyakori vagy nem gyakori lappal lehet rá reagálni.
Semmilyen immunitás nem működik ellene. Ellenfeled legnagyobb ritkaságú lapja a gyűjtőbe kerül (egyenlőség esetén válassz).
Földanya kacsintása
0 VP sheran azonnali/reakció
Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban lény.
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled használt a forrást, a forrás a következőre módosul: „Célpont lény kap 2 méreg jelzőt.”
Primulae radix
2 VP 2/1 sheran kalandozó/elf, alakváltó KF
Újrahasznosítás: 3. 1-es mérgezés.
S ha ellenfelednek van lap a gyűjtőjében: vegyél vissza max. 2 lapot a gyűjtődből, majd ellenfeled visszavehet annyi lapot a gyűjtőjéből, amennyit te visszavettél. Ha mindezek után ellenfeled gyűjtőjében nincs lap: kapsz 1 VP-t.
Toxikárium
1 VP 1 ZSZ sheran bűbáj
Kijátszási feltétele, hogy célpont lényre rakj 2 méreg jelzőt.
K ha egy méreg jelző, vagy egy mérgező lényed kikerül a játékból: kapsz egy Fekete özvegyet.
Zöld spóra
1 VP 1/4 sheran szörny
1-es mérgezés.
K ha méreg jelző kerül rá: célpont lényen megduplázhatod a méreg jelzőket, majd előkereshetsz egy Zöld spórát.
Keverd vissza a gyűjtődből a paklidba: kapsz 1 VP-t, vagy célpont lény kap 1 méreg jelzőt.
Földanya keze
1 VP sheran azonnali
Végy le egy lényről 3 méreg jelzőt: kapsz 2 VP-t, vagy húzz 2 lapot!
Jelenés: gyógyulsz 6 ÉP-t.
|
Törhető követők hordaparancsnok upbate-jének jegyében.
Tokozó rakshallion
követő
hordaparancsnok
A játékot 4 lappal kezded.
Minden lény játékba kerülése után kap 1 álomjelzőt. Ha a köröd végén minimum 2 álomjelző van játékban, ellenfeled következő húzási fázisában húzz egy lapot.
J2,K: Ellenfeled kap egy általad választott token lapot. |
Apróságok védelmezője
követő/epikus
Kedvelt lap: max 1 alap SB-jű és alap ÉP-jű lény.
Minden ilyen lényed kap +2/+2-t és a 2. körtől [+1]-et.
J 1 VP: visszavehetsz egy ilyen lényt a gyűjtődből e kezedbe.
Agresszív apróság
1 VP 1/1 tharr szörny
Semlegesítés: olyan lény, melynek alap SB-je min 2.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor egy ilyen lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden max 1 alap SB-jű lényed kap +2 SB-t.
Gátvakond (új)
1 VP 1/1 tharr szörny
Láthatatlan. Látja a láthatatlant.
Semlegesítés: olyan lény, aminek az alap ÉP-je legalább 2.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor egy ilyen lényt a Semmibe küldhetsz.
Minden max 1 alap ÉP-jű lényed kap 2 ÉP-t.
Bosszantó apróság (új)
2 VP 1/1 elenios szörny [+1]
Ha nem áldozástól kikerül a játékból: a gyűjtődből játékba rakhatsz max. 2 olyan olyan lényt, amelyek alap ÉP-je és SB-je legfeljebb 1 (ez a képesség egy körben legfeljebb egyszer jöhet létre).
Ilyen lényeid nem cserélhetnek gazdát és rezisztenciát kapnak.
Mágikus nagyító
1 VP színtelen általános
Ha ellenfelednek van olyan lénye játékban, amelynek alap ÉP-je vagy SB-je 1-nél nagyobb: nem lehet rá reagálni.
Előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lényt, aminek az ÉP-je és SB-je max 1.
|
Ork kölyök (új) (gyakori)
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK, KF, 1/1, SZÁRNY, IK: 0 VP
J: kapsz 1 Ork kölyköt.
Hátrány: egy körben max. 1 Ork
kölyköd kerülhet játékba.
"Üsd gyorsan, üsd erősen, üsd, míg mozog!"
BRUTÁLIS ork (új) (új) (gyakori)
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK, KF, 6/1, SZÁRNY, IK: 1 VP
Anti-mágia: 1
Hátrány: az előkészítő fázisodban
fel kell áldoznod; ellenfeled nem
gyógyulhat.
- Mekkorát ütsz?
- MINDET!
Ork hadisámán (új) (nem gyakori)
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK, KF, 0/4, IK: 2 VP
Minden orkod kap +1 sebzést.
J: kapsz 1-1 Ork harcost a kezedbe,
a játékba és a gyűjtődbe.
S, áldozz fel egy lapot: kapsz 1 Ork harcost.
- Mit varázsolsz nekünk?
- Vért, győzelmet, halált!
Szende Ughal (új) (új) (ritka)
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK, KF, 0/4, IK: 2 VP
Minden orkod kap +1/+1-et.
J, rakd a Semmibe Szende Ughalt:
rakj a játékba max. 3 orkot a gyűjtődből.
(kézből kijátszásnak minősül)
Ezt a képességet akkor is használhatod,
ha Szende Ughal a gyűjtőben van. |
Siormhad bilincse (új)
Tharr, azonnali, IK: 3 VP
Célpont játékos minden permanense
kap 1 bilincs jelzőt. Amíg ez rajta van,
semmilyen képessége nem működik,
gazdája pedig a húzás fázison kívül
semmilyen módon nem kereshet vagy
húzhat lapot.
"Egy Gyűrű mind fölött,
Egy Gyűrű kegyetlen,
Egy a sötétbe zár,
bilincs az Egyetlen."
Sztatikus gólem (új)
Fairlight, szörny, gólem, villám, 1 SZK
X+1/X+1, IK: 1 ZSZ X VP
X min. 1. max 3.
Kijátszásakor és minden előkészítő
fázisodban egy célpont sebződik X-et.
K, ha villámsebzést okozol, kap 1 izomjelzőt.
Nem cserélhet gazdát.
"Itt meddő a nagy gerjedés
S százszor boldogok a vetéltek."
Ady |
Smack rabszolgái (új)
Leah, kalandozó, ember, szárny, KF, 0/4, IK: 1 VP 1 ZSZ
P: egy célpont sebződik 3-at.
J: kapsz egy Smack rabszolgáit.
(Csak 'S' kerülhet játékba ÍGY
Smack rabszolgái, max. 1/kör)
"az Ős vagyok, mely sokasodni foszlik:
apám- s anyámmá válok boldogon"
József Attila
Zan (új) (új)
Dornodon, tárgy, IK: 1 ZSZ 1 SZK
Költségéből 1 SZK-t fizethetsz 2 ÉP feláldozásával.
Kijátszásakor és az előkészítő fázisodban
lemásol egy játékban levő lapot - ha akarod.
Tekintsd úgy, mintha az adott lapot játszottad
volna ki.
"Rossz voltam, s te azt mondtad, jó vagyok.
Csúf, de te gyönyörűnek találtál.
Végig hallgattad mindig, amit mondtam.
Halandóból így lettem halhatatlan."
Pilinszky |
Átkozott fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.
S: célpont lap kap egy átok jelzőt (átok jelző: a lap képességei nem működnek, és ha a lap kikerül a játékból, a lap gazdájának ellenfele kap egy Chara-din fattyát).
Szárnyaszegett fatty
1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha nincs lap a kezedben, ellenfelednek pedig van: ellenfeled nem húzhat lapot (húzás fázisban sem).
E: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy semmizés: 1.
Ignoráns fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Dobd a Semmibe: a következő kör végéig ellenfeled nem áldozhat fel permanenst.
K ha ellenfeled VP-t vagy SZK-t költ: kapsz 1 Chara-din fattyát.
Xenó ragadozó (új)
4 VP (5)/5 chara-din szörny/xenó „szárnyak” „háló” „rezisztens”
Ha van xenód (rajta kívül) játékban vagy a gyűjtődben: láthatatlan.
K ha sebzést okoz: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, vagy kapsz egy Xenó parazitát.
Mély sírhant
1 VP leah azonnali
Célpont lap a gyűjtőbe kerül, és a következő előkészítő fázisodban, ha még a gyűjtőben van: rakd játékba az oldaladon.
|
Passzivitás (új)
Leah, bűbáj, 1 vp 1 zsz, védekezés
Az ellenfél lapjai passzívan kerülnek játékba.
Az ellenfél lényei vagy nem lény
lapjai (minden körben eldöntheted)
az előkészítő fázisban nem aktivizálódnak. |
Lila démon
5 ZSZ (5)/5 chara-din szörny/thargodan
IK-jából 2 ZSZ-t helyettesíthetsz egy Thargodan gyűjtőbe dobásával.
S ha megüt egy játékost: ellenfelednek el kell dobnia 2 lapot.
K ha megüt egy lényt: max 2 célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Haláljáró yathmog
3 ZSZ 4/4 chara-din szörny/thargodan
Ha a gyűjtődben van és feláldozod egy thargodanod, vagy SZK-t költesz: rakd játékba (de egy körben csak egyet).
S áldozd fel: kapsz egy Mhorgot.
E 1 SZK: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Démoni újrahasznosítás
1 ZSZ chara-din bűbáj
K áldozd fel egy X költségű thargodanod: kapsz X SZK-t és gyógyulsz X ÉP-t VAGY ellenfeled sebződik X ÉP-t.
S áldozd fel 2*X ÉP-d: kapsz X SZK-t (X max 3).
Taalru elnyelő
2 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”
K áldozd fel egy thargodanod: kap 3 izom jelzőt, és a kör végén veszít 3 izom jelzőt.
K 1 SZK: ha ellenfeled egy forrása hatna egy másik thargodanodra, helyette a Taalru elnyelőre fog hatni.
|
Feltépett sebek
1 nekron dornodon azonnali
Ellenfeled sebződik annyit, amennyit ebben a körben gyógyult, a max. ÉP-je annyival csökken, amennyivel ebben a körben nőtt.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy gyógyító forrást, vagy a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.
Raghab
6 ZSZ (6)/6 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”
Kompenzáció és halálsikoly: játékba rakhatsz a kezedből VAGY a gyűjtődből legfeljebb két, max 3 költségű thargodant.
Kijátszásakor a paklidból a gyűjtőbe rakhatsz egy chara-din lapot.
Áramlás: kapsz 2 SZK-t.
Teouchán
6 ZSZ 4/(4) chara-din szörny/thargodan
Ha a gyűjtődben van, és kisül egy thargodanod halálsikolya, vagy kompenzációja: visszaveheted a kezedbe.
S 1 SZK: előkereshetsz egy chara-din varázslatot, vagy 2 SZK árán egy varázslatot.
E áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.
Taposó yathmog
5 ZSZ 4/3 chara-din szörny/thargodan
Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz egy max 3 költségű thargodant, vagy kapsz egy Mhorgot.
K 1 SZK: megakadályoz egy forrást, ami lényt hozna játékba és kapsz egy Mhorgot.
Vihargodan
4 ZSZ 4/(4) fairlight,chara-din szörny/thargodan „villám” „szárnyak”
Varázslatok nem hatnak rá.
Minden kör végén minden játékosnak vissza kell vennie egy max. 3 költségű nem thargodan lapot az asztalról. Ha ellenfeled ezt nem tudja megtenni, akkor sebződik 2-t, te pedig kapsz 1 SZK-t.
|
Felezőbál
1 VP dornodon azonnali "ősmágia"
Kijátszási feltétele, hogy legyen permanensed játékban.
Minden játékos eldobja a kezében lévő lapok felét a Semmibe, vagy minden játékos feláldozza a játékban lévő lapjai felét (mindkét esetben felfelé kerekítve.
"Vízszintesen, vagy függőlegesen felezzünk?"
Zarknod ketrece
szabálylap
Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: nem húzol kevesebb lapot.
Mindenki körönként legfeljebb 2 varázslatot játszhat ki sikeresen a kezéből.
Mindenki körönként legfeljebb 2 aktiválást kívánó hatást használhat sikeresen.
13 kísértet
1 VP 1 ZSZ leah általános/vízió
Ha gyűjtődből játszod ki: létrejötte után a Semmibe kerül.
Kijátszási feltétele, hogy legyen 13 kísértet a gyűjtődben.
Gyógyulsz 13 ÉP-t, célpont lapot a Semmibe küldhetsz és ellenfeled paklijának felső 13 lapja a Semmibe kerül.
Aljas hatos
1 VP chara-din/leah azonnali
Kijátszási feltétele, hogy legyen 6 gonosz lényed játékban.
Egy célpont sebződik 5-öt VAGY ellenfeled eldob 2 véletlenszerű lapot a Semmibe VAGY célpont lap a gyűjtőbe kerül és visszavehetsz egy gonosz lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Vaskalapos fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha ezen kívül nincs lap a kezedben és ellenfeled forrásával lapot húz: dobd a Semmibe: húzz annyi lapot, amennyit ő húzott és kapsz 1 Chara-din fattyát.
Ellenfeled nem chara-din lapjai passzívan jönnek játékba.
Fattyaid kapnak +1/+1-et.
|
Az entek háborúba mentek
1 VP 1 nekron sheran általános
Gyógyulsz 2*X ÉP-t, max X célpont lap a gyűjtőbe kerül és a kör végén kapsz +X VP-t.
X annyi, ahány legalább 4 költségű sheran lapod van játékban.
Leah láncai
1 VP leah bűbáj
S válassz ki 2 lényt egy gyűjtőből: rakj játékba egyet a saját, egyet az ellenfeled tartalékába. Az így játékba rakott lények leah színűek és élőholtak lesznek.
A mágia ösvénye
1 VP fairlight azonnali
Kijátszásakor dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: előkereshetsz egy varázslatot és ha általánost, vagy bűbájt kerestél, a kör végéig kijátszhatod bármikor amikor azonnalit játszhatsz ki.
Minotaurusz kanonok
2 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz KF
Anti semlegesítés: 0.
S 1 VP: játékba rakhatsz a paklidból egy max 4 költségű minotauruszt, de a kör végén az asztalról/gyűjtőből mindenképpen a Semmibe kerül.
Áramlás: célpont lap visszakerül kézbe.
Tolvaj fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
S 1 VP: ellophatsz egy lapot, ellenfeled pedig kap 1 Chara-din fattyát.
„Duplakötelék”: Halálsikoly: Ellophatsz bármennyi Chara-din fattyát.
|
Tobzódó fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
S ha ellenfeled játékba hoz egy permanenst, mutasd meg a kezedből: kapsz egy Chara-din fattyát.
Kijátszásakor célpont lap visszakerül kézbe, vagy kapsz egy Chara-din fattyát.
Ganüid pankrátor
2 VP 4/4 rhatt szörny/ganüid
Ellenfeled nem rakhat rá jelzőt.
K: megakadályoz egy forrást, ami módosítaná a jelzők számát egy lapon VAGY célpont lap, amin van jelző, a gyűjtőbe kerül.
Jelenés: egy ganüid kap 2 izom jelzőt (Ganüid ifjonc 3-mat).
Tudatmódosító termik
2 VP 3/3 rhatt szörny/termik „rezisztens”
S: dobd a paklid felső 2 lapját a gyűjtőbe, és ha volt közötte termik, akkor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
K: ellenfeled max VP-je csökken eggyel.
Epikuliáris termik
1 VP 1 ZSZ 1/1 rhatt szörny/termik
Anti-semlegesítés: 1.
Ellenfeled nem játszhat ki lapokat semlegesítésként.
K: eggyel nő a max. ÉP-d és gyógyulsz 1 ÉP-t.
Ködcsáp
2 VP 3/3 sheran szörny/polip „köd”
K: ha ködkeresel, vagy sikeresen kijátszol egy polipot: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Jelenés: célpont játékos kap 1 Polip porontyot, vagy egy A köd gyermekét.
|
A csontarcú átka
1 VP leah bűbáj
Lényeid rezisztenciát kapnak és nem kerülnek gyűjtőbe attól, hogy ÉP-jük 1 alá csökken.
Áldozd fel egy lényed, aminek van legalább 1 ÉP-je: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
Kortárs művészet
1 VP elenios azonnali/reakció
Kijátszási feltétele, hogy ellenfelednek legyen lapja játékban.
Megakadályoz egy lapot, vagy egy forrást.
Tűz és jég dala
1 VP 1 ZSZ leah/dornodon azonnali „tűz” „hideg”
Ha van „tűz” lap a gyűjtődben: egy célpont sebződik 4-et.
Ha van „hideg” lap a gyűjtődben: szétoszthatsz 4 dermesztés jelzőt.
Ha mindkettő van: dönthetsz úgy, hogy a fenti kettő helyett megakadályoz, vagy a gyűjtőbe küld egy célpont lapot.
Jelzőfény
1 VP dornodon azonnali „tűz”
Előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy „tűz” lényt.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy „tűz” lapodra kijátszott/használt reakciót (nem használhatod a kijátszása körében).
Brutális termik
3 VP 6/3 rhatt szörny/termik
S 1 VP: gyűjtőbe küldhetsz max annyi célpont lapot, amennyi K képességet ebben a körben sikeresen használtál.
K célpont játékos veszít 1 SZK-t, vagy egy max ÉP-t. |
Arochos csele
0 VP tharr azonnali/reakció
Megakadályoz egy lapot, aminek a költsége legalább annyi, mint az ÉP-d, vagy megakadályoz egy forrást (utóbbi csak ha van Arochos jelződ játékban).
Jelenés: ha nincs lényed játékban: kapsz egy Arochos jelzőt az őrposztodba.
Arochos rohama
1 VP tharr azonnali „védekezés” [+9-X]
Gyűjtőbe küldhetsz egy célpont min X költségű lapot. X annyi, ahány ÉP-d van.
Ha nem „védekezés”-ként játszottad ki: kapsz egy Arochos jelzőt az őrposztodba.
Arochos pajzshordozója
2 VP 1/1 tharr szörny
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyivel kevesebb ÉP-d van, mint 5.
K végy le róla egy jelzőt: kapsz egy Arochos jelzőt az őrposztodba.
Arochos segédje
1 VP 1/1 tharr kalandozó/ember KF
Nem működnek ellenfeled azon lényeinek képességei, amelyek SB-je nagyobb az ÉP-dnél.
Jelenés: kapsz egy Arochos jelzőt, vagy a kör végéig nem sebződhetsz ellenfeledtől.
Arochos brutalitása
1 VP színtelen azonnali
Ha ellenfelednek több ÉP-je van, mint neked: egy célpont sebződik feleannyit (lefelé kerekítve) amennyi az ÉP-tek különbsége.
Jelenés: célpont Arochos jelző kap +4/+4-et a kör végéig (a kijátszása körében nem használhatod).
Arochos naspolyája
1 VP tharr azonnali
Ha ellenfeled játékban lévő lényei SB-jének az összege nagyobb, mint az ÉP-d: ellenfelednek fel kell áldoznia annyi lényét, hogy a megmaradt lényei SB-jének összege legfeljebb akkora legyen, mint az ÉP-d. |
Közönséges ló
1 VP 2/2 raia szörny/hátas [+1]
A kör végén húzz egy lapot!
Kalandozóid aktívan jönnek játékba és lépnek 2 szintet.
Kijátszhatod kalandozóra tett bűbájként is, ekkor: a célpont aktivizálódik és kap 2 izom jelzőt.
Csatavadkan
1 VP 3/1 tharr szörny/hátas „rezisztens”
A kör végén keress ki egy kalandozót!
Kalandozóid +2 SB-t és mágikus támadást kapnak és nem hatnak rájuk ellenfeled varázslatai.
Kijátszhatod kalandozóra tett bűbájként is, ekkor: a lény +4 SB-t, mágikus támadást és ellenfeled forrásaira való immunitást kap.
Csodaszarvas
1 VP 2/3 sheran szörny/hátas
A kör végén végy vissza egy kalandozót a gyűjtődből!
Kalandozóid +2 ÉP-t, mágikus védelmet és rezisztenciát kapnak.
Kijátszhatod kalandozóra tett bűbájként is, ekkor: a lény kap 2 élet jelzőt és +4 ÉP-t.
Istállómester
1 nekron 1/1 színtelen kalandozó/ember KF
Kijátszásakor előkereshetsz egy hátast, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtődből.
Hátasaid kijátszására ellenfeled nem reagálhat.
Erdei lovas
2 VP 3/3 sheran kalandozó/elf, druida KF
S: a kezedből, vagy a gyűjtődből rakj játékba egy hátast bűbájként.
3 szintlépés: S: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
4 szintlépés E: megakadályoz egy lapot, vagy húzz egy lapot! |
Mai lap alapján bevillant egy lap:
Cifra palota
Bufa építmény
x építő 1 vp
3 sp
Ahányan építették annyi képességet választhatsz (mindet csak egyszer) :
Kijátszásakor húzz egy lapot.
Aktívan jön játékba.
K2, sebez egy célponton 1-et.
S, célpont lap a gyűjtőbe kerül.
K, egy célpont gyógyul 3-at
Reakciódrágítás 2
Semmizés: 3
Újrahasznosítás: 2
Ellop egy lapot. |
Klónenergia
szabálylap
Nem lehet kikapcsolni.
Bármilyen követőt használhatsz mellette.
S: a következő kézből kijátszott lényed morf altípusú is lesz.
"A moák korában a klónozás olyan természetes volt, akár a lélegzés." |
X-re kell egy "(de maximum 3-at)". Ez így túl erős lett volna még a PC csúcsán is. |
5 ZSZ Morfológus
avatár 2szk szárnyak
morf X/X magikus támadás és védelem
Kijátszásakor húzz X lapot!
X annyi ahány nem tóken lényt áldoztál a kijátszásakor. |
Krabber testrabló
1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
„Duplakötelék”: „védekezésként” is kijátszhatod.
2 ÉP, áldozd fel: ellophatsz egy lényt. Az ellopott lény leah krabber lesz és „háló” képességet kap.
Krabber óratorony
1 építő 4 SP leah építmény/krabber „háló” „szárnyak”
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban játékba rakhatsz a paklidból vagy kezedből vagy gyűjtődből egy Ollókezű Derwadot.
Krabberjeid rezisztenciát kapnak és kijátszhatod őket az ellenfél körében is.
Krabber gladiátor
2 VP 4/4 leah szörny/krabber „háló”
Kijátszása nem számít bele a ”háló” korlátba.
K áldozd fel egy „hálós” lapod: célpont permanens a Semmibe kerül. (ha krabbert áldoztál, akkor nem működik ellene semmilyen immúnitás.
Krabber kényszersorozó
1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”
Kijátszhatod ellenfeled körében is.
Kijátszásakor 1 VP, vagy 5 ÉP árán előkereshetsz egy „hálós” lapot.
A lapok nem veszíthetik el „háló” képességüket (ez a gyűjtőből is működik).
Krabber tömegpusztító fegyver
2 VP leah azonnali/krabber
Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben pontosan 2 lapot játszott ki sikeresen a kezéből.
Minden nem „hálós” lap a gyűjtőbe kerül.
Krabber gátrobbantás
1 VP leah azonnali/krabber „védekezés”
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, és ha nem védekezésként játszottad ki: kapsz 1 Csattogó krabbert. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|