Nem azt irtam, hogy nincs hosszabb szovegu lap. Hanem, hogy celszeru ezekhez a szamokhoz tartani, hogy egy-egy kulsos lapotlet megvalosulhasson. |
Ha ellenfeled lapot dobatna tőled, a dobás helyett rakd a Kreatív termiket a kezedől a játékba (de egy dobásra csak 1-et)! K,1, ha ugyanannyi vagy kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek: húzz 1 lapot! Jelenés: 1: vegyél vissza a gyűjtődből 1 Rhatt lapot, vagy kapsz 1 Redukáló termiket.
296 |
Nagyon fontos lenne h aki lapotletet ir fel ide, legyen kedves probalja a karakterszamot a keretek kozt tartani.
Annak a lapnak van barmi eselye megjelenni, aminek:
gyakorinak szant lapnal: 150,
nemgyakorinal: 200,
ritkanal 250 karakternel (szokozokkel egyutt) nem hosszabb a szovege.
Ennel bonyolultabb, hosszabb szovegu lapot kar is felpotyogni...
Bubu mar leirta parszor h milyen egyeb kriteriumoknak kell megfelelnie a lapotleteknek...
Hiaba a brilians otlet, ha ezeken elcsuszik. Az otleteket meg tudjuk szerelni, de teljesen ujradizajnolni nem fogjuk, mivel akkor alkottunk egy uj lapot... |
Nicolas, az őrült alkimista
2 VP 3/4 chara-din kalandozó/ember „KF” „háló”
Dobd ezt a lapot és egy chara-din lapot a kezedből a gyűjtőbe: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Kijátszásakor, ha van a gyűjtődben olyan lap, melynek nevében vagy szövegében az alkimista, vagy az ital szó szerepel (akár ragozva is): visszavehetsz a gyűjtődből e kezedbe egy ilyen lapot és egy chara-din lapot.
Negredo, a fekete bestia
1 VP 4/1 chara-din szörny/sárkány
Ha költségként a kezedből a gyűjtőbe dobod: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
J: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében, vagy szövegében az alkimista, vagy az ital szó szerepel (akár ragozva is).
Albedo, a fehér bestia
2 VP 1/4 chara-din szörny/angyal
Dobd a kezedből a gyűjtőbe: visszavehetsz a gyűjtőből a kezedbe max 3 olyan chara-din lapot, amit ebben a körben dobtál oda a kezedből (kivéve Albedot).
S 1 SZK: ha ellenfelednek több lapja van játékban, vagy a kezében, mint neked: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
Citrinitas, a sárga bestia
3 VP 4/4 chara-din szörny/gólem
Dobd ezt a lapot és egy másikat a kezedből a gyűjtőbe: kapsz egy passzív, A hatalom kék italát, vagy ellenfeled eldob a kezéből egy lapot.
S 1 ZSZ: előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot, aminek nevében vagy leírásában az alkimista, vagy az ital szó szerepel.
Rubedó, a vörös bestia
4 VP 4/5 chara-din szörny/káoszszellem [+4]
K ha a gyűjtődben van és dobtál ebben a körben lapot a kezedből: visszaveheted a kezedbe.
S ha ellenfeled megakadályozza egy olyan lapod létrejöttét, vagy forrásával gyűjtőbe küldi egy olyan lapod, aminek nevében vagy leírásában az ital szó szerepel: kapsz egy A hatalom kék italát passzívan. |
Tüskés hólyag (új)
3 VP 5/1 dornodon szörny”szárnyak”
Kompenzáció: előkereshetsz egy lapot aminek nevében a tüske szó szerepel akár ragozva is (kivéve Tüskés hólyagot).
Ha sebződne, helyette célpont lény (kivéve Tüskés hólyag) sebződik ugyanannyit.
Tüskés morfoid
2 VP 4/1 chara-din szörny „szárnyak” „rezisztens”
Kompenzáció: kapsz egy Tüskés végzeturat.
Bármilyen sebzés, ami érné, helyette ellenfeledet éri.
Ha ellenfelednek van lénye az őrposztban, akkor köteles a minden körben a lehető legtöbb lénnyel támadni a Tüskés morfoidot.
Tüskés fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Semlegesítés: sebző forrás, majd ellenfeled sebződik annyit, amennyit a forrás sebzett volna.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki akkor kijátszásakor kapsz egy Chara-din fattyát.
Tüskés tóni (új)
1 VP 2/2 chara-din kalandozó/mutáns
Semlegesítés: olyan forrás, ami (nem késleltetve) gyűjtőbe küldené egy lapod, majd ha így játszottad ki, akkor ezután gyűjtőbe küldheted ellenfeled egy célpont lapját.
Ha egy lény megsebzi, az a lény sebződik 2 ÉP-t.
Tüskés ogre
3 VP 1 nekron 4/4 chara-din szörny/óriás „szárnyak”
K célpont lény sebződik annyit, amennyi a saját sebzése.
Ha ellenfeled gyógyulna, helyette te gyógyulsz ugyanannyit. |
én nem találtam a keresőben |
Dagadt csontváz
2 VP 3/3 leah szörny/csontváz „élőholt”
Minden csontvázad és nekromantád kap +1/+1-et.
K ha feláldozod egy lényed, kapsz egy Nekromanta csontvázat, vagy 1 SZK-t.
S 1 SZK, tehetsz rá egy izom jelzőt.
„Csontvázhoz képest egész jó húsban van.”
Gyilkos kobold
2 VP 3/2 sheran szörny/manó
Kijátszásakor előkereshetsz egy sheran manót, vagy egy lapot, aminek nevében, vagy szövegében a „szerencse” vagy a „szivárvány” szó szerepel, akár ragozva is.
Ha ellenfeled ellopja, vagy elpusztítja a VP-det, vagy az SZK-dat (vagy egy részét), vagy ellopja egy permanensed, akkor dobd a kezedből a semmibe: max 2 célpont lap a semmibe kerül, vagy ellenfelednek el kell dobnia 2 véletlenszerű lapot.
Plajtes
1 építő színtelen építmény 4 SP „rezisztens”
Kijátszásakor aktivizálódik, majd előkereshetsz egy színesítő szöveggel rendelkező lapot a paklidból (kivéve Plajtest).
K: ellenfelednek ki kell játszania egy lapot a kezéből (ha nem tud, akkor meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat).
„Szóval ezért lett ez a neve.”
A rabszolga láncai
1 SZK színtelen tárgy
IK-ját helyettesítheted 3 ÉP áldozásával.
Kijátszásakor minden permanens visszakerül a tulajdonosához, majd te gyógyulsz annyit, ellenfeled pedig sebződik annyit, ahány permanens így gazdát cserélt.
A permanensek nem cserélhetnek gazdát.
Fenrir, az óriásfarkas
1 VP 1 nekron 3/3 leah szörny/vérfarkas, óriás „köd”
Feltámad.
„Duplakötelék”: E: ha ellenfeled ebben a körben legalább 3 lapot sikeresen kijátszott a kezéből, te pedig egyet sem: játékba rakhatod Fenrirt a kezedből, majd ellenfeled minden lapja a gyűjtőbe kerül. |
Ha már bőrpofa kapott HKK-s manifesztációt, szerintem a banda többi tagja is megérdemli
Frédi, az álomrém
2 ZSZ 2/3 dornodon szörny/kísértet „élőholt”
S: feltámad.
Ellenfeled álomjelzős lényeinek nem működnek a képességei.
S: szétoszthatsz max X álom jelzőt célpont lények között, ahol X annyi, ahány kísértet van a gyűjtődben (de max 5).
Jászon, a szótlan
1 VP 1 ZSZ 4/2 leah szörny/kísértet, „élőholt” „szárnyak”
S feltámad (csak a 3. körtől).
K célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Ellenfeled nem használhatja a kezében, és a paklijában lévő lapjai aktiválást kívánó képességét (ez a gyűjtőből is működik).
Misi, a májer
2 ZSZ (3)/3 leah szörny/kísértet, „élőholt”
„Duplakötelék”: S feltámad.
S: ellenfeled egy lapja visszakerül a kezébe, majd el kell dobnia egy ilyen nevű lapot a semmibe.
E 1 VP áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.
Jakab, a fagyos
2 ZSZ (3)/3 leah szörny/kísértet, „élőholt” „hideg”
Ha bárhonnan, bármilyen módon a gyűjtőbe kerül: szétoszthatsz célpont lapok között max 3 dermesztés jelzőt.
Élőholtjaid nem veszíthetik el képességeiket és aktiválást kívánó képességeiket nem lehet semlegesíteni.
E jelenés: dobj annyi lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe, ahány dermesztés jelző, vagy ahány kísértet van játékban.
Karcsi, a megszállt báb
1 ZSZ (3)/3 leah szörny/kísértet, „élőholt”
Ha a kezedből, vagy a paklidból a gyűjtődbe kerülne: helyette rakd játékba lapra rakható bűbájként, és ilyenkor a célpont lapot ellopod. Ha Karcsi, a megszállott báb bűbájként kikerül a játékból, az ellopott lap a semmibe kerül.
K 1 ZSZ: rakd a paklid tetejére, vagy ellenfeled veszít 1 VP-t. |
Igyekeztem flavor szempontból gyártani pár ötletet, némelyikben van utalás is, remélem észrevehető illetve érthető a tervezői szándék, még ha nem is teljesen jó a fogalmazás.
Irigykedő
2vp Fairlight kalandozó, KF, ember, repül
2/3
S, nézd meg ellenfeled kezét: ha van olyan lapja, amelynél tudsz olyat mutatni kézből, ami kevesebbe kerül, egy ilyen lapot eldobathatsz. Ha nincs, keress elő egy olyan lapot, ami ellenfeled minden kézben lévő lapjánál drágább.
(egy lap csak akkor számít drágábbnak/olcsóbbnak, ha ugyanabba az erőforrásba kerül, csak a szám más)
Az utolsó ölelés
2 zsz, Chara-din azonnali, +x reagálni
X annyi, ahány életjelződ van játékban. Válassz ki egy lényt az őrposztból. Ez a lény a tartalékba kerül passzívan, és kap egy életjelzőt. Az összes többi lény a játékból a gyűjtőbe kerül.
"Tépj szét, mire vársz még?"
Tajga
2 vp, 1 csont, nekron, színtelen helyszín
Minden körben az ellenfél 1 véletlenszerűen választott lénye, amit a csere fázisban mozgatnak, a gyűjtőbe kerül.
S: célpont lény kap egy életjelzőt, vagy gyógyulsz 3-at.
Hangember
1 vp Elenios kalandozó, ember, KF, repül
x/4
Élet:1.
Kijátszásakor keress ki egy max. 6 költségű lapot a paklidból és hátlappal felfele rakd ki az asztalra.
X annyi, amennyit mondasz, max.6. Ha támad, az ellenfél megnézheti a kirakott lapodat, ha akarja. Ilyenkor, ha X kevesebb, mint a kirakott lap költsége, ellenfeled a különbözet dupláját sebződi, ha több, te sebződsz. Ha ugyanannyi, húzol egy lapot, majd a kirakott lap a Semmibe kerül.
Mindenki középre!
Raia azonnali, X zsz, életkioltó
X annyi, amennyivel több lénye van az ellenfelednek, mint neked. Lényt nem áldozhatsz neki. Az őrposztok mérete kettővel növekszik, majd minden játékos tetszőlegesen mozgathat lényeket az őrposzt és tartalék közt. Ezután minden lény, ami nem az őrposztban van, a gyűjtőbe kerül.
Szemeteskosár
1 csont, színtelen tárgy
Minden tárgy, ami nem áldozástól a gyűjtőbe kerülne, ehelyett a Szemeteskosárba (a lap alá) kerül. A Szemeteskosárból (a lap alól) is kijátszhatsz tárgyakat, ezek az alábbi hátrányt kapják: "A következő előkészítő fázisodban mindenképpen a Semmibe kerül". |
A háló mintájára lehetne egy ikon, ami miatt egy körben csak 2 aktiválás kívánó hatást lehetne használni. Vélemények? |
Archaix stratégiája
1 VP színtelen általános
Kijátszási feltétele, hogy nincs működő szabálylapod és már legalább az 5. kör van.
Húzz X lapot és kapsz X VP-t, ahol X annyi, amennyivel kevesebb lappal kezdted a játékot, mint 5 (de max 3).
Nogdra, a behemót
4 VP 2/8 raia szörny/sárkány „szárnyak”
+3-mas tűzlehelet.
Amíg a sebzése legalább 5, addig ellenfeled forrásaira immúnis.
Kompenzáció: előkereshetsz a paklidból egy legalább 9-es alap ÉP-jű lényt.
Narga, a kövérebb
3 VP 2/10 sheran szörny/troll
Semlegesítés: legfeljebb 2-es alap ÉP-jű lény.
S: célpont lény, vagy játékos sebződik annyit, amennyi Narga sebzése.
Halálsikoly: a paklidból, a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Agran, a kövért.
Óriáswomath
1 VP 1/6 raia szörny/womath, óriás
Minden lényed 1 VP-vel olcsóbb, aminek az alap ÉP-je nagyobb, mint az alap sebzése.
S tégy rá egy -2 ÉP-s jelzőt: megakadályoz egy varázslatot.
A behemótok napja
3 VP színtelen általános „ősmágia” [+1]
Ha a játékban lévő lényeid alap ÉP-jének összege legalább
8: húzz egy lapot
12: kapsz 5 VP-t
14: célpont lap a gyűjtőbe kerül
16: ellenfeled eldob egy lapot.
(Több ilyen képesség is létrejöhet, akár az összes is). |
Az a kulacs kukac akart lenni csak kijavította a telefonom.
Tudom hogy pár lapot már felújítottak, de nem ez lenne az első eset egy többedik kiadásra.
Szerintem hangulatos a tematikájuk. |
Üdv
A bogár, a pók és a tapír fel lett újítva.
A többire:
Kronoelementál (új)
3 VP 4/4 elenios szörny/elementál
Nem cserélhet gazdát.
Jelenés 1 ZSZ: előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy elementált, vagy egy lapot, aminek nevében a „krono” előtag, vagy az idő szó szerepel.
S, ha ellenfeled megakadályozza egy lapod létrejöttét: választásod szerint ellenfeled következő előkészítő, vagy húzás fázisa elmarad (egyszerre egy ilyen hatás lehet érvényben Kronoelementáltól).
Kronoszóma (új)
2 VP 2/2 elenios szörny/manó „szárnyak”
Idézési költségét helyettesítheted egy manó, vagy egy olyan lap kézből semmibe dobásával, aminek a nevében a „krono” előtag, vagy az idő szó szerepel.
S : egy lapot ellenfeled gyűjtőjéből visszatehetsz a paklija tetejére.
Halálsikoly: ellenfeled következő harci fázisa elmarad (egyszerre egy ilyen hatás lehet ellenfeleden kronoszómától.
Kronoteusz (új)
4 VP 4/4 elenios kalandozó/alakváltó KF
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: kapsz 2 VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot (de körönként egy lapot húzhatsz Kronoteusszal).
Ha bárhonnan, bármilyen módon a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól): a következő előkészítő fázisodban rakd játékba.
Kronokukac (új)
2 VP 4/1 elenios szörny/féreg
Ha sikeresen kijátszottad: ellenfelednek választania kell az előkészítő, húzás, fő és harci fázisai közül, és a következő körében a választott fázisa elmarad (egyszerre egy ilyen hatás lehet az ellenfélen Kronokukactól).
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor célpont lapot vissza kell keverni a tulajdonosa paklijába.
Kulacsot nem találtam, de tessék :
Kronokulacs
1 SZK elenios tárgy „kincs” „háló”
IK-jából 1 SZK-t helyettesíthetsz egy lap eldobásával.
Kompenzáció: a következő körödben 2 húzás, vagy előkészítő fázisod lesz.
S mutass meg egy lapot a kezedből és keverd vissza a paklidba: a következő kör végén előkereshetsz 2 ilyen nevű lapot a paklidból. |
Szívesen látnék a "krono" lapokból egy felújított csokrot. Bogár, kulacs, pók, tapír, elementál. Mondjuk egy zén formájában.
Konkrét lapötletem nincs, de lehetne az "idő" köré építeni a feeling-et. Lehetne körszakítással, fázis duplázással/elvétellel stb. operálni...
Szuper lenne ha lapok képessége valamennyire újra harmonizálna a nevükkel, illusztrációjukkal.
Pl. A transzörvénylőnél nagyon tetszik hogy az "asztalra áramolja magát". |
A fattyszerencse áradása
1 VP chara-din azonnali
Dobj egy kockával: kapsz annyi Chara-din fattyát, amennyit dobtál. Az így kapott fattyakra tégy 1-1 balszerencse jelzőt. Amíg balszerencse jelző van rajtuk, addig nem építkezhetnek, nem lehet feláldozni őket és nem támadhatnak játékost.
Elmerágó (új)
1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó, féreg
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
K ha ellenfeled lapot dob (kivéve Elmerágótól): el kell dobnia egy véletlenszerű lapot. Egy lapdobásra csak egy Elmerágó képességét használhatod.
S: ha a gyűjtődben van és ellenfeled lapot dob a kezéből: játékba rakhatod.
Kedvencek temetője
1 ZSZ 4 SP leah építmény „szárnyak”
S 1 VP: a gyűjtődből játékba rakhatsz egy szörnyet. A szörny leah színű és élőholt lesz és a következő hátrányokat kapja: Ha sebzést okoz: 50% eséllyel (használj érmét) a gazdáját sebzi meg. Ha használja egy aktiválást kívánó képességét, az 50% eséllyel nem jön létre.
Tűzgyújtó
2 VP 3/3 dornodon kalandozó/ember KF
Kijátszásakor visszavehetsz max 3 Szikrát a gyűjtődből a kezedbe.
K 1 VP, vagy dobj egy lapot a semmibe: célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t, vagy célpont max 1 költségű nem lény lap a gyűjtőbe kerül.
Sötét torony
színtelen építmény 1 építő 5 SP „szárnyak”
K2 ha játékba hozol egy épületet, tégy rá egy szint jelzőt.
A következő képességei közül egy körben egyet használhatsz, azt is csak egyszer és csak ha van rajta elég szint jelző.
2 jelző: gyógyulsz 4 ÉP-t.
3 jelző: kapsz 1 VP-t, vagy egy SZK-t.
4 jelző: a kör végén húzz egy lapot!
5 jelző: célpont lap a gyűjtőbe kerül és végy le róla egy szint jelzőt.
6 jelző: megakadályoz egy lapot és végy le róla 3 szint jelzőt. |
Nekem ez a lap hiányzik.
Új digitális rajzot csináltattam Nagy Gerivel, ha kell, szívesen ingyen felajánlom hozzá.
Vérhörgő mamulut
kalandozó
ember, kígyó
3vp, 1zsz, 1nekron,
Mágikus 8/mágikus 4.
Élet:1
Kárpótlás: célpont lapot a Semmibe küldhetsz.
Hátrány: Minden előkészítő fázisodban áldozd fel egy permanensed, különben a gyűjtőbe kerül.
E: 1zsz kapsz egy tokent.
Flavor: "Tipli" |
Tiltakozó termik
1 VP 2/2 rhatt szörny/termik
1 VP-vel drágább a termikeket kivéve minden olyan asztalon maradó lap, aminek van kijátszáskori képessége.
K ellenfeled sebződik 1 ÉP-t, vagy veszít 1 VP-t, vagy 1 SZK-t.
Transzparens termik
1 VP 2/2 rhatt szörny/termik
Termik epikolosszusod mindenképpen működik, kivéve ha feláldoztad (ez a képesség a gyűjtődből is működik, amíg ellenfelednek van működő követője, vagy szabálylapja).
K: célpont pakli tetejéről 2 lap a gyűjtőbe, vagy a semmibe kerül.
Törtető termik
1 VP 2/2 rhatt szörny/termik [+1]
Ha sikeresen kijátszol egy termiket a kezedből: létrejön a termik egy K képessége, de ezt a képességet a kör végéig ez a termik már nem használhatja többször.
K: célpont lap kap egy dermesztés jelzőt.
Titkolózó termik
1 VP 2/2 rhatt szörny/termik
Minden termiked rezisztenciát kap.
K 1 ZSZ: visszavehetsz egy termiket a gyűjtődből a kezedbe.
Halálsikoly: keress elő egy termiket, majd dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe.
Tükröződő termik
1 VP 2/2 rhatt szörny/termik
Termikjeidre nem hatnak ellenfeled azon forrásai, amik nem célozzák őket.
K 1 VP 1 nekron: ha ellenfeled egy forrásával VP-t kap és/vagy lapot húz: te is kapsz annyi VP-t ill. húzol ugyanannyi lapot. |
A tudás hat almája
1 ZSZ, Sheran, tárgy, rezisztencia, ereklye
[S]: Rakj játékba egy A tudás almája token lapot.
Ha bármikor 6db A tudás almája tokened van játékban, költs el 6 ZSZ-t: azonnal megnyerted a játékot.
A tudás almája
1 ZSZ, Tárgy, Sheran, token, ereklye
Forrásra immúnis. |
Ne haragudjatok, de nekem ő hiányzik a játékból:
Zt'tuzzarxn, a világok megsemmisítője
Chara-din-Leah, éjfatty altípusú avatár,
IK 5 zanszilánk
Reakciódrágítás: +2, életkioltó, 1 csont
X/X+1, mágikus támadás és védekezés. Passzív
S (összefogás): Feltámad.
Az ellenfél minden lapja a semmibe kerül. X annyi, amennyi lapot így a semmibe küldött.
Direkt sebző harci képesség: Az ellenfele a semmibe kerül.
Amennyiben az ellenfelet támadja, abban az esetben ütésével maximális életpontot sebez.
Flavor: "Ha hihetünk a mendemondáknak, és mégis sikerül végezned Zt'tuzzarxnnal, az éjfattyak ura egy másik helyen, egy másik testben materializálódik újra." |
A Középkort én is adnám.
Annyival egészíteném ki, hogy nem lehet mellette követőt használni, és nem hat rá a Semleges Csatamező. |
Burástya özönlés (új)
azonnali
Elenios nemgyakori
X-1 zanszilánk X-1 reakció drágítás
Áldozd fel X lapodat, kapsz X aktív Burástyakölyök lapot (X max 3). Ebben a körben Burástyakölykeid nem foglalnak helyet az örposztban és láthatatlanok.
Jelenés: Kapsz Y+1 Burástyakölyök lapot a kezedbe, Y annyi ahány token lapja van ellenfelednek a játékban vagy gyüjtőjében (Y max 3) . |
Babonás fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Minden chara-din tóken lényed kap +1/+1-et.
S a kör végén, ha legalább 13 Chara-din fattya nevű lapod van játékban: ellenfeled sebződik 20 ÉP-t.
A leggonoszabb fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
K rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből 4 azonos nevű lapot a semmibe: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Újratermelő fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
Kijátszásakor visszavehetsz bármennyi Chara-din fattya nevű lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Fatty bűbájmester
1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya
Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
S: célpont lényre tehetsz egy Gazdatestet (használj előre kikészített lapot).
Megfontolt fatty
2 VP 1 nekron 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
J: játékba rakhatsz a gyűjtődből bármennyi Chara-din fattya nevű lapot, ami ebben a körben került oda (kivéve áldozástól). |
Az alábbi lap mozgatja a fantáziámat, így fel lehetne újítani:
Színes dözmög
1/1-es Raia szörny, ritka
Nincs csont, nincs KF, 2 VP költség
S: megválaszthatod a színét, színtelen nem lehet, gyűjtőben is működik
S: Jó: célpont játékos vagy lény sebződik 1-et
S: Semleges: blokkolás 1
S: Gonosz: dobj 2 lapot a gyűjtőbe egy pakli tetejéről
Flavor: "Változatos kinézetük ellenére is csak a kis vérszívók..."
Az alapelv az lenne, hogy színt vált és nem jellemet, ami segít abban, hogy ha más lapok megkövetelnek egy színhez tartozó lapot/lapokat a gyűjtőben vagy asztalon, annak lehet mutatni. A képességeinél viszont előjönne a kis vérszívó jellege, ám itt csak a jelleme számít. Jóra gyógyulást akartam elsőre írni, de akkor nem vérszívó |
Hogyha már jönne hozzájuk epikus, akkor annak több értelme lenne, hogyha [S]-re engedné, hogy eggyel többször lehessen használni a Jelenés képességet abban a körben.
Se az olcsóbbítás, se az extra pakliégetés nincs olyan fontos, mint ez. Sokszor szokott az lenni gyűjtőgenben mostanában, hogy kiégetek egy nagy rakás lapot és csak pislog egymás mellett a sok Jelenés. A mostani zén sem fogja ezt a helyzetet megoldani. |
Sziasztok!
Az új zént nézegetve és mivel azt írtátok, a gyűjtőgennek is lesz egy igazi etnikuma, a kísértetek, arra gondoltam, hátha adna valamit a játékhoz, ha bilincs/börtön helyett egy kifejezett epikusa is lenne:
Khaspaer
követő, epikus
kedvelt lap: kísértet
S: a következő kísérteted 1 VP-vel olcsóbb, vagy rakj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe
J: rakj egy lapot a gyűjtődből a játékba |
Páncélroppantó féreg
Dornodon
1 zanszilánk 2/2 szörny, féreg, szk
j:A kör végén húzz egy lapot.
Ha antimágiának kellene dobnod, akkor dobd el helyette ezt a lapot.
jelenés: célpont lény sebződik 2-t. |
A halál suttogó árnya
2 VP
Leah motyogó ősmágia védekezés rezisztencia 2SZK
Antimagia:0
Bármikor amikor ellenfeled VP-t,SZK-t kap azonnal el kell dobnia annyi lapot a paklijabol a semmibe amennyit kapott.
(Ez a képesség a gyűjtőből is működik)
1/6 |
Homokcápa
3 VP 4/4 chara-din szörny
Ellenfeled minden forrása, ami célozza +1 VP.
Láthatatlan.
Sebzése a max ÉP-t is csökkenti.
Cápavihar
3 VP chara-din általános „villám”
A paklidból, kezedből és/vagy gyűjtődből játékba rakhatsz összesen max 2 Őscápát, vagy olyan lényt, aminek nincs képessége.
Jelenés 1 VP: aktivizálhatod egy lényed.
Jégcápa
3 VP 4/3 chara-din szörny „hideg”
Kompenzáció: ellenfeled max ÉP-je 3-mal csökken.
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
Ha ellenfeled max ÉP-je csökken: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
Kétfejű cápa
3 VP 4/3 chara-din szörny/cápa
Támadhat tartalékban lévő lényt is.
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
A te körödben ellenfeled minden forrása +1 VP.
Ha megöl egy lényt, az a semmibe kerül, te pedig ebben a körben a rendes harci fázisod után kapsz még egy harci fázist (egy körben egyszer kaphatsz harci fázist Kétfejű cápától).
Cápolip
3 VP 3/3 chara-din szörny
Ellenfeled minden varázslata +1 VP.
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
K ha ellenfeled max ÉP-je csökken: kapsz egy Cápolip jelzőt (3/3-mas chara-din szörny, sebzése max ÉP-t is csökkent). | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|