Ezt te se gondoltad komolyan. |
A legeslegfőbb követő
követő
Használhatsz mellette 2-2 másik követőt és szabálylapot. (kivéve UR-k, A legfőbb követő, Kreátor követői)
A játék elején semmikép se húzol lapot.
Ha ezt a követőt a játék elején kikapcsolják akkor az minden más követődet és szabálylapodat kikapcsolja és a játékot 7 lappal kezded.
Ha játék közben kapcsolják ki az nem lesz hatással a többi lapodra. |
2VP Tl'urlang vadász (20XX)
szörny 1szk KF Fairlight szárnyak
Élet:3
Ha olyan lénnyel harcol amin van életjelző kör végéig
kap +7 sebzést. Az ilyen lények nem tudják megsebezni
és képességeik se hatnak rá.
2/2-es mágikus támadással |
A három királyok (tóken)
Színtelen, tárgy, IK: 0 SZK
Ha min. 3 van a kezedben, megnyerted a játékot.
„E”: visszaveheted a gyűjtőből kezedbe. |
Fattyak hordája (új)
2 VP 1 ZSZ 0/0 chara-din szörny/chara-din fattya
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi fattyad van rajta kívül játékban.
K ha egy fattyad kikerül a játékból: tehetsz rá egy izom, vagy élet jelzőt.
Cseles fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
S keverj vissza 2 fattyat a gyűjtődből a pakliba: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Chara-din fattyát.
Sinister, a féregkutató
követő/epikus
Kedvelt lap: féreg.
Férgeidet ellenfeled nem semlegesítheti.
J: kijátszhatsz a gyűjtődből egy lényt varázslatként.
Zsebes zsombor
követö/epikus
Kedvelt lap: árnymanó.
S a következő kézből kijátszott árnymanód a következő képességet kapja „Kompenzáció: kapsz egy Dobótőrt.” (Nem adódik össze).
J 1 VP, áldozd fel egy árnymanód: ellophatsz egy max 2 költségű permanenst.
Zekhartax csele
1 VP rhatt azonnali/reakció „védekezés”
Megakadályoz egy varázslatot, vagy egy „J” képességet.
Ha nem „védekezésként” játszod ki, akkor kapsz egy Ganüid ifjoncot e kezedbe, vagy tehetsz egy ganüidedre egy izom jelzőt. |
4 vp, bűbáj Az élet körforgása
Amennyit sérülnek az adott körben a lényeid, te annyit gyógyulsz.
Amennyit sérülsz, az összes lényed annyit gyógyul.
Erre a bűbájra csak leah, dornodon, v chara-din források hatnak |
Betyárbecsület
1 VP dornodon általános
Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled a játék során már ellopta legalább egy lapod.
Ellophatsz max 2 célpont permanenst.
Konzervatív ganüid
1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid
S: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
E: célpont hajó sebződik annyit, amennyi SP-je van, vagy célpont „J” képességgel rendelkező lap a gyűjtőbe kerül.
Régi iskola
1 építő 6 SP színtelen építmény „szárnyak”
Passzívan nem rombolható.
Kijátszásakor minden céh és hajó passzivizálódik.
P, ha legfeljebb 4 lappal kezdted a játékot: húzz egy lapot, vagy egy célpont sebződik 2-t.
Hógolyó hatás
1 VP leah bűbáj „hideg”
Ellenfeled minden körében az első sikeresen kijátszott lapja után sebződik 1 ÉP-t, a második után 2 ÉP-t, a harmadik utám 3-mat stb.
K 1 ZSZ: célpont lap kap annyi dermesztés jelzőt, ahány lapot ebben a körben ellenfeled sikeresen kijátszott.
Pontaco csatlósa
1 VP 1/1 kalandozó/ember KF
5 lehet belőle a paklidban.
Amíg legalább 1 ÉP-d van, addig ellenfeled semmilyen módon nem nyerheti meg a játékot.
Halálsikoly: célpont nem lény lapot ellophatod. |
Tengeri teknős
1 VP 3/1 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 0. Újrahasznosítás: 2.
E áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot, vagy húzz annyi lapot, ahány lapot ellenfeled ebben a körben húzott.
Keselyűteknős
2 VP 1/1 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 1. Újrahasznosítás: 3.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi varázslatot újrahasznosított ellenfeledtől.
Kérgesteknős
2 VP 3/1 sheran szörny/teknős [+X]
Anti mágia: X.
X annyi, amennyivel több lapja van ellenfelednek játékban, mint neked.
Minden teknősöd kap +1 SB-t.
Fantomsárkányok (új)
2 VP chara-din azonnali/vízió
Nem lehet újrahasznosítani.
Kapsz max 2 Wyvernt az őrposztodba, de a következő hátrányt kapják: „A kör végén mindenképpen a Semmibe kerülnek.”
Teknősök hordája
1 VP sheran bűbáj
Ha eldobnád anti-mágiának: helyette rakd játékba.
Minden teknősöd kap +1 SB-t és mágikus támadást.
K ha egy teknősöd sebzést okoz: a kör végén húzz egy lapot! |
,,valami név"
Chara_din azonnali "életkioltó"
1 zsz
Kijátszásakor ellenfeled egy véletlenszerűen válaszott lapja a semmibe kerül.
Áramlás: a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol |
3 VP
Újrakezdés azonnali varázslat
Dobd a kezedben lévő lapjaidat a gyűjtőbe és húzz annyi lapot, ammenyi lapot eldobtál |
Ünneprontás
0vp
Azonnali
Színtelen
Ha bármely pakliban van Móka és kacagás keresd elő és dobd a semmibe minden példányát
Ha nem dobtak így lapot , húzz egy lapot a kör végén |
0 VP
Bolha 0/1
Kijátszahatod 1 szörnykomponenes elköltésével is, ekkor aktívan jön játékba.
P: célpont örposztban egy lény nem kapja meg a védekezési bónuszt. |
Mondjuk, legyen így...mondtam..hogy csak ötletelek, ami nem bizotos, hogy életképes..., de köszönöm a hozzászólásodat...így tanlhatok, hogy ne op-s lapokat gondoljak ki. Mégegyszer köszi...BUÉK! |
Értem, tehát tempót szeretnél. A sérülés és a max Ép vesztés egy elég komoly hátrány. Ennek a varázslatnak így semmi védelme nincs, de talán ez nem baj.
Szerintem vagy a sebződés/max Ép csökkenés nem kell a lapra, vagy az a korlátozás, hogy 1 lényt játszhatsz ki a Vp-ből. Ha mindkettő rajta marad, talán nem is lesz játszható.
Ez egy 0 Vp-s VP termelés, feltételhez kötve.
Nézzük meg, hogy működne ez egy ma divatos epikus követő mellett.
Én kezdek első kör. 5 lapom van. Kiteszem ezt a lapot. 4 Vp jár érte, ha létrejön. A 4 lapomból lesz legalább 2 counter, tehát be tudom védeni. Kijön. kapok 4 Vp-t, amiből kifér a maradék 2 lapom. Leürült a kezem... Kockázatos, de játszható.
Nagyobb baj, hogy a középjátékban/végjátékban erre a lapra nincs szükség, tehát kellene valami alter felhasználási lehetőség, ami miatt érdemes lenne játszani vele.
Mondjuk egy jelenés: húzz 1 lapot! |
Segítség a bajban ..... 0 VP
általáson varászslat.
Kapsz annyi VP-t amennyi lap van a kezedben.
És Ugyanennyit sérülsz is ( a max Ép-d is csökken
ennyivel) Ezáltal nyert VP-k ből csak 1 lényt játszhatsz
ki ami aktívan krül játékba |
Na de hol vannak a gen lapok?? |
Az hogy ingyen kikeresel és ingyen, korlátozás nélkül játékba rakhatsz egy bármilyen lapot, már önmagában is vállalhatatlan.
Még akkor is, ha egyébként magát a lapot, amit terveztél, meg lehet akadályozni.
Ez a mechanika olyan tempót tudna létrehozni akár az első körben is, ami teljesen felborítaná a játékegyensúlyt.
Ez még akkor is így lenne, ha a lap többi részét lehagynánk.
De szereljük meg...
Ingyen kikereshetsz egy lapot, feltétellel. Ez önmagában is erős, de talán még vállalható.
Ha ezt szeretnénk, akkor a feltételt és a kikereshető lapok körét kell pontosítani, és akár lehet is belőle lap.
Egy lapot ingyen kijátszhatsz, feltétellel. Ilyenre számos példa van, ez is vállalható önmagában.
Nyilván itt is szűkíteni kell a kijátszható lapok körét, és jól kell belőni a feltételt. Tehát ezzel a részével is lehet dolgozni.
A kettő együtt biztos kuka. |
Csak próbálkozom.
Ezek csak ötletek amik csiszolásra szorulnak.
Ha rossz, hát rossz, legközelebb jobban átgondolom.
Köszi a jelzést |
Ez valami vicc, remélem. Ezzel az erővel azt is ráírhattad volna:
"Erre a lapra nem lehet reagálni. Nyertél." |
Orthros, a kétfejű farkas
1 VP 1 ZSZ 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
S: feltámad.
Támadhat 2 lényt is.
Áldozd fel: tippeld meg egy pakli felső lapját, majd nézd meg és ha eltaláltad, akkor kijátszhatod ezt a lapot és ha ez egy max 2 költségű vérfarkas, akkor ingyen játszhatod ki.
Termik tisztiszolga
1 VP 1/3 rhatt szörny/termik
S ha ellenfelednek van játékban lapja, aminek van kijátszáskori képessége: előkereshetsz egy termiket, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtődből.
K: célpont lap passzivizálódik.
Tanult termik
1 VP 1/2 rhatt szörny/termik
K: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
J: rakj a paklidból egy termiket a gyűjtőbe.
Orkantás
1 VP dornodon azonnali
Ha van játékban, vagy a gyűjtődben Orkantó: nem lehet rá reagálni.
Ellenfeled minden lapja elveszíti „J” képességeit, vagy megakadályoz egy lapot. |
Segítség a bajban.
0 vp
Kikereshetsz egylapot a paklidból, és ingyen kijátszhatod. Csak akkor játszahatod ki, ha nincs lapod
az asztalon, és az ellenfelednek min. 3 lapja (vagy jelzője van játékban. Erre a lapra nem lehet reagálni, mindenképpen létrejön. Ha lény akkor kapsz 2 vp-t amit ebben a körben el kell költened különen elvész.
Ha nem lény akkor kapsz 1 vp-t. és Minden lapot a
kezedből a gyűjtőbe kerül. |
Familiaritás
1 VP chara-din bűbáj „rezisztens”
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban játékba rakhatsz a kezedből, a paklidból, vagy a gyűjtődből egy olyan lény, aminek nincs képessége.
Ilyen lényeid immúnisak ellenfeled forrásaira.
Teknős adószedő
1 VP 1/1 sheran szörny/teknős
Anti-mágia: 1.
Ellenfeled minden varázslatának kijátszási feltétele 2 ÉP feláldozása, vagy 1 VP elköltése.
Ellenfeled nem gyógyulhat varázslattól.
Megvadult pegazus
3 VP 4/4 tharr szörny/pegazus
K dobj egy lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy lapot, melynek színe megegyezik a dobott lapéval.
Dobd a kezedből a semmibe: célpont pegazus kap +3/+3-mat a kör végéig.
Halhatatlan fatty
2 VP 6/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ellenfeled nem kereshet elő lapot.
Rakj át egy fattyat a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá, vagy max ÉP-re gyógyul.
Gomak farkasa
1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
S nevezz meg egy lapot: a következő köre végéig, ha ellenfeled bármikor (akár a húzás fázisban) lapot húz vagy keres, meg kell mutatnia az összes húzott/keresett lapot és az összes ilyen nevűt közülük a semmibe kell raknia. |
Mágikus csatamező
Szabálylap
Közös képesség:
S: Dobj egy varázslatot a kezedből a gyűjtőbe:
célpont lap a gyűjtőbe kerül.
S: Dobj két varázslatot a kezedből a semmibe:
ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
Körönként csak az egyik képesség használható. |
Pásztázó ganüid
2 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid [+1]
Ha bármikor, bármilyen módon ganüid kerül a kezedbe (mutasd meg): sebezhetsz egy célponton kettőt.
Halásikoly: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ganülaritás
2 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid, szingularitás „védekezés”
Ha kijátszottad: ellenfeled a következő körében max 1 VP-t kaphat és max 1 lapot húzhat.
Jelenés 1 VP: a következő kézből kijátszott ganüided nem számít szingularitásnak VAGY ellenfeled következő kézből kijátszott nem ganüid lapja szingularitásnak számít.
Ganüid mókamester
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid
S, a következő kézből kijátszott Ganüid ifjoncod a következő képességet kapja: „Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot, vagy Semmizés: 1.”
K 1 ZSZ: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ganüid élettér
2 VP 1 SZK 1 nekron színtelen helyszín
Ganüid ifjoncaid kijátszására és képességeire ellenfeled nem reagálhat.
K dobj egy ganüidet a kezedből, vagy a gyűjtődből semmibe: egy Ganüid ifjoncod a kör végéig megkapja a ganüid minden képességét.
1 VP rakj át 5 ganüidet a kezedből és/vagy a gyűjtődből a semmibe: a kör véget ér.
Ganüid lokálpatrióta
1 VP 2/1 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”
Kijátszásakor előkereshetsz egy Ganüid életteret, vagy egy rhatt építményt.
Ha ellenfeled lapot húz, vagy keres: kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyit húzott/keresett.
Izgáganüid
1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Semlegesítés: „J” képesség.
K mutass meg X Ganüid ifjoncot a kezedből: célpont lény kap +X/+X-et, vagy -X/-X-et a kör végéig. |
2 nekron
Morgan lelke Leah tárgy
Áldozd fel egy aktív legalább 2 költségű lapod:
Aktiválj egy lapot és egy pakli tetejéről rakj egy lapot a semmibe.
Jelenés és halálsikoly: Semmizés: 8 |
0 SZK Bigyó
tárgy Fairlight
gnóm
Nem lehet feláldozni.
1ZSZ: Kapsz 1 VP-t.
"Milyen hasznos bigyó. - Rundhal" |
0 SZK Izé
Tárgy Fairlight
Gnóm
Kijátszásakor húzz egy lapot!
"Ez az izé még valamire jó lesz." - Rundhal |
1VP 1Nekron Lyukaskezű
kalandozó KF Dornodon 2/2
árnymanó
K,J2: Ha ellenfeled egy forrással
lapokat húz és/vagy manát kap
dobj fel kétszer egy érmét:
Ha mindkettőt eltalálod a lapokat te húzod fel.
Ha az egyiket eltalálod a manát te kapod meg.
Ha egyike se azonnal áldozd fel!
"A tolvajok önjelölt királya." |
1VP Gonosz motyogó mágia
általános Leah
motyogó
Célpont játékos kezéből válassz ki egy lapot amilyen nincs az ő oldalán játékban, gyűjtőben, vagy a semmiben! Majd a paklijának felső 5 lapját( 1 kötelék:7, 2 kötelék: 9) rakd a semmibe. De ha a választott lap köztük van egy másik lapot a kezébe vehet.
Ha nem tudtál választani húzz egy lapot! |
Beépített teknős
1 VP 1/1 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 0.
Kijátszásakor átkerül ellenfeled tartalékába passzívan.
Minden kézből kijátszott lapod „Anti-mágia: 1” képességet kap.
Hátrányok: Semmilyen módon nem aktivizálódik. Nem lehet feláldozni.
Ichinedar (Új)
1 VP 1/6 tharr szörny KF
Kijátszásakor előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy Nedonkutyát.
K 6 1 ZSZ: egy célpont sebződik 1-et.
Amíg van játékban Nedonkutyád, addig immúnis ellenfeled forrásaira és „Életkioltó” képessége van.
Nedonkutya (Új)
2 VP (3)/3 tharr szörny
Ha ellenfeled ebben a körben vagy az előzőben játszott ki varázslatot: ingyen kijátszhatod.
Kijátszásakor előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy Ichinedart.
Ha van játékban Ichinedarod: kap +3 SB-t és nem lehet megsebezni.
Nedonmacska
2 VP 3/2 tharr szörny
K, ha sikeresen kijátszol egy tharr szörnyet: kapsz 1 VP-t és tehetsz célpont lényre egy izom-, vagy méreg jelzőt.
Halálsikoly: visszavehetsz 2 különböző nevű tharr szörnyet (kivéve Nedonmacskát) a gyűjtődből a kezedbe.
A négy elem ura
4 VP (4)/4 raia, fairlight szörny/elementál
Kijátszásakor összesen max 4 különböző színű lapot átrakhatsz a kezedből/asztalról és vagy a gyűjtődből a semmibe. Minden asztalról rakott lapod után 1-1 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, a gyűjtődből rakottak után kapsz 1-1 VP-t, a kezedből rakottak után húzz 1-1 lapot! | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|