Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Mennyire érzed fontosnak, hogy a játék új játékosok számára is könnyen megtanulható legyen?

1.) Nem fontos, aki nagyon akarja, úgyis megtanulja, mehet minden lapra 7+ sor, komplex jelölések, matematikai kifejezések stb.
2.) Közepesen fontos, felesleges bonyolítások nem kellenek a lapokra, és legalább a gyakoriak legyenek egyszerűbbek, hogy egy kezdő könnyebben megtanulja.
3.) Nagyon fontos, minél több új játékost kellene bevonni, a lapok legyenek a lehető legegyszerűbben fogalmazva, inkább kevesebb képesség legyen, de az egyértelmű első olvasásra.
4.) Kezdő vagyok, most tanultam meg HKK-zni, nem okoz gondot a lapok megértése.
5.) Kezdő vagyok, a lapokat sokszor túl bonyolultnak érzem.
6.) Nincs véleményem, tartózkodok.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Labirintus december 11.
Hatalom Kártyái - Homokdűnék november 20.
HKK Negyedszázad október 23.
A pillanat képe
A D.E.M.-ezés
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
A Deus ex machina egy tárgy, amely akkor kezdi el áldásos működését, ha gazdája valami miatt meghalna. A D.E.M. megmenti ilyenkor, messzire repíti a baleset színhelyétől, majd még gyógyít is rajta egy keveset. Talán ez a legfontosabb tárgy a ghallaiak életében.
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás 2021. január + Kredit AKCIÓ!
A tesztelés 50 árnyalata
HKK komplexitása, meccsek gyorsasága
Megnyílt a Sárkánykő webbolt
HKK pakliszerkesztő

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Termékismertető - Hatalom Kártyái - HKK junior
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Elfeledett barlangok

A lista folytatása...
Alternativ HKK (54)
Lapötletek (64439)
A tesztelés 50 árnyalata (17)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7124)
HKK komplexitása, meccsek gyorsasága (21)
HKK kérdés? (45428)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Labirintus lapelemzés

Életerős minotaurusz (6) Anno a régi változata a semlegesítés megjelenésével jött ki, és nem tudott egyebet, mint kettőért megfogott egy lényt, volt egy korrekt teste és két darab életjelzője. Ez utóbbi eléggé indokolatlan volt, inkább csak egy poénként szolgált az lap nevével kapcsolatban. Annak ellenére, hogy én nagyon szerettem a régi verziót sideból játszani, sajnos nem volt a legjobb kártya. És sajnos az új változata sem lesz az. Igazából a felújítása abból állt, hogy kapott egy képességet, amivel hasznosíthatja az életjelzőket, és hát hogy máshogy is használhatná fel ezt, mintsem hogy visszavehetünk a kezünkbe egy lényt – mégis csak ez a funkció a minotauruszok egyedisége, így gyakran találkozhatunk majd hasonlóval az ilyen lapokon. Nem hiszem, hogy gyakori vendég lesz az asztalokon, de a saját paklijában lehet majd próbálgatni, ha tudjuk olcsóbbítani, akkor már egészen jó árban rakhatjuk ki.


Fanatista minotaurusz (7) Ő már egy fokkal jobb darab, mint az előző társa, de még ő sem üti meg azt a szintet, ami miatt a saját pakliján kívül bekerülhetne máshova is. Persze, amiket tud az eléggé jó, általunk választott lapot dobni egyértelműen erősebb, mint egy véletlenszerűt, és nemcsak azért, mert mi választjuk, hanem mert információval is gazdagodunk ezáltal. Ráadásul eme fanatista szörnyeteg másik képességét az alapján konfigurálhatjuk, hogy lényt dobatunk-e el vagy sem. Persze összességében mindegy, hogy húzunk, visszaveszünk vagy leszedünk egy lapot, mert ez a lap így is úgy is egy tiszta lapelőnyt fog számunkra generálni. Az egyetlen baja a lapnak az a költsége, ami a mai HKK-ban sajnos már magasnak számít még akkor is, ha 2 varázspontért ennyire jó dolgot tud csinálni. Speciálisabb környezetben viszont eléggé jó lehet majd.


************************************

Hendiala fonala (7) Ingyen lap mindig jó, tartja a mondás. Hát igen ez igaz is, főleg ha tud valami hasznosat is csinálni számunkra. Hendiala legújabb lapja bár egyből nem csinál semmit, mégis megállhatja a helyét, hiszen legrosszabb esetben egyből feláldozzuk, és kör végén húzunk egy lapot, így mozgatva tovább a paklinkat. Viszont amennyiben meg tudjuk védeni csak még egy körig, akkor a következő körben már is azt tudta, hogy ingyen húztunk kettőt, amiről a Kyorg tudás óta tudjuk, hogy eléggé király dolog. Persze benne van, hogy akár kettőnél több lapot is adhat számunkra, de szerintem nincs játékos, aki megkockáztatná, hogy még egy plusz kört fennmarad ez a lap, hiszen semmi védelme nincsen. Egyedül a rajta lévő háló az, ami picit limitálja az ellenfél lehetőségeit.


Malrok, a tomboló (9) Természetesen ez a régi új barna etnikum is megkapta a saját epikus követőjét, a mindig dühtől fortyogó és tomboló Malrokot. Én személy szerint nem szeretem az epikus követőket, ezt mindenki nagyon jól tudja rólam, mégis ezzel a darabbal szimpatizálok. Ennek pedig az az oka, hogy erősen rá kell építenünk, hiszen magától nem fog csak úgy olcsóbbítani nekünk, se semmi egyebet. És ez a ráépítés azt jelenti, hogy az egyik legérdekesebb és talán egyik legerősebb funkcióra kell felhúznunk a paklit. Ezek után persze képesek vagyunk olcsóbbítani a félbika teremtményeinket és jó epikus követőhöz méltóan egy extra lapelőnnyel is megjutalmaz minket. Ráadásul nagyon durva formában, hiszen egy bármilyen lapot előkereshetünk a paklinkból. Ami még számomra szimpatikussá teszi ezt a narancslapot az az, hogy nem automatikusan a sárga isteni szettet rakjuk majd mellé, hiszen a Sheran isteni lapjai közül az Újjászületés könyve és a Taurus is tökéletesen illeszkedik a koncepcióhoz.


************************************

Minotaurusz erénycsősz (8) Már alapból az nagyon erőssé teszi, hogy 1 zanszilánkért visszavesz egy tárgyat vagy minotauruszt, de ezt még megfejeli egy brutális reakció ellenes, kézből működő képességgel. Talán a Megtorlóhoz lehetne ezt a részét picit hasonlítani, hiszen anno ő volt az, aki kvázi vissza tudta venni a megakadályozott lapot, és babrált picit a tempóval. Persze merőben más a két lap ereje, hiszen az erénycsőszre nem kell még egy zanszilánkot sem költenünk ebben az esetben. Egyszerűen kipattan a kezünkből, elvesz egy manát (ez sokszor igencsak zavaró lehet) és visszavesz a gyűjtőnkből egy lapot. Persze „csak” a ráírt kétféle lapot képes visszaadni, így nem annyira univerzális a kártya, de a saját paklijaiban brutális papír lesz. Legalább a Rozoga lebujjal nem működik…


Minotaurusz főszakács (9) A zén ritka lapja és nem ok nélkül, ő lesz a leguniverzálisabb és legerősebb minotaurusz szinte biztosan. Na, de mit is tud? Hát végtelen lapot generálni számunkra, mindezt egyetlen egy darab varázspontért. Kirakjuk, megkapja az izmot, amit beduplázunk, majd az ellenfél körében még egyet rakunk rá és a következő körünkben szépen visszavesszük és kérünk 2 lapot rá. És ezt innentől minden körünkben megtehetjük vele, ugye milyen jó? Valószínűleg semmilyen barnával játszó pakliból nem fog kimaradni a közeljövőben ez a séf legény, esetleg járjakba nem fog alapból bemenni, de azért még ott is kellemesen teszi a dolgát.


************************************

Minotaurusz specialista (7) Már a nevében is benne van, hogy speciális paklikba fog bekerülni. Jó, annyira azért nem. Legjobban a sajátjai között fogja nyilván jól érezni magát, de különböző korlátozó szabálylapokhoz is nagyon jól muzsikálhat, izé nyílpuskázhat. Az árát igazából visszaadja, majd akár gyűjtőből, akár asztalról képes újra hadba állítani egy lapot. Persze ehhez kell egy pici feltétel számára, de azért mondjuk egy szörny vagy azonnali nem lesz annyira ritka a gyűjtőkbe, hogy ne fogjuk tudni mindig használni ezt a lényt.


Rücskös minotaurusz (7) Ez a példány első ránézésre kicsit inkább egy hordásabb vonalat erősít, hiszen egy olcsó aktív lény, amivel 3 izomjelzőt tudunk kiosztani, ami eléggé erősnek hangzik. A szépséghiba inkább az, hogy ezt megtehesse, ahhoz kell már 4 lap valamelyik gyűjtőbe, ami a játék nagyon korai szakaszában talán nem lesz jellemző. Márpedig egy horda szeretne a játék elején tempóelőnybe kerülni és elárasztani az asztalt. Persze ettől függetlenül bátran ajánlom bármilyen lényesebb pakliba a használatát, hiszen elég brutális lapelőnyt tud generálni. A saját paklijában meg iszonyú kombó potenciál rejlik benne, hiszen hasonszőrű társai közül sokan fognak asztalról visszavétellel operálni, így kisütve az izomjelzőket.


************************************

Végső mentsvár (8) Íme, egy legendás kártya felújítása, vagyis én legendásnak gondolom, mivel amikor elkezdtem, nagyon sokat hallottam róla, szóval mostantól legendás és kész. Anno draft versenyeken hatalmas szerep jutott neki, ami ugyan most nem lesz tényező, de azért így sem panaszkodhat. Nem lehet módosítani, így fixen ingyen megmenthetjük egy lapunkat, ráadásul cantrip. Igen tudom, kérhetünk egy varázspontot is, de valljuk be, hogy leginkább húzni fogunk rá. Természetesen a halálsikolyok kombózása ki van védve, nehogy baj legyen belőle. Mivel nem titkolt cél, hogy inkább a leszedések irányába tereljük a játékot, így a későbbiekben igen komoly szerepet tölthet majd be ez a lap.


Zsákutca (4) Habár hangulatra nagyon illeszkedik a kiegészítőbe, hiszen egy labirintus telis-tele van elágazásokkal és zsákutcákkal, sajnos ő lesz az a lap, aki valószínűleg sosem fog paklit látni. Csupán 16% eséllyel működik és mellé se reakcióvédelemmel, se leszedés védelemmel nem rendelkezik. Egyszerűen csak tiszta laphátrányt okoz számunkra a használata, így csak hangulati elem marad.


Horváth Dávid

A kiegészítőben megjelent lapok listája

Boltban megvásárolvaNálunk megvásárolvaHa pontból vásárolod meg
420 Ft385 Ft77 pont
darabot !


Létrehozás: 2020. december 10. 09:50:56Utolsó frissítés: 2020. december 11. 13:55:45 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2021
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.