Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy segítő kéz
Küldd el képeslapként!
Hogy mit is jelent egy Közös Tudatba tartozni? Társakat, akikre számítani lehet, ha bajba kerülnél a Túlélők Földje ádáz és küzdelmes mindennapjaiban.
Nézz szét a galériában!
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés
LXI. Alanori Olimpia
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés (5)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)

További témák...

2024-05-23 09:03:42 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

A hatalom körei


A holtak imája (7):Elsőre meghökkentően erősnek tűnik, de azért be kell látni, hogy igazából nem termel akkora előnyt, mint szeretnénk. A két manás drágítás nagyon jól hangzik, de ebből le kell vonni azt a plusz VP-t, amit a tartalékban lévő lények termelnek. De az ellenfél akár üthet is velük, ami azért hosszú távon mindenképpen kellemetlen. Ha lényekkel szeretnénk nyerni, akkor problémás lehet, hogy az ellenfél bármikor beterel két lényt az őrposztba. Ha használjuk, ne feledjük, hogy az ősmágiás lapjait is drágítják, mert a hátrányra nem vonatkozik az ősmágia.


A lelkek démona (7): Nekem elsősorban a semmizése miatt tetszik. Úgy pakolhatjuk el az ellenfél gyűjtőjét (egy egész vízió paklit, egy zavaró Manaevő férget), hogy közben pár manát is profitálunk. Ha esetleg megér egy kört, s össze tudjuk hozni, hogy hárommal osztható legyen a gyűjtőben lévő lapjaink száma, akkor extra haszonként counterelésként tud jeleskedni. Ez utóbbira szerintem annyira ne számítsunk, ritkán fog összejönni.



A mogokok alkuja (7): Egyenlőre ennek a lapnak még nincs sok értelme. Meg lehet próbálni a Manafonalas pakli felélesztését, de ezzel együtt is még igen gyenge lesz. De ha türelmesek vagyunk, akkor megvárhatjuk, amíg megjelenik ehhez a koncepcióhoz pár új lap, így ismét a versenyasztalokon üdvözölhetjük a Manafonalat. Addig sajnos a mappákban fog pihenni.


Az alvilág büntetése (5): Ezek a képességek sajnos már jó ideje nem képviselik a HKK élvonalát. Lényt feltámasztani nem akkora táp, hisz az idő nagy részében kijátszhatatlan, vagy viszonylag értelmetlen lap a kezünkben. Négy lapot eldobatni a pakliból két VP-ért meg kifejezetten rossz viccnek számít, hiába vehetjük vissza. Úgy jó harminc manáért már lehet, hogy el is tudnánk dobatni az ellenfél pakliját, de akkor már miért nem inkább nyerünk?



Corlan bűbája (8): A blokkolásnak immáron egy elég jó alternatív haszna lesz - mindegyik erőforrássá válik. Nyilván keményen blokkoló pakliban érdemes használni, ahol gyorsan kipöröghetnek a lapjaink, s az sem okoz problémát, ha nem húzzuk fel a bűbájt. Igaz, hogy blokkolni mellette nem annyira fogunk, viszont sokkal jobban pörög a paklink, aminek ugyanaz lesz a vége - gyorsan leblokkoltuk az ellenfelet.


Elmeuralom (9): Végre megoldhatóvá válik a vízió pakli talán legnagyobb problémája: nem tud beleszólni az ellenfél körében. Igaz, alapvetően nem túl interaktív kártyák a víziók, de mindenképp hasznos, ha tudunk egyet víziócsapni az ellenfél körében. Arról nem is beszélve, hogy mennyire jó, amikor az erőforrásainkat pörgetjük az ellenfél körében. Ha ezt nem szedik le, akkor nagyon rövid idő alatt fog győzni a vízió deck.



Hosszú álom (7): Szintén víziós táp, igaz jóval szerényebb, mint az előző delikvens. A dobatása hasznos lehet, ha nem húztunk túl fenomenálisan, amúgy eléggé aprócska képesség. A kijátszás duplázása meglehetősen kemény tud lenni, elég jól hangzik, egy dupla Víziók vagy Moa tortúra. Igazán kemény akkor lesz, ha egy Elmeuralom mellett jön ki, így gyakorlatilag megnégyszerezhetjük a kedvenc víziónk hatásfokát.


Leah bűbája (9): Szép lassan már minden istennek meglesz a maga bűbája (a többi istennek, még Bufának is várható az új kiegészítőben, vagy a téli-tavaszi zénekben). Ez nagyon jó, hisz sok koncepciót erősítenek és/vagy tesznek életképessé. Leah bűbája szerencsére a jobbak közül való, kifejezetten hasznos a képessége. Igaz, nem annyira jó, mint mondjuk egy lapot húzni, főleg, mert lesz, hogy semmit se tudunk felvenni, de abba is gondoljunk bele, hogy sokkal jobban tudunk vele számolni, illetve valamiért kijátszottuk azt a lapot, ami a gyűjtőbe került, vélhetőleg jól fog jönni még egyszer.



Morgan szilánkja (7): Mit kezdjek egy ilyen lappal? Annyira kis semmi dolgot csinál - igaz pontosan semmibe se kerül. Az a probléma, hogy ez a csöpp kis előny nem éri meg, hogy egy Zarknod börtöne ellen tökéletesen használhatatlan legyen, vagy rossz pillanatban húzzuk fel és a tempóhátrány miatt kikapjunk. Olyan pakliban tudom elképzelni, ahol a paklinkat dobatjuk (vízió), vagy kézből el tudjuk dobni valaminek.


Sang, a hetedik (7): Vámpír pakli. Emlékeztek még rá? Valószínűleg kevesen. Kissé elhanyagolt etnikum az utóbbi időben, pedig sokan szeretik őket. Talán újból erőre kaphatnak, hisz a Vámpírsárkány is meg ez is igen jól működhet.

Baross Ferenc

A kiegészítőben megjelent lapok listája

Ez a termék sajnos már elfogyott.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 3 szavazat alapján 9.3)

Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: A hatalom körei lapelemzés.


Létrehozás: 2009. szeptember 4. 12:02:57
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:21
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.