Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
     
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Elemi erők november 24.
HKK - Zén Legendái: Elfeledett bűbájok szeptember 22.
A pillanat képe
Szikrázó manahal
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Ezzel a rózsaszín és narancssárga pikkelyekkel megáldott, csukafejű teremtménnyel a barlangi tavak mélyén találkozhatsz. Persze lehet, hogy nem is ennyire rikító a kinézete, csupán attól világít, hogy teste színültig mágiával van telítve. Talán ezért is érzed azt a furcsa bizsergést, amikor apró és hegyes fogaktól hemzsegő, szélesre tárt szájával különböző testrészeid felé veszi az irányt." - részlet a szikrázó manahalról szóló Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Elemi erők lapelemzés (2. rész)
Ünnepek – Beharangozó
Beholder Karácsony - Akció! 2018.12.05. - 2018.12.19.
Elemi erők lapelemzés (1. rész)
HKK kódbeváltás információk

A lista folytatása...
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Az élet bölcsője
Az eddig megjelent HKK kiegészítők listája
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Elemi erők
Termékismertető - Hatalom Kártyái - 10. kiadás

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1652)
Ünnepek – Beharangozó (20)
Elemi erők lapelemzés (1. rész) (46)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9328)
HKK kérdés? (44157)
Segítség blokkoló pakli összeállítására (26)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Kérdezz-felelek 34.


  • A Bosszúálló sün meg tud-e akadályozni hatással kijátszott lapot?
  • Azok a reakciók, amik lapkijátszást akadályoznak meg, kizárólag kézből kijátszott lapokra használhatók (ideértve a feltámadást, és a vízióként történő kijátszást, és az automatikus reakciókat is). Tehát hatással kirakott lapot a sün sem tud megakadályozni.

  • Mit jelent pontosan a Bosszúálló sün szövegében az „összesen” kifejezés?
  • Azt jelenti, hogy két olyan lapot akadályoz meg, amelyekre igaz az, hogy nem költött a kijátszója rá összesen legalább 2 VP-t/szörnykomponenst (vegyesen is lehetett, pl. 1 VP + 1 szörnykomponens).

  • A jutalom hírnökének (J)-s képességéről dönthetek-e, hogy használom?
  • Ez egy kapcsolódó hatás, ami automatikusan létrejön, ha a megadott feltétel teljesül, így a használatáról nem dönthetsz. Az aktiválás igénylő és az automatikus képességeket úgy lehet a legkönnyebben megkülönböztetni egymástól, hogy az elsőt úgy írjuk, (költség): (hatás), míg az automatikus hatásoknak nincs költsége, és az esetleges feltételt jelölő rész (pl. (K), (J) stb) után vessző van, nem kettőspont.
  • Csúfolódás hat-e rezisztens lényre?
  • Igen, ha a képességet egy másik célpontnak adod át, akkor 2 célpontja van a lapnak, így nem véd ellene a rezisztencia.

  • Mi van akkor, ha Csúfolódással egy rátett lap képességét adom át egy nem rátett lapnak?
  • Ilyenkor a „nem-rátett” lap megkapja a rátett lap képességeit, és ha a képesség így is értelmezhető, akkor működik, egyébként pedig nem. Pl. ha a KF tárgy +sebzést ad a hordozójának, de nincs hordozó, akkor ez a képesség nyilvánvalóan nem fog működni.

  • A jövő hívásával kisüthető-e olyan (J)-s képesség, ami már kisült korábban?
  • Mivel az a lap a (J)-s képességet a kisülés után elvesztette, az ilyenkor már nem lesz használható újra.

  • Teknős leviathán támadhat-e tartalékban levő lényt, ha nem támad minden őrposztban levő lényt?
  • Igen, te dönthetsz, hogy mit támadjon az ellenfél térfelén. Viszont a Hétfejű hidrával ellentétben, ő játékost nem tud így támadni. Játékost csak ugyanúgy támadhat, mint más lény, ha az ellenfél őrposztjában már mindent támad egy másik lény, akkor tudja a teknős az ellenfelet támadni (és ekkor nem támadhat még lényt is).

  • Mikor kerül át az ellenfélhez az a lény, amit Vérvacsorával lop el?
  • Kijátszom a Vérvacsorát az ellenfél lényére, ezután az ő köre jön, és az ő előkészítő fázisában kerül át a lény.

  • Hogyan működik pontosan a Xenó inkubáció?
  • A Xenó inkubációnál a kijátszás után is a kijátszójának a lapja marad, hiába kerül át az ellenfél térfelére. Tehát a kijátszójának a következő előkészítő fázisában esik le róla a késleltetett hatás jelző. Az inkubáció hatása egyszeri hatás, ami akkor jön létre, mikor lekerül róla a késleltetett hatás jelző. Ha ekkor a lényen életjelző van, az inkubáció hatásától megvédi (és a lény nem cserél gazdát), de az inkubáció második hatása ettől függetlenül ilyenkor is létrejön (és a bűbáj a lényen marad).

  • Ha valaki 4 db Mardakor ajándékozóval játszik (a Mardakor bölcsnek köszönhetően), akkor először megmutat két ajándékhozót, ami miatt +1-et húz, és ha így még mindig kevesebb lappal kezdene, akkor megmutathatja a másik kettőt.

  • A Struktúrális átrendezés a mágikus támadást és védekezést nem cseréli meg, csak magát az értéket.

  • A morf szabályban apró változást eszközöltünk. Eddig csak kézből kijátszva lehetett a morfnak altípust megnevezni, de a kialakult gyakorlat ezt nem így játszotta. Alkalmazkodunk a gyakorlathoz, ezentúl a szabály szerint is bármilyen kijátszáskor megnevezhetem a morf altípusát és színét, nem csak kézből kijátszáskor.

  • Beloran szövegét pontosítjuk: A nagybetűs „VAGY” helyett kisbetűs "vagy" értendő. Ez alapján, ha teljesült a feltétel, választhatsz, hogy 1 zanszilánkért lapot semlegesít, avagy 2 VP az alap költsége továbbra is, ekkor lapot semlegesít és/vagy visszavehetsz Sheran nem lény lapot vele.

  • A Perzselés elmarad nevű lapról lemaradt a reakció altípus.

  • Makó Balázs, Tihor Miklós, Jancsár János

    Létrehozás: 2018. november 22. 10:22:36Utolsó frissítés: 2018. november 22. 16:57:19 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2018
    1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.