Vissza a Főoldalra
 

Hírek
Mi is az a Shadowrun?
Chat, üzenõfal
Fórumok
Shadowland
Szavazások
Ismertetők, írások
Kaladmodulok
Novellák
Cikkek a Krónikából
Shadowrun könyvek
Linkek
Letöltés
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Csavar és a sárkány
Küldd el képeslapként!
Samuel Verner, árnyvadász nevén Csavar, a Kutya totem sámánja, totemének mágiájával védi meg magát a sárkány pusztító tűzleheletétől. A sárkánynak ezután szembe kell néznie Csavar társainak koncentrált tűzerejével.
Nézz szét a galériában!
Könyvismertető - Nigel D. Findley: A nap háza
Könyvismertető - Mel Odom: Hajtóvadászat
Könyvismertető - Robert N. Charrette: Jogos kárpótlás
Könyvismertető - Stephen Kenson: Keresztutak

A lista folytatása...
A gyűrű - Shadowrun novella (2)
Játékost keresek! (105)
Robert N. Charrette: Sose kezdj sárkánnyal (15)
Online Shadowrun project (69)
Shadowrun 4. kiadás (151)
Magyar Shadowland (2074)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái - Régmúlt szabálykönyv

Felújítottuk ezt a rég elfeledett laptípust. Egyszerre csak egy helyszín lehet játékban, ha bárki kirak egy másikat, az előző azonnal a gyűjtőbe kerül. Helyszínre ezen kívül semmilyen más lap vagy jelző nincs hatással, kivéve azokat, amelyekre ez külön rá van írva. A költségben a kijátszó minden szörnykomponenst helyettesíthet 2 ÉP feláldozásával. A helyszínek aktívan kerülnek játékba. A húzás fázisodban, ha van még helyszín a paklidban, 2 VP elköltésével a lap húzása helyett kikereshetsz egy helyszínt (ez a szabálymódosítás a régi helyszínekre is vonatkozik.). A helyszínek általában mindkét játékosra és azok lapjaira hatnak, de esetleges aktivizálást kívánó képességüket csak a gazdájuk használhatja.

Ezek a lapok egyszerre mindkét színűnek tekintendők: egy Elenios-Sheran lap egyszerre Elenios és Sheran lap is, hat rá minden lap, amely a kettő szín közül valamelyikre hat. A kétszínű lapok kijátszási feltétele minden esetben az, hogy legyen vagy a kezedben (ehhez meg kell mutatnod), vagy a játékban a te irányításod alatt vagy az egyik, vagy a másik színnek megfelelő lap vagy jelző. Figyelem! A szabálymódosítás, miszerint a kezedből is mutathatsz megfelelő színű lapot, a régi kétszínű lapokra is vonatkozik.

Ha valamilyen hatás megváltoztatja egy lap színét egy másikra, akkor ezzel a hatással a két szín közül az egyiket változtathatod meg. A négyszín szabály természetesen a kétszínű lapokra is vonatkozik, ha egy S-F lapot beraksz a paklidba, akkor ezzel már meghatároztad a paklid két színét.

Ha egy ilyen lapot sikeresen kijátszottál a kezedből, akkor az ellenfeled max. lehetséges VP-je X-szel csökken (0 alá nem csökkenhet.) Kizárólag kézből kijátszáskor jön létre. Ez a lap kijátszáskori hatása, nem speciális képesség, így akkor is létrejön, ha a kijátszáskori képességek nem. Másoló lapok a blokkolást nem másolják.

A jel a Semmizős idézési költséget jelöli. A Semmizős idézési költséget úgy kell fizetni, hogy lapokat raksz át a paklid tetejéről a Semmibe - annyiszor 4 lapot, amenynyi a költség. Ha egy lap az idézési költségre hivatkozik, egyszerűen a jelben levő számot tekintsd. A Semmizős lapok nem számítanak VP-ért jövő lapoknak, akkor sem, ha az idézési költségükben VP is szerepel. Ez utóbbi esetben vegyes idézési költségű lapoknak hívjuk őket, idézési költségük a két költség összege. Az első 3 körben körönként csak egy Semmizős lapot játszhatsz ki.

Ha egy lényre álomjelző kerül, akkor passzívan a gazdája tartalékjába kerül. Minden előkészítő fázisodban vegyél le a lényről vegyél le a lényről egy álomjelzőt. Amíg van rajta álomjelző, nem aktivizálódik az előkészítő fázisban.

Amíg egy lapon dermesztésjelző van, a lap semmilyen speciális képessége nem működik, de a lények tudnak ütni (bár nem működik mérgezésük vagy direkt sebző képességük sem). Minden előkészítő fázisodban vegyél le a lényről egy dermesztésjelzőt.


Létrehozás: 2006. március 6. 13:07:52
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:20
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.