Vissza a Főoldalra
 

Hírek
Mi is az a Shadowrun?
Chat, üzenõfal
Fórumok
Shadowland
Szavazások
Ismertetők, írások
Kaladmodulok
Novellák
Cikkek a Krónikából
Shadowrun könyvek
Linkek
Letöltés
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Hajtóvadászat
Küldd el képeslapként!
Egy mozgalmas tengeri jelenet a Hajtóvadászat című könyvből.
Nézz szét a galériában!
Könyvismertető - Nigel D. Findley: A nap háza
Könyvismertető - Mel Odom: Hajtóvadászat
Könyvismertető - Robert N. Charrette: Jogos kárpótlás
Könyvismertető - Stephen Kenson: Keresztutak

A lista folytatása...
A gyűrű - Shadowrun novella (2)
Játékost keresek! (105)
Robert N. Charrette: Sose kezdj sárkánnyal (15)
Online Shadowrun project (69)
Shadowrun 4. kiadás (151)
Magyar Shadowland (2074)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái - Víziók szabálykönyv

Alig pár esztendővel Chara-din, az ősi istenség visszatérte után ismét furcsa jelenségek zavarták meg Ghalla lakóinak életét. Valami megváltozott, a világ törvényei mintha átformálódtak volna. A mágiák különösen viselkedtek, némelyik felerősödött, míg az addig különösen hatékony rítusok használhatatlanná váltak. Mindezek mellett pedig különös jelenségek tűntek fel a legváratlanabb helyeken, és mibenlétükre senki nem tudott magyarázattal szolgálni. Ezeket a kalandozók maguk között csak úgy emlegették, a "víziók".

Valamivel több, mint ezer évvel ezután - mint tudjuk - a kalandozók a hegyek mélyébe szorultak az Ellenség elől. A víziókat már réges rég elfelejtette a legidősebb aggastyán is. Ám egy tudós galetki érdekes könyvre bukkan régészkedése során: egy réges régen élt bölcs, Treem feljegyzéseit tartalmazza az iromány. Segítségével megtalálja a kulcsot a régi jelenségek felélesztéséhez, és a szigorú galetki társadalom megismerkedik a kiismerhetetlennel is.

A ritka lapokat arany szín, a nem gyakoriakat ezüst, míg a gyakoriakat a bronz szín jelzi.

Ha egy lapon a "vízió" altípust látod, akkor az egy vízió lap. Az ilyen altípusú lapok az alábbi tulajdonságokkal bírnak:
1) Kijátszhatod őket a gyűjtődből is, ugyanúgy, mintha a kezedből játszanád ki. Tehát ki kell fizetned az idézési költséget (ha valami módosítja, akkor azt), teljesíteni a kijátszási feltételt, ha van, és minden szempontból kézből kijátszásnak minősül az esemény (pl. Majd legközelebb a kezedbe küldi vissza, lehet ellenvarázsolni, stb).
2) Egyfajta vízió lapból (ugyanolyan nevűből) egy körben csak egyet játszhatsz ki, akár kézből teszed ezt, akár gyűjtőből, függetlenül attól, hogy sikeresen vagy sikertelenül játszottad ki.
3) Ha a kör végén játékban van egy vízió lap, akkor az mindenképpen a gyűjtőbe kerül. Ha ez a lap lény volt, és van benne szörnykomponens, akkor ezt az ellenfél megkaphatja. A vízió altípus, nem speciális képesség, ezért a vízió tulajdonság nem vehető el és nem adható át semmilyen módon.

Ha lényt játszol ki, vagy mozgatsz az őrposztod és a tartalékod között, meg kell határozni a helyét (vagyis, hogy melyik lény van a balszélen, melyik mellette, és így tovább, egészen a jobb szélső lényig). Ez eddig is így volt, de nem volt igazából jelentősége. Ezután azonban lesz! Tehát kérünk mindenkit, hogy különösebb felszólítás nélkül az asztalon a lényeit jól látható sorrendbe csoportosítsa (elöl az őrposzt, hátul a tartalék, és ezeken belül jól látható a lények helyzete.)

Ha a rengeteg lény miatt ez nem megvalósítható, akkor szóban kell kiegészíteni (pl. balszélen a Bohócmoladom, azután 113 db. Chara-din fatty, majd Okulüpaj, aztán megint 87 fatty.)

A lények egymáshoz képesti helyzetét a lény kijátszásakor határozod meg (pl. berakom a tartalékba a Gitonga és a Drasmólyom közé), és kizárólag a csere fázisban módosíthatod. Ilyenkor az őrposztban és a tartalékban levő lények helyzetét is szabadon lehet változtatni.

Ha egy lényen az alábbi szöveget látod: ": képesség", ez azt jelenti, hogy a tőle balra levő lények kapják meg ezt a képességet (tehát ha a tartalékban van, akkor az ott balra levők, ha az őrposztban van, akkor az ottaniak). Saját maga nem kapja meg a képességet. Hasonlóan működik a ": képesség" is, csak ez értelemszerűen a tőle jobbra levő lényeket segíti.

Ha egy kártyára az van írva: büntetés: X ÉP, ez azt jelenti, hogy ha ez az asztalon levő lap valaki varázslatának vagy asztalon (esetleg gyűjtőben) levő lapjának hatása miatt kikerül a játékból (tehát akkor is, ha kézbe vetetik vissza), vagy kikerül tulajdonosa irányítása alól, akkor a varázslat kijátszója ill. a hatást kifejtő lap gazdája X ÉP-t sebződik.

A büntetés nem érvényesül akkor, ha egy lényedet harcban megöli egy másik lény, ha feláldozod a lapodat, ill. ha a lap létrejöttét megakadályozzák (pl. egy reakciólappal). A sebződés a hatás teljes létrejötte után következik be. Valaki megbűnhődhet a saját lényének lelövése miatt is. Ha több forrásból kapsz egyszerre büntetést, azok összeadódnak.


Létrehozás: 2004. május 24. 12:49:06
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:08
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.