Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Az ősöreg Thargodanok
Küldd el képeslapként!
Az ősöreg Thargodanok a káosz szülöttei, sokkal szörnyűbbek, mint fajuk jelenkori tagjai. Legalábbis a kalandozók számára azok, hiszen olyan képességek és varázslatok birtokában vannak, amikkel nincs olyan hős, aki szívesen találkozna.
Nézz szét a galériában!
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés
LXI. Alanori Olimpia
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés (4)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)

További témák...

2024-05-23 12:37:03 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái - Isteni szövetség szabálykönyv

A Túlélők Földjének istenei szövetségre léptek egymással, hogy felvehessék a harcot az ősi, visszatérni vágyó istenség, Chara-din ellen. A szövetség azonban eleve kudarcra van ítélve, mert Leah és Dornodon önös érdekekből megállapodásokat köt Chara-dinnal a többiek háta mögött. Az elszabaduló konfliktusban kapu nyílik az Árnyékvilágra, amelyen keresztül nagy hatalmú kísértetek özönlenek Ghallára, és megjelennek a döbbenetes varázserővel bíró, mesés teremtmények, a sárkányok is, tűzzel borítva be a városokat. Sheran átjárót nyit a víz létsíkjára, Elenios pedig végső kétségbeesésében létrehozza az idő és a tér szövevényének megbomlását fenyegető időhurkot, csak hogy világukat megmenthessék. A történet folytatása a te kezedben van - vajon melyik oldal fog győzedelmeskedni?

A kiegészítő fő újdonságát a kétszínű lapok jelentik. Mint ahogy nevük mutatja, ezek a lapok egyszerre mindkét színűnek tekintendők: egy Elenios-Sheran lap egyszerre Elenios és Sheran lap is, hat rá minden olyan lap, amely a kettő szín közül valamelyikre hat. A kétszínű lapok kijátszási feltétele minden esetben az, hogy legyen a játékban a te irányításod alatt vagy az egyik, vagy a másik színnek megfelelő lap vagy jelző (nem szükséges, hogy aktív legyen). Például ha játékban van akár egy Quwarg jelződ, akár egy Dornodon épületed, akár egy Chara-din fattyad, akár egy Chara-din bűbájod, kijátszhatod a Chara-din-Dornodon kétszínű lapodat.

Ha valamilyen hatás megváltoztatja egy lap színét egy másikra, akkor ezzel a hatással a két szín közül az egyiket változtathatod meg. Ha ennek köszönhetően a lap két színe megegyezővé válik, attól kezdve a lapot egyszínűnek kell tekinteni. Például az Isteni szövetség nevű lappal a kijátszója meghatározza, hogy az összes Chara-din lapot Dornodon vallásúnak kell tekinteni. Ezután a fenti példában említett lap egyszínű Dornodon kártyává válik, így többé annak a feltételnek sem kell teljesülnie, hogy legyen Dornodon lapod vagy jelződ a játékban.

A négyszín-szabály természetesen a kétszínű lapokra is vonatkozik; ha egy C-D lapot beraksz a paklidba, akkor ezzel már meghatároztad a paklid két színét. Természetesen egyszínű paklik versenyén nem használhatsz kétszínű lapokat.

Ha egy lényen a jel szerepel, akkor az a lény őrző. Ha őrző lény van játékban, játékos nem lehet célpontja sebző általános vagy azonnali varázslatnak.

Ez a fogalom annyit jelent, hogy erre a lapra játékba hozatala után nem lehet olyan varázslatot vagy hatást használni, amelynek eredményeképpen megváltozna a gazdája.

Ha egy lény betegségre immúnis, az azt jelenti, hogy nem lehet célpontja betegség lapnak, és nem is hatnak rá az ilyen lapok. Eddigi betegség lapjaink: Influenza, Járvány, Likantrópia, Fertőzés, Pestis. (Az Éhínség nem.)

A jelző lényekről a továbbiakban nem tüntetjük fel, hogy nincs bennük szörnykomponens, ez az alapértelmezés.

A lapokra rakott jelzőknek semmi közük a valamilyen típussal, színnel bíró, önállóan az asztalon rakott jelzőkhöz, ezeknek nincs színük, típusuk, és kizárólag olyan hatások érvényesek rájuk, amelyek lapra/lényre rakott jelzőre hatnak.

Ha egy lapnak kijátszási feltétele van, akkor bármilyen módon hozom is játékba azt a lapot, a kijátszási feltételnek teljesülnie kell, kivéve, ha a játékba hozó lap mást nem mond.

Ha egy lény valamilyen módon több harci képességet (+) birtokol, akkor a harc megfelelő fázisában mindegyiket használhatja egymás után.

Először is, egy varázslat vagy hatás végrehajtása KÖZBEN nem lehet semmilyen varázslatot vagy hatást alkalmazni. Például amikor ide-oda lődöznek egy Gömbvillámot, az a varázslat végrehajtásának folyamata, és nem lehet például a 2. továbblövés előtt a Nekrofunmedálból varázspontot kinyerni a továbblövéshez.

Ha egy varázslat/hatás többféle dolgot is csinál, ezeket a lapon feltüntetett sorrend szerint kell elvégezni. Ha a hatás egy lépése több játékosra is hat, akkor a varázslat/hatás gazdája dönti el, hogy a játékosok milyen sorrendben hajtják végre a hatásnak azt a lépését, de természetesen a teljes hatás mindenképpen végrehajtásra kerül. Ha egy hatás egy játékosnak több lapját is gyűjtőbe küldi, ill. visszahozza a gyűjtőből, kézből stb. akkor mindig a lapok gazdája dönti el, hogy milyen sorrendben történik mindez.

Példa. Péter kijátszik egy Kovácscéhet, amely hatására minden tárgy visszakerül a gyűjtőből. Józsi gyűjtőjében 3 Duplikátum van, Péterében 3 Szent jogar és 1 Duplikátum. (A Duplikátum lemásol egy, a játékban levő tárgyat.) Péter azt mondja, hogy először Józsi hajtsa végre a hatást, aztán jön ő. Mivel nincs tárgy a játékban, a Duplikátumoknak nincs mit lemásolni, a gyűjtőben maradnak. Ezután jön Péter, ő azt mondja, először a jogarokat hozza vissza, és végül a Duplikátumot, aminek most már van mit másolnia. Ha Józsinak lett volna valamilyen tárgy a gyűjtőjében, akkor kijátszhatta volna a Duplikátumokat is.


Létrehozás: 2004. június 7. 16:02:28
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:21
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.