Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vikócmajom
Küldd el képeslapként!
"Egy törpe áll előtted, arca elborult, övéből hatalmas harci kalapácsot húz elő. Miközben riadtan menekülsz, érzed, ahogy zsebeidből sorra potyognak az apró tárgyak, de nem mersz lassítani. Egy gyökérben esel hasra, jól beverve fejedet. Mikor kinyitod szemedet, egy vikócmajom néz le rád a fáról, és újabb makkot hajít kobakodra." - egy rémálomból történő ébredés pillanatai
Nézz szét a galériában!
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés
LXI. Alanori Olimpia
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés (4)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)

További témák...

2024-05-23 13:37:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Felhők szárnyán lapelemzés

A főnix dala (8): Ha etnikum paklival játszunk, ne legyünk restek azonnal bepakolni egyet a paklinkba. Körönként visszavenni egy lényt - ezt biztosan ki fogjuk tudni használni valahogy. Anti-mágiával sajnos elég rosszul muzsikál, hiszen ezt azonnal el fogjuk dobni mielőtt használni tudnánk. Igaz van egy áramlása is, de az már tényleg csak végső esetben lesz jó, hisz drága mulatság. Leginkább olyan pakliban tudom elképzelni, ahol van pár kulcslapunk és nem annyira felcserélhetőek a lapjaink. Ha mást nem side-ba rakjuk be.


Ősi legendák (9): Spoiler szenzoraim jó lapot jeleztek. Színtelen keresés, ami igen olcsó. Ha eddig nem is tudtunk mit kezdeni a csontokkal, a Manaevő férgekkel és egyéb kis lényecskékkel, most már tudjuk mire lesznek jók. Tisztán két VP-ért nem érzem annyira nagy dolognak (épp csak jobb, mint egy UMK), de így már sok esetben olcsón jutunk hozzá az áhított laphoz. Szokás szerint a bilincs és az Bűvös erdők zavarják - de hát mit nem?



Ködpalota (7): Rhatt megpróbál kitörni a blokkolós sztereotípiából, és eddig számára ismeretlen koncepciókba is be merészkedik. Nem rossz próbálkozás a Ködpalota, de valahogy nem érzem a bizsergő kényszert, hogy bepakoljam az épület pakliba és majd milyen jól leverek mindenkit. Önmagában érezhetően gyengécske, ha van több épületünk már jó lehet. De a meccs nem ezen fog múlni.


Láthatatlan segítők (8): Ha már Rhatt és az épület pakli került szóba, akkor érdemes több figyelmet szentelnünk a Láthatatlan segítőknek. Szilmill spóráknál pont egy counterelhetetlenséggel jobb - ami pont ideális lesz a gonosz counterelgető paklik ellen. Ha úgy adódik az életünket is védhetik az őrposztban, hiszen elég korrekt a 3 ÉP - nem viszi el egy kósza Gyenge ereje és a leghitványabb lények se mennek át rajta csak úgy.



Izmos pegazus (8): Igen erősen emlékeztet Zu'litra; lényegében 3 VP-ért kapunk egy masszív 1 izom- és életjelzős lényt. Igaz itt a jelzőkkel jóval rugalmasabban bánhatunk, illetve másra is tehetünk. Cserébe, ha élettel rakjuk ki, csak négyet tudunk ütni. Egy picivel, de jobb az Izmos pegazus, hisz itt sokkal nagyobb a mozgástér a képességében. A háló is felé billenti a mérleget - erre túlságosan nem építhetünk, hisz nem mindig van lenn, és minket is zavarhat. Bizonyos paklik ellen meg folyamatosan célkeresztben lesz a háló miatt, ekkor nagyon fontos lehet a sok életjelző. Ezzel viszont a Kurtz általi halálát kockáztatjuk. Pegazus pakliba még jobb, de az annyira marginális egyenlőre, hogy nagyon nem is kell ezzel a kérdéssel foglalkozni.


Szivárványsörényű pegazus (7): Ez már tényleg csak a pega pakliba lehet jó - oda is inkább a romantikus vonalat képviselő lény lesz. Nyilvánvaló, hogy ritkán lesz tele izommal, szerintem már az 1-1 izomnak és életnek is örülhetünk. De ha ezt 1 VP-ért kapjuk, akkor már semmi okunk a panaszra. És ez is hálós.



Nemesröptű Frynn (7): Faék egyszerű pegazus. Pegazus pakliba nyilván beraknám, de máshova már nem hinném. Nem befolyásolja eléggé a játékot, hogy igazán játszani akarjak vele.


Köd (7): Kicsi befektetéssel ideiglenesen megoldhatjuk az ellenfél lapjait. Igaz a lapon kívül némi VP vagy ÉP-nk bánja - de ez az áldozat nem nagy, ha arról van szó, hogy megússzunk valami nagyon rosszat. Sajnos sokan játszanak mostanság olcsó lapokkal, így nem lesz akkora érvágás. További probléma, hogy sok lapnak van jó kijátszáskori képessége - azokat nem túl szívesen vetetjük majd vissza. Ködös pakliba érdemes berakni, hiszen kereshető. És még 1-2 izmot is nyerhetünk vele.



Ködamazon (7): Egy kissé haldokló vonal a játékban a KF-es tárgyakkal és egyéb rárakható lapokkal machináló koncepció. Talán visszatérnek az asztalokra, és ebben biztosan nagy szerepe lesz a Ködamazonnak, ami igen csinos mennyiségű tápot ad nekünk. Csak kell hozzá valami fegyver. Például egy...


Átkozott penge (8): Szajonn óta tudjuk, hogy két lapot dobatni nagyon jó képesség. S ha még VP-t se kell rá költeni, akkor még szívesebben tesszük ezt meg. Csontunk meg majd lesz valahonnan. Mondjuk egy Lépéselőnyből. És akkor már első körben jöhet egy Szajonn, kezében az Átkozott pengével. Az életünk veszélyben lesz, de az ellenfélnek meg nem lesz keze. Izgalmas meccsnek nézhetünk elébe.

Baross Ferenc

A kiegészítőben megjelent lapok listája

Ez a termék sajnos már elfogyott.


Létrehozás: 2012. május 18. 11:30:09
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:22
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.