Klasszikus TF
A Túlélők Földjén egy új játék lehetőséget biztosítunk a Klasszikus TF indításával. Szeretnénk visszaidézni egy kicsit azokat az időket, amikor egy lapockacsont kincs volt, egy bakkura csizma úri huncutságnak számított, és minden túlélő vágyálma egy vasból készült fegyver volt.
Mi is a Klasszikus TF pontosan?
A TF Freeben indított karaktereket a 10. forduló után az éles játékba átrakva lehet klasszikus karakterként játszani. A klasszikus karakterekre külön szabályok vonatkoznak (ld. később), és még 50 (azaz összesen 60 fordulót) léphetnek klasszikus karakterként. A 60. forduló után normál karakterekké válnak, akikkel lehet tovább játszani. A 60. fordulóvégi állapot lementésre kerül, ebből számos toplista alapján eredményt hirdetünk és jutalmazunk, a jutalmat kérheted ennek a karakternek vagy a főkarakterednek is. Ráadásul minden, a klasszikusban résztvevő, azt végig játszó karakter kap egy egyedi jutalmat, valamint lesz egy olimpia is, csak a klasszikus karaktereknek, egyedi jutalmakkal, amit szintén kérhetsz a fő karakterednek.
Mennyibe kerül a Klasszikus TF-ben a részvétel?
Az első 10 forduló a TF Freeben ingyenes. A következő 50 forduló az éles játékban minden klasszikus karakter számára egységesen 10 zseton, de a fordulót csak e-mailben kérheted, és nem küldhetsz 20 sorosnál hosszabb UL-t vagy BUL-t.
Hogyan nevezhetek a Klasszikus TF-re?
A TF Freeben az első 10 forduló bármelyikében kiadhatod a „H 3” parancsot. Ekkor a karakter megforgatja a feje fölött a vizestömlőjét, ettől kezdve klasszikus karakterré válik, és az éles játékba kerüléssel részt vesz a Klasszikus TF-ben. A parancs kiadható olyan ingyenes karakterrel is, akit már korábban indítottak, de még nem került át az éles játékba.
Figyelem! A parancs CSAK a TF Freeben adható ki, ha a karakter már átkerült az éles játékba, onnan kezdve nem tud klasszikus karakterré válni.
Az éles játékba átkerülő klasszikus karaktereket automatikusan visszadátumozzuk egy évvel.
A TF Free-ben is változtattunk, ezentúl nem napi egyet lehet lépni az ingyenes karakterrel, hanem napi négyet, mint a normál játékban (ebbe a limitbe a 0. forduló is beleszámít).
(A Klasszikus TF-ben - ugyanúgy ahogy a normál játékban - már bármikor lehet lépni az online táplálásnak köszönhetően, de max. napi négyet és heti max. 20-at.)
Milyen szabályok vonatkoznak a klasszikus karakterekre?
1. Nem használhatók azok a parancsok, amik a TF Freeben sem. Azaz:
A, AA, FA, FAA - tárgyátadás,
PBE - pénz befizetés bankszámlára,
L, FL - lopás parancsok,
VE - boltban vásárlás,
TK - többszemélyes kalandok,
IN - információátadás másik karakternek (szörny és tárgyenciklopédiákról),
FU - udvarlás parancs.
2. Ezenkívül az eldobott, elrejtett tárgyak nem kerülnek le a térképmezőkre. Klasszikus karakter nem vehet fel eldobott, vagy eldugott tárgyat sem rálépéssel, sem KUT-tal, sem FV paranccsal.
3. Klasszikus karakter nem léphet KT-ba, nem alapíthat KT-t. Ezt kompenzálva, ha a klasszikus vége után tovább játszik a karakterrel, és belép egy KT-ba, fixen 14 MXTU-val indul.
4. Amikor egy klasszikus karakter rálép egy mezőre, a rálépés előtt minden szörnyet törlünk a mezőről, kivéve a szörnyfészkeket. A klasszikus karakter fordulója kezdetekor is törlünk minden szörnyet arról a mezőről, ahol táborozott. Mindezt kiterjesztettük a TF Free-re is, azaz ezentúl ott is törlődnek a szörnyek a mezőről.
5. Mivel vásárolni nem lehet, tárgyat nem kaphat egy klasszikus karakter, ezért felraktunk még néhány gorombilla fészket a térképre a lapockacsont miatt. A koordináták: (24, 115), (24,100), (24, 88), (22, 70), (20, 49), (24, 35), (25, 14). Ezenkívül az 1-es és 2-es labirintusban 1 helyett 5 DEM-et lehet találni. (Figyelem! Csak azok találnak több DEM-et, akik a Klasszikus TF indulása után mennek be ezekbe a labirintusokba.)
6. Csaták más karakterek ellen: A klasszikus karaktereknek nem fejlődik a fegyverszakértelme, ha játékos karakterrel csatázik. Ezzel akarjuk elkerülni a párnacsatás turbózást. Illetve, ha egy klasszikus karakter megöl egy bármely másik karaktert, akkor nem veszi el annak tárgyait, és nem kap érte TP-t.
7. A térképről a 100-as X koordináta alatt levettük a világítótornyok, olvasztókemencék, vaskohók és oltárok felét.
8. A bűvölés varázslatot nem használhatja klasszikus karakter. Minden klasszikus karakter megkapja az Isteni küldetés varázslatot akkor, amikor a TF Freeből átkerül az éles játékba. A varázslat csak akkor íródik ki a karakterlapon, ha már tud varázsolni. Mivel sem lopni, sem bűvölni nem lehet (csak a 60. forduló után), ezzel oldhatják meg az ezekre vonatkozó első küldetésüket.
9. Klasszikus karakter számára nem vehető bónusz.
10. A TF-en régen csak akkor regenerált a karakter teljes ÉP-t és VP-t a táborozása alatt, ha 3 nap telt el az utolsó fordulója óta. (Ez alól a gyors pihenés pszi képesség adott felmentést.) Ezt már sok évvel ezelőtt 2 napra csökkentettük, illetve pár éve bevezettük, hogy az ÉP regeneráció az első 40 fordulóban mindig teljes, függetlenül attól, hogy mennyi idő telt el az utolsó forduló óta. Ezt most kiterjesztettük a 60. fordulóig, és érvényes a VP regenerációra is. Azaz a TF-en (nem csak a klasszikus karakterek) ezentúl az első 60 fordulódban teljes VP és ÉP regeneráció van, függetlenül attól, hogy mennyi idő telt el az utolsó forduló óta.
11. A klasszikus karakterek ugyanúgy napi négyet, heti max. 20-at léphetnek, mint a normál karakterek.
Mi lesz a klasszikus karakterekkel a Klasszikus TF vége után?
A Klasszikus TF 2020. március 9-én indul és 3 hónapig tart, azaz a zárása június 9-én lesz. Ez alatt kell lelépnie mindenkinek a 60 fordulót. Ha valaki folytatni akarja a játékot a klasszikus karakterével, a 60. fordulója után bármikor léphet vele, nem kell megvárnia a Klasszikus TF végét. A 60. fordulója végi állapot lementésre kerül, ezzel vesz részt a toplista versenyben. A 61. fordulójában már automatikusan mentesül a klasszikus korlátozásaitól, a normál TF szabályai lesznek érvényesek rá, azaz pl. kaphat tárgyakat. Ráadásul azokat a klasszikus karaktereket, akik lelépték a 60. fordulójukat, ismét visszadátumozzuk 1 évvel.
Figyelem! A Klasszikus TF jutalmait csak a lezárás után osztjuk ki!
Milyen jutalmat kapnak a klasszikus karakterek?
Klasszikus kitűzőt, ami slotot nem foglaló tárgy, és 1%-kal növeli a kapott TP-t. (Több klasszikus kitűző hatása nem adódik össze.) A tárgy nem átadható, de ha valaki nem szeretné folytatni a játékot a klasszikus karakterével, akkor egyszer átadható egy vele egy számlán levő karakternek. Ezt a tárgyat 2 héttel a Klasszikus TF lezárása után osztjuk ki, és a lezárás után max. KÉT HÉTEN BELÜL jelezni kell az Ügyfélszolgálaton.
Mit kell tudni a klasszikus Olimpiáról?
A klasszikus Olimpiát a Klasszikus TF lezárása után futtatjuk. A H 1 50 paranccsal lehet rá nevezni, ugyanúgy, mint egy normál olimpiára. A parancs többször is kiadható, és az olimpián mindig a legutolsónak kiadott parancskori állapotban indul a karakter. Érdemes tehát időben, akár több fordulóban is kiadni, nehogy valaki kicsússzon a klasszikus 60 fordulójából, mert a 60. forduló lelépése után már nincs lehetőség nevezni. A klasszikus Olimpia egy normál olimpiai forduló árába kerül. A harcban csak egy kategória lesz, melynek a győztesei az alábbi érmeket kapják:
klasszikus bronzérem: +30 max. ÉP
klasszikus ezüstérem: +40 max. ÉP
klasszikus aranyérem: +50 max. ÉP
Ezek az érmek a számlán belül ugyanúgy átadhatóak lesznek egy alkalommal, mint a klasszikus medál. Az átadás módja is ugyanaz, KÉT HÉTEN BELÜL írni kell az Ügyfélszolgálatra.
A játékos versenyeken ugyanazok a jutalmak lesznek, mint a normál Olimpián, ezek a jutalmak nem átadhatók!
A klasszikus Olimpián elért helyezés nem zár ki a normál Olimpia egy kategóriájából sem!
Mit kell tudni az egyéb jutalmazott kategóriákról?
A Klasszikus TF zárása után a 60. forduló végi állapotokból győztest hirdetünk az alábbi kategóriákban:
Legtöbb TP/szint
Legmagasabb tulajdonságösszeg
Legerősebb/Legügyesebb/Legokosabb/Legegészségesebb/Legszerencsésebb
Legtöbb megölt szörny
Legnagyobb minden fegyverszakértelemből
Legnagyobb nemfegyveres szakértelemösszeg
Legnagyobb minden szakértelemből egyesével (Csak azok a szakértelmek, amik megszerezhetők és fejleszthetők a klasszikus alatt.)
Legtöbb befejezett épületes küldetés
Legjobb/Leggonoszabb
Legmagasabb papi hit istenenként
Leggazdagabb
Ezeknek a jutalmazása a következőképpen zajlik: Aki egy kategóriában nyer, az klasszikus rézmedált kap (+1 minden tulajdonságra). Aki kettőben, az klasszikus bronzmedált (+2 minden tulajdonságra), aki háromban, az klasszikus ezüstmedált (+3 minden tulajdonságra), aki négyben, az klasszikus aranymedált (+3 minden tulajdonságra, +1 támadás), aki pedig 5 vagy több kategóriában végez az élen, az klasszikus gyémántmedált (+3 minden tulajdonságra, +2 támadás) kap. Ezek az érmek a számlán belül ugyanúgy átadhatóak lesznek egy alkalommal, mint a klasszikus medál. Az átadás módja is ugyanaz, KÉT HÉTEN BELÜL írni kell az Ügyfélszolgálatra.
A verseny tisztasága érdekében a klasszikus alatt nem közlünk ezekről toplistákat. Nem szeretnénk, hogy lehetőség legyen arra, hogy az utolsó 2 hétben indít valaki egy karaktert, megnézi, milyen értékeket kell elérni az egyes kategóriákban, és egy hajrában, azokra specializálva begyűjti a díjakat.
Figyelem! A klasszikus medálok közül egyszerre csak egy KF-elhető!
Ha bármi további kérdésed van, tedd fel itt a hozzászólások között, vagy írj az Ügyfélszolgálatra!
Várunk minden régi és mostani játékosunkat a Klasszikus TF-ben!
Tihor Miklós és Dani Zoltán
Létrehozás: 2020. március 5. 11:26:40 | Utolsó frissítés: 2020. március 9. 10:54:19 | Nyomtatási forma |
Az oldal új verziójának megtekintése |