Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Demo forduló
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kyra
Küldd el képeslapként!
Kyra egyika a valaha létezett legszebb árnymanó csajoknak. Legutóbb a csatornától nyugatra, Huertol városa mellett látták táborozni. Rohamra hát, hátha pont te leszel azon szerencsés, ki Kyra ölelő karjaiban hajthatja álomra fejét. Persze reggel nem árt ellenőrizni, nem hiányzik-e valami a hátizsákodból...
Nézz szét a galériában!
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati segítség (532. tudati képesség)
Tudati kitérés II. (521. tudati képesség)
Alanori Krónika 115. (2005. július) - Tartalomjegyzék

A lista folytatása...
Klasszikus TF (45)
Szörnyvadászat – statisztika 2. (1)
Szörnyvadászat (3)
Jégmágus kt. alakulna (9348)
Befizetési akció 2020.07.14. - 2020.07.24. (3)
TF help (6485)

További témák...

2020-09-19 00:22:15 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Klasszikus TF


A Túlélők Földjén egy új játék lehetőséget biztosítunk a Klasszikus TF indításával. Szeretnénk visszaidézni egy kicsit azokat az időket, amikor egy lapockacsont kincs volt, egy bakkura csizma úri huncutságnak számított, és minden túlélő vágyálma egy vasból készült fegyver volt.

  • Mi is a Klasszikus TF pontosan?
    A TF Freeben indított karaktereket a 10. forduló után az éles játékba átrakva lehet klasszikus karakterként játszani. A klasszikus karakterekre külön szabályok vonatkoznak (ld. később), és még 50 (azaz összesen 60 fordulót) léphetnek klasszikus karakterként. A 60. forduló után normál karakterekké válnak, akikkel lehet tovább játszani. A 60. fordulóvégi állapot lementésre kerül, ebből számos toplista alapján eredményt hirdetünk és jutalmazunk, a jutalmat kérheted ennek a karakternek vagy a főkarakterednek is. Ráadásul minden, a klasszikusban résztvevő, azt végig játszó karakter kap egy egyedi jutalmat, valamint lesz egy olimpia is, csak a klasszikus karaktereknek, egyedi jutalmakkal, amit szintén kérhetsz a fő karakterednek.

  • Mennyibe kerül a Klasszikus TF-ben a részvétel?
    Az első 10 forduló a TF Freeben ingyenes. A következő 50 forduló az éles játékban minden klasszikus karakter számára egységesen 10 zseton, de a fordulót csak e-mailben kérheted, és nem küldhetsz 20 sorosnál hosszabb UL-t vagy BUL-t.

  • Hogyan nevezhetek a Klasszikus TF-re?
    A TF Freeben az első 10 forduló bármelyikében kiadhatod a „H 3” parancsot. Ekkor a karakter megforgatja a feje fölött a vizestömlőjét, ettől kezdve klasszikus karakterré válik, és az éles játékba kerüléssel részt vesz a Klasszikus TF-ben. A parancs kiadható olyan ingyenes karakterrel is, akit már korábban indítottak, de még nem került át az éles játékba.
    Figyelem! A parancs CSAK a TF Freeben adható ki, ha a karakter már átkerült az éles játékba, onnan kezdve nem tud klasszikus karakterré válni.
    Az éles játékba átkerülő klasszikus karaktereket automatikusan visszadátumozzuk egy évvel.
    A TF Free-ben is változtattunk, ezentúl nem napi egyet lehet lépni az ingyenes karakterrel, hanem napi négyet, mint a normál játékban (ebbe a limitbe a 0. forduló is beleszámít).
    (A Klasszikus TF-ben - ugyanúgy ahogy a normál játékban - már bármikor lehet lépni az online táplálásnak köszönhetően, de max. napi négyet és heti max. 20-at.)

  • Milyen szabályok vonatkoznak a klasszikus karakterekre?
    1. Nem használhatók azok a parancsok, amik a TF Freeben sem. Azaz:
    A, AA, FA, FAA - tárgyátadás,
    PBE - pénz befizetés bankszámlára,
    L, FL - lopás parancsok,
    VE - boltban vásárlás,
    TK - többszemélyes kalandok,
    IN - információátadás másik karakternek (szörny és tárgyenciklopédiákról),
    FU - udvarlás parancs.

    2. Ezenkívül az eldobott, elrejtett tárgyak nem kerülnek le a térképmezőkre. Klasszikus karakter nem vehet fel eldobott, vagy eldugott tárgyat sem rálépéssel, sem KUT-tal, sem FV paranccsal.

    3. Klasszikus karakter nem léphet KT-ba, nem alapíthat KT-t. Ezt kompenzálva, ha a klasszikus vége után tovább játszik a karakterrel, és belép egy KT-ba, fixen 14 MXTU-val indul.

    4. Amikor egy klasszikus karakter rálép egy mezőre, a rálépés előtt minden szörnyet törlünk a mezőről, kivéve a szörnyfészkeket. A klasszikus karakter fordulója kezdetekor is törlünk minden szörnyet arról a mezőről, ahol táborozott. Mindezt kiterjesztettük a TF Free-re is, azaz ezentúl ott is törlődnek a szörnyek a mezőről.

    5. Mivel vásárolni nem lehet, tárgyat nem kaphat egy klasszikus karakter, ezért felraktunk még néhány gorombilla fészket a térképre a lapockacsont miatt. A koordináták: (24, 115), (24,100), (24, 88), (22, 70), (20, 49), (24, 35), (25, 14). Ezenkívül az 1-es és 2-es labirintusban 1 helyett 5 DEM-et lehet találni. (Figyelem! Csak azok találnak több DEM-et, akik a Klasszikus TF indulása után mennek be ezekbe a labirintusokba.)

    6. Csaták más karakterek ellen: A klasszikus karaktereknek nem fejlődik a fegyverszakértelme, ha játékos karakterrel csatázik. Ezzel akarjuk elkerülni a párnacsatás turbózást. Illetve, ha egy klasszikus karakter megöl egy bármely másik karaktert, akkor nem veszi el annak tárgyait, és nem kap érte TP-t.

    7. A térképről a 100-as X koordináta alatt levettük a világítótornyok, olvasztókemencék, vaskohók és oltárok felét.

    8. A bűvölés varázslatot nem használhatja klasszikus karakter. Minden klasszikus karakter megkapja az Isteni küldetés varázslatot akkor, amikor a TF Freeből átkerül az éles játékba. A varázslat csak akkor íródik ki a karakterlapon, ha már tud varázsolni. Mivel sem lopni, sem bűvölni nem lehet (csak a 60. forduló után), ezzel oldhatják meg az ezekre vonatkozó első küldetésüket.

    9. Klasszikus karakter számára nem vehető bónusz.

    10. A TF-en régen csak akkor regenerált a karakter teljes ÉP-t és VP-t a táborozása alatt, ha 3 nap telt el az utolsó fordulója óta. (Ez alól a gyors pihenés pszi képesség adott felmentést.) Ezt már sok évvel ezelőtt 2 napra csökkentettük, illetve pár éve bevezettük, hogy az ÉP regeneráció az első 40 fordulóban mindig teljes, függetlenül attól, hogy mennyi idő telt el az utolsó forduló óta. Ezt most kiterjesztettük a 60. fordulóig, és érvényes a VP regenerációra is. Azaz a TF-en (nem csak a klasszikus karakterek) ezentúl az első 60 fordulódban teljes VP és ÉP regeneráció van, függetlenül attól, hogy mennyi idő telt el az utolsó forduló óta.

    11. A klasszikus karakterek ugyanúgy napi négyet, heti max. 20-at léphetnek, mint a normál karakterek.

  • Mi lesz a klasszikus karakterekkel a Klasszikus TF vége után?
    A Klasszikus TF 2020. március 9-én indul és 3 hónapig tart, azaz a zárása június 9-én lesz. Ez alatt kell lelépnie mindenkinek a 60 fordulót. Ha valaki folytatni akarja a játékot a klasszikus karakterével, a 60. fordulója után bármikor léphet vele, nem kell megvárnia a Klasszikus TF végét. A 60. fordulója végi állapot lementésre kerül, ezzel vesz részt a toplista versenyben. A 61. fordulójában már automatikusan mentesül a klasszikus korlátozásaitól, a normál TF szabályai lesznek érvényesek rá, azaz pl. kaphat tárgyakat. Ráadásul azokat a klasszikus karaktereket, akik lelépték a 60. fordulójukat, ismét visszadátumozzuk 1 évvel.
    Figyelem! A Klasszikus TF jutalmait csak a lezárás után osztjuk ki!

  • Milyen jutalmat kapnak a klasszikus karakterek?
    Klasszikus kitűzőt, ami slotot nem foglaló tárgy, és 1%-kal növeli a kapott TP-t. (Több klasszikus kitűző hatása nem adódik össze.) A tárgy nem átadható, de ha valaki nem szeretné folytatni a játékot a klasszikus karakterével, akkor egyszer átadható egy vele egy számlán levő karakternek. Ezt a tárgyat 2 héttel a Klasszikus TF lezárása után osztjuk ki, és a lezárás után max. KÉT HÉTEN BELÜL jelezni kell az Ügyfélszolgálaton.

  • Mit kell tudni a klasszikus Olimpiáról?
    A klasszikus Olimpiát a Klasszikus TF lezárása után futtatjuk. A H 1 50 paranccsal lehet rá nevezni, ugyanúgy, mint egy normál olimpiára. A parancs többször is kiadható, és az olimpián mindig a legutolsónak kiadott parancskori állapotban indul a karakter. Érdemes tehát időben, akár több fordulóban is kiadni, nehogy valaki kicsússzon a klasszikus 60 fordulójából, mert a 60. forduló lelépése után már nincs lehetőség nevezni. A klasszikus Olimpia egy normál olimpiai forduló árába kerül. A harcban csak egy kategória lesz, melynek a győztesei az alábbi érmeket kapják:

    klasszikus bronzérem: +30 max. ÉP
    klasszikus ezüstérem: +40 max. ÉP
    klasszikus aranyérem: +50 max. ÉP

    Ezek az érmek a számlán belül ugyanúgy átadhatóak lesznek egy alkalommal, mint a klasszikus medál. Az átadás módja is ugyanaz, KÉT HÉTEN BELÜL írni kell az Ügyfélszolgálatra.
    A játékos versenyeken ugyanazok a jutalmak lesznek, mint a normál Olimpián, ezek a jutalmak nem átadhatók!
    A klasszikus Olimpián elért helyezés nem zár ki a normál Olimpia egy kategóriájából sem!

  • Mit kell tudni az egyéb jutalmazott kategóriákról?
    A Klasszikus TF zárása után a 60. forduló végi állapotokból győztest hirdetünk az alábbi kategóriákban:

    Legtöbb TP/szint
    Legmagasabb tulajdonságösszeg
    Legerősebb/Legügyesebb/Legokosabb/Legegészségesebb/Legszerencsésebb
    Legtöbb megölt szörny
    Legnagyobb minden fegyverszakértelemből
    Legnagyobb nemfegyveres szakértelemösszeg
    Legnagyobb minden szakértelemből egyesével (Csak azok a szakértelmek, amik megszerezhetők és fejleszthetők a klasszikus alatt.)
    Legtöbb befejezett épületes küldetés
    Legjobb/Leggonoszabb
    Legmagasabb papi hit istenenként
    Leggazdagabb

    Ezeknek a jutalmazása a következőképpen zajlik: Aki egy kategóriában nyer, az klasszikus rézmedált kap (+1 minden tulajdonságra). Aki kettőben, az klasszikus bronzmedált (+2 minden tulajdonságra), aki háromban, az klasszikus ezüstmedált (+3 minden tulajdonságra), aki négyben, az klasszikus aranymedált (+3 minden tulajdonságra, +1 támadás), aki pedig 5 vagy több kategóriában végez az élen, az klasszikus gyémántmedált (+3 minden tulajdonságra, +2 támadás) kap. Ezek az érmek a számlán belül ugyanúgy átadhatóak lesznek egy alkalommal, mint a klasszikus medál. Az átadás módja is ugyanaz, KÉT HÉTEN BELÜL írni kell az Ügyfélszolgálatra.
    A verseny tisztasága érdekében a klasszikus alatt nem közlünk ezekről toplistákat. Nem szeretnénk, hogy lehetőség legyen arra, hogy az utolsó 2 hétben indít valaki egy karaktert, megnézi, milyen értékeket kell elérni az egyes kategóriákban, és egy hajrában, azokra specializálva begyűjti a díjakat.
    Figyelem! A klasszikus medálok közül egyszerre csak egy KF-elhető!

    Ha bármi további kérdésed van, tedd fel itt a hozzászólások között, vagy írj az Ügyfélszolgálatra!

    Várunk minden régi és mostani játékosunkat a Klasszikus TF-ben!

    Tihor Miklós és Dani Zoltán

    Létrehozás: 2020. március 5. 11:26:40Utolsó frissítés: 2020. március 9. 10:54:19 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


  • Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2020
    1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.