Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szende Ughal
Küldd el képeslapként!
Ritka eset, hogy egy ork kalandozni induljon, de Ughallal pont ez történt. Magányos utazásai során gyorsan hírnevet szerzett magának, elsősorban félelmetes erejével, azonban ahhoz, hogy ez az ismertség hosszútávon kitartson, több gógyira lett volna szükség, mint amennyi szegény Ughal fejébe beleférhetett. Itt múlt el az ork kalandozók dicsősége.
Nézz szét a galériában!
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés
LXI. Alanori Olimpia
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés (4)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)

További témák...

2024-05-23 09:40:08 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Ősi tűz lapelemzés


Arkona a tűzdémon (7): A piros direktsebző (tűz) vonalba egy könnyed lövés. Az Életerős halandónál szerintem jóval gyengébb, hiába gyógyítgat kettőket, az életben maradás esélyei korántsem akkorák. Az ősmágiája hasznos lehet, ha Lassan járj ellen küzdünk.


Démoni kisülés (5): Bárhogy próbálkozom, valahogy nem tudom átérezni ezt a lapot. Valószínűleg azért mert nem jó. Hiába konfigurálható, ha egyszer bármennyiért játsszuk is ki, mindig rosszul járunk. Ha lényt és gyógyulást kérünk, akkor kevés VP-ért nagyon felejthető hatás lesz a jutalmunk. Drágábban kirakva pedig óriási a kockázat, ráadásul miért? Egy képesség nélküli gyenge lényért. Direktsebzésként szintén elég gyatra, főleg mert lénybe se lehet lőni.



Moa fürkész (8): Nagyon aljas lény, a varázslatos paklikat nagyon meg tudja szívatni. Sajnos ezzel az is együtt jár, hogy mi se nagyon varázsolgathatunk, hiszen akkor magunkat akadályoznánk elég erősen. Leginkább valamilyen lényes-tárgyas pakliban fog jól működni (pl. moák, goblinok). Halhatatlanok nagymesterével együtt még jobban fog operálni, garantáltan sok problémát fog okozni.


Moa gömb (8): Nagyon jó kis agresszív lap. Nagyjából hasonló erősségű, mint a Gruandag amulettje (új), valószínűleg ugyanabba pakliba használnám mindkettőt. A sebezni vele vélhetőleg nem lesz túl nehéz, különösen a játék elején nem. Azért ne nagyon anti-mágiázzunk mellette, érdemesebb inkább a sebzésre rámenni. Egy jó Lépéselőnyös pakliba akár az első pár körben is bedarálhatjuk az ellenfelet. Ha már kifogyott kissé az ellenfél keze, akkor nincs mit tenni, húzásra kell alkalmaznunk. (Gondoljunk bele, sokszor ilyenkor a Gruandag amulettje se működne, hiszen könnyen lehet, hogy a kiürült kéz azt jelenti, hogy az ellenfél az asztalra pakolt, s könnyen lehet, hogy lényeket, tehát kb. hasonló gyakorisággal nem tudnak majd sebezni, de ennek van egy jó képessége még a sebzés mellett.)



Mópat boly (7): Szépen lassan sebezgetünk, s ha az ellenfél méltóztatik sok varázslatot (vagy legalább néhányat) kijátszani, mindezt úgy, hogy a bolynak semmi bántódása nem lesz. Nos ezt nem tartom túl valószínűnek. De ha valamilyen kalandos csoda folytán ez összejönne, akkor már nagyon hatékony lehet. Mellesleg, ha már megél pár kört és az ellenfél semmi esetre sem akarja varázslatokkal hizlalni, még akkor is egész sokat sebezhet - csak sajnos lassan. (Gondoljunk bele, két kör alatt már sebez hármat, s ha feláldozzuk, akkor még kettőt. Ingyen 5 sebzés még nem számít rossznak, csak lassúnak.)


Négykarú nitmák (8): Egyszerű, kicsit drágácska és mégis hatékony lap. A négyért 4/4-es lény még nem olyan vészesen drága. (Bár már évek óta a háromért 4/4-es Zulit sárkányával játszunk, igaz, az 1 VP akár 8 ÉP különbséget is jelenthet.) Semmizése klasszul tud jönni, ha az ellenfél pár vízióval is szerencsét próbál, de egy zavaró manaevőt is kitekerhet. Ami különösen tetszik a lapban, hogy láthatatlan. Mivel a lények nagy részét nem tudja megregulázni, ezért nyugodtan kikacaghatjuk őket, s az ellenfelet gyöngítjük.



Reznagol (8): Ha lényekben gondolkodunk, akkor mindenképpen ő jusson eszünkbe. Pofátlanul olcsó manatermelés, s csak lényeket kell pakolgatni, hogy működjön (lényes pakliba meg ugye ez a lényeg). Különféle kombós-lényes elképzelésekben remekül fog működni, de csak egy sima horda jellegű pakliba is jó lehet. Tesztelésen Legendás pakliban láttam nagyon hatékonyan működni, hiszen remekül együtt működik pl. a Nyugodt káinnal.


Tőcse, a szúnyogirtó (7): Így lealjasítani a Szúnyogirtást? No de kérem! Ez már majdnem szentségtörés. S ha már szúnyogot irt, akkor miért is nem húzhatunk rá lapot? Tőcsével többször is játszottam tesztelés során, s a legtöbb esetben kb. semmit sem csinált, vagy ha igen, akkor sem érte meg, hogy előre befektettem három VP-t, és az ellenfél számíthatott rá. Szerintem legfeljebb side-ba érdemes berakni tárgyak és hasonlók ellen, bár még ott se biztos, hogy jó tempóban ki fogjuk tudni rakni.



Tűzbéka (8): A címadó tűz koncepció remek kis lénye. Elsőre gyöngébbnek tűnik, mint egy Óriás denevér, de gyakorlatban már jobbnak bizonyult, hisz ritka, hogy nem kerül rá még az ütés előtt pár izomjelző. Azt se feledjük, hogy minden lapunknak eggyel növeli a sebzését, ami már önmagában tiszta haszon.


Tűzrituálé (8): Jó kis húzás tüzes pakliba. Ha megfelelően állítottuk össze a paklinkat, akkor bizton számíthatunk rá, hogy 2-3 lapot húzni fogunk vele, ami azért nem egy rossz dolog. Ha esetleg csupa szemetet húznánk fel, akkor se kell kétségbe esni, pár sebzéssel kárpótol minket a kártya, igaz, nem erre lennénk alapvetően kíváncsiak, de azért jobb a semminél.

Baross Ferenc

A kiegészítőben megjelent lapok listája

Ez a termék sajnos már elfogyott.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 4 szavazat alapján 8.5)

Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: Ősi tűz lapelemzés.


Létrehozás: 2009. július 14. 13:07:35
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:21
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.