Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ghalla szobrászművészete
Küldd el képeslapként!
Ahel Mingelo, a történelem és egyben Borax leghíresebb udvari szobrásza mindig is szívvel-lélekkel alkotott. A leggazdagabb nemesek világrengető árakig licitáltak azért, hogy kastélyaik kertjeit és szobáit Mingelo-szobrok díszíthessék.
Nézz szét a galériában!
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés
LXI. Alanori Olimpia
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés (4)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)

További témák...

2024-05-23 19:29:53 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Urgod kamrája lapelemzés

Megérkezett a várt lapelemzés az Urgod kamrája Zén minkiegészítő lapjairól, Baross Ferenc tollából.

A kos csapása (6): Érdekes leszedés. Bizonyos pillanatokban hatalmas pusztítást tud végezni. Úgy érzem elsősorban lényes paklik ellen lesz valamennyire hasznos, hisz a nem-lény lapok passzivizálása nem elég az ingerküszöb megütéséhez. Mondjuk lényes paklik ellen se lesz mindig jó, hisz bizony nem mindig lesznek ennyire nagyok a lények, melyeket le akarunk szedni. Összességében inkább valami side-lap féleségnek tűnik, de annyira esetleges, hogy szerintem nem fogunk vele játszani.


Hártyás lemúr (7): Tolvaj klántag mellett nem igazán érzem a lap létjogosultságát - ez egyértelműen jóval gyengébb. Oké-oké ez bármilyen lapot meg tud oldani, de azért a laplopás lehetősége mégiscsak izgalmasabb. Mérgező pakliba persze számos lap miatt előnyt élvez a lemúr, így azt kell, mondjam, hogy van keresnivalója a lapnak. Egy közepesen erős koncepcióba egy közepes leszedés.



Mantikór (8): Ez a szörnyeteg már inkább olyan lap, ami valóban be fog férni versenypaklikba is - még ha hármat nem is használnék belőle, egy-két darab jól jöhet. Megfelelő pakliba a plusz sebzés megszerzése nem lehet túl nagy kaland, hisz amúgy is agresszív - mondjuk molluszkos - pakliba rakjuk be, ahol bizony az olcsó sebzés okozásra törekedni fogunk. Ha majdhogynem borítékolható a +3 sebzés, akkor a kettőért 7et ütő repülő lény szerintem jónak számít. Lények elleni képessége is érdekes, de szerintem elég marginális, hisz az agro pakliba ölés a cél, és gyakran el tudunk játszani az ellenfél őrposztja mellett.


Most vagy soha (7): Óriási kockázat és relatív kicsi előny - de ha bejön, akkor megnyerjük a meccset. A kockázatvállalásunk első lépcsőfoka, amikor áldozunk vagy dobunk két lapot. Manapság ez az ár már több mint vastagnak tűnik, tekintve, hogy agresszív pakliba fogjuk berakni, ahol nem az erőforrás fölény kiépítésén mesterkedünk, hanem a mihamarabb kicsikarható győzelemre. Az ilyen pakliknál meg ugye 3 lap befektetéssel gyakorlatilag kijelenthetjük, hogy kb. feltesszük a meccset erre a nyolc sebzésre. Főleg ha hozzávesszük, hogy sikere esetén a paklink is a kukában landol. Szerencsére a gyógyulás nem minden pakliban lapul, de bizony elbúcsúzhatunk a győzelemtől, ha az ellenfél kijátszik mondjuk egy Visszavágást. Lassan járj!-os hordába remekül működik - csak igyekezzünk Árnylordot is húzni mellé.



Piromancer (7): A Most vagy sohához hasonló "all in" kivégző lap. Nekem ez valamelyest szimpatikusabb, hisz ha nem akarunk épp mindent bekockáztatni, legalább akkor is csinál valamit. Szó mi szó, ez a három ütés eléggé felejthető, de sokkal jobb, mint morzsolgatni a kézben, hogy hátha egyszer jó lesz. Ha rajta kívül kettő lapot áldozunk (mint az a Most vagy soha esetében tennénk), akkor ütéssel együtt ugyanúgy nyolcat sebezhetünk - de itt nem bukjuk a paklinkat. Egy próbát megér, de szerintem nem lesz a versenyek sztárja.


Pondi, az ősmágus (6): Meglehetősen együgyű papiros. Az Agyzúzott yeti se futott be nagy karriert, ez se fog. Hiába erősebb ez több ok miatt is, a lényegen nem változtat - 1vp-ért csak hármat üt, s nincs semmi egyéb, agresszív képessége. Kalandozó hordába be lehet tuszkolni.



Pontaco (9): Ennek a zénnek a legjobb lapja - de ha rosszmájú akarnék lenni azt mondanám ennek a Zénnek az egyetlen értelmes lapja. A plusz tizenhárom ÉP megindítja az ember fantáziáját - igen szépen ki tudja nyújtani a meccs hosszát. Számtalan lassabb koncepción el lehet gondolkozni, hiszen így most van lehetőség a lassabb építkezésre is. Ami külön érdekes, hogy az Isteni érzés is elérhető közelségűnek tűnik.


Riannandani (8): Remeknek tűnik a képességei alapján, de valahogy a tesztelés során, a gyakorlatban valahogy nem hozta az elvárt szintet. Vagy nem volt mit semmizni, vagy egyáltalán nem volt elég az üdvösséghez, amit tudott nyújtani. Ha kifejezetten semmizésként tekintünk rá, akkor korrektnek mondható - de ehhez mérten csak a sideban lesz helye.



Urgod haragja (7): Tűz pakliba biztos beraknám. Más deckbe aligha. Egy Láncvillám általában hasznosabb nála - remek dolog lényt is leszedni, miközben játékost is sebezzük. Ezt itt sajnos nem tehetjük meg. Pedig a húzás miatt izgalmas lap lenne.


Veszedelmes kincs (7): Kissé kacifántos lap - egyszerre ölés és csonttermelés is. Ha saját magára használja az ember, akkor jópofa dolognak mondható - de kissé keserű szájízzel veszünk tudomást a sebződésről. Ez könnyen a vesztünket is okozhatja. Nyerésként már érdekesebb - 2-3 kör alatt keresztet vethetünk az ellenfélre - nem a legjobb, de mégis sokkal több, mint a sima csonttermelések nyújtanak. A VP-költés és a zanszilánkok miatt lehet hogy a 2-3 kör inkább 4-5 (10-20) lesz, mire nyerünk vele - attól függ mivel játszik az ellenfél. Összességében egy érdekes, és nem is haszontalan lap, de én mindkét funkcióját kicsit gyengécskének érzem. De majd meglátjuk, mennyire muzsikál jól tárgy pakliban.

Baross Ferenc

A kiegészítőben megjelent lapok listája

Ez a termék sajnos már elfogyott.


Létrehozás: 2012. március 20. 11:50:33
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:22
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.