Hatalom Kártyái - Elözönlés szabálykönyv
Kreátor egy ősi, nagyhatalmú teremtmény, aki képes a tér és anyag szövetét tetszés szerint fonni. Évszázadokon keresztül készített mágikus relikviákat nemcsak a saját gyönyörűségére, hanem a hozzá látogató kalandozóknak is. Egyetlen feltétele az volt, hogy miközben a kívánt tárgyakat elkészíti, a látogatóknak el kell jutnia hozzá, csapdákkal és talányokkal teli útvesztőjén keresztül. A feladatok nehézsége a kért tárgy erejétől függött - aki kapzsi volt, az legtöbbször nem jutott el élve Kreátor színe elé. Idővel azonban minden játékra rá lehet unni: Kreátor a semmitmondó játékszerek alkotása helyett elhatározta, hogy az élettel fog kísérletezni, új fajokat teremt. Fantáziája nem ismert határokat. Teremtményeit azonban nem tudta kordában tartani, azok elszabadultak, elözönlötték a világot, rombolást és pusztítást hagyva maguk után. A hordát végül Gemina, Sheran druidája állította meg más hősök segítségével. Kreátort annyira mardosta a szégyen a történtek után, hogy eltűnt, senki nem látta többé.
A játékos a saját körében, a 2. körétôl kezdve, saját fô fázisában, körönként egyszer, @1-ért visszakeverhet a kezébôl a pakliba egy Áramlással rendelkező lapot, ekkor létrejön az Áramlás: után leírt hatás. (ez lehet +ÉP, VP, húzás, keresés vagy egyéb hatás) Az áramlás egy kézben levô lap hatása. A Párbajhoz és Kincshez hasonlóan cselekvésnek számít, de nem számít lapkijátszásnak.
Létrehozás: 2009. augusztus 31. 13:27:58 | Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:22 | Nyomtatási forma |
|