Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bányászvorthag
Küldd el képeslapként!
"A dombos vidékek földfelszín alatt élő, rovarokkal táplálkozó ragadozója a bányászvorthag. Egy-egy példány sok-sok mérföldre elnyúló barlangrendszert képes mindennapos tevékenységével kiépíteni, melyet az árnytündérek is sokszor használnak titkos céljaikra." Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-19 20:21:48 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
A visszateleport lépésnek számít.
 
A kedvenc táborhelyről való visszateleportálás, tehát az első, nem város mezőre történő lépés elveszik, mint a normál teleportnál? Tehát 1 lépéssel kevesebb marad a fordulóban? Vagy az első lépés már megvalósul, mintha a kiinduló helyről adtam volna ki?
 
Tudomásom szerint nincs nyugaton.
 
A 93,24-en állt valaha egy Raia templom. Még papíros fordulóban jártam ott, ezért link nincs. Ennek emlékét egy tábla őrzi. Ott kell építkezned.
 
Huddens kesztűje elérhető nyugaton és ha igen hol?
 
Egy érdekes talány:

Első IM 1, az 55:62-es mezőn és eredménye: 38 mezőre innen van az alkalmas templom építkezési pozíció.

Második IM 1, a 46:62-es mezőn és az eredménye: 47 mezőre innen van az alkalmas templom építkezési pozíció.

Mivel mindkettő a 62-es Y tengelyen van és pont ugyanolyan távolságra, szabályos kör esetén a két kör egy pontban metszené, illetve érintené egymást, a 93:62-es mezőnél (ami amúgy mocsár). Azonban mivel mezőkről van szó, illetve lépésekről, ÉK és DK irány között rengeteg mező jöhet ki ugyanannyi lépésszámra. Megoldás? Kell a 3. IM 1 is arrafelé.
 
A gyógyulás azért attól függ, hogy mennyi a gyógyításod. (Labiban mászkáláskor feleannyit gyógyulsz, mint mozgáskor.)
 
D7?!? Az lófütty, pont annyikat gyógyulunk spontán a harcok, a mászkálás meg a labifeldetítés alatt, nem?
Köszi!
 
Tenger mezőn még nem láttam templomot. Ami azt illeti, tengerparton és mocsárban sem, de attól még nem lehet kizárni, ellentétben a városmezőkkel, ahol nem épülhet templom. (A wargpini templomot helytartói liciten vették, a biztosrévi még a városépítkezés előtt épült, a királyi városokban találhatóakat pedig nem játékos karakterek építették.) Épületes mezőket nem szoktak az istenek favorizálni, de akár másik isten oltára minden további nélkül állhat ott. Ha nagy szerencséd van, már második keresésre megtalálhatod az alkalmas helyet, de valószínűbb, hogy ki kell háromszögelni.
 
Olyan d7 körül.
 
Megvolt az első IM 1 a templom miatt és egy távolságot adott meg. Gondolom háromszögeléssel fogom tudni kizárni/megtalálni végül a templom helyét?! Vagy van amivel kizárhatom a 3. IM 1-et? Pld. milyen terepen NEM épülhet templom? Vagy ha pld. van valamilyen oltár(vagy valamilyen épület) egy mezőn, attól még templom is lehet? Nyilván arra gondolok, ami miatt NEM lehet templom.
 
Üdv!
A varkaudar che-kard mennyit szokott sebezni a gazdáján?
 
Ez már meg lett változtatva, a +maxépt adó tárgyakat ebből a szempontból külön kezeli a program.
 
Köszi a válaszokat!
Asszem írok a játékvezetőnek, hogy ha lehet töröljék inkább a Hősi Babér pluszt, mert így többet vesztek, mint amennyit nyernék a bónusszal.
 
Úgy tűnik, hogy mivel a 80. fordulómban 415 ép-re még megkaptam a +1-et, hogy a plusz ép-t adó tárgyaimat nem számolja bele a gép, csak az alapot nézi. Az alap 235 volt nekem, a 61X és a csatorna közötti részen, de a Hősi Babérral most 286 lett, így bármit is teszek, úgy tűnik nem kaphatok többet ép-t, csak a csatornán túl, 220X-ig egyenlőre és azután.
 
Meg kell nézni, hogy milyen maxép-t adó tárgyaid vannak (pl. mindenség ametisztje), és ha ezeket kör végén levéve a korábbi hsz-emben említett limitek alá kerülsz, akkor leveheted őket plusz maxép-ért, majd következő kör elején újra felveheted. Egyébként ússz át, haladj keletebbre, a Sötét Földön, illetve a 219-es x-től keletre már nem kaphatsz szerencsét. A hősi babérokat is itt érdemes elnyomni.
 
Nem minden szörnyet lehet beidomítani valamilyen célra. Ettől függetlenül lehetnek olyan szörnyek, amelyek nincsenek benne a Hyper listájában, mégis beidomíthatóak valamire. Ennek felismerésében Aritma varázsgömbje segíthet. Ha sikeresen elfogsz egy szörnyet, és ezt a szöveget kapod: "Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani.", akkor az a szörny nem idomítható.
 
65X-en táborozok és itt kaptam szerencsét. Abban a fordulóban elnyomtam egy Hősi Babérokat (+50ép) és 466 lett az ép-m. Mit kell tennem tehát, hogy újra ép-t kapjak? Mikortól érdemes újra vennem Hősi Babérokat, hogy ne veszítsek fordulóvégi +ép-t?
 
Egy olimpiai ellenfelednek van nyilvános olimpiai fordulója. Ő Tollasfülű, aki -6 védelmet kapott a sebzés mellé, de a tárgyai megmaradtak.
 
Azok a szörnyek, amelyek nincsenek a Hyper felsorolásban, azok nem is idomíthatók be valamire? Vagy minden jó valamire? Ha valami nem jó valamire és elfogom, akkor mikor derül ki hogy nem jó semmire? Ha elfogtam, vagy el sem tudom fogni, vagy ha beidomítottam?
 
Csak úgy van nyugaton, ha idézel a kt-képességgel.
 
Egy apró különbség van a kettő között: Az 53-asban a 38-as és a 41-es pont között van egy fal, az 54-esben nincs.
 
Attól függ, hogy hol táborozol és mennyi a max ÉP-d. Ha a 61-es x-től nyugatra vagy, 209 fölött a szerencséd TF-elődik. 140-ig 259 fölött, 219-ig 398 fölött. 220-tól mindig +1 max ÉP-t kapsz.
 
Az olimpián Gigaököl varázslatot használtam és egy kivétellel mindig azt írta ki, hogy porrá zúztam az ellenfelem. De hogy leütötte volna bármilyen tárgyát azt sose. Mit jelent ez? Ettől még lehet hogy leütötte a pajzsát vagy páncélját? Vagy csak -3 védelmet kapott?
 
Alanori csatamén hogy szerezhető nyugaton? Mert a hyper szerint nyugaton is van.
 
Jól látom, hogy az 53. labi és az 54. labi ugyanaz, mindössze az 54. van egy 2. szintje is? (kivéve a szörnyeket persze)
 
A 81. fordulóm végén, nem +1 max ÉP-t, hanem +5TVP-nyi szerencse TF-et kaptam. Ez most már mindig így lesz? Hogy kaphatom vissza a +ÉP-t e helyett? Mitől függ ez?
 
A főnix a 114-es, a trikornis a 118-as. Nem valószínű, hogy ki fogják fejleszteni miattad, hiszen már nyugaton is elérhető 11-et lépő hátas.
 
Melyik KT képesség az, amivel lehet? Raia hívőnek szerintem illene egy Trikornis, vagy Tűzfőnix hátasnak. Persze a nagyoknak tuti van már jobb és miattam nem fogják kifejleszteni... ha lehet egyáltalán.
 
Jégpasztilla a neves jégtrollból is esik, és az nyugaton is van.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.