Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A halál sekrestyése
Küldd el képeslapként!
Leah túlvilági teremtményeit általában egy dolog motiválja csak: minél több lelket halálba küldeni, hisz csak így araszolhatnak felfelé uruk kegyeltségi ranglistáján.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)
Tavaszi befizetési akció 2023.02.27. (hétfő) - 2022.03.10. (2)

További témák...

2024-04-19 08:27:14 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Az apró manó, élvezettel nézi egy háztetőről a két kalandozó tanácstalanságát. Majd megunva a tétlenséget hirtelen elöttük terem. Ismét felveszi az annyira jellegzetes kaján vigyorát, és fejcsóválva egy dobozkát dob a kalandozók felé. Kissé bizalmatlanul méregetik az újjabb ajándékot, de végül felülkerekedik rajtuk a kíváncsiság. A dobozkában két gombot találnak!
 
-Sajnos fogalmam sincs róla... én nem értek ezekhez...
Vonja meg a vállát, s elindul arra, ahol a cérnát készítik...
 
-Akkor inkább menjünk a varrodába. Vagy hova -morfondírozik a törp egy új ötlet nyomán- Te Haluhel, hogy hívják azt a helyet ahol a cérnát készítik?
 
//Az irány jó, de a megoldás nem a tű! Az csak apró segítség volt. A megoldás nélkül nem tudtok majd tovább jutni!//
 
//esküszöm, amikor elolvastam a talányod egyből az jutott eszembe, hogy milyen nehéz átszerencsétlenkedni a tűlyukon a cérnát//

-Hát persze! -csap a homlokára a törp- Induljunk gyorsan a szabóhoz! Csak az a fránya "két lyukon kibújik" rész zavart össze!
 
A két kalandozó már jó ideje kóboról az iparosok negyedében, amikor megjelenik elöttük a mókás figura. Kiölti rájuk a nyelvét, majd valami apró dolgot rak le a sarkon álló hordók egyikére. Amikor a két kalandozó odamegy hogy megnézze mi is az, csak egy apró tűt találnak.
 
-Héjj! Rap nem lehet, hogy ez az egyik szélmalomra gondol? Bár én nem igazán értek ehhez, de... a malomkövek az hiszem megőrlik az egészet, és... vagy az csak egy helyen jön ki? Mert nekem fogalmam sincs... én a harchoz, meg a zenéhez értek.
Néz barátjára, hátha...
 
-Én először valami aprítóféleségre gondoltam... bár, ilyesféle a csatornarendzer is, csak... az több mint két lyukú. Elvileg elég gyors is rajta az átjutás... úgyhogy kicsi lehet. Gondolom én.
Indul meg Rap után, megvonva vállát... sajnos nemigen ismeri, hogy mi hol van ebben a városban. Itt a törp érezheti magát otthon.
 
A törp elfogadja a zabot, majd hálásan néhány ezüstpénzt ejt a pultra. Lehet, hogy az öreg nem fogadta volna el önszántából, dehát szűkös idők járnak. Biztos jól jön neki is valamire a pénz.
Ekkor visszafordul barátjához, s imigyen szóla:
-Haluhel, nehéz nekem ez a feladvány. Abból azonban kiindulhatunk, hogy ez egy tárgy. Hiszen készítik valahol. Valamilyen kézműves termék lehet.
Ezzel elindulnak az iparosok negyede felé, közben beszélgetik, hogy mi lehet a megfejtés. És hátha megakad az út közben valamin a szemük, ami a megoldáshoz hozzásegíthet!
 
A két kalandozó elindul a piacon, a megadott utasítások alapján hogy megkeressék céljukat. Nem sokára meglátnak egy öreg vénembert, aki vékájából friss cipót árul. Kiváncsian lépnek oda az öreghez, és néznek össze szinte egyszerre. Majd vissza az öregre, akinek szemében huncut csillogást látni. Ő tudja hogy miért lépet oda hozzá e két kalandozó. Hiszen nála is járt az a furcsa manó, aki az elöző feladványt adta nekik.
-Már vártalak benneteket. Kezdi az öreg.
-Itt járt egy furcsa idegen, és ezt adta nekem. Azzal egy papírtekercset nyújt át barátainknak, amin ez áll.
Egy lyukon bebújik,
két lyukon kibújik.
Mikor gondolod, hogy belebújtál,
már ki is bújtál. Mi az?
-Ha tudjátok mi az, menjetek oda ahol készűl. Ott ismét utba igazítanak benneteket. Ja! Ezt meg fogadjátok el tőlem, még hasznotokra válhat. Majd egy zacskó zabot ad át nekik.
 
És elindulának a vékás felé. És Haluhel, meg Raptor örvedezék vala.
 
-Öööö... menjünk a "vékások" felé! A véka azt hiszem... nem, nem is tudom mi az! Úgyhogy rád vagyok utalva, barátom..
Emelkedik fel Haluhel, s Raptorra pillant.
 
Üdv!

A régi karaktered él, és virul. Épp úszik átfele. Ő lett a KT vezető, meg csinált egy két apróságot. (Pl.: Leah titkos tekercse)
Nyilvánossá teszem egy fordulóját.
Mellesleg egy új regisztráció, és máris lehet új neved.
)
Meg a KFT nek is írhatsz egy röpke mailt.
 
Ha meg lehetne változtatni akkor lenne a nevemben egy W. középen, mert most már úgy használom, de általában mindenhol ezt a nicket használom, és itt sincs más. A régi karakterem.. még él?
Nem gondoltam volna, hogy itt futok veled össze.
És elnézést is kérek, hogy ily módon kellemetlenséget okoztam, de valahogy, ez fel sem merült bennem.
 
//Azért ide írta, mert ő olyan TF játékosokat keresett akik régen HKK-ztak, de abbahagyták. (mint pl én)
A név viszont télleg zavaró egy kicsit először én is majdnem összekevertelek vele... //
 
Nos talán azért nem találtál ilyesmi jellegü témát, mert ez TF, amit te írtál, az meg HKK.
Mindazonáltal ha egy mód, és lehetőség van rá, kérlek ezen az oldalon mellőzd a "Daniel Mcload" nevet, mivel '98 óta a karakter az enyém, és szeretném elkerülni, hogy esetleg összekeverjenek minket. Köszi.
Zoli
 
//Elnézést, hogy ide írok (az offolásért duplán), de a TF-es témák között nem láttam üzenőfal-szerűséget, vagy hasonlót.
Olyan TF játékosokat keresek, akik korábban (mondjuk még úgy a 20. században/az ŐV előtt) HKK-ztak - felteszem a kezdetektől - de ma már abbahagyták, és esetleg még megvan a gyűjteményük. Ilyen gyűjteményt (illetve elsősorban ritkákat) keresek megvételre. Van valakinek, vagy ismertek ilyen embert a TF-es ismerőseitek között, akinek lehet?
Válaszokat itt privátban, a mcload@alomvilag.hu emailcímen, vagy a 06703671919-es telefonszámon várok. Köszi!//
 
//Ez nem csak odavágok, meg varázsolok kaland lessz!//
 
//Azért ne várjátok el , hogy én mondjam meg a megoldást! Kombináljatok, és folytatódik. Na ebben az elsőben segítek. A piacon vagytok, négy irányban lehet menni "bal" azaz nyugat. A piacon "véka" mi a véka; ki használja; hol; hogyan? Lessz irányotok, célpontotok. Elindultok, s jelzem hogy helyes-e vagy rossz. Így már jó?//
 
//Csak én érzem így, vagy a kobuderánk kalandmesélése valóban egy kissé döcögőssen halad? :-o //
 
-Hááát.... momentán semmit nem tudok ezekből összerakni... de a négybatűsekkel sem jutok előre... talán balra kéne menni.... vagy valami házba. Nem tudom. De azt azért sejtem, hogy kedvenc drow mágusunk próbál rajtunk bosszútállni... vagy csak valami hibbant.
Vonja meg vállát, s körbenéz... sajnos ezek a szavak nem jelentettek támpontot neki... talán valami békával kapcsolatos dolog lehet. Bár nem hiszi. Megint lenéz a törpre, újfent megvonva a vállát...
-Hát, fogalmam sincs.
 
-Lak, bak, vak, bél, vél, kél, lék, bal, kék, lék.. most hirtelen csak ennyi jut eszembe. Neked mond ez valamit? -fordul Haluhel felé a hárombetűseivel.
 
//Sajnos rossz nyomon jársz! De az úthoz közel.//
 
ké(n(e)) ké(t) véka béka béla??
 
Az északra vezető irány pontosan a főtérre vezet, a piac helyére ahonnan mind a négy égtáj felé lehet indulni. A kalandozók hirtelen egy fura figurát vélnek látni, aki egy pergament lobogtat majd hirtelen eltűnik! A pergamenen egy üzenet áll:
Allkoss négy hárombetűs és három négybetűs szót a betűkből. S tudni fogod mit keress!
é; l; a; k; v; b;
 
Hát igen... itt most a miértet kell megfejteni, s nem a hogyant, ám amaz is fontos.
Lassan indul el kifelé a kocsmából, észak felé- hátrapillant, hogy törpe barátja követi- e. Minden bizonnyal.. ha egy barátról van szó, nincs olyan hogy nincs.
Meg fogja találni, efelől kétsége sincs, hisz mi akadályozná ebben?
 
//Szándékomban áll!//
 
A kalandozók döbbenten nézik az előttük végbe menő eseményeket. Nyílván valóan mágia van a dologban, ám hogy ki idézhette és miért arról fogalmuk sincs. Illetve a miértre talán van válasz: segítség, vagy csapda.
De vajon kinek állna szándékában segíteni -avagy ártani- néhány jelentéktelen kalandozót, akik elvesztették egy barátjukat?

//van egy ötletem: meséljen most Vándor, hamár úgysincs itt a karija! //
 
Lágy szellő söpör végig a fogadó belsején, majd egyre erősebb légmozgás keletkezik. Az ajtók ablakok kivágódnak, és az utca szemete kavarogva özönlik a fogadóba! Három kisebb légörvény kavarog, majd mintegy parancsszóra elindulnak egymás felé. Magukba szívva minden apró tárgyat! Találkozásukkor kusza kavalkád keletkezik, majd a szelek elültével a sok kis apró darabból egy jel bontakozik ki! Egy nyíl, ami északra mutat!
 
Hát igen, a vendégek távoztak a Drakolder füstös, lakkozott asztalokkal ellátott helyiségéből. Egyesek az utcákon kezdtek botorkálni, mások viszont... mások hazamentek.
Ám nekik, kalandozóknak nincs hazájuk, nincs otthonuk igazán. Mind megsemmisült a világégés után. Kopár sivatag nyert teret ott, ahol még pár évvel ezelőtt duslombú fák, s csodás, zöld fűcsomók éltek.
Ám az elszabadult varázslat teljesítette a célt, amire a Sors rendeltette. A földel egyenlővé tette a kinti világot..........
Enyhe fejrázással tért vissza a jelenbe, s azt vette észre, hogy felállt az egyik székről. Pár lépés után Raptor vállára tette kezét, s ajkai szóra nyillottak.
-Így igaz... de most talán az első, s legfontosabb dolog amire választ kell találnunk az nem más, minthogy miért tűnt el a mi kobuderánk.
Igen... választ kell találniuk a talányra, s indítékot kell keresniük... valami jelet, esetleg furcsa egybeesést.
Esetleg furcsa szerzetet.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.