276. forduló, 278. forduló, Camthalion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 27. 9h:06'
EZ A 1113. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD
1114. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5547
SZÁMLA : XXXX

CAMTHALION KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,62] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Trágyatúró Artúróval. Egy angyalok gyűrűjét, egy árnyszőttest, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hósárkánybőr csizmát, egy káosz szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy medvebőr övet, egy mind. ametisztjét, egy Notermanthi amulettet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító medált, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy topáz erényövet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy élőholt teriád trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. {védettsége: 171 szúró, 171 vágó, 171 ütő ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemű, harcsabajszos ember férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran prófétája. Egy arany papi karkötőt, egy drakolder gyűrűt, egy gyémántsisakot, egy hoarián bőrnadrágot, egy játékmesteri palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy örökkévaló napkövét, egy őselemek köpenyét, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy tleikan kesztyűt, egy trix harci totemet, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy óriásmassza trófea, egy Techiulan trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (116).} Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bullion Gotfried. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon összeakadsz Finderallal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Kíséretébe tartozik egy élőholt quwarg nekromanta. Egy Beholder kitűzőt, egy bo'adhun tiarát, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy Dendeitren gyűrűjét, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Lucius szerencsep.ét, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy ősplazmát, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy roxati üvegszemet, egy rubin koszorút, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy sárhajító kesztyűt, egy sodét, egy szerencsekockát, egy teriádbőr karkötőt, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy tradicionális övet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy nekrobestia trófea, egy szőrös azuka trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Málhásállata egy sivatagi doareg. {max. varázspontja: 4126; max. pszije: 1195.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz Raimunddal. Sheran szerzetese. Egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy ezüsttornyot, egy fűzött kagylósort, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Iniac nyakláncát, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mind. kristályát, egy nefil-rin medált, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. taposó medált, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy ryuku sorkatona trófea, egy yuong tűzsárkány trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. {max. varázspontja: 6738; max. pszije: 1929.}
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz egy barna, tüsi hajú, zöld szemű gnóm nővel. Bőre sárga. Chara-din áldozópapja. Egy che-vállszalagot, egy Dühöngő nadrágját, egy fejvadász medált, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy medvebőr övet, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy ősplazmát, egy párducbőr övtáskát, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy zafír sárkány trófea, egy krathan csontváz trófea és egy káoszszellem trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Magasba emelkedő tündöklő lélek. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Egy goldugar a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. {védettsége: 146 szúró, 146 vágó, 146 ütő ellen.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz.
Az 1. napon találkozol egy szőke hajú, barna szemű árnymanó férfival. Dornodon szerzetese. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy denevér szimbólumot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy ezüst noterm. éremet, egy felleggyűrűt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Iniac nyakláncát, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kotét, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mind. kristályát, egy mordaith álarcot, egy mordaith köpenyt, egy mordaith mellényt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy nefil-rin medált, egy Niagren vállszíját, egy Notermanthi amulettet, egy ősmágus fülbevalóját, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. ölő éremet, egy q. taposó medált, egy quwarg nyakpántot, egy réztornyot, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsekockát, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy tolvaj klánjelvényt, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy ryuku sorkatona trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy yuong tűzsárkány trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tangi óriásféreg. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. {védettsége: 136 szúró, 136 vágó, 136 ütő ellen.} Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Spunkmeyer. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Brighitta, Trágyatúró Artúró, Yoro Okiyi, Amelita Andemon, Spunkmeyer, Bullion Gotfried, Finderal, Mahmud Kalib és Raimund. Van itt egy-két kalandozó, akivel korábban még nem találkoztál, most gyorsan bemutatkoztok egymásnak. Néhány veszett gorilla... ugyan már! Az nem is egy komoly szörny. Mit kell tőle így berezelni... - morfondírozol, miközben Spunkmeyer a nagy TERV-et részletezi. "Megkeressük, követjük, elfogjuk, visszavisszük..." Pha! Ennyi erővel akár te is lehettél volna a vezető! Persze meg kell beszélni a többi a részletet is. A vadonban minden kalandozó ezerféle talpraesett és frappáns módját tudja a szörnyek csapdába ejtésének, csakhogy most a fővárosban vagytok! Ez bizony szokatlan körülmény, minden szörnyismereti tapasztalatotokra szükségetek lesz. A sok felmerülő ötlet közül nehéz választani. Végül felmerül a nagy kérdés: egyáltalán látott már valamelyikőtök veszett gorillát? Az ötlet nem elég, azt meg is kell valósítani! Ha netán sikerülne felkutatnotok egy gorillát, azt el is kellene ám fogni valamivel! Puszta kézzel ez nem fog menni, valamilyen szörnycsapda mindenkinél kellene (persze a macskakövön a fedett verem sem igazán hatékony). Természetesen van nálad csapda, anélkül igazán nehéz volna elkapni azt a gorillát, ugye. Gyorsan előkészítesz egy dobóhálót. Brighitta egy dobóhálót, Trágyatúró Artúró egy dobóhálót, Yoro Okiyi egy szuper dobóhálót, Amelita Andemon egy szuper dobóhálót, Spunkmeyer egy teriád dobóhálót, Bullion Gotfried egy szuper dobóhálót, Finderal egy szuper dobóhálót, Mahmud Kalib egy dobóhálót, Raimund egy teriád dobóhálót vesz elő, így kell felkészülni rendesen a feladatra. Akkor most jöhet a hajtás! Felosztjátok egymás között a környező, néhány négyzetmérföldes területet. Kérdezősködtök, és nyomok után kutattok. Egy-egy karmolásnyom egy bezárt kapun vagy az ajtófélfán, egy jól felismerhető talpnyom a kiszáradt pocsolyában például sokat segíthet. Egy romos épület közelében pár aprócska jelből arra következtettek, hogy a padláson húzta meg magát az egyik nőstény! Micsoda felfedezés! Gyerünk, kapjuk el! - suttogja egyikőtök izgatottan. Több oldalról közelítetek a romos házhoz, aztán mászni kezdtek, miközben a legalkalmasabbnak ítélt csapdával egyikőtök a padláskijárónál foglal helyet. Ez az! A megriasztott gorilla előront a padlásról, és épp, egyenest a csapdába ugrik! Remek időzítés... De mi ez? Hisz ezek... EZEK KETTEN VANNAK!!
Trágyatúró Artúróval, Amelita Andemon, Bullion Gotfrieddal és Mahmud Kalibbal egyszerre néztek farkasszemet az ellenféllel. Egy veszett gorilla lesz az ellenfél! {egyik sebzési módja: 2x 10d10+20.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Trágyatúró Artúró elmormol egy hhaar burka varázslatot. Amelita Andemon egy fizikai pajzs II varázslattal készül a csatára. Amelita Andemon egy hhaar burka II varázslattal készül a csatára. Mahmud Kalib néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötte. Mahmud Kalib védekezésképp villámgyorsan felhúz egy hhaar burka II varázst.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Trágyatúró Artúró mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Az ellenfél agya átmenetileg lebénult!
Amelita Andemon támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre tűzgolyó varázslatot lő. 552 életpontot sebzett. Bullion Gotfried egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 176 életpontot sebzett. Mahmud Kalib néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy őstűz. 150 életpontot sebzett. Mahmud Kalib távolról izomernyesztés varázslatot lő a másikra. Az ellenfél elernyed.
A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 hófehér nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a veszett gorilla testét. (7 támadással 466 életpontot sebezve.) Trágyatúró Artúró még az összecsapás előtt a kentaurusz íjjal kilő néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeivel perforálja a veszett gorilla fejét. (7 támadással 493 életpontot sebezve.) Amelita Andemon teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lövedék átfúrja a veszett gorilla bal karját. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Bullion Gotfried, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a veszett gorilla fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Mahmud Kalib teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lövedék becsapódik! Eltalálja a veszett gorilla fejét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 383 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Amelita Andemon kutat át a szörnyet. Talál valamit {Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP, összes sebzés: 2110, összes sebződés: 0}


Brighitta, Yoro Okiyi, Spunkmeyer, Finderal és Raimund egy veszett gorilla fölött diadalmaskodott. Nem éreztek diadalt. Elfogni kellett volna ezeket a szerencsétlen óriásmajmokat, nem elpusztítani. De talán az egyikben még mintha pislákolna némi élet... Sajnos csak az egyik gorillát sikerül úgy-ahogy életre keltenetek, a másik visszavonhatatlanul kimúlt. De nem baj. Diadalittasan emelitek a vállatokra a csendesen nyöszörgő óriásmajmot, és gyorsan elvonultok a szörnypiachoz. Mielőbb fel kell markolnotok a jutalmat, még azelőtt, hogy elvérzik ez a szerencsétlen jószág! A gondozónő elmond benneteket mindenféle barbárnak, meg gyilkosnak de azért végül állja a szavát, és elétek tesz egy hatalmas utazóládát. Itt az idő, hogy kiszolgáljátok magatokat, míg ő ellátja a "szegény" sebesültet. Az osztozás után neked 3 bunthar bőr és 5 extra takarmány jut. (Brighitta 3 bunthar bőrrel, 5 extra takarmánnyal és 1 nyomkereső talizmánnal , Trágyatúró Artúró 3 bunthar bőrrel és 5 extra takarmánnyal , Yoro Okiyi 3 bunthar bőrrel és 5 extra takarmánnyal , Amelita Andemon 3 bunthar bőrrel, 5 extra takarmánnyal és 1 ryuku vadászinggel , Spunkmeyer 3 bunthar bőrrel és 5 extra takarmánnyal , Bullion Gotfried 3 bunthar bőrrel és 5 extra takarmánnyal , Finderal 3 bunthar bőrrel és 5 extra takarmánnyal , Mahmud Kalib 3 bunthar bőrrel, 5 extra takarmánnyal és 1 teriád dobóhálóval
, Raimund 3 bunthar bőrrel és 5 extra takarmánnyal távozhat.) Hát ez bizony nagyszerű kaland volt! - Gyerünk a fogadóba! - kiáltja valaki, és legszívesebben tényleg így tennél, de tudod, hogy holnap hideg főre lesz szükséged a további kalandjaidhoz, ezért inkább visszatérsz a szállásodra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Ismereteid bővülnek a többszemélyes kalandokkal kapcsolatban. (ld. enc.) 25 000 tapasztalati pontot kaptál. [90 pontot használtál fel, van még 385.]
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 34 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+457 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: vv 12 26 13 elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 393.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 391.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 389.]

* 2. KP: vv 86 165 178 elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 389.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 387.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 385.]

* 3. KP: vv 182 71 72 elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 383.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 381.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 379.]

* 4. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy lótuszfőzet képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 359.]

* 5. KP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (8 támadással 99 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 28 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüstshurikent [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 319.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 324.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 329.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 334.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[166,50] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő drakolich mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 32.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich farkát. (8 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (24 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich bal hátsó lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A drakolich megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

[13 pontot használtál fel, van még 321.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 576 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 318.]

v 15 69 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új szárnyas hernyó. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 288.]

kt 313 5 elkészíted a 313. tárgyat (5 darabot)
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Legyártottál 5 gyógykenőcsöt. [25 pontot használtál fel, van még 263.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

ek 7 3 2 t. energia kisütése: 7 3 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 mászás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 258.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[167,49] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy Raia szent lovagja. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.


(Továbbmész...) [168,48] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.

(Továbbmész...) [169,47] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Felfedeztél egy quwarg bolyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.}

Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (8 támadással 93 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos jobb oldalát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg ősmágus! {max. életpontja: 201-240.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (8 támadással 174 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal megvágod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 28 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma és 8 madártoll. 2 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 49, gyógyulás: 4, összesen: -45 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüstshurikent [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy roguena lehet. {egyik sebzési módja: 2x 7d5+15.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a roguena testét. (7 támadással 166 életpontot sebezve.) A roguena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[74 pontot használtál fel, van még 184.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[170,46] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy roguena. {védettsége: 41 szúró, 41 vágó, 41 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 75 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena malacfejét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}


(Továbbmész...) [171,45] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy woorgard. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard szörcsögő hátát. (8 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel végigvagdosod a woorgard testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 850, sebződés: 21, gyógyulás: 138, összesen: +117 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Yveraana előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!

(Továbbmész...) [172,44] Továbbra is dombság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz varázsfiolát. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!

[39 pontot használtál fel, van még 145.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 115.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[173,43] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

(Továbbmész...) [174,42] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Találsz egy vapár cserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő darázsfelhő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) {max. életpontja: 151-190.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 5 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 32 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a darázsfelhő feléd eső részét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a darázsfelhő feléd eső részét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 3 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a bal válladra. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a darázsfelhő nagyját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 3 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 40 életpontot vesztettél. A darázsfelhő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2 047 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 191, gyógyulás: 69, összesen: -122 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [175,41] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 76.]

m 1 mozogsz északkeletre
[176,40] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Észreveszel egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 63.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (8 támadással 99 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg szabotőr! {védettsége: 12 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.}

Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr jobb oldalát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 pular kristályt [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. [35 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: vv 3 460 0 elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 23.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 23.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 22, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 4 kaját habzsol be a mutáns pók. Egy adag extra takarmányt is elé raksz, amit rögvest behabzsol. A kitűnő étkeztetés hatására az állat szervezete 4 felesleges ugh mérget termelt, gyorsan megszabadítod tőle. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 418 pontot. A következő körben tehát 441 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL
Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz.

LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY)
A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod.

VARÁZSFIOLA (828. TÁRGY)
Az árnymanó rád vigyorog.
- Barátom! Épp a közelmúltban jutott a birtokomba egy mágikus eszköz. Egy varázsfiola, amely csak úgy hipp-hopp, varázsitalt képes előállítani. Gondolom, érdekelne a dolog? Ó persze ingyen sajnos nem megy... Néhány apróságra lenne szükségem, amely ahhoz kell, hogy a fiamnak elkészíthessem Huddens kesztyűjét. Egy teknősesszencia, egy etra hályog és egy berzerker tüske, igen, ezek kellenének! A többi csipcsup kelléket már én megoldom valahogy. Szóval jelentkezz, ha sikerült összelopni mindent!
A varázsfiolát a Küldetés teljesítése: KT 828 paranccsal veheted át az árnymanótól, 5 TVP árán. A fiola egy semleges jelleműek számára igen hasznos varázsital elkészítéséhez kell. Egy fiolában legfeljebb 5 adagot tarthatsz a különleges nedűből. Ha jó vagy gonosz vagy, akkor valószínűleg nem érdemes foglalkoznod azzal, hogy a tárgyak összegyűjtésével gürcölj.

DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY)
Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből.

KARAKTERLAP

Camthalion, egy szőke hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran eljövendő papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 277. fordulód.

Erő: 55 (68) Szint: 30 Merészség: 6/5 Magasság: 155 cm
IQ: 27 (46) Támadás: 60 (63) Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (37) Védekezés: 79 (85) Menekülés: 35 % Életkor: 155/156 év
Egészség: 23 (31) Életpont: 583/584 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (50) Varázspont: 948/462 Pénz: 4747 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 50/18 Pszi pont: 158/167 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2639 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 023 TP-t kaptál. Jelenleg 3 176 671 TP-d van. A következő szinthez még 323 329 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, kisebb quwarg isten, zafír drakón. A 159. fordulódban 15090 arany került a bankszámládra. 19541 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/3 ökölvívás: 21/57 (+14%) szúrófegyverek: 20/68
vágófegyverek: 25/17 (+7%) ütőfegyverek: 23/58 lőfegyverek: 32/10 (+2%)
dobófegyverek: 3/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mágusölő (#422) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -29.); hófehér nyílvessző (#1921) (30 -); hófehér nyílvessző (#1921) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
176,40 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 57, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1348 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/81 2. nyomkövetés: 66/47 3. mászás: 15/27 (+214%)
4. csapdakészítés: 27/11 (+17%) 5. csapdaészlelés: 13/31 6. gyógyítás: 33/70 (-1000%)
7. titkosírás: 6/88 8. felderítés: 23/41 9. szörnyidomítás: 15/18
10. teológia: 58/39 (+12%) 11. taumaturgia: 60/35 (+17%) 12. szerencsejáték: 7/35
13. versengés: 19/27 14. harcművészetek: 6/42 15. zene: 24/6
16. szörnyismeret: 4/68 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/17
19. vadászat: 15/28 20. bányászat: 30/45 (+2%) 21. úszás: 18/10
22. főzés: 10/80 (+11%) 23. csapatmunka: 3/34

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123), szubreális vámpír (#223), oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), királyi őrjáratos (#7006), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (2,20) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse I (#13) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) Symulf rúnája (#182)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> szintszívó (#96) jégcsóva (#41) >> autentikus vámpír (#154)
jégcsóva (#41) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> élőholt ősmágus (#179) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> Kitaszított (#962)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) védelem tűz ellen (#38) >> Krogan, a pusztító (#7001)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda borzalmas megfertőzése a természetnek a pszi ősemelentál? Végezz eggyel!
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1880 TU szükséges.)
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 biami kvazárlándzsa (#568)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mágusölő (#422) 2 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 Fairlight botja (#476) 1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526)
1 * Pusztítás Botja (#316)
Vízifegyverek
1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 * kentaurusz íj (#1568)
Lövedékek
12 ezüsthegyű nyíl (#323) 21 ezüsttollú nyíl (#363) 28 hófehér nyílvessző (#1921)
32 mérgezett vasnyíl (#187) 32 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 16 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 krapixlon fürdőruha (#454) 1 kvazár páncél (#251) 1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * lidérckorona (#531) 1 Morgan sipkája (#466)
1 optiri agysisak (#315)
Köpenyek
2 * mágusköpeny (#453)
Vállvédők
1 * tünde tegez (#1263)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690)
2 Urgod kesztyűje (#462)
Övek
1 ősi kígyóbőr öv (#1467) 4 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 rájabőr úszógatya (#405) 1 * ryuku nadrág (#691) 1 * topáz erényöv (#731)
Csizmák
1 * értépő sarkantyú (#1482) 1 * törpe bakancs (#475) 1 varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 hatalom fülbevalója (#817) 2 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 bátorság medálja (#1653) 1 behemót amulett (#1872) 1 csillogó nyakék (#1120)
1 * fűzött kagylósor (#1493) 4 gólem talizmán (#811) 6 halálhozó talizmán (#813)
4 hősiesítő medál (#1558) 1 koponya szimbólum (#139) 5 korinthai talizmán (#814)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301) 5 trófea nyaklánc (#196)
1 * virág szimbólum (#143) 7 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 3 Eldaran karkötője (#373) 1 Hatalom Karkötője (#1210)
2 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 mászó-karperec (#392)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
11 * angyalok gyűrűje (#529) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 * kráken gyűrű (#1165)
1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 Vlagyimir gyűrűje (#822) 1 zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+4)
1 * beholderfej medál (#1209) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 nodonrod kitűző (#1533) 1 * olimpiai rézmedál (#1787)
Nyergek
1 díszes nyereg (#1645) 1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 40]
13 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 65]
3 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 8 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 12]
2 molluszk ház (#353) [bennük 6 korty degradátor váladék (#354), fér még: 6]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 46 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 108 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
>3 + vizestömlő (#3) [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 0]
5 zöld üveg (#82) [bennük 100 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 81 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755)
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504) 30 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 3 bájital (#261) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bunthar zsák (#734) 1 destabilizátor (#1275) 1 deus ex machina (#1)
1 dizen kulcs (#472) 1 dobóháló (#221) 1 dorony duda (#235)
2 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36) 1 feneketlen bugyor (#570)
5 fenőkő (#1618) 5 fiatalság itala (#473) 96 gyógykenőcs (#313)
1 íjászkence (#1225) 144 kaja (#2) 2 kholden kulcs (#470)
1 kötél (#92) 1 kristályfolyadék (#449) 1 kronokristály (#1636)
1 kulcskarika (#648) 1 légiós hátizsák (#1560) 4 manakristály (#500)
3 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 Morgan szilánkja (#508)
3 nagy aranykulcs (#246) 2 norgat kulcs (#471) 1 nyomkereső talizmán (#671)
4 pszi kő (#248) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 roxati zárfaló (#314) 8 shinai gömb (#348) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234)
1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539) 96 varázskő (#305)
1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 amniosz (#203) 2 bev formázó minta (#299) 13 bordacsont (#16)
1 borkonyó bibe (#312) 11 bunthar bőr (#733) 2 csalánvirág (#582)
3 csillezsályalevél (#1253) 3 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122)
173 drótszőr (#37) 1 era formázó minta (#418) 4 extra takarmány (#1360)
42 ezüstdarab (#326) 22 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
1 fpi formázó minta (#419) 3 fülemüle agyar (#267) 9 galachmit (#310)
15 grifftojás (#179) 64 gyöngymangó (#135) 10 halcsont (#390)
1 kazmár gyökér (#205) 5 kék orchidea (#68) 22 kőszem (#304)
12 lótuszvirág (#447) 90 madártoll (#112) 77 mákrózsa virág (#56)
15 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mithril (#352) 1 moa rubin (#379)
2 moa zafír (#381) 11 óndarab (#85) 38 pirkit (#153)
5 quwarg kristály (#2238) 535 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669)
12 remák szív (#264) 11 rézdarab (#70) 4 sárkányfog (#617)
3 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209) 60 szvó-ektoplazma (#151)
10 téfea-agy (#172) 19 Thargodan esszencia (#328) 11 varányszem (#30)
39 vasérc (#152) 5 xirnox szív (#213)

Összsúly: 288.87 kg Megterheltség: 126%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 215 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (3 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 moa stuki (#413) 1 tünde íj (#553) 9 tünde nyíl (#554)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 borkonyó bibe (#312) 1 quwarg tojás (#360) 3 sáfránypor (#211)
1 vashegyű nyíl (#176) 1 extra takarmány (#1360)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
82 arany (#50) 5 bordacsont (#16) 3 darázsszárny (#652)
1 fokhagyma (#403) 5 gyógykenőcs (#313) 21 isteni könnycsepp (#260)
1 kék orchidea (#68) 9 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56)
3 spiritusz (#170) 1 szárnyas hernyó (#69) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
(167,49) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 31. jellempróba, Leah oltár, Raia szent lovagja (#239)
(168,48) Raia szent lovagja (#239), 22. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár
(169,47) Raia szent lovagja (#239), quwarg boly (#359), Fairlight oltár, 31. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302), roguena (#779)
(170,46) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), roguena (#779)
(171,45) woorgard (#231), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), 43. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely
(172,44) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), manóodú (#698), Sheran oltár, érclelőhely
(173,43) művészi porolit (#720)
(174,42) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), darázsfelhő (#763)
(175,41) Leah rúnaköve, Fairlight oltár, művészi porolit (#720), 31. jellempróba
(176,40) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba, Dornodon oltár, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)

Üzenet küldése a karakternek