50. forduló, Nar Undo Krew összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. aug. 24. 12h:02'
EZ A 318. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
319. játékheted kezdete: aug. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5251
SZÁMLA : XXXX

NAR UNDO KREW KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,76] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Són. Felszerelését egy szépen megmunkált fülemüle síp díszíti. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kreiton fókuszt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ryuku légiós trófea, egy kérődző etra trófea és egy nukleáris cickány trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+56 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 219.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 685. tárgyat az 1562. tárggyal
Felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 219.]
Magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

t 73 támadod a 73. szörnyet
FT 73 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy garokk! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a garokk testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a garokk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 194 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 214.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 214.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(95,76) garokkok (#73)

[72,59] Épületek tűnnek fel.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 204.]

pki 200 kiveszel a bankból 200 aranyat
Kiveszel a bankból 200 aranyat. A számládon van még 5027 arany. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ea 166 99 eladod a 166. tárgyat 99
Eladtál 12 ugh mérget. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ea 89 99 eladod a 89. tárgyat 99
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ea 96 99 eladod a 96. tárgyat 99
Eladtál 1 bakkura csizmát. 11 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ea 112 99 eladod a 112. tárgyat 99
Eladtál 15 madártollat. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ve 661 99 megveszed a 661. tárgyat 99
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 alligátorbőrt. 45 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ve 214 1 megveszed a 214. tárgyat 1
Vásároltál 1 manifeszt.nyúlványt. 15 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 204.]

m 6 2 2 mozogsz nyugatra, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[95,76] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pásztorbottal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Felfedeztél egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Penelopé Morphilia előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sebesült vérfürdető magszim. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (7 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis ryuku gárdista trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes vérfürdető magszim trófeát. 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,76] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

[30 pontot használtál fel, van még 174.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[98,76] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kőevő Hansy irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.

Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [99,76] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Délre fekszik egy helytartói város. " Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az uzbány fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,76] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 144.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[101,77] Dombos terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 45 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,78] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) ismeretlen nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [103,79] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) általad nem ismert nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 114.]

m 2 mozogsz keletre
[104,79] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az Aranysárkány KT. vár minden igaz hitű Raia hívőt. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felfedeztél egy phua-kúpot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. [10 pontot használtál fel, van még 104.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Mit kell HOZZÁTENNI egy húsz kiló súlyú, esővízzel teli hordóhoz, hogy tizenöt kiló legyen?
[5 pontot használtál fel, van még 99.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 69.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 39.]

v 15 312 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új borkonyó bibe. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 29.]

v 15 312 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új borkonyó bibe. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 19.]

v 15 312 2 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új borkonyó bibe. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 685. tárgyat az 1562. tárgyat
Lecsatolod a rinóbőr övet.
Lecsatolod a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 21, 30.
Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 193 pontot. A következő körben tehát 201 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY)
Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat.

MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY)
A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot.

MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

KARAKTERLAP

Nar Undo Krew, egy kopasz, piros szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. Ez az 51. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 14 Merészség: 10/1 Magasság: 254 cm
IQ: 22 (26) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 489 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 238/182 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 224/69 Pénz: 796 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 209 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2230 TP-t kaptál. Jelenleg 58912 TP-d van. A következő szinthez még 16088 TP szükséges. Trófeáid: vérfürdető magszim, rücskös gigaféreg, dombi yeti. A 51. fordulódban 5027 arany került a bankszámládra. 5027 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 17 dobófegyverek: 11 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -5.); bumeráng (#249) (6 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 8 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 6
10. taumaturgia: 12 (+1) 11. versengés: 1 12. szörnyismeret: 4
13. vadászat: 2 14. főzés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gyilkos tetű (#116)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bíbor erőöv (#291) 1 * féregíz nyakpánt (#1601) 1 kígyóbőr öv (#410)
1 * lánckesztyű (#230) 2 mászókarom (#78) 1 Métely páncélja (#1562)
1 rinóbőr öv (#685) 1 * varkaudar csizma (#317) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bányászcsákány (#434) 8 bumeráng (#249) 1 * harci kalapács (#174)
1 kőkés (#6) 1 * pásztorbot (#513) 5 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 1 aranygyűrű (#193) 1 * griff nyakék (#1579)
1 * kreiton fókusz (#853) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * örökkéval.kristálya (#1207)
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 ezüstszelence (#1602) 20 gyógykenőcs (#313) 18 kaja (#2)
17 krónika (#1725) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273) 1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 21]
9 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 45]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 37]
3 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 36]
7 vizestömlő (#3) [bennük 136 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 alligátorbőr (#661) 10 álompor (#396)
2 amniosz (#203) 3 aurach fog (#657) 33 borkonyó bibe (#312)
1 dorony tüdő (#212) 1 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104)
8 gyíkfű (#201) 1 magszim bél (#103) >5 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
1 móri gyümölcs (#116) 2 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
1 sámán erszény (#650) 5 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677)
1 vapár ág (#110)

Összsúly: 54.11 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 Brod buzogánya (#1735) 33 sáfránypor (#211) 1 varázskő (#305)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura csizma (#96) 1 bronzpajzs (#89) 15 madártoll (#112)
12 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
206 arany (#50) 3 alligátorbőr (#661) 6 borkonyó bibe (#312)
3 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 uzbány csőr (#169) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,76) garokkok (#73), manaelementál (#290), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vérfürdető magszim (#148)
(96,76) mély kút (#93), 37. jellempróba, oltár
(97,76) oltár
(98,76) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, művészi porolit (#720)
(99,76) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, 25. jellempróba, Sheran oltár, uzbány (#102)
(100,76) szürke rinocérosz (#346), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 27. jellempróba
(101,77) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár
(102,78) rájanyékek (#58), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár
(103,79) Raia rúnaköve, Tharr oltár
(104,79) Sheran oltár, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek