330. forduló, Timothy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. nov. 14. 12h:19'
EZ A 820. JÁTÉKHETED, 333. FORDULÓD
821. játékheted kezdete: nov. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5229
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

TIMOTHY KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,48] koordinátán.
A táborozás 13. napján találkozol egy barna, göndör hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy balkezes gyűrűt, egy csontamulettet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrzekét, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy medvebőr övet, egy Natharion amulettet, egy örökkévaló ametiszét, egy ryuku függőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Mentális auráját felismered, ő is gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mad. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 mutáns csontot. **)
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Reggelizés közben különös látomásod támad, mikor csak nézed a halott húst kezedben. Mennyivel elegánsabb, tisztább módja a táplálkozásnak a vérszívás! Talán egyszer téged is magukhoz ölelnek Gazdáid. A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 botot. A teremtés zsákja létrehozott 1 acéltűt. Minden varázserőd visszatért. (+115 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+69 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 1049. hetének nyerőszámai: 28, 10, 16. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 681.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 679.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 679.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 24. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 677.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 675.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 675.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 161. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 675.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 675.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 673.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 673.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 673.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [30 pontot használtál fel, van még 643.]

kno 11 3 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 643.]

dd 84 96 129 eldobod a 84. tárgyat a 96. tárgyat a 129. tárgyat
Elhajítasz 1 díszes rézpajzsot. Elhajítasz 1 bakkura csizmát. Elhajítasz 5 sallank nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

dd 280 65 94 eldobod a 280. tárgyat a 65. tárgyat a 94. tárgyat
Elhajítasz 1 tyrex csontot. Elhajítasz 1 szöges páncélt. Elhajítasz 8 bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

vv 28 137 elmormolod a 28. varázslatot a 137. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 641.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 639.]

v 6 11 elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 634.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[181,49] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval többször eltalálod a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! A következő kincseket találtad: egy mérg. ubuk dobónyíl és egy nyu-shuriken. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb lábát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath jön feléd.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Mnebolath testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy taalru intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru bal karját. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a taalru póklábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany papi karkötő és egy kristálygömb. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. A következő kincseket találtad: egy zangrozi csizma, 7 ugh méreg (Nincs mibe rakni 7 ugh mérget.), egy rézgolyó [rézgolyó ->eldobod] és egy arany. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Llanfariad vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [180,50] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [179,51] Fák, mindenütt csak fák.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany és egy kristálygömb. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a pszi őselementál bal lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A pszi őselementál meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) A pszi őselementál csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (7 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval jól megszurkálod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Notermanthi intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi bal vállát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a Notermanthi bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 26 arany, egy nagy vaskulcs és egy pular kristály. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 23, gyógyulás: 7, összesen: -16 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb, egy nyu-shuriken, egy rézgolyó [rézgolyó ->eldobod] és egy ezüst gyűrű. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy alanori csatamén irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. [128 pontot használtál fel, van még 506.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[178,52] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [177,52] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot. [rézdarab ->eldobod]
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja jobb lábát. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősdentor került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ősdentor testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Káoszkígyóval jól megszurkálod az ősdentor testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 471.]

v 198 145 52 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[178,53] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezőkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rókafarkat.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy ezoterikus mardel. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval megcsapod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 mérg. ubuk dobónyilat. **) 2567 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [179,53] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (667. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr főpapja. Egy behemót amulettet, egy Buqqe karmát, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégkoronát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkévaló napkövét, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy bo'adhun éjhozó trófea, egy zafír sárkány trófea és egy bosszantó apróság trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Xyn Wan. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!

(Továbbmész...) [180,54] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy óriás csontváz támad rád.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (6 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az óriás csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzsisak. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag földet termelsz ki. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy orgoró jön feléd.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az orgoró sziklatestét. (6 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgoró testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod az orgoró testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az orgoró megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az orgoró ollója a levegőben csattan. Az orgoró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Találsz egy oltárt. Raia híveié. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [93 pontot használtál fel, van még 378.]

be 92 bemész a 92. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

lm 2 6 3 mozogsz 2 6 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

lm 10 4 7 mozogsz 10 4 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

lm 8 5 11 mozogsz 8 5 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

lm 9 15 16 mozogsz 9 15 16
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

lm 14 12 13 mozogsz 14 12 13
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

lm 17 18 19 mozogsz 17 18 19
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

lm 20 mozogsz 20
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

szk 261 keresed a 261. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy trikornis herceget. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

* 1. BP: nem támadod parancsok törlése
Minden BA parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

* 3. BP: energia fejlesztése 10 pontért
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 293 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 338.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 298.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 258.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 218.]

tf 1 18 fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [18 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 22, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 474 pontot. A következő körben tehát 674 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Timothy, egy kék-zöld csíkos, hosszú hajú, zöld szemű drow férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din nagyhatalmú főpapja vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 333. fordulód.

Erő: 31 (41) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 161 cm
IQ: 42 (49) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 31 (43) Védekezés: 99 Menekülés: 30 % Életkor: 153/157 év
Egészség: 30 (43) Életpont: 498/498 Jellem: gonosz (461) Tul. pont: 1
Szerencse: 41 (57) Varázspont: 957/727 Pénz: 6139 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 34/0 Pszi pont: 135/11 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 64
Eddig összesen 2185 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 317 TP-t kaptál. Jelenleg 2 426 458 TP-d van. A következő szinthez még 173 542 TP szükséges. Trófeáid: vérvágyó sólyom, Notermanthi, kisebb quwarg isten. 66 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 95 az új rendszer szerint. A 312. fordulódban 3413 arany került a bankszámládra. 4129 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 34
vágófegyverek: 4 ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 31
dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) (7 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
180,54 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26 2. nyomkövetés: 91 3. mászás: 8
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 14 6. gyógyítás: 77
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 24 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 47 11. taumaturgia: 68 (+3) 12. versengés: 11
13. zene: 8 14. szörnyismeret: 7 15. pszi: * 20
16. zárnyitás: 8 17. vadászat: 32 18. bányászat: 16
19. úszás: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 240 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Kildar lossagor (#1105), vércápa sámán (#281)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) mentális pajzs (#72)
csupasz izom (#28) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
Chara-din lesújt (#223)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109) káoszcsapás (#200) >> jók (#990)
káoszcsapás (#200) >> férfiak (#998) káoszcsapás (#200) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> kétfejű troll (#163)
villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161) villámcsapás (#50) >> purifikátor (#157)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) káoszcsapás (#200) >> ongóliant (#159)
káoszcsapás (#200) >> pszi elementál (#221) káosz szava (#207) >> 48. szintű lényekre
káosz szava (#207) >> varkaudar varázsló (#271) káosz szava (#207) >> Mnebolath (#237)
tűzgolyó (#155) >> pszi őselementál (#258)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0)
2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
3.) Tovább folyik a harc más Közös Tudatokkal szemben. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 10 TU-t!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
hatalompont (253)
levitáció (265)
oszd meg és... (282)
kétkezes harc (338)
mélysötét mágia (367)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura csizma (#96) 8 bronzhegyű nyíl (#94) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 sötét tekercs (#535) 5 sallank nyíl (#129) 1 szöges páncél (#65)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
57 arany (#50) 1 acéltű (#334) 1 arany papi karkötő (#309)
1 bot (#4) 1 bronzsisak (#88) 1 dentor bőr (#551)
8 drótszőr (#37) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüsttőr (#322)
4 kristálygömb (#265) 1 nagy vaskulcs (#186) 2 nyu-shuriken (#157)
1 pular kristály (#239) 1 rókafarok (#124) 1 tünde nyíl (#554)
20 víz (#27) 1 zangrozi csizma (#451)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

176 177 178 179 180 181 182
47
48
49
50
51
52
53
54
55
(177,52) Tharr oltár, 47. jellempróba, Raia szent lovagja (#239), ősdentor (#282)
(178,52) tavacska, Raia oltár
(178,53) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 27. jellempróba, Leah oltár, ezoterikus mardelek (#184), tyrannoszaurusz rex (#160)
(179,51) Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), patak, oltár, szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Tharr oltár, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), művészi porolit (#720)
(179,53) erdei bölcs háza (#667), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Xyn Wan (1501. kalandozó)
(180,50) oltár
(180,54) óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), 42. jellempróba, Raia oltár
(181,49) Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A halál szava varázslat típusa típus nélküliről halálra változott.
* - A kódtörés varázslat +20-at ad a titkosíráshoz az eddigi +10 helyett.
* - A vámpírtalizmán mostantól csak az alapvámpirizációt teszi lehetővé a ganüideken és fürkészeken. Semmilyen vámpirizáció bónusz nem érvényesül.
* - A megelőző ütés hibásan kétszeres sebzést okozott az 1,75-szörös helyett. A hibát javítottuk.
* - A trikornis szarv bekerült a KF-es szörnyek és kutatnivalók gyakori kincsei közé.
* - A nerub elixíren javítottunk egy kicsit, nem csak tulajdonságot ad, hanem minden mást is, amit a csodakenőcsök adnak, de csak fele értékben. Tehát ad ÉP-t és max. ÉP-t, tárgymentőt, támadást és védekezést, teológiát és taumaturgiát, VP-t és max. VP-t.
* - A pörölycsapás változott a kalandozóharcban. Ha ezt alkalmazza a harcművész, akkor nem 100 % eséllyel felezi vele az ellenfél sebzését, hanem 50 +/- fegyverszakértelem különbség % eséllyel. A fegyverszakértelem különbség az ökölvívó ökölvívásának és az ellenfél jobb kézben használt fegyverszakértelmének különbségét jelenti a megfelelő FNO szakértelmeket is beleértve. Szörnyek ellen a képesség nem változott, ott a pörölycsapás továbbra is 100 % eséllyel felezi a sebzést.
* - A vándorcirkuszok vezetői közül páran úgy határoztak, hogy átlátogatnak a Kiégett Földekre is. Ezzel egyidőben Niximiliti új csodabazárokat épített a Kiégett Földenek és a Ryuku szigeteken a jól védett térkapu közelében.
* - Javítottuk a távolbalátás varázslatnál a felcserélt kiégett föld és félig kiégett föld kiírást.
* - A nerub gyógyitalnál megszűnt a 100-as teológia követelmény, hogy életvizet lehessen csinálni belőle. Helyette a varázsitalfőzés varázslat ismerete szükséges. Így a hitetlenek is tudják használni.
* - A Császárvárosban a ryuku kolostornál az ősi varázslatok megtanulásánál nem ellenőrizte, hogy meg van-e a megfelelő taumaturgia szakértelem. A hibát javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek