427. forduló, 429. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 24. 9h:16'
EZ A 474. JÁTÉKHETED, 428. FORDULÓD
475. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [366,7] koordinátán.
Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+107 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+16 tudatpont.) A lottó 1230. hetének nyerőszámai: 13, 4, 23. 7 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 800 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 575.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy mérg.mihlan.dobótőr képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 555.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 550.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 545.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 543.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 541.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 539.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 539.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 539.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 537.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 537.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 537.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 532.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 800 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

ftv 31 320 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 320. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a vízlélegzés varázslatot! [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 527.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 522.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 517.]

ek 503 363 4 t. energia kisütése: 503 363 4
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

365 366 367
6
7
8

[363,4] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy Raia angyala. {támadása: 77.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan tábort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt.
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csalánvirágot.
[-3 TU.] [122 pontot használtál fel, van még 395.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Lélekszívó csápok nyúlnak feléd, de te elhessegeted őket. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a Notermanthi testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 44, gyógyulás: 58, összesen: +14 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és 7 arany. Egy Thargodan mágus támad rád. {max. életpontja: 801-880.} Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [60 pontot használtál fel, van még 335.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 227 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 334.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[366,7] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Találsz egy sárkánybarlangot. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Találsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] Észreveszel egy édesmohát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sharg, a Raepa orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ében halálhajcsár lehet. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az ében halálhajcsár bal vállát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával kicsit megsebzed az ében halálhajcsár jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 48, gyógyulás: 108, összesen: +60 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csalánvirágot.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ.
[95 pontot használtál fel, van még 239.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Folyamatosan próbálsz rejtőzködni, úgy lopódzol be a hatalmas barlangba. Istenedhez fohászkodsz, hogy segítsen elmenekülni, ha a sárkány mégis otthon lenne. Egyszercsak felszisszen valami előtted. Majd megáll benned az ütő! Aztán megkönnyebbülsz: csak egy mérges zafír drakón kötött beléd. {támadása: 52.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (36 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a zafír drakón pikkelyes testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a zafír drakón csontos pofáját. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a zafír drakón bal szárnyát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a zafír drakón testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zafír drakón a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 181, gyógyulás: 93, összesen: -88 ÉP}

Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... [30 pontot használtál fel, van még 209.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[367,8] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy viharóriás. {max. életpontja: 701-790.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás villámló testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a viharóriás testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Agyartőrrel megérinted a viharóriás jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 335, gyógyulás: 184, összesen: -151 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy alanori csatamén egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel az ében sziklatorony tetejére. Már remeg a kezed és lábad, mire felérsz. Nagy nehezen bepréseled magad az apró nyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy káoszbajnok! {védettsége: 65 szúró, 30 vágó, 65 ütő ellen.}

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a káoszbajnok nyakát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a káoszbajnok bal vállát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a káoszbajnok bal lábát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a káoszbajnok fejét. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 181, gyógyulás: 115, összesen: -66 ÉP}

Sikoltozva menekülsz a biztos halál elől. Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +101 életerő.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délre egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, izzóan vörös szemű kobudera férfival. Dornodon szerzetese. Egy Amélia nyakláncát, egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy grifftoll kesztyűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy ősöreg góliát trófea, egy márvány sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Málhásállata egy sivatagi doareg. {védettsége: 86 szúró, 86 vágó, 86 ütő ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [368,9] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Látsz egy ében sziklatornyot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Night Buster előtt. Észreveszel egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel az ében sziklatorony tetejére. Már remeg a kezed és lábad, mire felérsz. Nagy nehezen bepréseled magad az apró nyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében halálhajcsár! {max. életpontja: 501-550.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával megérinted az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed az ében halálhajcsár jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 105, gyógyulás: 115, összesen: +10 ÉP}

Megtörtént a baj, a zaj, amit okoztál, egy újabb szörnyeteg figyelmét keltette fel. Egy smaragd drakón! {egyik sebzési módja: 1x 6d8+10.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 36 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (38 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A smaragd drakón fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 145, gyógyulás: 106, összesen: -39 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy Sötétség Hercege! (ld. enc.) {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Sikoltozva menekülsz a biztos halál elől. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy viharóriás került az utadba. {max. életpontja: 701-790.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 72 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a viharóriás oszlopos lábát. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a viharóriás testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a viharóriás bal lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a viharóriás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A viharóriás nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 58 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 824, sebződés: 354, gyógyulás: 181, összesen: -173 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +101 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [369,10] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy viharóriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 60.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 30 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a viharóriás jobb lábát. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 53 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 86 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 327, gyógyulás: 176, összesen: -151 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +101 életerő.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [107 pontot használtál fel, van még 102.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[370,11] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy viharóriás. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 15d10+10.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a viharóriás bal lábát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás jobb lábát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a viharóriás testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 63 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a viharóriás testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a viharóriás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 73 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 373, gyógyulás: 165, összesen: -208 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +80 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +104 életerő.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy gejzírt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [370,12] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy ében halálhajcsár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár bal karját. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 43, gyógyulás: 95, összesen: +52 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Feltöltöd a vizestömlőt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy gejzírt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy mópat boly van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csalánvirágot. [94 pontot használtál fel, van még 8.]

usz 30 úszol 8 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

ef 47 511 energia fejlesztése 47
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 18, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 569 pontot. A következő körben tehát 566 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT MIHLANIL DOBÓTŐR (600. TÁRGY)
2 TVP és egy csepp toxyl méreg árán a mihlanil dobótőrödből igazán halálos fegyver lesz, amely 4D6+13-as sebzésével, ha pontosan dobod, még Thargodanokkal is végezni tud. A mérgezett mihlanil dobótőr egyetlen hibája, hogy miután használtad, ismét be kell mérgezni.

SÖTÉTSÉG HERCEGE (296. SZÖRNY)
A Sötétség Hercege nagyhatalmú Thargodan, amely képes alakváltoztatásra. Általában egy hatalmas és gyönyörű sötét elf képében tetszeleg, de ugyanígy kedveli a sárkány vagy a hatlábú, oroszlánfejű, gyíktestű fenevad alakját. Igazi alakja állítólag egy sötét, minden fényt magában nyelő, jellegtelen árny. A Sötétség hercege általában palotájából, erődítményéből tervezi a többi herceg elleni hadjáratokat, és ritkábban - ha egy dimenziókaput sikerül megnyittatnia egy rabul ejtett kóbor mágussal - akkor a halandók létsíkjára való kiruccanásait. A Sötétség hercege hihetetlen mágikus hatalommal rendelkezik, és általában erős Thargodanok veszik körül - úgyhogy semmi értelme sincs szembeszállnod vele.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 428. fordulód.

Erő: 39 (47) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 30 (47) Támadás: 43 (46) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 28 (36) Védekezés: 63 (69) Menekülés: 30 % Életkor: 115/147 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 482/486 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (41) Varázspont: 1400/714 Pénz: 3651 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 82/29 Pszi pont: 157/563 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 4162 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 57 042 TP-t kaptál. Jelenleg 4 475 890 TP-d van. A következő szinthez még 24 110 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5630 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/20 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 31/74 (+14%)
vágófegyverek: 29/87 ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 27/75 (+7%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
370,12 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 363,4
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/29 (+12%) 2. nyomkövetés: 87/85 (+35%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 20/31 (+22%) 5. csapdakészítés: 34/59 (+9%) 6. csapdaészlelés: 29/43
7. gyógyítás: 42/22 8. titkosírás: 43/86 9. felderítés: 34/45 (+7%)
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 42/44 (+6%) 12. taumaturgia: 70/76 (+14%)
13. szerencsejáték: 8/23 14. versengés: 16/55 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 45/32 (+2%) 17. szörnyismeret: 19/21 18. pszi: 22/34 (+1%)
19. zárnyitás: 23/14 20. vadászat: 25/91 21. vitalitás: 1/74
22. bányászat: 38/11 (+14%) 23. testépítés: 1/80 24. úszás: 11/83
25. főzés: 27/36 (+11%) 26. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot )
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (988,0) Pörhemór köre (#205) (95,30,4) feltámadás (#168)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) vízlélegzés (#185) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279) lángcsóva (#31) >> zafír drakón (#320)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet.
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!
3.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 64 TU. szükséges még: 6 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 450 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) OK
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 drótszőr (#37) 5 gyógykenőcs (#313) 1 halcsont (#390)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
493 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 9 csalánvirág (#582)
2 csuklyavirág (#133) 15 ében toboz (#578) 6 ezüstdarab (#326)
1 kaja (#2) 1 kavadu iszák (#25) 27 mákrózsa virág (#56)
1 sárkányfog (#617) 5 szárnyas hernyó (#69) 23 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

365 366 367 368 369 370 371
6
7
8
9
10
11
12
13
(366,7) sárkánybarlang (#620), Sheran oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), tündöklő szobor (#1587), édesmoha (#1478, belőle készíthető: #1479), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295), zafír drakón (#320)
(367,8) viharóriás (#278), ében sziklatorony (#589), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293), érclelőhely, egy kobudera férfi
(368,9) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), ében halálhajcsár (#295), smaragd drakón (#321), érclelőhely, viharóriás (#278)
(369,10) érclelőhely, viharóriás (#278)
(370,11) viharóriás (#278), érclelőhely
(370,12) ében halálhajcsár (#295), Elenios oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), feneketlen tó, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek