116. forduló, 118. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 22. 9h:22'
EZ A 151. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD
152. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,60] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr híve. Egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot, egy rőtmanó kacagányt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy bíbor szulfagor trófea, egy halálmadár trófea és egy szeppent rákfatty trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+45 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszőrű pincsi fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. A drótszőrű pincsi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 249.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

f 17 kísérletezel a 17. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy nehezéket. (ld. enc.) 36 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 239.]

m 2 mozogsz keletre
[72,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló bal lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kastélyt. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 8950 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 231.]

ep 400 100 2 építed a 400. tárgyat 100 pontért
[Teljesíted a városházán kapott küldetést:] Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Az építés jól halad: már kétharmad részben kész van a ház. 425 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 131.]

m 1 mozogsz északkeletre
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel néhányszor megcsapod az orgyilkos fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az orgyilkos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [8 pontot használtál fel, van még 123.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd. - Á, újra itt! Látom, otthonosan érzed magad. Na mesélj, mi történt veled mostanában? Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Esetleg van kedved további feladatokhoz? - Ahogy bólintasz, a másik elvigyorodik. [200 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 vasérc.] - Rossz hírem van: elromlott a gnómok által épített emelőszerkezet. Elszakadt a berendezés kötele, lezuhant és összetörött az ellensúly. Sürgősen szükségünk lenne egy kötélre és egy nehezékre [ezt szögletes kőből tudod feltalálni], hogy megjavíthassuk. Kérlek, siess, mert sok helyen állnak a munkálatok. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 118.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[74,58] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Látsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Quirov közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a Quirov testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kicsit megvagdalod a Quirov testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a Quirov jobb karját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvagdosod a Quirov testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a Quirov fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 66 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Néhány méterre magad előtt döbbenetes képződményt pillantasz meg! Valaki púderkővel szabályos, legalább tíz méter átmérőjű kört rajzolt a földre. A körvonalon egymástól azonos távolságra furcsa, fekete gyertyák égnek. Illetve... az biztos, hogy égnek, de nemhogy világosságot adnának, inkább a környezetük fényét is magukba szippantják! Sápadt, fehér lángjuk homályba borítja a körvonalat, sűrű ködfüggönyt szőve, elrejtve a kíváncsi tekintetek elől a kör belsejét. Monoton kántálás foszlányait hozza feléd a szél bentről. Talán van odabent valaki? Inkább csak sejted, hogy így lehet, szemedet meregetve mintha formátlan, köpenybe burkolózó alakok mozgását vennéd ki. Esetleg a BE paranccsal megpróbálhatsz átjutni a kísérteties, síron túli füstfalon. (709. épület.)
Már messziről észreveszed a három, égre törő tornyot, ezért afelé veszed az irányt. Még a lélegzeted is eláll a látványtól, mikor megpillantod a föléd magasodó, gigantikus méretű építményt. Három oldala, és azokon egy-egy különálló bejárata van. Mindhárom hátborzongatóan különleges! A Halál oldalát hófehér márványból építették, de csontkarmok, koponyák és agyarak ágyazódtak a fehér kőbe, a rothadás és az elmúlás látványát ábrázolva. A faragások és stukkók egyetlen összefüggő képet alkotnak. Járványok, éhínség és háborúk nyomán hullnak porba halandók százai, hogy aztán felettük a Csontarcú Leah hozzon megfellebbezhetetlen ítéletet. A Pusztítás oldalát vörös márványból építették. A romba dőlő házak, szénné égő halandók, izzó erdők, és elpárolgó tavak látványát mindent elborító lángförgeteg fogja közre, s a kép legalján fortyogó vértengerben fuldokolnak a gyarlók, és esendők. Hatalmas, kiterjesztett szárnyű denevér uralja a kép felső harmadát. Vicsorgó ábrázata elriaszt innen mindenkit, aki nem kívánatos. A Káosz oldalát fekete márványból építették, és képtelenség kiolvasni az alkotók pontos szándékát az itt ábrázolt képből. Tárgyak, növények, állatok és halandók alakja mosódik egybe, visszataszító, értelmezhetetlen kavarodássá olvadva. A groteszk, kicsavarodott és fenyegető alakok önnön szörnyűségüktől megrettenve borulnak térdre egy felfoghatatlan jelenés előtt. A bejárat fölött pedig egy csúcsaival lefelé fordított félhold dereng halványan. (771. épület.)
Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,57] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szeppent rákfatty. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kissé megkarcolgatod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kicsit megvagdalod a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 26 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a smaragdgólem fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor súrolod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a smaragdgólem fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 103 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 138, gyógyulás: 0, összesen: -138 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+17 életerő.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [48 pontot használtál fel, van még 70.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[76,57] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy sóhajtó dorony! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Kőkéssel néhányszor súrolod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a karmos tankány testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőkéssel épp hogy megvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [77,57] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy süvítő rája. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,56] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy amniosz-fát. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. [27 pontot használtál fel, van még 43.]

m 2 7 5 mozogsz keletre, északnyugatra, délnyugatra
[79,56] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kincsesbánya: 38 mérföld északkeletre. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű troll nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran követője. Egy griff nyakéket, egy kvazár kesztyűt, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy umbatari karkötőt, egy vas fejpántot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy sörényes ubuk trófea és egy kaffogó hebrencs trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy harci kalapácsot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Nem látszik valami barátságosnak. Továbbmész.
Összefutsz egy vörös, tüsi hajú, csillogó szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Egy arany pikkelyvértet, egy beholderfej medált, egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy örökkéval. zafírját, egy varkaudar csizmát és egy varkaudarölő éremet visel. Ruházatát egy gyilkos tetű trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy orgyilkos trófea teszi egyedivé. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Puella Leporis. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy quwarg királynő trófea, egy Yurk, a profi trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy sakál! Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges.
Összeismerkedtek. Az ő neve Cvalytius. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [78,55] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [22 pontot használtál fel, van még 21.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy alpesi tehenet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

ef 2 506 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 6.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +13 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 258 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NEHEZÉK (258. TÁRGY)
Hopplá, micsoda felfedezés! Kitaláltál egy látszatra teljesen értelmetlen tárgyat, ami talán mégiscsak rengeteg dologra jó. Tíz szögletes követ és egy csomó földet összeragasztva a gumifa nedvével, egy nagy és marha nehéz golyót kapsz. Az első felhasználási mód igen nyilvánvaló: Átadva egy másik karakternek, megnövelheted a megterheltségét, és ezzel borsot törhetsz az orra alá. A másik, talán kevésbé nyilvánvaló előny, hogy a nehezék egy körülményesen használható, de igencsak jól sebző dobófegyver. A nehezék elkészítéséhez a KT 258 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért. Ha dobófegyvernek használod, van -4 támadásod, és maximum egyet dobhatsz el. A nehezék sebzése 5D10, és használatához legalább 10-es dobófegyver szakértelem szükséges (erőkorlátot nem szabunk - ha képes vagy huzamosabb ideig magaddal cipelni a nehezéket, akkor minden bizonnyal elég erős vagy a használatához is).

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 117. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 17 Merészség: 6/6 Magasság: 143 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 40 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 248/122 Jellem: jó (220) Tul. pont: 2
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 162/15 Pénz: 286 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 18/9
Eddig összesen 657 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 140 TP-t kaptál. Jelenleg 180 408 TP-d van. A következő szinthez még 79 592 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, arató csattanat, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/58 (+1%) vágófegyverek: 10/92 (+32%) ütőfegyverek: 14/73
lőfegyverek: 16/60 (+12%) dobófegyverek: 4/98

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
78,55 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/89 (+11%) 2. nyomkövetés: 30/40 (+20%) 3. mászás: 9/92
4. csapdakészítés: 9/74 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 13/42 (+22%)
7. titkosírás: 1/66 8. felderítés: 2/91 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 5/47 11. taumaturgia: 11/60 (+16%) 12. versengés: 3/42 (+9%)
13. zene: 4/14 14. szörnyismeret: 16/36 (+33%) 15. zárnyitás: 6/33
16. vadászat: 14/38 17. bányászat: 18/75

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 16 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 4 darabot ), mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) háló-csapdával (#220), sóhajtó doronyt (#112) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), királygyíkot (#26) fedett veremmel (#219)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sóhajtó dorony (#112)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 57 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 48.49 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
46 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 5 drótszőr (#37)
1 főnixtoll (#563) 1 orgyilkos tőr (#225) 10 vasérc (#152)
8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
54
55
56
57
58
59
60
61
(71,60) drótszőrű pincsi (#22)
(72,60) útonálló (#130), főutca (#399), oltár, ház (#400)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, orgyilkos (#131)
(74,58) Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), Quirov (#975)
(75,57) szeppent rákfatty (#186), Fairlight oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), smaragdgólem (#417)
(76,57) sóhajtó dorony (#112), Raia oltár, karmos tankány (#137)
(77,57) süvítő rája (#113), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár
(78,55) Sheran oltár
(78,56) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(79,56) nekrofun (#173), Fairlight oltár, egy troll nő, Puella Leporis (2338. kalandozó), Cvalytius (5960. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek