11. forduló, 120. forduló, Forrás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jan. 7. 13h:00'
EZ A 159. JÁTÉKHETED, 12. FORDULÓD
160. játékheted kezdete: jan. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4891
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

FORRÁS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,55] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ork bérgyilász nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork bérgyilász jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 21, gyógyulás: 11, összesen: -10 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 185.]

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 2. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 184.]

* 3. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 1 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[112,53] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 10, gyógyulás: 8, összesen: -2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus bal karját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a vortexmágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vortexmágus testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 fiatalság itala. 1 052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 91, gyógyulás: 12, összesen: -79 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 210 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.

(Továbbmész...) [113,52] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner ryuku gárdista trófeát, és kinyersz egy alkalmas arató csattanat trófeát. 1 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 46, gyógyulás: 12, összesen: -34 ÉP}

Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

(Továbbmész...) [114,51] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a karmos tankány testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 15, gyógyulás: 7, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+7 életerő.) Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [74 pontot használtál fel, van még 110.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[115,50] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 84 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony bal első lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 498 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 11, gyógyulás: 12, összesen: +1 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,49] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy halálmadár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a halálmadár fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A halálmadár belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 14 életpontot vesztettél. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 18, gyógyulás: 7, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [117,48] Még mindig az erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ork kunyhót. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lajhárlord. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lajhárlord fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a lajhárlord bamba arcát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a lajhárlord bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A lajhárlord mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A lajhárlord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 761 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 86.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[118,47] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.


(Továbbmész...) [119,46] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [120,45] Még mindig füves síkságon vagy. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. (ld. enc.) Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [49 pontot használtál fel, van még 37.]

m 1 mozogsz északkeletre
[121,44] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Fairlight nevű valakiről kezd beszélni. (ld. enc.) Látsz egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 megbűvölt utazóládát. 150 tapasztalati pontot kaptál. [18 pontot használtál fel, van még 19.]

be 1215 12 bemész az 1215. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

be 67 bemész a 67. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

fvh 3 felt. varázslat haszn. 3
Harci varázslataidat használni fogod minden 3. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

lm 3 12 905 mozogsz 3 12 905
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

lm 18 19 mozogsz 18 19
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

t 158 támadod a 158. szörnyet
FT 158 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

lm 900 9 9 mozogsz 900 9 9
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

lm 905 10 10 mozogsz 905 10 10
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

lm 900 6 26 mozogsz 900 6 26
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

lm 27 905 28 mozogsz 27 905 28
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

lm 900 34 35 mozogsz 900 34 35
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

lm 38 38 38 mozogsz 38 38 38
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 14.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 13.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 12.]

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 11.]

* 5. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kemény kalandozó helyett veterán kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 151 pontot. A következő körben tehát 162 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARGOK
A quwarg alig egy ujjnyi, repülni nem tudó rovar. Amikor látsz egyet, mindig úgy véled, hogy szánalmas, nyomorult teremtmény, amelyről azt sem tudod elképzelni, hogy hogyan képes néhány hétnél tovább életben maradni. De aztán eszedbe jut, hogy milyen veszélyt jelenthet, ha ez a kártékony, mindent megzabáló állat elszaporodik. Ha a több millió, falkába verődött, kiéhezett quwarg elindul, felzabál mindent, ami az útjába kerül. Szerencsére erre aránylag ritkán kerül sor, mert minden öntudatos kalandozó irtja őket. A városok ún. quwarg-árkokkal, mély és vízzel feltöltött árkokkal védekeznek a rajzás ellen. A quwargnak nincs sorszáma, mint ahogy a természetben előforduló többi jelentéktelen biológiai szélhámosságnak sincsen. Ha látsz egyet, egyszerűen csak eltaposod, nem is érdemel több figyelmet a Túlélők Földjének egy kalandozójától.

FAIRLIGHT MEGIDÉZÉSE
Bizsergető, csiklandozó érzést tapasztalsz a tarkódban - és a következő pillanatban megszólal a Hang: "Aauuhh. Most a testedet birtoklom. Egy más dimenzióból megidézett lény vagyok. Fairlight, az ős-mágus, a mágia és a pénz istene kötött ehhez a kőhöz, hogy minél több hívet gyűjtsek számára. Kapzsi vagy, ugye? Sok pénz kell? Hatalomra vagy éhes? Határtalan mágikus tudásra? Mindezt megkaphatod, hehehe! A mágia istene félelmetes hatalommal rendelkezik, noha valaha halandó volt. Szeretnél te is halhatatlanná válni, az ő szolgálatában? Nos, mi sem egyszerűbb! Légy a papja! Ehhez nem kell mást tenned, csak bemutatni egy három tárgyból álló áldozatot Fairlight bármely rúnakövénél. A három tárgy legyen: egy arany, egy kaktusztüske és egy mérleg! Csak semleges jelleműek pályázhatnak - Fairlight nem szívleli a sötétlelkű gonoszokat, a jók pedig nem elég kapzsiak, hatalom- és pénzéhesek ahhoz, hogy ezt a kaotikus istenséget szolgálják!"
A nyers, hivalkodó hang egyszercsak elhallgat. Vársz még, de úgy látszik végleg elhagyta a testedet. Megkönnyebbülten távozol.

TESTÚJJÁÉPÍTÉS (12. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Sikerült végre tökéletesen használhatóvá fejlesztened a legkézenfekvőbb alakváltó képességet: miszerint formád oda-vissza változtatása során a sérüléseket "eltünteted", a hibás sejteket regenerálod. Ez a dolog már nem megy annyira spontán, "érzésből", mint a többi: egy apró hiba borzalmas torzulásokat idézhet elő, ezért nagyon mély koncentrálást igényel. Használatához az AV 12 <TVP> parancsot kell kiadnod. 10-el kevesebb életpontot fogsz gyógyulni, mint ahány tevékenység-pontot költesz el - a 10 pont a kezdeti meditációt jelenti. Pl. AV 12 30 gyógyít 20 életpontot. Nincs korlátozva a maximálisan elkölthető pont! Ha paraméterként több pontot adsz meg, mint amennyi életpontod hiányzik, automatikusan csak a szükséges pontmennyiséget fogod elkölteni. (Megjegyzés: Ha nagyon magas már a gyógyítás szakértelmed, lehet, hogy az AV 12 nem lesz sokkal hatékonyabb, mint a GY parancs. Gondolj azonban arra, hogy a testújjáépítést labirintusokban is használhatod...)

KARAKTERLAP

Forrás, egy fekete hajú, kék szemű alakváltó nő vagy. Ez a 12. fordulód.

Erő: 17 (31) Szint: 13 Merészség: 10/5 Magasság: 126 cm
IQ: 15 (21) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 18 (26) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 14 (22) Életpont: 330/207 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 15
Szerencse: 18 (32) Varázspont: 278/66 Pénz: 434 arany Kép. pont: 3
Pszi pont: 8/8
Eddig összesen 76 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 085 TP-t kaptál. Jelenleg 33 275 TP-d van. A következő szinthez még 14 725 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, arató csattanat, elit palotaőr.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 8 (+1)
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -12.); vashegyű nyíl (#176) (13 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
121,44 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 192 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 6 (+1) 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. taumaturgia: 9 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 1 15. zene: 1
16. szörnyismeret: 2 17. pszi: 1 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 4 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 1
22. testépítés: 1 23. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
nómenklatúra (#158) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9934,0) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
46, 50, 51, 52, 67.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
4 * boszorkánykendő (#1697) 1 * bozontfonat (#1563) 1 * elit csatavért (#295)
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 * Khór maszkja (#1138) 1 * kvazár kesztyű (#445)
1 * kvazár sisak (#266) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 mászókarom (#78)
1 * törpe bakancs (#475) 1 * zafír erőöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
2 bot (#4) 1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 52 bronzhegyű nyíl (#94)
$1 csontszablya ($64) 29 ezüsttollú nyíl (#363) 1 * hosszú íj (#111)
1 kőkés (#6) 7 * orgyilkos tőr (#225) 37 * vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * mind. tűzopálja (#2380) 1 nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
5 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 25 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
14 fáklya (#36) 51 fiatalság itala (#473) 12 gyógykenőcs (#313)
172 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
25 krónika (#1725) 1 Krugrog terítője (#507) 1 kulcskarika (#648)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 5 megsemmisítő (#1540)
1 mérleg (#81) 1 moa varázsdoboz (#1133) 3 ork csodaszer (#1228)
4 pszi kő (#248) 23 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 1 térhajlító kavics (#1539) 24 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 29 csepp tinta (#101), fér még: 21]
15 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 75]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
5 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 50]
4 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 48]
6 vizestömlő (#3) [bennük 117 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 bordacsont (#16)
1 cru formázó minta (#300) 9 csillezsályalevél (#1253) 1 fekete gyöngy (#99)
3 kaktusztüske (#114) 2 lajhár csont (#236) 5 lapkorong (#80)
2 madártoll (#112) 1 pirkit (#153) 6 sallank karom (#128)
5 sünmedve tüske (#14) 2 szuperkötél (#209)

Összsúly: 86.97 kg Megterheltség: 61%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 arany (#50) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 5 ezüst gyűrű (#180)
2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontszablya (#64) 1 fiatalság itala (#473) 7 kaja (#2)
2 lajhár csont (#236) 2 madártoll (#112) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 ork csodaszer (#1228) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
(112,53) szürke rinocérosz (#346), oltár, vortexmágus (#418)
(113,52) arató csattanat (#144), oltár
(114,51) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, karmos tankány (#137)
(115,50) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 48. jellempróba, sóhajtó dorony (#112)
(116,49) halálmadár (#351)
(117,48) ork kunyhó (#1683), lajhárlord (#757)
(119,46) oltár
(120,45) 35. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), oltár
(121,44) Fairlight rúnaköve, délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, 47. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek