Morgana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 25. 15h:15'
EZ A 710. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
711. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4886
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

MORGANA KALANDJAI


1351 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,76] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 királygyík bőrt (100 arany).
A táborozás 97. napján találkozol egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Sheran követője. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy tintacsiga trófea és egy evaporőr trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Arkyn Warenhoof. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 210. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfival. Bőre gránitszürke. Tharr kisebb papja. Egy bíbor erőövet, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy gránit szimbólumot, egy mentát karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy quwarg szabotőr trófea, egy troll ritualista trófea és egy vérfürdető magszim trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Musashi Akira . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 256. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, kék szemű, kecskeszakállas alakváltó férfival. Fekete a bőre. Fairlight eljövendő papja. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy tankány karmot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy óriás csontváz trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lángoló Pentagramma. Bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Al'khabrankah. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 465. napon egy kontyos ősz hajú, piros szemű gnóm férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát.
A 720. napon találkozol egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy földsárkány trófea és egy rücskös gigaféreg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Trebeki Zenga . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 745. napon egy fekete, hosszú hajú, kék szemű troll férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Az 1131. napon összefutsz egy barna hajú, barna szemű rettentően szikár ember férfival. Fekete a bőre. Csontos keze szörnyen erősnek látszik. Sheran eljövendő papja. Egy aranygyűrűt, egy aranyláncot, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy réz papi karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy ryuku légiós trófea és egy quwarg szabotőr trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy garokk! Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Jockey Puding. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A napi fáradalmakat próbálod épp kipihenni táborodban, amikor egy fájdalmas ordításra leszel figyelmes. Körbepillantva látod, hogy egy sunyi árnymenő próbált belopakodni, ám csapdád tette a dolgát. A vérző lábú Sunyilopó sántikálva távozik, de halk motyogása még így is megüti füled: - Randevúzgass egy nandával!.
Az 1131. napon egy tüsi aranyhajú, félszemű árnymanó férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését.
Az 1251. napon összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy renegát törpe trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy törpemammut. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Chini. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+33 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy szárnyas gömböc nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 250.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 245.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 235.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+6 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 220.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 215.]

ek 381 t. energia kisütése: 381
A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a százfogú jobb első lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [14 pontot használtál fel, van még 201.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[69,77] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).


(Továbbmész...) [70,78] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kérődző etra lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csontkéssel megdöföd a kérődző etra jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 700 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [71,79] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek északra. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 174.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[72,80] Dombos terepre érkeztél. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy északi aurach lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csontkéssel teljesen átszúrod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Göcsörtös bunkóval eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csontkéssel jól megszúrod az északi aurach fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,81] Még mindig dombos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,82] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy szőrlajhár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a szőrlajhár testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csontkéssel teljesen átdöföd a szőrlajhár bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szőrlajhár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 137 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 147.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[74,83] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Felfedeztél egy tűzbokrot. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérszomjas csüldő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csontkéssel eltalálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 24 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [74,85] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 96.]

m 6 mozogsz nyugatra
[73,85] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Látsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy megsebzett kaffogó hebrencs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csontkéssel megdöföd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 95 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[9 pontot használtál fel, van még 87.]

szk 12 keresed a 12. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy szárnyas gömböcöt. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

s
Hibás parancs, nem tudom értelmezni. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 82.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 52.]

e 22 élelemszerzés 22 pontért
Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+4 kaja.) [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 30.]
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 259 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE
A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez.

AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG)
Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál felfelé kerekítünk.)

SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY)
A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni.

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van.
A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét.
* 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét.
* 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét.
* 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét.
* 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét.
* 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét.
* 601. fordulótól - 2 játékhét.

KARAKTERLAP

Morgana, egy szőke, hosszú hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 83. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 18 (26) Szint: 15 Merészség: 7/4 Magasság: 158 cm
IQ: 21 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 17 Életpont: 263/256 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 172/132 Pénz: 294 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 23/2 EFejl: 6
Eddig összesen 409 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1827 TP-t kaptál. Jelenleg 87142 TP-d van. A következő szinthez még 32858 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, quwarg királynő, Métely. A 72. fordulódban 151 arany került a bankszámládra. 187 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 17/68 (+6%) vágófegyverek: 4/50 (+14%) ütőfegyverek: 8/50 (+5%)
lőfegyverek: 17/17 (+12%) dobófegyverek: 3/8

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/109 2. nyomkövetés: 20/29 (+4%) 3. lopás: 7/74
4. mászás: 5/59 (+4%) 5. csapdakészítés: 3/54 (+11%) 6. csapdaészlelés: 1/69
7. gyógyítás: 32/4 (+19%) 8. titkosírás: 1/90 9. felderítés: 1/71
10. teológia: 12/79 (+22%) 11. taumaturgia: 9/26 (+5%) 12. szörnyismeret: 7/46 (+18%)
13. vadászat: 8/83 (+22%) 14. bányászat: 2/105 (+25%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
vízionár (#66), nektoraf (#355), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
kőbőr (299)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
az élet forrása (337)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 949 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

Összsúly: 81.35 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 7 kaja (#2) 1 sallank karom (#128)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 lajhár csont (#236) 14 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(68,76) százfogú (#53)
(69,77) Elenios rúnaköve, Dornodon oltár, 44. jellempróba
(70,78) kérődző etra (#368), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Dornodon oltár
(71,79) gumifa (#38), Fairlight oltár
(72,80) Leah oltár, 40. jellempróba, érclelőhely, északi aurach (#350)
(72,81) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155)
(73,82) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), szőrlajhár (#141)
(73,85) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(74,83) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), vérszomjas csüldő (#114)
(74,84) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(74,85) 49. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves János, szeretnénk sok boldogságot kívánni névnapod alkalmából. További kellemes kalandozást a TF-en! <<A TF Stábja>>
Kedves Játékostársunk!
A levelezős játékaink árát évek óta nem emeltük, de a szeptember 1-jével bevezetésre kerülő drasztikus adóteher növekedés miatt sajnos kénytelenek vagyunk ezt megtenni.
2006. szeptember 1-től a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettő együtt: 49 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.
2006.11.16. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2006.12.13. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha még nem vagy 40 fordulós, és három napnál gyakrabban lépsz, fordulódat úgy tekintjük, mintha már eltelt volna három nap a legutóbbi forduló óta (azaz ÉP regenerációd teljes lesz).
* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.
* Az újszülöttek szüleiktől több képességet is örökölhettek, köztük az ősteológiát és őstaumaturgiát, ami természetesen hiba volt. Ezeket a képességeket minden karakternek magának kell megszereznie. Ezentúl már nem öröklődik.
* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.
* Karakterek találkozásakor előfordult, hogy a karakter táborozás alatt a szöveg szerint ugyan összeismerkedett valakivel, de azzal később mégsem tudott interakcióba lépni. Ezt a hibát javítottuk, barátságos találkozás esetén mindkét karakter kölcsönösen megismeri a másikat.
* Borax király felmérné a kalandozók harcértékét és hadrafoghatóságát, ezért úgy döntött próbára teszik őket. Aki szeretne részt venni a próbán, jelentkezzen valamelyik toborzóirodában. A megmérettetésen jutalomérem nyerhető, és azt a KT-t, amelynek a legtöbb tagja gyűjt ilyen medált, elismerésben és királyi jutalomban részesíti. Ezennel tehát verseny hirdettetik, a verseny szeptember végéig tart. Amely KT addigra a legtöbb olyan taggal büszkélkedhet, aki szerzett már ilyen medált, annak minden tagja jutalmat kap. Szeksztánssal rendelkezőknek a toborzóirodák koordinátái: (98,21) (93,55) (96,109) (183,33) (186,62) (188,108) (273,27) (447,97)
* A táborozás alatt kapott információkat a karakter csak a fordulója elején ismeri meg, vagyis akkor kerül nála tárolásra. Ezért a táborozás alatt megtudott információkat a forduló megkezdéséig nem tudja használni, még az akkor lefutó többszemélyes kalandban sem. Kérünk erre ügyeljetek, mert az ezzel kapcsolatos reklamációt nem tudjuk elfogadni.
* Borax király ünnepélyes bejelentést tett: A toborzóirodákban meghirdetett verseny véget ért. Seregébe a Holtidő Társaság és a Kvazársziklák népe közös tudatokból csatlakoztak a legtöbben. A király utasította udvari mágusait, hogy jutalmazzák meg ezen Közös Tudatokat. A mágusok bűvöletének köszönhetően mostantól a tagok (és ez által a yaurri sereg) aktivitása kicsivel megnőtt, vagyis mindkét KT tagjai fordulónként +5 % tvp-ből gazdálkodhatnak két hónapon keresztül. A király nagy bölcsességében nem záratta be a toborzóirodák kapuit a lelkes kalandozók előtt, aki akarja, továbbra is próbálkozhat a lajstrom medál kiérdemlésével, immár versenyen kívül.
* A jelenlét bónusszal rendelkező karakterek ezentúl akkor is megkapják a +5% tapasztalati pontot, ha az aktuális hónapban még nem léptek négy fordulót, csak az előző hónapban. A zsetonkedvezmény viszont továbbra is az ötödik emailes fordulótól kezdve jár.
* Az olimpiai kategóriák enciklopédiája hibásan került kiküldésre. Az olimpiai változás, hogy megnöveltük az arany és TP díjat, És a 8. kategóriában a mostani olimpián már lesznek díjak, amelyeket a karakterek meg is kapnak.
* A 40-es TK-ból kivettük a szamurájkardot, ami ezentúl csak Toyaki kristályából szerezhető meg.
* Borax király úgy döntött, enged a kalandozók nyomásának, és engedélyezte, hogy a ryuku-szigeteki toborzóirodánál továbbra is megadják a titkos labirintus térképét azoknak, akik felmutatják ott a lajstrom medáljukat. Viszont nem árt ha tudják a vállalkozó szelleműek, hogy Khór kardja már nem található ott.
* Ha a fogadóba a BE <épület száma> <40> paranccsal lép be a karakter, ezentúl megkapja az általa ismert, illetve teljesített TK-k listáját. Első belépésnél továbbra is csak az ismertető szöveg olvasható, tehát a 40-es paraméter használatának feltétele, hogy járt már abban az épületben.
* Huertol elveszett. Legalábbis a király számára. A helytartói város státusz elveszítésével várhatóan az alábbi épületek fognak bezárni a városban: helytartói hivatal (581. épület), Fairlight bank (583.) Fejvadászcéh (758.) Toborzóiroda (761.).
* A Fejvadászcéh Wargpinban nyitotta meg irodáját, melyet Huertolban be kellett zárnia. Az épület száma változatlanul 758.
* Huertol fekete mágustornya ezentúl nem látja szívesen a varkaudarpárti kalandozókat. Az is veszélyben van közülük, aki megközelíti az épületet.
* Az erődök és fellegvárak ostroma mostantól nem növeli a hőstettekben látható varkaudar ill. kalandozóharcok számát.
* A Rozoga Csontváz Lordhoz fogadót ezentúl a varkaudarok üzemeltetik, a nevét is megváltoztatták, a Vérhez és Pálinkához címezték.
* A varkaudar arénánál lehetőség van arra, hogy hozzájárulj az aréna szörnyeinek beszerzéséhez. Az arénánál add ki a H 497 [hánszor*100 arannyal járulsz hozzá] [szörny száma, amit szeretnél] parancsot. Az arany levonásra kerül, az arénamester pedig megpróbálja beszerezni azokat a szörnyeket, amelyekre a hozzájárulásokat kapja.
* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.
* A templomszenteléshez mostantól már nyugaton is elegendő a korábbi öt helyett csupán három hívő jelenléte.
* Az EXT parancs ezentúl már nem csak három havonta, hanem akár havonta is kiadható. Játékhét visszadátumozás: 200 fordulóig 50 játékhét, 201-400 fordulóig 40 játékhét, 401-600 fordulóig 30 játékhét, 601-700 fordulóig 20 játékhét, 701 fordulótól 10 játékhét.
* Az EXT parancs játékhét visszadátumozási idői mégsem változtak, a régiek maradtak, vagyis: 100 fordulóig 25 játékhét, 200 fordulóig 20 játékhét, 300 fordulóig 15 játékhét, 400 fordulóig 10 játékhét, 500 fordulóig 5 játékhét, 600 fordulóig 3 játékhét, 600 forduló fölött 2 játékhét
* ** 2009.02.03. **** - Az 505-ös képesség (7 helyett 6-os osztó van az MXTU regenerációnál) nem működött. javítottam.
- Megölt valaki egy Kitaszítottat, de nem nőtt az isteni küldetés számláló (ölj tíz nevest). Itt a küldetés az ősi birodalmak és esthar császárság neveseire vonatkozott, az újonnan bekerült neveseket a program nem fogadja el. Visszamenőleg ezt nem is tudom megváltoztatni, a küldetés szövegét egyértelműsítettem.
- Igaz Barátok Rend Ereje képessége lecserélésre került, mégis működött továbbra is. Javítva.
- A karakterek támadása és védekezése sokszor elromlott. Ezt az 502-es új képesség okozta. A hibát javítottam, valamint beraktam, hogy a képességtől kapott támadás és védekezés megjelenjen a karakterlapon is.
- Ha Káoszportál használata közben valaki DEMezett, a program a TVP-t duplán vonta tőle. Korrigálva.
- Ha valaki úgy adta ki a K, FK parancsot, hogy nem volt több lépés lehetősége, nőtt a nyomkövetése. Javítottam.
- Valaki jelezte, hogy a szkander képesség nem jól írja a statisztikákat, és nem jól számolja a fejlődést időnként. Ezzel sokat foglalkoztam, de elég összetett probléma, még nem tudtam javítani, majd a következő adaggal.
- Kérésre beraktam, hogy a Kihívás tornyának 4. és 5. szintje is elérhető legyen a csatornától nyugatra.
- Bekerült egy új mágikus balkezes vágófegyver (átadható), a sárkánypenge, Moi Ro Fa és Ting Ro Ce dobja 15% eséllyel.
- Tihor Miklós
* *** 2009.02.26. *** Egy régi forduló fagyási probléma, ami talán még Zsoltról maradt ránk, de Szilárd nem tudta kijavítani: Ha az erőpajzs I-et, hadiszerencse I-et vagy II-t az avatári áldás előtt elmondtad, akkor mindkét varázslat fennmaradt rajtad. Sajnos, ilyenkor azonban a karakter fordulója is végtelen ciklusba került, ezért forduló nem generálódott. A hibát javítottam.
* A KT képességfás programokat teljesen újraírtam. Ennek következményei:
- Ha kevesebb pontot tud valaki fejleszteni a képességbe, mint amennyit akart, akkor csak annyi TU-t ill. TVP-t vonunk le, amennyit tudott fejleszteni.
- A korábbi verzióban minimális hibavizsgálat volt. Beraktam, hogy a KT vezető csak akkor tud új képességet kezdeni, ha az előzőt már kifejlesztette a KT, és letelt a 60 nap. A korábbi verzió nem vizsgálta, hogy egy képesség fejlesztésekor megvolt-e az előfeltétel, ezt is beraktam.
- A program bizonyos esetekben rosszul számolta a fejlesztési költséget, ez most már jó lesz.
- A képesség kifejlesztésekor nem ment mindig ki az enciklopédia, ez is működik most már. Igazándiból, biztosra mentem: amikor a képesség elkészül, mindenki megkapja az encet (az is, aki esetleg nem épitette be a minimumot), és amikor valaki utólag beépíti a minimumot, akkor is megkapja.
- Az egy képességbe egy ember által fejlesztendő TU eléggé "definiálatlan" volt a korábbi programban, ezt egyértelműsítettem. Egy embernek egy KT képességbe 10+képesség szintje*20 TU-t kell fejlesztenie ahhoz, hogy használni tudja. Az aktuálisan fejlesztett képességbe fejleszthet ennél többet is. Ha a jelenlegi képesség fejlesztésekor még van maradék TU még régről, azaz az aktuális képesség költségét feleztük, akkor az emberenkénti minimum is feleződik. Ha valaki olyan képességbe fejleszti a minimumot, amit a KT korábban már kifejlesztett, akkor számára a kedvezmény nem érvényesül.
- Beraktam azt, hogyha valaki az aktuális képességet fejleszti, de még nem érte el a minimumot, akkor is fejleszthessen, ha a képességhez már 0 kell (ez azért fontos, mert ha van maradék, így csak a felét kell fejlesztenie).
- Ezenkívül a karakterlapon a képességfás kiírást újraírtam, hogy minden fontos információt tartalmazzon.
* Még egy apróság: Danair ötlete alapján az agyrém nevű szörny kapott egy tápos ritka kincset.
* *** 2009.03.02. *** - Frissítettem a TFFree programot, ennek köszönhetően a Free verzióban is megszűnt az a korábbi hiba, aminek köszönhetően a karakterek -5 sebzést kaptak.
- A képességfás fejlesztésnél valamiért Szilárd bent felejtett néhány képességet, amire Zoli az elején explicit leírta, hogy a képességfás fejlesztésnél ezek nem működnek, ezért ezeket kiszedtem (vértestvér öregedés, szent tölgy és nekrofun affinitás tvp költség módosítása, tulajdonság tf-elő képesség).
- Ezzel párhuzamosan, a fórumon történt felvetéseket kielemezve és átgondolva, az új EF parancs költségét 10 TVP-ről 7-re csökkentettem.
- A kedvenc táborhely (503) nem működött. Javítottam.
- Zaforion esszenciájának használatakor most már megjelenik a szöveg.
- A tudati portya (501) képességről, sajnos, ebből jóformán egyetlen programsor sem úgy működött, ahogy kellett volna, az egészet újraírtam, illetve a távolság*2 TVP emberenkénti költséget távolság*1 TVP-re csökkentettem.
- Most már a ryuku őrtorony által kreált szopókövet is azonnal semlegesíti az áldott kő vagy ősi nyaklánc.
- A munka gyümölcse most már a RoMbolás parancsnál is működik.
- Az FTV beállításoknál a 90-es szintkorlátot kitoltam 99-re, mivel már van 90. szint fölötti karakter, akire a korábbi verzióval az FTV nem működött.
- A karakterlapon most már az is megjelenik, hogy a Közös Tudatod milyen régi típusú képességekkel rendelkezik.
- Elkészültem 3 új tudati képességgel, ezek a tudati gyorsítás (513, +1 lőfegyver támadás), tudati kitérés (szint/4% esély a lőfegyver elkerülésére) és a tudati kontaktus (517, 3 helyett hat direkt kontaktus lőhető egy körben, ha olyanra lövöd, akinek nincs vp-je, az sebződik). Az utóbbi képességet kiegészítettem a leírtakhoz képest azzal, hogyha olyan ellenfélre lövöd, akinek van vp-je, az eddigi max 120 helyett max 180 vp-t szívsz belőle.
* *** 2009.03.13. ***
- 92. szint fölött nem volt tárolva a szerezhető tapasztalati pont, illetve néhány szinttel később átcsordult volna negatívba... javítottam ezeket.
- a kedvenc táborhely és a vasalt bunkók quwarg számláló képessége összeakadt, mivel ezek ugyanazt a változót használták valamiért. különvettem a 2 képességet. Ha egy VB-nek elromlott a quwarg számlálója az EK 503 kiadásakor, kérem, írjon a TF játékvezetőnek.
- Ha valaki már a képességfát fejleszti, akkor az EF-es fejlesztésnél a KT-nál tárolt EF érték most már nem csökken (mert korábban előfordult, hogy lement 0-ra, és így nem tudtak tovább EF-elni)
- Árnéztem a programot, sajnos elég sok kritikus warning ki volt kapcsolva, emiatt az elmúlt években jónéhány kisebb hiba felgyűlt benne, ami felelőssé tehető több "gyanús" hibáért is. Ezek nagy részét sikerült helyrepofoznom.
* - Az új kőbőr (507-es) képesség hatása nem íródott ki a csatában, javitva. - Az 1-es labirintusban többen jelezték, hogy halálos csapdák várták őket. A hiba okát sikerült megtalálnom és javítanom.
- A 126-os labirintusban volt egy nyithatatlan ajtó (szerencsére nem volt semmi értékes mögötte), javítottam.
- Bekerült a játékba egy új varázslói varázslat, a helyreállítás. Egy adott mezőn helyreállítja a tereptárgyakat (másznivalók, csatamezők stb), de azokat nem, amelyeket építettek (oltár, templom). A varázslatot 100-as taumaturgiától lehet megvenni a varázslótornyokban.
- A támadás és védekezés auraerősítéssel módosított értékét a karakterlapon külön, az alap támadás ill. védekezés után tüntetem fel, mert eddig többen nem hitték el hogy kiíródik a karakterlapon :)
* - Az elmúlt héten a TF összes legtöbb modulját átírtam és újrafordítottam, mivel az elmúlt években számos hibaellenőrzés ki volt kapcsolva. Mire a végére értem, számos kisebb-nagyobb hibát találtam és javítottam.
- Az újszülöttek most már nem születnek hajózás szakértelemmel.
- Phua kúpoknál és nagyobb phua kúpoknál is megcsináltam, hogyha a forduló generálással valami gond van, és újra kell futtatni, akkor a második futtatásnál már ne legyen üres a phua kúp (a többi kutatnivalónál ez már működik)
- Ha valaki utólag fejlesztette bele a szükséges TU-t egy 500+ képességbe, nem mindig kapott enciklopédiát. javítva.
- A képességfának két adatbázisa van, a játékosok adataival, és a KT-k adataival. A játékosok adatbázisában hibás adatok voltak, ezeket korábban egy program segítségével helyreállítottam. Akkor írtam, hogy ez nem 99%-os: pl. volt pár karakter, akinél a képesség 1-re (kész) volt beállítva, pedig még fejlesztenie kellett ill. szeretett volna. Ha tehát fejleszteni akarsz, de nem tudsz, ez még a régi adatbázis hibája, írj nekünk egy emailt, és javítjuk. A KT-k adatbázisában is úgy tűnik, volt néhány hiba (pl. a fejlesztett képesség sorszámával) ezeket egyenként végignéztem most, és javítottam a hibákat.
- A quwargokra, mint lénycsoportra adható ki FT és BA parancs, a sorszámuk 9093. Illetve volt 1 kérés, hogy a quwarg katalizátor működjön másznivalóknál, szörnyidézésnél stb. - de a katalizátor már eleve így működött.
- A sebezhetőség varázslat (mindkét harcoló fél +20% sebzést szenved el) sajnos egyáltalán nem működött. Javítottam.
- Közben észrevettem, hogy a lények "fagyvihar" speciális képessége sem működött, ezt is javítottam (nyilván sokak bánatára :))
* Elkészült a Sötét Inkvizíció Apostolainak KT épülete a 74,58-as mezőn.
* - Csökkent a 40 soros UL ára! Mostantól a 20 sorosnál hosszabb UL-ek nem +15 zsetonba kerülnek, hanem +2 parancsonként 1 zsetonba. Tehát egy 22 soros UL csak 32 zseton lesz 46 helyett, és egy 40 soros is csak 41 zseton.
- Az esszenciakristály nem hatott olyan lényekre, amelyek vámpirizációra immúnisak voltak. Javítva.
- Az auraerősítés és fno-ból jövő támadás a html fordulók karakterlapján nem jelent meg (de azért működött!) javítottam a kiírást.
- A KUT parancsnak megadhatsz egy második paramétert, ha nincs ennyit TVP-d, a parancsot nem fogod végrehajtani. Pl. KUT 50 50 csak akkor hajtódik végre, ha van is 50 TVP-d.
* - az ud'mroag kulcs most már bármilyen tereptípuson elkészíthető.
- az egykezes súlyzót most már nem tudják a lények támadásai elpusztítani.
- az Élet Vize most már védelmet nyújt Zt'tuzzarxn átka ellen is.
- a jégmágia nem nyújtott védelmet a lángtenger ellen, javítva (enciklopédia is).
- az esthar területeken az 50. szint alatti karakterek gyengébb ellenfeleket kapnak, de a sebesült szörnyek számukra nem sebesültként jelennek meg, ezt javítottam.
* - Ezt a hetet teljes egészében KT képességfás képességek leprogramozására szántam. Elkészült:
manaszívás (515): találkozáskor VP-t kapsz taumaturgiád függvényében.
a hit ereje (516): találkozáskor gyógyulsz teológiád függvényében.
tudati kincstár (518): a szövetség tagjai tárgyakat rakhatnak be amit bármelyikőtök kivehet.
tudati ismétlés (519): plusz 1 TK ismétlése évente és több extra az EXT hatására.
tudati gyorsítás III (520): plusz 1 jobbkezes támadás.
tudati kitérés II (521): esély, hogy a szörnyek speciális támadása nem hat rád.
taumaturgia mentor (522): találkozáskor őstaumaturgia vagy taumaturgia fejlődés.
hitbéli mentor (523): találkozáskor ősreológia vagy teológia fejlődés.
pszi regeneráció II (524): a pszi regeneráció több mezőre ható változata.
tudati ostrom (525): tudatcsata ellen nem véd a tudatpajzs és 2x fölénynél biztos a győzelem.
vakmerőség (526): a menekülés százalék akár 1-re is csökkenthető és bármilyen szintű merészség megadható.
A képességek teljes és végleges enciklopédiáját hamarosan felrakjuk a honlapunkra.
* - Volt egy régi hiba, ha egy mérgezett fegyverről lejött a méreg a használata után, akkor a következő csatában az FLH hibásan működött. Javítva.
- Újra működik a weboldalon a nyomtérkép!
- A pajzszúzás és nagyobb pajzszúzás "fizikai" típusú varázslat lett.
- Az elnyelés most már nem oltja ki a sebezhetőség varázslatot.
* Ha a BB vagy KB parancs 3. paraméterének 518-at adsz meg, akkor azzal azt jelzed, hogy a tudati kincstárba (518-as képesség) raksz be vagy veszel ki tárgyat, nem a széfbe. Épp ezért ha a normál széfbe az 518-as tárgyat akarod pakolni, akkor azt ne a 3. paraméterben add meg.
* Elkészült az Árnymenők KT tárgya, a névjegykártya (1846-os tárgy).
* - A csillagapród képesség beszúrásakor a kőbőr (507) kiírása, és az új képességek enciklopédiája elcsúszott, ezeket javítottam.
- Bekerült a játékba átmenetileg egy kiíratás, amely a csaták végén kiírja a lőfegyver fejlődés esélyét ill. annak mértékét.
* Bekerült a 449,19-es mezőre egy új küldetésadó épület. A küldetéssorozat végrehajtása a császárvárosba való bejutáshoz szükséges.
* A hósárkány pajzs és a szerencse gyűrűje átadható lett, de a pajzs használatához minimum 45. szint kell, a gyűrű használatához min. 30. szint.
* A "Látogasd meg az istenek csarnokát!" küldetést lecseréltük egy olyan küldetésre minden istennél, amit az új fejlesztésben lehet teljesíteni.
* Ryuku császárváros: most már nem csak gyalog, hanem teleporttal is be lehet menni, ha valaki teljesítette a megfelelő küldetéseket.
* A császárvárosba bekerült egy új küldetésadó épület, a ryuku mágustorony.
* Alanor környékére bekerült a hiányolt 38-as TK.
* A gyors fejlődés FNO képesség nem jól működött, korrigáltuk.
* Javítva lettek a következő KT képességek: csepp a vértengerből (281), elmetágítás (504), közös ima (509).
* A ganüid mágiafaló 33 % eséllyel dob tl'urlang gömböt, és kapott egy fészket is.
* Bekerült elkészíthető tárgyként a fekete nyílpuska és a kristály dobónyíl.

Üzenet küldése a karakternek