317. forduló, Trollkivégző Magir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. aug. 4. 9h:53'
EZ A 809. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD
810. játékheted kezdete: aug. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4813
SZÁMLA : XXXX

TROLLKIVÉGZŐ MAGIR KALANDJAI


196 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke, rövid hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó talizmánt, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy mithril láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy orbitális mackósajt trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Összeismerkedtek. Az ő neve Fehér Holló. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon összefutsz Szigorúval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Leah püspöke. Egy bíbor erőövet, egy bőrsisakot, egy koponya szimbólumot, egy mászókarmot, egy obszidián karkötőt, egy umbatari karkötőt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy sarki óriásteknős trófea, egy lábascet trófea és egy renegát törpe trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy mutáns pók a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol Morgoviusszal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Dornodon tanítványa. Egy denevér szimbólumot, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy kvazár páncélt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy szutykos remák trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy hosszú ősz hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy Métely páncélját, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy vadászkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fekete Köpeny. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Az 1. napon összeakadsz Oroszlánszívvel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összeakadsz Oroszlánszívvel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Fehér Hollóval. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku mellvértet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar felderítő trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Holmiját egy törpemammut cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Csendes McPog. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 2. napon találkozol Sudár Virággal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fejvadász medált, egy harci maszkot, egy Khór maszkját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy Vérmes Amazon trófea és egy Brod trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy szőrös azuka! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Folytatod utadat.
A 2. napon megintcsak összefutsz Csendes McPoggal. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-36 életerő.) Ostorcsapásként ér az elmédben felbukkanó gondolat: Lázadni az Örökkévalók ellen? Elpusztítani azt, ki ily tökéletest tudott alkotni? Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+176 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 578.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[72,59] Épületek tűnnek fel.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 bőrsisakot 5 aranyért, 2 bronzhegyű lándzsát 20 aranyért, 2 darázsszárnyat 8 aranyért, 1 ezüsthegyű nyilat 4 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 2 kis vaspajzsot 32 aranyért, 2 rézpáncélt 48 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 2 sallank nyilat 6 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 568.]

ve 677 1 megveszed a 677. tárgyat 1
Vásároltál 1 szulfagor agyart. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 568.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Vásároltál 20 kaját. 20 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 568.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Találsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 558.]

fa 264 4707 8 feladod a 264. tárgyat a 4707. kalandozónak (8 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Morcos Mugrul részére szánod. Átadsz 8 remák szivet. Ennek elküldése 33 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. Most döbbensz csak rá, miféle cég ez. A szánalmas jók, a Lélektisztító Irgalmas Nővérek üzemeltetik! Hiszen trikornisokkal és makikkal, a fény teremtményeivel szövetkezel! Ha a gonosz utat akarod járni, jobban oda kell rá figyelned, mikor mit teszel. (+1 jóság.) [3 pontot használtál fel, van még 555.]

faa 677 678 122 feladod a 677. tárgyat a 678. tárgyat a 122. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Morcos Mugrul részére szánod. Átadsz 1 szulfagor agyart. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 smaragdkövet. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 dözmöng szivet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 546.]

m 3 8 1 mozogsz délkeletre, északra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[102,101] Továbbra is síkságon vagy. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy varkaudar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy élőholt mirg jön feléd.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar behemót jön feléd.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüsttollú nyíl és egy bumeráng. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Napsugár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Felfedeztél egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Mehanidas Trakkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy Eldereth kristályt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy aranyfecske trófea, egy jégzabáló trófea és egy animált hókutya trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [102,100] Továbbra is síkságon vagy. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szutykos remák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. Kritikus ütés! (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák jobb vállát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szutykos remák testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 kaktusztüske[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [103,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Poomr Ko. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Poomr Ko testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Poomr Ko farkát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a Poomr Ko farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Poomr Ko megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar szimbólum. 1506 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 74, gyógyulás: 4, összesen: -70 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [75 pontot használtál fel, van még 471.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +86 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 471.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[104,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy szutykos remák. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák egyik csápját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szutykos remák testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,100] Továbbra is síkságon vagy. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy varkaudar bajnok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,99] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kharón Nan Akherón irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy varkaudar bajnok nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok bal karját. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 441.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +112 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 441.]

m 8 3 8 mozogsz északra, délkeletre, északra
[106,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar rücskös bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,99] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar bajnok. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. Kritikus ütés! (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 75, gyógyulás: 3, összesen: -72 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [107,98] Továbbra is síkságon vagy. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ->eldobod] [mákrózsa virág ->eldobod] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok intéz feléd kihívást.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 24 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 49, gyógyulás: 3, összesen: -46 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mutáns csont, egy láncing, egy mandibulakasza, egy göcsörtös bunkó és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Cras Lorg előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy szutykos remák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák testét. Kritikus ütés! (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a szutykos remák testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [75 pontot használtál fel, van még 366.]

hh 313 1534 használod a 313. tárgyat az 1534. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +99 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 365.]
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 20 életpontot vesztettél. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 34, gyógyulás: 3, összesen: -31 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 3 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 324.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 314.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 304.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 294.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy varkaudar bajnok. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 22 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 50, gyógyulás: 3, összesen: -47 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 284.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar behemót. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 274.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 264.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 11 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 254.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 214.]

tf 1 14 fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [14 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 210 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 17, 21.
Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 376 pontot. A következő körben tehát 576 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét.
Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 2 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal.

AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG GYÉMÁNTJA (1065. TÁRGY)
A lélegzeted is eláll, ahogy erre a meseszép drágakőre pillantasz. Csiszolt felületén ezer szikraként törik meg a milgandok fénye. Az Örökkévalóság Rubinjához hasonlóan, mágikus képességekkel rendelkezik, és ezt az erőt olyan ősi, szent forrásból nyeri, amely talán még az ősmágusok által is sérthetetlen. Egyesek szerint egy ősi istenség könnyei, amikor az általa alkotott faj végső pusztulását látta Ghallán, és nem volt képes arra, hogy megmentse saját gyermekeit.
A gyémánt ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +10 max. ÉP-t és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.]

POOMR KO (957. ELLENFÉL)
Poomr Ko egyike volt a varkaudar seregek vezetőjének. Katonái élén több sikert is elért a háború alatt, végül az éppen táborozó hadseregen kalandozók ütöttek rajta. Súlyos sebet kapott a harcok során, és csak a szerencsének köszönhette, hogy sikerült elmenekülnie és elrejtőznie a közeli erdőben. Poomr Ko erőssége az egy-egy elleni küzdelem, ebben nem is nagyon akad ellenfele. Ezt a szenvedélyét általában a hadifoglyokon élte ki.
Nos, hát igaz a pletyka, Poomr Ko még mindig a nyugati erdőségekben bújkál, és gyanútlan utazókra vadászik. Most, hogy szemtől szemben álltok egymással, már nem is tűnik olyan félelmetesnek, de azért óvatosságra intenek a vívótudományát dicsérő pletykák. Kezében két halálos pengét tart, testét varkaudar páncél védi. Övén néhány DEM lóg. Valahogy meg kellene szabadítani tőlük...

KARAKTERLAP

Trollkivégző Magir, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Leah eljövendő papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (70). Ez a 235. fordulód.

Erő: 41 (48) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 118 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 27 (30) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 62/62 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 369/131 Jellem: gonosz (203) Tul. pont: 7
Szerencse: 21 (25) Varázspont: 396/135 Pénz: 1799 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 13/-15 Pszi pont: 72/29
Eddig összesen 1593 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14317 TP-t kaptál. Jelenleg 865530 TP-d van. A következő szinthez még 134470 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar iszákos, varkaudar hadúr. A 229. fordulódban 5677 arany került a bankszámládra. 5847 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3/79 vágófegyverek: 11/23 ütőfegyverek: 28/52 (+6%)
lőfegyverek: 25/38 (+12%) dobófegyverek: 1/74

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vashegyű nyíl (#176) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/94 2. nyomkövetés: 62/83 (+28%) 3. lopás: 4/14
4. mászás: 6/28 5. csapdakészítés: 14/19 6. csapdaészlelés: 6/12
7. gyógyítás: 60/8 8. titkosírás: 2/72 9. felderítés: 22/50 (+8%)
10. szörnyidomítás: 3/59 11. teológia: 25/20 12. taumaturgia: 25/27 (+4%)
13. versengés: 10/83 14. zene: 1/26 15. szörnyismeret: 28/36 (+18%)
16. pszi: 11/62 17. zárnyitás: 1/18 18. vadászat: 16/71
19. bányászat: 22/8 20. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
manifesztátor (#124), gonoszok (#988), szintszívó lények (#9097)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 1)
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
kőbőr (299)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
a lobogó varázsa (373)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
sorakozó (401)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 795 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) $1 mandibulakasza ($127) 2 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
3 csontpálca (#329) $1 göcsörtös bunkó ($123) 1 * harci kalapács (#174)
2 kőkalapács (#13) 1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 4 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
52 * bronzhegyű nyíl (#94) 3 ezüsttollú nyíl (#363) 52 mérg. ubuk tüske (#137)
Dobófegyverek
$1 bumeráng ($249) 13 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 11 ubuk dobónyíl (#138)
13 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
4 * láncing (#222)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266) 2 Mágikus Koponya (#279)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 3 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek és övcsatok
1 bíbor erőöv (#291) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok
2 * gólem talizmán (#811) 1 * koponya szimbólum (#139) 4 korinthai talizmán (#814)
2 * rothasztó talizmán (#815) 1 varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
3 Eldaran karkötője (#373) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 réz papi karkötő (#307)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
1 * lánghordozó gyűrű (#1832)
Ékszerek/ruhadíszek
1 örökkéval.gyémántja (#1065)
Löttyök és porok, tartóstul
1 huhogó bibe (#332) [benne 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 5]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 37]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 18]
2 szent kehely (#257) [bennük 16 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 4]
28 uzbány csőr (#169) [bennük 70 csepp ugh méreg (#166), fér még: 266]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Eszközök, használati tárgyak
$4 aranypikkely ($415) 1 aranytermő erszény (#819) 3 aranytű (#272)
2 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
3 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 ezüst kulcs (#184)
2 fáklya (#36) 2 gyógykenőcs (#313) 16 kaja (#2)
2 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 Leah tekercse (#1258)
1 mágusok itala (#1610) 2 nagy aranykulcs (#246) 3 nagy bronzkulcs (#185)
4 nagy vaskulcs (#186) 1 ork csodaszer (#1228) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 rézkulcs (#75) 12 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 shinai gömb (#348)
1 szeksztáns (#32) 1 varázskorsó (#1546) 4 varkaudar látógömb (#1107)
7 varkaudar pálinka (#1137)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
44 álompor (#396) 3 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654)
49 drótszőr (#37) 6 főnixtoll (#563) 14 gyöngymangó (#135)
6 hattyútoll (#1222) 4 ilkin érc (#232) 1 karbin plazma (#199)
6 kék orchidea (#68) 2 kvazár (#244) 224 madártoll (#112)
1 moa gyöngy (#378) 2 moa üveggömb (#383) 1 mutáns csont (#331)
52 + pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 10 quwarg tojás (#360)
1 ramit kő (#226) 4 remák szív (#264) 1 sáska amulett (#668)
7 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 20 varkaudar csont (#1113)
2 varkaudar tekercs (#653) 20 vasérc (#152) 1 vérvörös rózsa (#1622)

Összsúly: 117.06 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
11 mutáns csont (#331) 1 ork csodaszer (#1228) 24 pular kristály (#239)
2 Thargodan esszencia (#328) 38 varkaudar csont (#1113) 3 varkaudar látógömb (#1107)
38 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 2 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
2 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 ezüsttőr (#322) 1 fekete gyöngy (#99) 3 gyógykenőcs (#313)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 2 kis vaspajzs (#159) 5 remák szív (#264)
2 rézpáncél (#71) 1 rézsisak (#72) 2 sallank nyíl (#129)
1 smaragdkő (#678) 1 szöges páncél (#65) 2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
319 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bumeráng (#249)
2 ezüsttollú nyíl (#363) 16 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
1 láncing (#222) 4 madártoll (#112) 1 mandibulakasza (#127)
1 mutáns csont (#331) 3 quwarg tojás (#360) 3 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar pálinka (#1137) 1 varkaudar szimbólum (#1528)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(102,100) szutykos remák (#191), Fairlight oltár, 31. jellempróba
(102,101) varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), Mehanidas Trak (3542. kalandozó)
(103,99) Poomr Ko (#957), oltár
(104,100) szutykos remák (#191), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár, 47. jellempróba
(105,100) varkaudar bajnok (#190), tavacska, Dornodon oltár
(106,98) Tharr oltár, 40. jellempróba, varkaudar (#64)
(106,99) oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), varkaudar bajnok (#190)
(107,98) tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 25. jellempróba, szutykos remák (#191), quwarg harcos (#201), varkaudar behemót (#189)
(107,99) márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), oltár, szent tölgyfa (#393), varkaudar bajnok (#190)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A gyors fejlődés FNO képesség nem jól működött, korrigáltuk.
* Pszi követ max. 670-es pszi szakértelemig lehet fogyasztani.
* Javítva lettek a következő KT képességek: csepp a vértengerből (281), elmetágítás (504), közös ima (509).
* A ganüid mágiafaló 33 % eséllyel dob tl'urlang gömböt, és kapott egy fészket is.
* Az Arénagödörben található szörnyek listája bővült igényeitek alapján.
* Bekerült elkészíthető tárgyként a fekete nyílpuska és a kristály dobónyíl.
* Módosult a fekete nyílpuska, kristálynyíl és kristálydobónyíl elkészítése és statisztikái.

Üzenet küldése a karakternek