66. forduló, 68. forduló, Roante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 22. 9h:05'
EZ A 176. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD
177. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4812
SZÁMLA : XXXX

ROANTE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,14] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy útonálló nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 254.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 249.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,14] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az útonálló jobb karját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 bakkura bőrt 4 aranyért, 2 bronzhegyű lándzsát 20 aranyért, 1 bronzkulcsot 9 aranyért, 1 csontkést 2 aranyért, 1 csontkulcsot 4 aranyért, 7 csontszablyát 14 aranyért, 3 csontszuronyt 6 aranyért, 1 rézkulcsot 6 aranyért, 2 tüskecsapdát 16 aranyért.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kaktusztüskét. [38 pontot használtál fel, van még 211.]

ve 111 megveszed a 111. tárgyat
Vásároltál 1 hosszú íjat. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

ve 94 40 megveszed a 94. tárgyat 40
Vásároltál 40 bronzhegyű nyilat. 280 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

kf 111 40 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 40. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 211.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

ve 249 10 megveszed a 249. tárgyat 10
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 bumerángot. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

flh 1 10 felt. lőfegyver haszn. 1 a 10. tárggyal
Ok, FLH 1 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

flh 15 40 felt. lőfegyver haszn. 15 a 40. tárggyal
A paraméterként megadott tárgy nem lövedék/dobófegyver! [0 pontot használtál fel, van még 211.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[73,15] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Látsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 7200 TVP épült bele.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 3 életpontot sebeztél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összeakadsz Palastival. Elenios hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Holmiját egy királygyík cipeli. {legmagasabb fegyver szakértelme: 18.} Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, mint minden jónak. Pfuj!
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre teljesen fehér! Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló.
Ellenségesen viselkedik, Rád akar támadni! No, akkor majd véded magadat!

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az alakváltó testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az alakváltó nyakát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az alakváltó nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával az alakváltó megdöfködi a fejedet. (4 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Méregfoggal az alakváltó gyengén megszurkálja a bal karodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a halál csókja varázslatot! [-2 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [74,16] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,17] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Látsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.} Már látod magad előtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldéből.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bíbor szulfagor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1 életpontot sebeztél. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a bíbor szulfagor vörös bundáját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a bíbor szulfagor. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 173.]

m 2 mozogsz keletre
[76,17] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gyilkos tetű. {támadása: 9.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű jobb első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezéből. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [23 pontot használtál fel, van még 150.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 142.]

m 3 mozogsz délkeletre
[77,18] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Felfedeztél egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy alpesi tehén. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 134.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. {védettsége: 9 szúró, 9 vágó, 9 ütő ellen.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a massza kékes kitinhátát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a massza kékes kitinhátát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a massza kékes kitinhátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A massza meglök a szarvával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a massza kunkorgó farkát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a massza bal középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szarvaival a massza megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Bár kincs nincs, de van itt egy érdekes felirat: Elenios követői rengeteg dologra képesek rákényszeríteni anélkül, hogy harcba bocsátkoznának... No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 119.]

m 3 8 mozogsz délkeletre, északra
[78,19] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Felismered a közeledőt. Csak egy pacaszúnyog. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 1d2+1.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 1 életpontot sebeztél. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pacaszúnyog testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 1 csepp tintát. 13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [78,18] A terep változik: ismét síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [37 pontot használtál fel, van még 82.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a légirozmár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a légirozmár fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 216 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 ezüst nyakláncot (ld. enc.). Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 66.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[78,19] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy dűnekukac nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 10.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a dűnekukac testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a dűnekukac szelvényezett hátát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ryuku kopjával felnyársalod a dűnekukac testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dűnekukac testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [78,20] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy homokféreg lehet. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a homokféreg testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a homokféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A homokféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kaktusztüskét. [25 pontot használtál fel, van még 41.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Mindenki osztogatja, de csak kevesen fogadják el mástól.
[5 pontot használtál fel, van még 36.]

szk 72 keresed a 72. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy óriás skorpiót. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 1.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 29, 12.
Jelenleg 2644 felépült monolit, és 7608 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 208 pontot. A következő körben tehát 204 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG HOLDKÖVE (1830. TÁRGY)
Már azt hitted, hogy az Örökkévalóság Ametisztje nem fog továbbfejlődni. De most mégis! Mindössze több időre volt szüksége, de az evolúció korántsem ért véget. Ez a holdkő varázslatos! És a képességei elkápráztatnak.
Speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +100 max. ÉP-t, +100 max. VP-t, +4-t minden tulajdonságodra, +9 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +5 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

PACASZÚNYOG (751. SZÖRNY)
Ez a fekete, folyékonytestű rovar előszeretettel támad meg (és ezáltal ken össze) alacsony szintű kalandozókat. Csupán egy apró kellemetlenség az állatka, nem olyan nehéz leütni. Ahhoz azonban, hogy szúrófegyverrel eltalálhasd, nagyon ügyesnek kell lenned. Ha tintára van szükséged, és van is mibe raknod, érdemes vérét venned.

EZÜST NYAKLÁNC (117. TÁRGY)
Minden kalandozó leghőbb vágya, hogy kincset találjon. Kincset, amelynek tetején nem ül tíztonnás sárkány, nem védik halálos csapdák, mégis annyi van belőle, hogy alig tudja elhordani. Az ezüst nyaklánc egyike az első kincseknek. Azon kívül, hogy pénzre, ezáltal egy csomó hasznos dologra cserélheted, semmi speciális funkciója nincs. A KF-el nyakadba akaszthatod (egyszerre két különböző fajta tárgy lehet a nyakadban).

HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY)
A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnőtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyőzéséhez az ütőfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer.

KARAKTERLAP

Roante, egy szőke, göndör hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din elsőáldozója vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 67. fordulód.

Erő: 18 (22) Szint: 15 Merészség: 5/2 Magasság: 193 cm
IQ: 23 (27) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 11 (17) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 13 (19) Életpont: 367/320 Jellem: gonosz (79) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (26) Varázspont: 235/54 Pénz: 838 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 25/0 Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 441 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 718 TP-t kaptál. Jelenleg 110 341 TP-d van. A következő szinthez még 9 659 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, dombi yeti, kérődző etra. A 52. fordulódban 15291 arany került a bankszámládra. 15902 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/24 (+20%) szúrófegyverek: 15/90 (+17%) vágófegyverek: 2/45
ütőfegyverek: 6/88 (+6%) lőfegyverek: 16/19 (+7%) dobófegyverek: 2/4 (+78%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -9.); kerek kő (#19) (10 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
78,65 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 163 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/101 (+11%) 2. nyomkövetés: 14/79 (+38%) 3. lopás: 1/77
4. mászás: 3/90 (+11%) 5. csapdakészítés: 18/12 (+13%) 6. csapdaészlelés: 1/101
7. gyógyítás: 14/26 8. titkosírás: 3/65 (+11%) 9. felderítés: 5/60 (+6%)
10. szörnyidomítás: 1/71 11. teológia: 8/52 (+16%) 12. taumaturgia: 2/49 (+21%)
13. versengés: 7/42 (+9%) 14. zene: 1/49 15. szörnyismeret: 5/108 (+20%)
16. pszi: 1/54 (+6%) 17. zárnyitás: 6/7 18. vadászat: 4/9
19. bányászat: 4/42 (+28%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (a halál csókja (#187))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
elfogod óriás patkányt (#42) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
démontetű (#15), sünmedve (#33), surranó kígyó (#30), drótszőrű pincsi (#22), kőszáli disznó (#34), bakkura (#52)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nektoraf (#355), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) A káosz és pusztulás hírnökeinek semmilyen ajtó nem állhatja útját. Imádkozz, amint zárnyitás szakértelmed elérte a 7-es szintet!
3.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 736 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
5 * orgyilkos tőr (#225) 1 * ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8) 1 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
40 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüsthegyű nyíl (#323) 18 kerek kő (#19)
19 mérg. ubuk tüske (#137) 10 mérgezett tüske (#23) 20 tüske (#22)
18 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
2 bumeráng (#249) 1 dárda (#10)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * Krough fejdísze (#1570)
Kesztyűk
1 * kvazár kesztyű (#445) 1 mászókarom (#78)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * káosz szimbólum (#361)
1 * korinthai talizmán (#814) 1 szem szimbólum (#142)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst karkötő (#158) 3 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 + drakolder gyűrű (#969) 3 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 39 csepp tinta (#101), fér még: 1]
1 huhogó bibe (#332) [benne 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 6]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 38]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 18]
1 + vizestömlő (#3) [benne 13 korty víz (#27), fér még: 7]
4 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 80]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 11 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 4 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
30 gyógykenőcs (#313) 19 kaja (#2) 1 kötél (#92)
25 krónika (#1725) 1 + légiós hátizsák (#1560) 5 leviatán hólyag (#2182)
1 moa antigrav (#2204) 4 sáfránykő (#979) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
11 álompor (#396) 2 antilopbőr (#48) 6 aurach fog (#657)
3 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 1 dorony tüdő (#212)
2 dözmöng szív (#122) 27 drótszőr (#37) 7 evaporőr háj (#105)
6 fabontó (#106) 6 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
2 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 10 gyöngymangó (#135)
6 hebrencs állkapocs (#130) 10 kaktusztüske (#114) 4 lajhár csont (#236)
1 lapkorong (#80) 5 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655)
55 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 12 mandibulapenge (#125)
1 moa jádekő (#382) 3 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381)
1 mocsári penke (#148) 4 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
12 pirkit (#153) 2 rákpáncél (#97) 10 rézdarab (#70)
2 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124) 27 sallank karom (#128)
11 smirglilevél (#29) 49 sünmedve tüske (#14) 6 szulfagor agyar (#677)
1 szuperkötél (#209) 2 szvó-ektoplazma (#151) 17 tigroszlán fog (#63)
3 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
3 varkaudar csont (#1113) 3 vasérc (#152)

Összsúly: 120.86 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
261 arany (#50) 2 bakkura bőr (#95) 2 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkés (#11) 1 csontkulcs (#74)
7 csontszablya (#64) 3 csontszurony (#12) 2 kaja (#2)
2 kerek kő (#19) 1 rézkulcs (#75) 2 tüskecsapda (#242)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 bronzhegyű nyíl (#94) 2 bumeráng (#249) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 hosszú íj (#111) 10 kaktusztüske (#114) 1 rézdarab (#70)
2 spiritusz (#170) 2 szulfagor agyar (#677) 1 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77 78 79
13
14
15
16
17
18
19
20
21
(72,14) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)
(73,14) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696)
(73,15) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), útonálló (#130), Palasti (6116. kalandozó), egy alakváltó férfi
(74,16) nyuhaj karbin (#110), törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156)
(75,17) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), bíbor szulfagor (#358)
(76,17) gyilkos tetű (#116), vaskohó (#155), oltár, barátság szent tüze (#484), 33. jellempróba, érclelőhely
(77,18) mély kút (#93), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, alpesi tehén (#91), massza (#217)
(78,18) grok-képződmény (#149), Chara-din rúnaköve, oltár, légirozmár (#94)
(78,19) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), pacaszúnyog (#751), dűnekukac (#357)
(78,20) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), phua-kúp (#372), homokféreg (#121)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.06.22 09:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Örökkévalóság upgrade -> 1830)
˙

Üzenet küldése a karakternek