Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. jún. 14. 16h:01' EZ A 977. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD 978. játékheted kezdete: jún. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4589 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 86 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 2. KP: vv 64 3 70 | elmormolod a 64. varázslatot a 3. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: hh 1099 1100 2306 | használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 4. KP: hh 1133 1253 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Ghalláért!" 27 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával felnyársalod a quwarg harcos torát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Gyere és halj meg!" 33 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával teljesen átszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. KP: vv 26 188 72 | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
vv 11 67 | elmormolod a 11. varázslatot a 67. varázslatot |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Azt üvöltöd: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 32 életpontot sebeztél. A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 952 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [126,104] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Találsz egy rát-fát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy púdersziklát. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ryuku ostromteknős nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 141-160.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Gyere és halj meg!" 29 életpontot sebeztél. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával eltalálod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [127,105] Továbbra is síkságon vagy. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Ezt kapd ki!" 28 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával teljesen átdöföd a quwarg harcos torát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elüvöltöd magad: "Ez egy jó nap a halálra!" 31 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával teljesen átszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [129,103] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar felderítő lehet. {támadása: 40.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Elkiáltod magad: "Gyere és halj meg!" 30 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [128,102] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya! {max. életpontja: 73-84.}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elkiáltod magad: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 27 életpontot sebeztél. Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [126,102] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.
im 0 2 | imádkozol |
ef 13 512 | energia fejlesztése 13 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Ghalláért!" 34 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a dombi yeti fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Éljen a Pöröly Rend!" 34 ép-nyi sebzést okoztál. A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 4. BP: e 4 0 0 | élelemszerzés 4 pontért |
* 5. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
MÁGIKUS VÁMPIRIZÁCIÓ (543. TUDATI KÉPESSÉG) A mestermágusok nem csak arra képesek, hogy pusztító rúnáikkal halálba sújtsák az ellenfelet, hanem arra is, hogy a varázslatuk sebzése miatt elillanó életenergiát a saját gyógyításukra fordítsák. Hogy a mágia igazi mesterei hogyan jutnak el arra a szintre, hogy ezt a bizonyos védekező technikát elsajátítsák, rejtély még előtted, de szerencsére létezik egy alternatív megoldás, amely tudattársaid segítségével oldja meg problémát. Sajnos vannak olyan, idegen létsíkokról származó varázslatformulák, amelyekre ezt a technikát sosem leszel képes alkalmazni. [Mostantól, ha egy sebző, szintenként erősödő varázslattal sebzel, a varázslat sebzésének 20%-át leszel képes visszagyógyulni. Az egyéb sebző varázslatoknak pedig a 10%-át gyógyulhatod vissza így. Az ősi varázslatokra nincs hatással! A képesség hatása állandó, energiakisütést vagy TU elköltését nem igényli, és bármilyen jellegű sebző varázslatra működik, kivéve az 'idegen' mágiaformákat. (Hogy pontosan melyek ezek, azt magadnak kell megtapasztalnod.) A képesség gyógyító hatása olyan, mint a vámpirizációé, tehát a gyógyítást növelő hatások nem módósítják.] |
TERMIKTRAJZÁS Őkirályi Fensége, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thargodanok leigázója, tovább küzd az élhető Yaurr birodalomért. Világunkat most egy új veszély fenyegeti! A Résföldre más síkról átjutott termikeket sajnos nem sikerült megfékezni. Azok spóráikkal már a Résföldön túl is számos szörnyet megfertőztek, sőt, a spórák még a külső létsíkokra is átjutottak, a kalandozók ruhájára tapadva! Szerencsére, a veszélyt még sikerült idejében azonosítani! A fertőzött szörnyek termikfészkekbe vonultak vissza, sok esetben bebábozódva és megkezdve átalakulásukat vérszomjas termikekké! Ha ezeket a fészkeket még idejében sikerül purgálni a fenyegetés megállítható! A kalandozók és szörnyvadászok eredményeit számon tartják majd a gnóm kutatóállomások tudósai, így nincs szükség arra, hogy a királyi hivatalokban töltsék az értékes időt eredményeik lejelentésével. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket. (Játéktechnikai információk: - Termikfészkek bukkantak fel szerte Ghallán és a síkokon. - Minden karakter a fordulója végén (amennyiben nem épületben vagy labirintusban tartózkodik) megkapja a közelében levő termikfészkek koordinátáit. A termikfészkek nem fix tereptárgyak, akkor kerülnek rá a mezőre, amikor a karakter, aki kapta a koordinátát, rámozog, és lemozgáskor eltűnnek. - A termikfészekbe a BE 2685 paranccsal lehet bemenni, és maximum 5 szörnnyel lehet csatázni egy bemenetelkor. A TVP költség 4-szer annyi, ahány szörnnyel csatázik a karakter, de max. 20 TVP. - A BE parancsra költött TVP beleTFelődik a beállított tulajdonságba. - Minden megölt szörnynél van kincs, és ha mind az 5 szörnyet megöli valaki, akkor egy egyedi kincset talál. - A szörnyek ebben az eseményben is erősödnek, és az erősödés csökkenthető az ERO paranccsal. - 600 megölt szörny után a karakter nem tud termikfészekbe menni többet. A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye |
MORF ESSZENCIA (2452. TÁRGY) Nem meglepő, hogy ha veszel minden morfplazmából egyet, és összerakod őket, akkor összeolvadnak egy szivárványszínű esszenciává. Az elején nem tudod, hogy ez az esszencia mire lehet jó, de rájössz erre, amikor találkozol a következő morffal. Ugyanis az esszencia közelsége a morfokat arra kényszeríti, hogy visszaváltozzanak a formátlan morf alakjukba. Úgy pedig gyakorlatilag veszélytelenek lennének. Persze nem pillanatszerű, egy darabig ellen tudnak állni ennek a hatásnak, de az esszencia jelentette fenyegetés miatt sokkal hevesebben küzdenek ellened. ((Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden egyes morf esszencia 5%-kal erősíti a veled harcoló morfokat.) A morf esszencia további előnye, hogy a H 2452 parancs második paramétereként megadott típusú morfot alakváltásra kényszeríted. Innen kezdve ez a morf mindig egy másik szörny alakját fogja felvenni ellened. A parancs kiadásának költsége 5 TVP. Alakváltásra kényszerítheted az összes morfot is a Végzet kulcsának használatával (H 2452 2320 parancs). Ekkor minden morf egy olyan szörny alakját veszi fel, ami azon a területen őshonos, amelyiken éppen tartózkodsz a parancs kiadásakor. Nem mellesleg pedig ezzel egy apró lépést teszel annak irányába, hogy a morfokat véglegesen visszazárjátok a Végzet Vermébe. Ennek a parancsnak a kiadása 20 TVP-be kerül, és két ilyen parancs kiadása között végezned kell legalább 20 morffal. Az F 2452 paranccsal pedig megnézheted, hogy a karakter milyen morfitalokat talált fel és ivott meg eddig. A H 2452 paranccsal pedig kiírathatod a fordulódban, hogy melyik morf milyen szörnyet másol. |
Erő: | 55 (74) | Szint: | 41 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 37 (65) | Támadás: | 79 (83) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 32 (43) | Védekezés: | 80 (88) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/166 év |
Egészség: | 32 (49) | Életpont: | 1043/1043 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 32 |
Szerencse: | 32 (55) | Varázspont: | 1616/1553 | Pénz: | 12118 arany | Kép. pont: | 77 |
Tudatpont: | 42/28 | Pszi pont: | 181/104 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19/38 | szúrófegyverek: | 37/91 (+2%) | vágófegyverek: | 21/70 |
ütőfegyverek: | 4/23 | lőfegyverek: | 34/99 (+2%) | dobófegyverek: | 24/64 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád lándzsa (#1282) (150%) << ököl (#28) (130%) << varkaudar szablya (#516) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (5 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
126,102 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
JLKzott minoszkúpok: 62, 58, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1300 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 305 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/2 |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/98 | 2. nyomkövetés: | 66/70 (+2%) | 3. mászás: | 12/73 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 30/9 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/66 | 6. gyógyítás: | 32/19 |
7. titkosírás: | 4/22 | 8. felderítés: | 18/58 (-800%) | 9. szörnyidomítás: | 8/11 |
10. teológia: | 57/90 (+20%) | 11. taumaturgia: | 63/39 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 3/36 |
13. versengés: | 11/91 | 14. harcművészetek: | 13/13 | 15. zene: | 3/68 (+12%) |
16. szörnyismeret: | 22/36 | 17. pszi: | 24/27 (+8%) | 18. zárnyitás: | 3/9 |
19. vadászat: | 12/25 (+7%) | 20. vitalitás: | 1/11 | 21. bányászat: | 31/12 (+3%) |
22. úszás: | 2/73 (+20%) | 23. főzés: | 15/76 (+11%) | 24. ordítás: | 45/83 (+11%) |
25. csapatmunka: | 1/99 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 | |||
6. regeneráció: 3 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) | a lélek védelme (#57) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | ongóliant (#159) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | csápos otagi (#395) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
haragvó pegazus (#7333) (hátas: 13 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +16 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): 122. labirintus (124,103). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 60, 62, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 18. |
Kész: 1, 9, 47. |
HŐSTETTEID | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 681, az összesen kapott pontszám: 172315. | ||
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. | ||
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél. | ||
A második Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél. | ||
A harmadik Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 14280 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
csatakiáltás (111) |
gyógyító totem (116) |
hangcsapás (130) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
gaztett büntetése (196) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
csatakiáltás II. (223) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 56 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 122 TU szükséges.) |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | agyartőr (#420) | 1 | biami kvazárlándzsa (#568) | 10 | ezüsttőr (#322) | ||
1 | méregfog (#1553) | 1 | * | teriád lándzsa (#1282) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
4 | kőkés (#6) | 1 | vadászkés (#1264) | 1 | varkaudar szablya (#516) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | 3 | szögletes kő (#17) | |||
1 | Trákin csákánya (#367) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 2 | * | tünde íj (#553) | ||||
Lövedékek | ||||||||
13 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | kerek kő (#19) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
59 | nyílvessző (#108) | 7 | sallank nyíl (#129) | 7 | tünde nyíl (#554) | |||
7 | tüske (#22) | 57 | * | vashegyű nyíl (#176) | 5 | vortexvessző (#2331) | ||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 5 | esszenciakristály (#350) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
7 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 25 | nyu-shuriken (#157) | 79 | tolmokov-koktél (#351) | |||
40 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | tükörpáncél (#519) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | ryuku sisak (#688) | |
1 | vassisak (#160) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
4 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | mágusköpeny (#453) | 1 | ryuku köpeny (#693) | |||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
3 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | 1 | * | tünde tegez (#1263) |
Kesztyűk | ||||||||
3 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 27 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | párducbőr övtáska (#1117) | 4 | * | zafír erőöv (#397) |
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | hósárkánybőr csizma (#1088) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | * | tűztagadó (#1979) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | gólem talizmán (#811) | 2 | * | griff nyakék (#1579) | 6 | * | hősiesítő medál (#1558) | |
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | kreiton fókusz (#853) | 1 | nekrofun medál (#253) | |||
3 | ritualista amulett (#708) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | |
1 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | * | arany papi karkötő (#309) | 5 | * | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | |
2 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 2 | ryuku karvédő (#687) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
40 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | * | Dendeitren gyűrűje (#1713) | 1 | * | drakolder gyűrű (#969) | |
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+10) | ||||||||
1 | * | arany vadászmedál (#2583) | 1 | * | bronz végzetmedál (#2364) | 1 | * | ezüst morfmedál (#2500) |
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. jádeköve (#2565) |
1 | * | olimpiai rézmedál (#1787) | 1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | réz végzetérem (#2541) |
1 | * | réztorony (#2160) | 1 | * | szerencsekocka (#1693) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 51 csepp tinta (#101), fér még: 9] | ||||||
7 | fűszertartó (#210) | [bennük 6 csepp sáfránypor (#211), fér még: 29] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 17 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 31] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | mágusszelence (#1076) | [benne 7 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 3] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
23 | sullár hólyag (#168) | [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 456] | ||||||
8 | szent kehely (#257) | [bennük 25 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 55] | ||||||
35 | uzbány csőr (#169) | [bennük 420 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 52 csepp ragasztó (#83), fér még: 8] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 2 | acéltű (#334) | |||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 19 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | |||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 20 | aranytű (#272) | |||
1 | argum szörnymágnes (#2503) | 2 | ásó (#34) | 1 | Az idő kulcsa (#2349) | |||
1 | bányászlámpa (#1687) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | brakkara (#1099) | ||
2 | cirkuszi pergamen (#1233) | 1 | delta szilánk (#2625) | 4 | destabilizátor (#1275) | |||
4 | + | deus ex machina (#1) | 2 | dobóháló (#221) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | ||
1 | esszenciafókusz (#2373) | 3 | éta szilánk (#2629) | 1 | Ezüstmágus kürt (#697) | |||
1 | ezüstszelence (#1602) | 10 | Fairlight szütyője (#2108) | 2 | fáklya (#36) | |||
17 | fenőkő (#1618) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | gamma szilánk (#2626) | 58 | gernim balzsam (#1894) | 1 | hollókrist. prizma (#1268) | |||
65 | kaja (#2) | 5 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
6 | kristálygömb (#265) | 25 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | lélekcsengő (#2210) | 1 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | leviatángumó (#1757) | 14 | manakristály (#500) | 2 | márványkulcs (#245) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 28 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | méregtermő iszák (#1666) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 3 | morf esszencia (#2452) | |||
3 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | olló (#335) | 57 | ork csodaszer (#1228) | |||
13 | ősi rúna (#2520) | 14 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
1 | reflexélesítő (#1407) | 5 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 8 | rum (#1419) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
1 | sáfránykristály (#675) | 11 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 9 | shinai gömb (#348) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | trikornis fókusz (#2169) | 1 | tudati fétis (#1151) | |||
1 | tűzfény (#686) | 45 | varázskő (#305) | 3 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
22 | varkaudar pálinka (#1137) | |||||||
Rúnák és kenőcsök | ||||||||
1 | * | nefil rúna (#2522) | 1 | * | tirik rúna (#2521) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | adamantit (#627) | 87 | álompor (#396) | 1 | aranytoll (#572) | |||
42 | átlátszó morfplazma (#2451) | 3 | aurach bőr (#658) | 33 | aurach fog (#657) | |||
54 | bíbor morfplazma (#2450) | 49 | borkonyó bibe (#312) | 3 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
52 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | csuklyavirág (#133) | 3 | darázsfarok (#654) | |||
6 | darázsszárny (#652) | 2 | dözmöng szív (#122) | 34 | drótszőr (#37) | |||
45 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
68 | ezüstdarab (#326) | 48 | fehér morfplazma (#2445) | 28 | fekete gyöngy (#99) | |||
37 | fekete morfplazma (#2446) | 20 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
15 | fülemüle agyar (#267) | 9 | galachmit (#310) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
11 | grifftojás (#179) | 134 | gyíkfű (#201) | 29 | hattyútoll (#1222) | |||
6 | hibátlan tűzopál (#1642) | 3 | holdbőr (#1236) | 6 | hollókristály (#1102) | |||
5 | ilkin érc (#232) | 6 | jégszív (#282) | 23 | kaktusztüske (#114) | |||
31 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 48 | kék morfplazma (#2442) | |||
9 | kék orchidea (#68) | 10 | kőszem (#304) | 2 | kvazár (#244) | |||
5 | lidércesszencia (#1074) | 42 | lila morfplazma (#2448) | 5 | lótuszvirág (#447) | |||
257 | madártoll (#112) | 15 | mákrózsa virág (#56) | 38 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | moa burát (#384) | 1 | moa obszidián (#380) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
35 | mocsári penke (#148) | 22 | móri gyümölcs (#116) | 16 | mutáns csont (#331) | |||
47 | narancs morfplazma (#2449) | 11 | nektoraf faggyú (#667) | 3 | nothar bogyó (#923) | |||
46 | óndarab (#85) | 4 | párducbőr (#1066) | 1 | párducszem (#1073) | |||
175 | pirkit (#153) | 77 | púderkő (#119) | 12 | pular kristály (#239) | |||
12 | purifikátor háj (#269) | 207 | quwarg tojás (#360) | 2 | rájabőr (#404) | |||
7 | ramit kő (#226) | 25 | remák szív (#264) | 37 | rézdarab (#70) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 15 | rókafarok (#124) | 6 | rózsatüske (#1453) | |||
17 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | 46 | sárga morfplazma (#2447) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 3 | smirglilevél (#29) | 78 | szárnyas hernyó (#69) | |||
10 | szulfagor agyar (#677) | 53 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | téfea-agy (#172) | |||
1 | teknőcteknő (#416) | 10 | Thargodan esszencia (#328) | 34 | trikornis szarv (#198) | |||
40 | vámpírfog (#1221) | 67 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | |||
13 | vasérc (#152) | 100 | vízionár szem (#102) | 41 | vörös morfplazma (#2443) | |||
7 | xirnox szív (#213) | 32 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 379.62 kg | Megterheltség: 138% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 310 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (30 db, BANKSZÉF MÉRETE: 30) | 6 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | bundás kabát (#1068) | 7 | bunthar bőr (#733) | 60 | csontpálca (#329) | 254 | drótszőr (#37) | 64 | grifftojás (#179) | 16 | gromak bőr (#268) | 320 | kaja (#2) | 12 | keg gomba (#1615) | 3 | kis ónixkulcs (#1110) | 409 | mákrózsa virág (#56) | 10 | manakristály (#500) | 11 | mutáns csont (#331) | 2 | óelf varázskő (#2002) | 1 | pöfeteg spóra (#1901) | 30 | purifikátor háj (#269) | 100 | quwarg kristály (#2238) | 35 | rézdarab (#70) | 4 | rinóbőr (#651) | 57 | rókafarok (#124) | 2 | ryuku mellvért (#689) | 8 | sáfránykő (#979) | 60 | sáfránypor (#211) | 4 | tapasztalatkő (#975) | 6 | tátika bibe (#1905) | 23 | titanitdukát (#1480) | 3 | üllő (#1103) | 2 | vapár ág (#110) | 17 | varkaudar csont (#1113) | 132 | vasérc (#152) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | isteni könnycsepp (#260) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
44 | arany (#50) | 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 3 | rézdarab (#70) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tüske (#22) | 4 | víz (#27) |
123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | |
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|