Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 21. 12h:02' EZ A 172. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD 173. játékheted kezdete: febr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4365 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 5. KP: h 697 500 0 | használod a 697. tárgyat |
ba 760 | nem támadod a 760. szörnyet |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
kf 812 | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat |
d 817 | eldobod a 817. tárgyat |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő nyakát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 45 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregcsók varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [130,47] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebzett ryuku ostromteknős. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 256 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester jobb oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregcsók. 25 életpontot sebeztél. A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg jobb oldalát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
127 | 128 | 129 | 130 | 131 | |
45 | |
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
[96,106] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
be 574 5 | bemész az 574. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az útonálló bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 51 1 | megveszed az 51. tárgyat 1 |
ve 45 1 | megveszed a 45. tárgyat 1 |
ve 57 1 | megveszed az 57. tárgyat 1 |
ve 447 1 | megveszed a 447. tárgyat 1 |
ve 310 1 | megveszed a 310. tárgyat 1 |
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog fejét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [131,46] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pordémon. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a pordémon testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a pordémon testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a pordémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [132,46] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar felderítő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő bal oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 14 életpontot vesztettél. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő jobb lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
le 223 | leveszed/lerakod a 223. tárgyat |
be 665 | bemész a 665. épületbe |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak jobb első lábát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 43 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Távolról méregcsók varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár farkát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár bal hátsó lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd az élőholt sullár jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregcsók varázslat. 10 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a Thargodan csontváz fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [134,45] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Wassermann Bobó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus bal oldalát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 46 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a vortexmágus bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregcsók varázslat. 28 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védett meg.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregcsók varázslatot. 8 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 29 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal eltalálod az élőholt tigris farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, az élőholt tigris kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [135,45] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Nano Pallanthoff vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc fejét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a hegymélyi lidérc nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 2 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír bal lábát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 28 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért |
PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG) A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell! |
TÉRKAPU (452. TÁRGY) Vibráló energiafalat látsz magad előtt, a sárgás, fénylő felületen kékes villámok cikáznak. Valamennyire átlátszó az egész. Ez lenne a legendás térkapu? Nos, először is, rengeteg féle térkapu létezik, amelyet magad előtt látsz, csak egy a sok közül. Vannak térkapuk, amelyek két varázslótornyot kötnek össze, vannak, amelyek létsíkok közötti felmérhetetlen távolságot hidalnak át. Ha csak úgy nekimész egy térkapunak, minden bizonnyal az Örök Semmibe zuhansz, és ott fogsz keringeni az idők végezetéig. Ahhoz, hogy tényleg utazni tudjál, tudnod kell, hova akarsz jutni (azaz, hogy ez a térkapu mely más térkapukhoz képes eljuttatni), és ismerned kell azt a varázslatot, amely a térkapuk közötti mozgást teszi lehetővé. (Ennek a varázslatnak a leírása tartalmazza, hogyan lehet a térkaput használni.) |
FENŐKŐ (1618. TÁRGY) Egy átlagos kalandozó legalább fél tucat olyan tárgyat hordoz magánál, amit nem is tart számon, azok annyira hozzátartoznak a mindennapok életéhez. Az ilyen tárgyak csak akkor válnak fontossá egy vadonjáró számára, ha valamilyen oknál fogva nélkülözni kénytelen azokat. A fegyverek karbantartása általában nem igényel különleges eszközöket [ezért ezeket nem is jelöljük a karakterlapon], ám akadhat néha olyan eset, hogy az egyébként jól bevált tárgyaidat is lecserélnéd valami hatékonyabbra, tökéletesebbre, használhatóbbra. Nos, ilyen ez a tenyérnyi hosszú, levél alakú, lapos kődarab is. Az alakja túl szabályos, ami arra vall, hogy némi mágiát is igénybevettek a megalkotásakor. Ha ezzel a kővel fened meg a szúró, vágó és vízifegyvereidet, azok élesebbek lesznek még a vadonatúj állapotuknál is! A fenőkövet a H 1618 paranccsal használhatod 8 TVP-ért. Hatására a szúró-, vágó-, és vízifegyvereid, a fordulód végéig +1 sebzést okoznak majd ütésenként. A lövedékeid és dobófegyvereid egyesével való végigélezése olyan sokáig tartana, hogy arra inkább nem szánsz időt. Sajnálatos módon a fenőkő egy idő után elkopik (mivel nem tudni, mennyit használt fenőkövet találtál, lehet ez akár a következő használatkor, de kitarthat akár még húsz alkalmon keresztül is). A fenőkővel megélezett fegyver az olimpián szintén többet sebez. |
BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY) Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz. |
Erő: | 23 (32) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/2 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 32 (42) | Támadás: | 38 (40) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 466 kg |
Ügyesség: | 13 (20) | Védekezés: | 41 (45) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/52 év |
Egészség: | 19 (28) | Életpont: | 520/321 | Jellem: | semleges (-13) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 21 (35) | Varázspont: | 667/35 | Pénz: | 3968 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 57/26 | Pszi pont: | 165/28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 11/38 | ütőfegyverek: | 28/66 (+23%) |
dobófegyverek: | *25/100 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
136,45 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 137 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 66 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/26 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 20/32 (+35%) | 3. mászás: | 4/1 |
4. csapdakészítés: | 24/98 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 2/2 | 6. gyógyítás: | 15/56 |
7. titkosírás: | 3/29 | 8. felderítés: | 9/15 | 9. szörnyidomítás: | 9/8 |
10. teológia: | 22/75 (+105%) | 11. taumaturgia: | 43/66 (+47%) | 12. szerencsejáték: | 5/54 (+12%) |
13. versengés: | 20/42 (+20%) | 14. zene: | 2/58 | 15. szörnyismeret: | 13/37 (+22%) |
16. pszi: | 20/2 (+10%) | 17. zárnyitás: | 6/96 | 18. vadászat: | 6/35 (+12%) |
19. vitalitás: | 2/19 | 20. bányászat: | 4/49 (+20%) | 21. főzés: | 9/33 (+11%) |
22. csapatmunka: | 1/61 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
óriás patkány (#42), halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), gátvakond (#57), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), drakolich (#760) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 18 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hangzatos melódia (#345) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): 748. szörnyet kell befognod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 50, 51, 52, 60, 64, 136, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 47. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 81 (limit: 180), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8565. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 49 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 757 TU szükséges.) |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
153 | arany (#50) | 11 | bordacsont (#16) | 3 | csontpálca (#329) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | Métely páncélja (#1562) | 1 | remák szív (#264) | 2 | rókafarok (#124) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 7 | tigroszlán fog (#63) | 2 | varázskő (#305) | |||
8 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) | 1 | dözmöng szív (#122) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | éjkő (#2369) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | fenőkő (#1618) | |||
1 | galachmit (#310) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | súlyzó (#347) | |||
3 | szvó-ektoplazma (#151) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | vízionár szem (#102) |
129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | |
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|