151. forduló, 153. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 18. 17h:59'
EZ A 168. JÁTÉKHETED, 152. FORDULÓD
169. játékheted kezdete: szept. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357
ingyenf: 2

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,122] koordinátán.
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+59 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ez a fajta szörny ilyen messzire nyugaton nem él, ezért nem is pazarolsz rá TVP-t.)

* 1. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 292.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 282.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy alku varázslat! Alkudozni fogsz. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

* 5. KP: vv 26 14 0 elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 280.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 278.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 270.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[136,122] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Tüzet köpsz. 84 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg bal vállát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 66 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 565 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. Az öregasszony morc arckifejezéssel elveszi tőled a hozott tárgyakat, majd kis kutakodás árán előbányássza asztala mögül a jutalmad. A teremtés zsákja az. Megköszönöd és odébbállsz. (ld. enc.)
A sátrak közt bolyongva, egyszer csak egy kolosszális épületre leszel figyelmes. A sötétségbe vesző bejárata felett nagybetűk hirdetik: "SZELLEMKASTÉLY". Szemügyre veszed az őrt álló kísértetet is, akinek áttetsző szellemalakjára pillantva, borzongás fog el.
- Megvan az öt tárgy, amit az alappróbákon szereztél? - kérdezi tőled, érdeklődésedet kihasználva.
- Itt vannak - mondod, és sorban mind előkerül (halálhozó karkötője, hatalom fülbevalója, teremtés zsákja, aranytermő erszény, szirén köpenye), hogy átnyújthasd őket.
- Rendben - mondja a kísértet. - Tegyél próbát! A kastélyba léphetsz. - Remegő térddel indulsz neki a következő megmérettetésnek. Az első pillanatokban semmit sem látsz, olyan sötét van. Pár pillanat múlva szemed alkalmazkodik a megváltozott körülményekhez, és ki tudod venni az előtted húzódó folyosó homályos formáit. Tapogatózó léptekkel indulsz előre, de alig teszel pár lépést, egy rémséges alak ugrik nyakadba, karmai a nyakad után kutatnak. Félelmed megsokszorozza erőd, teljes pánikban lerázod magadról a szörnyet, majd visszarohansz a folyosón. Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted a quwarg harcos testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [137,122] Síkság, továbbra is csak síkság. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szutykos remák. Itt csata lesz.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a szutykos remák szőrös testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával megütöd a szutykos remák testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel megdöföd a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}


(Továbbmész...) [138,121] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Alaria Volerdi egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szőrös azuka került az utadba. (ld. enc.) Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

[47 pontot használtál fel, van még 223.]

kld 44 küldetés végrehajtása 44
A falu kihaltnak tűnik. A nyomorúságos sátrak és kalyibák között még jól látható a legutolsó vérontás nyoma. Az életben maradt varkaudarok nyilván szétfutottak. - Vérkopjás Dongó! Hallasz engem!? Gyere elő, és hallgasd meg az üzenetet, amit Rombolótól hozok! Hallod, Dongó? Bújj elő, különben felperzselem a falud romjait! - kiáltod a néma sátrak közé. Hamarosan kölykök és kíváncsi nőstények dugják elő az orrukat a félig földbe vájt kuckóikból. Nem kell sokat várnod, és a falu apraja-nagyja ott tolong körülötted. Harcosai gyűrűjében végül Vérkopjás Dongó is előmerészkedik. El sem tudod képzelni, hogy miért olyan fontos egy ilyen gyáva törzsfőnök behódolása a Rombolónak. Mire megy majd egy-két tucatnyi itteni varkaudarral? Nélkülük is pont ugyanolyan erős, mint velük együtt lenne - gondolod.
- Mit akarsz tőlem, emberfajzat? - kiáltja Dongó, és véres kopjáját rázza feléd, de persze csak tisztes távolságból teszi ezt.
- Romboló üzenetét hozom neked, Dongó. A Romboló azt üzeni általam, hogy vagy csatlakozol hozzá a háborúban, vagy kiátkoz a nemzetségből. Gondolkozz el ezen! Elvár téged, és íjászaidat a Szürke hegyek délkeleti lábához, az utolsó ütközetbe. Légy ott, vagy bujkálj el a pokol legalsó bugyraiba, Dongó, mert Romboló még ott is megtalál téged! [40 pontot használtál fel, van még 183.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 84 életpontot sebeztél. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg jön feléd.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 74 életpontot sebeztél. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rákpajzs és 5 sallank nyíl. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy élőholt mirg támad rád.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét.

Tüzet köpsz. 82 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel megdöföd a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 138.]

v 96 96 107 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

134 135 136 137 138 139
120
121
122
123
(136,122) élőholt quwarg (#202), Raia oltár, 42. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(137,122) szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, szutykos remák (#191)
(138,121) varkaudar falu (#1109), 37. jellempróba, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), szőrös azukák (#903), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), szutykos remák (#191)

[96,107] Lakott területre érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Khór szobrát. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Fősátor (770. épület.). Egyszercsak megpillantod Diz-oh táborát. Dornodon misszionáriusa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy királyi lovag trófea, egy királyi őrjáratos trófea és egy tektonikus kvatáns trófea ékesíti. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 128.]

be 770 bemész a 770. épületbe
Közlöd az őrrel, hogy a Romboló színe elé kívánsz járulni. Nem kérdez semmit, beenged, de a fegyvereidet kint kell hagynod. A fősátor bejáratán át bebújva ismerős környezet fogad. Romboló épp egyedül van, és kíváncsian várja a beszámolódat. Romboló elgondolkodik mindazon, amit hallott. Látszik, hogy igazi stratégaként már a következő lépését, és azok lehetséges ellenlépéseit latolgatja. Elég sokáig várat, mire végül így szól:
- Rendben, ügyes voltál, de ezzel még nincs vége. Jól figyelj, mert elmagyarázom, mit kell tenned! [9 000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 varkaudar fétis. (ld. enc.)] Remek! Tuttog tánti hozza az orgyilkosait, Dongó meg az íjászokat. A Reccsentők a fajtánk legjobb íjászai. Legalább háromszázan vannak, és ugyanolyan jó céllövők, mint a yaurr lövészek, hidd el! Most már csak néhány nagyon zavaró akadályt kell elhárítanunk az útból, hogy Vaskarom feletti uralmamat megszilárdíthassam. Nagyon bosszantó például, hogy a mágusokat még mindig nem tudtuk kifüstölni a tornyukból. Ennél is nagyobb baj, hogy a királyságból folyamatosan érkezik oda az utánpótlás. Megtudtam, hogy van egy titkos dimenziókapu abban a toronyban, amelyen át egyenest a Királyságból érkezik a segítség a toronyba. Ezt a kaput mindenképp be kell zárnunk valahogy. Elmész tehát szövetségeseimhez, a sötét gnómokhoz. Segítséget ígértek nekem, hogy minden tervem bevégezhessem, de varkaudarokat nem szívesen áldoznék erre a feladatra. Ez sokkal inkább egy hozzád hasonló bérgyilkosnak való küldetés! Menj el tehát a kastplomba, és a gnómok segítségével juss be a mágustoronyba valahogy! [A küldetés teljesítéséhez add ki a KLD 45 parancsot a megfelelő helyen.] Kurtán biccentesz, mintegy köszönésképpen, aztán elhagyod a fősátrat. Odakint az őr szó nélkül visszaadja a fegyvereidet. [5 pontot használtál fel, van még 123.]

m 6 mozogsz nyugatra
[95,107] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Tüzet köpsz. 71 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Van itt egy jósda (577. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 115.]

h 150 60 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 60 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

le 1558 leveszed/lerakod az 1558. tárgyat
Leveszed a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

kf 1826 kézbeveszed/felveszed az 1826. tárgyat
A nyakadba akasztod a varkaudar fétist. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar bajnok.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy ősdentor.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmezte.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 117 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 rézgolyó. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor jobb oldalát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 121 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor bal lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod az ősdentor testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 117 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 448, gyógyulás: 50, összesen: -398 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [25 pontot használtál fel, van még 90.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +113 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +119 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 90.]

m 6 1 8 mozogsz nyugatra, északkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[138,121] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar íjász került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 76 életpontot sebeztél. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 64, gyógyulás: 9, összesen: -55 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Alaria Volerdi hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Látsz egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

(Továbbmész...) [139,120] Fák, mindenütt csak fák. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar bajnok. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával megütöd a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [139,119] Tovább barangolsz a fák között. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar kósza közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) 11 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 32, gyógyulás: 5, összesen: -27 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 63.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[139,118] Fák, mindenütt csak fák.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

(Továbbmész...) [139,117] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [140,116] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. (ld. enc.) Találsz egy manilla-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy burástya királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Tüzet köpsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a burástya királynő testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 36.]

szk 190 keresed a 190. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy varkaudar bajnokot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 31.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 243 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 22, 27.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester helyett agyontápolt kalandozókirály. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +12 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 293 pontot. A következő körben tehát 323 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY)
E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak.

SZŐRÖS AZUKA (903. SZÖRNY)
Ha megpihenve kicsit végigtekintesz a rónán, azonnal feltűnik a különbség. A Királyságban mindenütt látni a civilizáció nyomait, de itt az érintetlen természettel nézhetsz farkasszemet. Vagy, ha nem figyelsz, egy kiéhezett azukával! Ez az ostoba ragadozó gyakorlatilag bármit megtámad, még akkor is, ha nincs semmi esélye a győzelemre. Fegyverként csupán hüvelykujj méretű agyarait, és erős, mozgékony farkát használja. Csökevényes mellső végtagjai csak a jellegzetes azuka násztánc idején kapnak szerepet. Rőt-vörös szőrzete viszonylag jó védelmet jelent számára saját fajtársai, és a bennszülöttek ellen, akik általában nem is megölni, hanem inkább elfogni akarják. Hogy milyen céllal? De hisz a testalkata alapján ez nyilvánvaló, nem?

VARKAUDAR FÉTIS (1826. TÁRGY)
Ezt a tenyérnyi fémlapocskát ősi varkaudar vérmágiával készítették, egy olyan szertartás során, amit te sehogyan sem tudnál lemásolni. Elég annyit tudnod róla, hogy nagyon véres, és nagyon összetett. A fétis a belé plántált bűbáj segítségével szoros kapcsolatba lép veled, amint megérinted, ezért többé nem adhatod át másnak. Ráadásul a fétis mindig pontosan "tudja", hogy mennyire is vagy hűséges a varkaudarok fővezéréhez, és annak eszméihez. Ha nyakláncként viseled a fétist, minden közelharci kör végén a tapasztalati szinted egyharmadának megfelelő Ép-t fogsz gyógyulni. A fétis nem képes a maximális életpontod fölé gyógyítani téged, és ha egy varkaudar faluban vért ontasz, akkor a hatása attól kezdve, a fordulód hátralévő részében már nem segít téged.

AZ ALANORI CSATORNA
Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb...

BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert.

A KÜLSŐ MEGVÁLTOZTATÁSA (26. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy permanens változást okozni a külsődben. Ezentúl fittyet hánysz a tintacsigára, vagy az olyan támadásra, amelynek köszönhetően kiütik az egyik szemed! Ezentúl megváltoztathatod a hajad, szemed és bőröd színét. Ehhez az AV 26 <mit> <mire> parancsot kell kiadnod. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: AV 26 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (81). Ez a 152. fordulód.

Erő: 35 (48) Szint: 27 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (29) Támadás: 42 Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 21 (28) Védekezés: 66 Menekülés: 35 % Életkor: 39/63 év
Egészség: 27 (34) Életpont: 617/617 Jellem: jó (444) Tul. pont: 3
Szerencse: 22 (34) Varázspont: 620/17 Pénz: 22669 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 31/-3 Pszi pont: 175/123
Eddig összesen 2416 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 161 TP-t kaptál. Jelenleg 2 010 029 TP-d van. A következő szinthez még 289 971 TP szükséges. Trófeáid: ében halálhajcsár, bolyongó lidérc, ősdentor. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5240 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/87 szúrófegyverek: 25/92 (+3%) ütőfegyverek: 25/57 (+8%)
lőfegyverek: 26/83 (+5%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -15.); rézgolyó (#343) (16 -25.); nyílvessző (#108) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
140,116 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 94,107

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/67 2. nyomkövetés: 15/86 (+4%) 3. mászás: 13/69
4. csapdakészítés: 12/46 (+31%) 5. csapdaészlelés: 2/3 6. gyógyítás: 41/57
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 8/43 (+22%) 9. szörnyidomítás: 4/48
10. teológia: 28/99 (-197%) 11. taumaturgia: 34/29 (+8%) 12. szerencsejáték: 1/67
13. versengés: 9/35 (+16%) 14. harcművészetek: 14/66 15. zene: 2/87
16. szörnyismeret: 2/58 17. pszi: 18/32 (+13%) 18. zárnyitás: 1/29
19. vadászat: 2/53 20. vitalitás: 3/79 21. bányászat: 16/29 (+5%)
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 35 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus, szellemkastély (53)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 54, 192, 201.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 17.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1158, az összesen kapott pontszám: 284475. (összesen ölhető: 1170 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 4 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4334 TU szükséges.)
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 méregfog (#1553)
$1 orgyilkos tőr ($225) 1 Végítélet (#636)
Vágófegyverek
>4 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526)
1 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
22 ezüsttollú nyíl (#363) 11 * kerek kő (#19) $3 mérg. ubuk tüske ($137)
41 nyílvessző (#108) $8 sallank nyíl ($129) 13 vashegyű nyíl (#176)
2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249)
Pajzsok
1 rákpajzs (#98)
Páncélok
$1 szöges páncél ($65) 1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * lidérckorona (#531) $1 rézsisak ($72)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 tépett lobogó (#1864)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697) 1 * cetbőr válltömés (#1091)
Kesztyűk
$1 * grifftoll kesztyű ($1578) 3 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 sárga erőöv (#276) $1 * zafír erőöv ($397)
Csizmák
1 * dalb.kristálycsizma (#674)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$2 borostyán függő ($162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 3 obszidián függő (#195)
2 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+3)
3 aranylánc (#191) 5 gólem talizmán (#811) 1 griff nyakék (#1579)
2 hősiesítő medál (#1558) 1 * kreiton fókusz (#853) 1 * nap szimbólum (#141)
2 ritualista amulett (#708) 1 * varkaudar fétis (#1826) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 ezüst karkötő (#158) 3 * obszidián karkötő (#229) 1 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
6 * angyalok gyűrűje (#529) $3 aranygyűrű ($193) 1 Élet gyűrűje (#1166)
2 ezüst gyűrű (#180) 2 smaragd védőgyűrű (#223) 1 * törpe védőgyűrű (#1104)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 nodonrod kitűző (#1533) 1 * örök. csillagköve (#2109)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 33]
2 fűszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 26 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 58]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
6 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 120]
12 szent kehely (#257) [bennük 120 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
14 uzbány csőr (#169) [bennük $4 csepp ugh méreg ($166), fér még: 164]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
6 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 80]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 12 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
5 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bőrkantár (#1125) 3 destabilizátor (#1275) 9 + deus ex machina (#1)
2 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100) 19 ezüst kulcs (#184)
6 Fairlight szütyője (#2108) 7 fáklya (#36) 1 feneketlen bugyor (#570)
1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233) 20 gyógykenőcs (#313)
1 hattyútoll vánkos (#1226) 23 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 3 kristálygömb (#265)
1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560) 6 leviatán hólyag (#2182)
6 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 13 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204)
9 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 6 ork csodaszer (#1228)
46 ősi rúna (#2520) 1 quwarg katalizátor (#1535) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
3 rézkulcs (#75) 1 roxati zárfaló (#314) 5 sámán gyógykenőcs (#1139)
2 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32) 45 szent jogar (#150)
1 tatu dob (#234) 5 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
10 titanitdukát (#1480) 2 tüskecsapda (#242) 66 varázskő (#305)
3 vaskulcs (#183) 11 zárnyitó készlet (#39)
Rúnák és kenőcsök
1 * nefil rúna (#2522) 1 * tirik rúna (#2521)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 25 álompor (#396) 9 amniosz (#203)
3 aranytoll (#572) 3 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
1 berzerker tüske (#713) 1 bordacsont (#16) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 darázsszárny (#652) 6 dentor bőr (#551) 5 dorony tüdő (#212)
2 dözmöng szív (#122) 58 drótszőr (#37) 3 eknozol (#540)
$3 elkarog szőr ($665) 1 etra hályog (#712) 1 evaporőr háj (#105)
14 ezüstdarab (#326) 7 fabontó (#106) 18 fekete gyöngy (#99)
3 fémrúd (#104) 29 fokhagyma (#403) 3 galachmit (#310)
2 grifftojás (#179) 25 gyöngymangó (#135) 2 holdbőr (#1236)
5 jégszív (#282) 1 kaktuszbogyó (#429) 38 kaktusztüske (#114)
3 kazmár gyökér (#205) 3 kék orchidea (#68) $1 kőszem ($304)
8 kreiton esszencia (#892) 8 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80)
3 lapockacsont (#33) 1 lidércesszencia (#1074) 1 liumbe hajtás (#655)
109 madártoll (#112) 8 magszim bél (#103) 15 mákrózsa virág (#56)
$1 manifeszt.nyúlvány ($214) 1 moa rubin (#379) 1 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 4 móri gyümölcs (#116) 13 mutáns csont (#331)
4 nektoraf faggyú (#667) 21 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
51 pirkit (#153) 9 púderkő (#119) 4 pular kristály (#239)
7 rakolits por (#669) 2 rákpáncél (#97) 5 ramit kő (#226)
4 remák szív (#264) 36 rézdarab (#70) 3 rinóbőr (#651)
6 rókafarok (#124) 3 ryuku rúnatekercs (#1162) 6 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668) 36 smirglilevél (#29)
21 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47) 9 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 troll csont (#704) 1 tükör (#43)
5 vadász tatu bőr (#15) 5 vámpírfog (#1221) 3 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar tekercs (#653) 17 vasérc (#152) $2 vízionár szem ($102)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 221.65 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 95% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 231 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (1 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
188 kaja (#2)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 acélpengőke (#231) 1 aranytermő erszény (#819) 1 bunthar bőr (#733)
3 dárda (#10) 3 gyógykenőcs (#313) 1 halálhozó karkötője (#816)
1 hatalom fülbevalója (#817) 2 kaja (#2) 9 kerek kő (#19)
1 mocsári penke (#148) 7 rézgolyó (#343) 2 rézpáncél (#71)
1 szent jogar (#150) 1 szirén köpenye (#820)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
258 arany (#50) 6 madártoll (#112) 1 nyílvessző (#108)
3 óndarab (#85) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rákpajzs (#98)
2 remák szív (#264) 5 sallank nyíl (#129) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar fétis (#1826) 13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

137 138 139 140 141
115
116
117
118
119
120
121
122
(138,121) varkaudar falu (#1109), 37. jellempróba, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), szőrös azukák (#903), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), szutykos remák (#191), varkaudar íjász (#687)
(139,119) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), varkaudar kósza (#347)
(139,120) varkaudar bajnok (#190)
(140,116) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), trikornis (#104), burástya királynő (#759)

Üzenet küldése a karakternek