343. forduló, 345. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. dec. 31. 23h:03'
EZ A 385. JÁTÉKHETED, 344. FORDULÓD
386. játékheted kezdete: jan. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,84] koordinátán.
A szendergésből azonnal magadhoz térsz, ahogy remegni kezd a föld. Felpattansz, és fejedet önkéntelenül nyugat felé fordítod. Elborzadva látod, hogy égig érő, az egész horizontot betöltő tűzfal tör ebbe az irányba, félelmetes sebességgel! Tehát mégis bekövetkezett - a Zan háborúja még a Túlélők Földjét sem kíméli! Ha túlélted egyszer, talán túlélheted még egyszer - gondolod, és rejtekhelyet keresel. Mivel nem látsz alkalmas helyet, kétségbeesetten futni kezdesz. A fal azonban egyre közelebb jön, már érzed a melegét...
Kinyitod a szemedet. Az arcodat a hajnali nap első sugarai cirógatják melegen. Álom volt hát! Vajon meddig fog ez a dolog még kísérteni? Nincs végzet, csak ha bevégzed... A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+142 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku gárdista nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 479.]

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 474.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 474.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 469.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [10 pontot használtál fel, van még 459.]

p 115 3 használod a 115. pszi képességet
46 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 818 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 457.]

vv 26 165 53 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 455.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 453.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 451.]

vv 24 28 127 elmormolod a 24. varázslatot a 28. varázslatot a 127. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 445.]

vv 364 224 elmormolod a 364. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 433.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +81 max. életerő, +81 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 428.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 418.]

v 6 5 12 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 413.]

lm 5 28 32 mozogsz 5 28 32
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 6 ragasztó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Bah! Egy zsákutcába jutottál! [5. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [24. PONTRA.] Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [25. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [26. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [27. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [28. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [27. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [26. PONT.] Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [31. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [32. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 20. PONTRA. [11 pontot használtál fel, van még 402.]

lm 17 8 9 mozogsz 17 8 9
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [18. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [17. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [7. PONTON vagy.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [54. PONT.] [5 pontot használtál fel, van még 397.]

lm 10 11 12 mozogsz 10 11 12
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 397.]

lm 39 6 13 mozogsz 39 6 13
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 397.]

lm 16 36 5 mozogsz 16 36 5
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 397.]

lm 32 52 63 mozogsz 32 52 63
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [53. PONT.] Hamarosan egy éltető morfot pillantasz meg. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf testét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf bal lábát. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod az éltető morf testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály, 1 zárnyitó készlet és 10 tinta. 3 125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [52. PONT.] Hamarosan egy domináns morfot pillantasz meg. {védettsége: 42 szúró, 42 vágó, 42 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod a domináns morf testét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf testét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a domináns morf testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A domináns morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 3 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 83, gyógyulás: 11, összesen: -72 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy éltető morf van előtted! {támadása: 69.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja az éltető morf testét. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az éltető morf testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted az éltető morf testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az éltető morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Véres nyál csordul ki az éltető morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 4 mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (100,80)-> 16 arany, -2 ÉP], 1 ezüsttollú nyíl és 3 szvó-ektoplazma. 3 125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 75, gyógyulás: 15, összesen: -60 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Az út ismét kanyarodik. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Haladsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út ismét kanyarodik. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Innen csak egy út van: előre! [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [62. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [63. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 385.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen khatiszon kulcsot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

lm 64 mozogsz 64
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 63. pontnál vagy.
[1 pontot használtál fel, van még 384.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Elhagyod a Végzet Vermét, a kulcs visszarepít a kiinduló mezőre. [10 pontot használtál fel, van még 374.]

flh 12 felt. lőfegyver haszn. 12
FLH 12 549 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[124,85] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Találsz egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kardszárnyú pocok. {max. életpontja: 149-160.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kardszárnyú pocok bal oldalát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a kardszárnyú pocok bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tükröt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [124,86] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy bíbor szulfagor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 108-115.} Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bíbor szulfagor disznófejét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. A bíbor szulfagor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [124,87] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Felfedeztél egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Találsz egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Gyors ütemben mászni kezdesz lefelé, egyenest a bányajárat ásítozó mélyére. A különleges fényben körülnézel. A járatok az omladozás határán, rég nem járt már erre senki sem. Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy nómenklatúra! {támadása: 23.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 20 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 342 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 28, gyógyulás: 2, összesen: -26 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Ez egy hegymélyi lidérc! {max. életpontja: 141-160.} A menekülést választod. Csörtetve mászol felfelé ott, ahol az imént lefelé jöttél. A távolból dübörgést hallasz. Hűha, lehet, hogy beomlik az egész járat? Rohanni kezdesz a kijárat felé, a nyomodban a morajlással, talpad alatt remeg a talaj, a plafonról kövek hullanak alá, de végül eléred a bejáratot. Felmászol gyorsan, a felfelé törő gomolygó porfelhőbe burkolózva érsz a felszínre. Huh, ezt épphogy megúsztad! Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő földsárkány nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+8.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a földsárkány testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a földsárkány jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A földsárkány melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[93 pontot használtál fel, van még 281.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[124,88] Továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Öregsámán Krough. {max. életpontja: 171.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Öregsámán Krough testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az Öregsámán Krough fejét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az Öregsámán Krough jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az Öregsámán Krough megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) 27 életpontot vesztettél. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-23 életerő). Az Öregsámán Krough szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 varázskövet. 1 519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 104, gyógyulás: 5, összesen: -99 ÉP}

Látsz egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya! {támadása: 8.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a púpos burástya testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a púpos burástya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mutáns pók! {egyik sebzési módja: 1x 3d7+8.}

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns pók testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mutáns pók! {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 16 ütő ellen.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 fűszertartót. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (adamantit) rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [123,89] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 29.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,90] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 37.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog bal karját. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Lábával meglök az erszényes elkarog. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc támad rád. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Egyelőre még semmi. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc jön feléd. {támadása: 19.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc bal vállát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {támadása: 19.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc bal oldalát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz lord védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 22 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 24 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a csontváz lord nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 40, gyógyulás: 4, összesen: -36 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. [67 pontot használtál fel, van még 214.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[122,91] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [122,92] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.

(Továbbmész...) [122,93] Síkság, továbbra is csak síkság.

Utad során felfedezel egy rát-fát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). [18 pontot használtál fel, van még 196.]

m 4 mozogsz délre
[122,94] Még mindig füves síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. [6 pontot használtál fel, van még 190.]

szk 362 361 360 keresed a 362. szörnyet a 361. szörnyet a 360. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku ostromteknőst. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ef 30 543 energia fejlesztése 30
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-27 TU.] [189 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-81 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 13, 7.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a Túlélők Földjének nagymestere helyett Ghalla nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +23 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 485 pontot. A következő körben tehát 483 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 344. fordulód.

Erő: 31 (43) Szint: 33 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 32 Támadás: 45 (48) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 80 (86) Menekülés: 35 % Életkor: 109/340 év
Egészség: 31 Életpont: 826/826 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 31 (45) Varázspont: 807/61 Pénz: 9141 arany Kép. pont: 65
Tudatpont: 90/44 Pszi pont: 157/46 EFejl: 30
Eddig összesen 4365 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 396 TP-t kaptál. Jelenleg 4 502 209 TP-d van. A következő szinthez még 497 791 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Thargodan zsoldos, Thargodan mágus. A 260. fordulódban 6172 arany került a bankszámládra. 7196 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/89 ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: 31/76 (+6%)
vágófegyverek: 14/62 ütőfegyverek: 36/30 (+2%) lőfegyverek: 33/82 (+5%)
dobófegyverek: 8/85

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (170%) << Trákin csákánya (#367) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -25.); szent nyílp.lövedék (#549) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
122,94 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 9. szinten jársz. Ebben a hónapban 8 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 58, 59, 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/85 2. nyomkövetés: 59/98 (+10%) 3. mászás: 19/94 (+3%)
4. csapdakészítés: 25/96 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/10 6. gyógyítás: 58/78
7. titkosírás: 5/64 8. felderítés: 23/3 (+3%) 9. szörnyidomítás: 8/49
10. teológia: 45/54 (+22%) 11. taumaturgia: 38/60 (+26%) 12. harcművészetek: 4/49
13. zene: 3/15 14. szörnyismeret: 44/95 (+37%) 15. pszi: 25/82 (+11%)
16. zárnyitás: 4/39 17. vadászat: 14/61 18. vitalitás: 5/53
19. bányászat: 36/86 (+6%) 20. úszás: 10/54 21. főzés: 15/2 (+11%)
22. csapatmunka: 1/54

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 15 darabot )
elfogod bávatag golombárt (#165) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084), mágiamorfáló (#7623), lidérckirály (#316)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) erőpajzs III (#127)
tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): 122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 59, 60, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16, 18, 47.
Kész: 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
A morf invázióban megölt morfok száma: 55, az összesen kapott pontszám: 5500.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) OK
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 162 TU. szükséges még: 8 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) OK
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1905 TU szükséges.)
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 27 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
2 Trákin csákánya (#367) 1 * varkaudar korbács (#1134)
Vízifegyverek
2 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
15 ezüsttollú nyíl (#363) 19 nyílpuska lövedék (#547) 56 * szent nyílp.lövedék (#549)
29 tüske (#22) 35 vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
22 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Rhatt páncélja (#458)
Sisakok
2 * Khór maszkja (#1138) 2 * Krough fejdísze (#1570) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
2 grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
1 ryuku kesztyű (#690) 2 tankány karom (#237)
Övek
2 * ritualista öv (#709)
Csizmák
1 ryuku csizma (#692) 1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 csontamulett (#711) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
2 * nekrofun medál (#253) 1 * Tharr Keresztje (#287) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 mászó-karperec (#392) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
52 angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
2 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * bronz morfmedál (#2501) 1 * fejvadász medál (#1734)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 19 csepp tinta (#101), fér még: 11]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
24 fűszertartó (#210) [bennük 19 csepp sáfránypor (#211), fér még: 101]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 40 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 84]
19 sullár hólyag (#168) [bennük 133 csepp spiritusz (#170), fér még: 247]
11 szent kehely (#257) [bennük 109 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 1]
26 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 312]
6 vizestömlő (#3) [bennük 104 korty víz (#27), fér még: 16]
5 zöld üveg (#82) [bennük 100 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 acéltű (#334)
1 aenouth ködkürt (#1554) 9 áldott kő (#642) 1 aranytermő ládikó (#504)
8 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
4 destabilizátor (#1275) 12 deus ex machina (#1) 1 ezüstszelence (#1602)
3 Fairlight szütyője (#2108) 2 fülemüle síp (#1576) 2 furulya (#233)
7 gernim balzsam (#1894) 8 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
39 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 4 kötél (#92)
1 kulcskarika (#648) 1 légiós hátizsák (#1560) 3 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 11 megsemmisítő (#1540)
1 méregtermő iszák (#1666) 3 nagy aranykulcs (#246) 3 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 22 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
12 rum (#1419) 9 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 szuper dobóháló (#273) 2 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234)
1 térhajlító kavics (#1539) 14 varázskő (#305) 2 varkaudar pálinka (#1137)
3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 adamantit (#627) 2 alligátorbőr (#661) 9 álompor (#396)
1 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298) 26 aurach fog (#657)
2 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230) 1 bunthar bőr (#733)
43 csillezsályalevél (#1253) 95 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
1 dlathog kőzet (#829) 5 dözmöng szív (#122) 24 drótszőr (#37)
1 eknozol (#540) 1 era formázó minta (#418) 3 etra hályog (#712)
48 ezüstdarab (#326) 3 fokhagyma (#403) 2 fülemüle agyar (#267)
8 galachmit (#310) 30 grifftojás (#179) 2 gyíkfű (#201)
113 gyöngymangó (#135) 4 halcsont (#390) 4 hibátlan tűzopál (#1642)
2 holdbőr (#1236) 11 hollókristály (#1102) 7 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 2 jégkristály (#593) 30 karbin plazma (#199)
3 kazmár gyökér (#205) 19 khatiszon kristály (#2322) 41 kőszem (#304)
6 kvazár (#244) 3 lótuszvirág (#447) 556 madártoll (#112)
36 magszim bél (#103) 2 mithril (#352) 1 Morgan kristálya (#659)
3 nektoraf faggyú (#667) 2 óndarab (#85) 118 pirkit (#153)
44 pular kristály (#239) 46 quwarg tojás (#360) 1 rájabőr (#404)
8 rakolits por (#669) 15 ramit kő (#226) 25 remák szív (#264)
6 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651) 15 rókafarok (#124)
41 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 3 smaragdkő (#678)
1 smirglilevél (#29) 54 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
6 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209)
35 szvó-ektoplazma (#151) 2 teknősesszencia (#702) 19 Thargodan esszencia (#328)
15 tükör (#43) 1 vapár ág (#110) 1 varkaudar tekercs (#653)
58 vasérc (#152) 9 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: Brod buzogánya (#1735)

Összsúly: 269.39 kg Megterheltség: 148%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
2 aenouth ködkürt (#1554) 2 alligátorbőr (#661) 21 bordacsont (#16)
2 esszenciakristály (#350) $23 gromak bőr ($268) 1 Korrum pálcája (#1545)
$153 mákrózsa virág ($56) 2 rejtőköpeny (#277) 32 rókafarok (#124)
1 ryuku mellvért (#689) 50 sallank karom (#128) 3 vasalt bunkó (#181)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
1 bev formázó minta (#299) 1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403)
5635 isteni könnycsepp (#260) 82 szürke bőrkesztyű (#271) 27 topáz erényöv (#731)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 220 borkonyó bibe (#312) 24 bunthar bőr (#733)
150 célzóvíz (#1945) 2 csatabárd (#555) 600 csillezsályalevél (#1253)
$1037 csontkulcs ($74) 21015 csuklyavirág (#133) 1730 dözmöng szív (#122)
10 draklen kulcs (#1377) 10 éjkulcs (#1777) 779 ezüstdarab (#326)
3 fejsze (#1240) 8 féregbél (#1071) 7293 gyógykenőcs (#313)
926 gyöngymangó (#135) 6 halálfej szimbólum (#1417) 611 Huddens elixírje (#830)
192 jégpasztilla (#1566) 27 jégszilánk (#1128) 20289 kaja (#2)
100 katonai kötszer (#1508) 1 lélekharang (#1607) 10 lélekkulcs (#718)
1944 madártoll (#112) $640 mákrózsa virág ($56) 184 manakristály (#500)
80 megsemmisítő (#1540) 7 moa harci nadrág (#1862) $1072 nyílvessző ($108)
26 ogwawa kulcs (#1376) 3 olló (#335) 774 pirkit (#153)
22 pszi kő (#248) $7382 purifikátor háj ($269) 10301 quwarg tojás (#360)
422 rókafarok (#124) 4396 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271)
819 sötét ital (#284) $1254 szent jogar ($150) 5 szuperkötél (#209)
100 titkos teleportkő (#1387) $64 tolmokov-koktél ($351) $1030 vámpírfog ($1221)
337 vas dobónyíl (#189) 1652 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 4 drótszőr (#37)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 sallank karom (#128) 11 tüske (#22)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
31 arany (#50) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fűszertartó (#210)
3 kaja (#2) 3 khatiszon kristály (#2322) 2 szulfagor agyar (#677)
3 szvó-ektoplazma (#151) 7 tinta (#101) 6 tükör (#43)
2 varázskő (#305) 1 vasérc (#152) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124 125
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
(122,90) erszényes elkarog (#354), sírlidérc (#172), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), művészi porolit (#720), Elenios oltár
(122,91) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 50. jellempróba
(122,92) phua-kúp (#372)
(122,93) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 35. jellempróba
(122,94) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 45. jellempróba, Fairlight oltár
(123,89) márványtorony (#175), 36. jellempróba, arató csattanat (#144)
(124,85) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Tharr oltár, érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(124,86) vaskohó (#155), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)
(124,87) oltár, elhagyott bánya (#1685), nómenklatúra (#158), érclelőhely, földsárkány (#359)
(124,88) Öregsámán Krough (#7008), mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), púpos burástya (#92), mutáns pók (#117), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek