32. forduló, Rőt Thor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. jún. 29. 0h:23'
EZ A 1040. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD
1041. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4121
SZÁMLA : XXXX

RŐT THOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,28] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+10 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[28,29] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy acéldarázs. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az acéldarázs testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy termikfészket. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy garokk. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a garokk testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a garokk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Továbbmész...) [29,30] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos sallank közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sakál került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a sakál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sakál belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [30,31] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy evaporőr. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 141 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 159.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[29,32] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
(Feltételes támadás:) Egy démontetű! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a démontetű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A démontetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült gyilkos sallank közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [28,33] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaszabolósáska. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kaszabolósáska bal első lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 84 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [27,34] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy lebegő gomba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lebegő gomba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Felfedeztél egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 129.]

gyk 7 40 gyakorolsz a 7. tárggyal 40 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 89.]

gyk 7 40 gyakorolsz a 7. tárggyal 40 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő zoloboo nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a zoloboo fekete testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zoloboo néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 7 mérgezett tüskét. (ld. enc.) 41 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 49.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Jó szimatod van! Egy kiválóan álcázott helyen találsz 1 bunkósbotot (ld. enc.). Magadhoz veszed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 19.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (28,77) (24,81) (25,79) (28,79) (29,81) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 166 pontot. A következő körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZOLOBOO (77. SZÖRNY)
A ritka erdők apró, pigmeusszerű lakói fák odvában és sűrű bozótosok tövében élnek. Fekete bőrük, hangtalan mozgásuk segíti őket, hogy beleolvadjanak a sűrűbe. A vadászathoz gyakran használnak egy vékony, hosszú, üreges botot, fúvócsőként, az apró állatok ellen. Igazi harcban inkább hosszú, hegyes (és piszkos) karmaikra hagyatkoznak. Ha legalább 4. szintű nyomkövető vagy, egy győztes csata után rábukkanhatsz a zoloboo fészkére, és összegyűjtheted az ott tartalékolt mérgezett tüskéit.

MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY)
Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül.

BUNKÓSBOT (9. TÁRGY)
Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik.

KARAKTERLAP

Rőt Thor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Ez a 27. fordulód.

Erő: 21 (30) Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 10 (19) Támadás: 26 Agresszió: 5 Testsúly: 65 kg
Ügyesség: 10 (19) Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 18 (27) Életpont: 324/252 Jellem: jó (34) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (21) Varázspont: 200/144 Pénz: 6 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 124 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 930 TP-t kaptál. Jelenleg 5 712 TP-d van. A következő szinthez még 1 288 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, fabontó szójer.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 (+1) ütőfegyverek: 9

27,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 31

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 672 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 5 3. gyógyítás: 6
4. felderítés: 5 (+1) 5. vadászat: 5 6. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
gyógyítasz 20% életerő alatt 25 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz a 3. fajúaknak
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
démontetű (#15)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
fekete gránittorony (530): többek közt 7. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Fegyverek és lövedékek
3 bot (#4) 1 bunkó (#5) 1 bunkósbot (#9)
1 * kőhegyű lándzsa (#7) 1 kőkalapács (#13) 3 kőkés (#6)
7 mérgezett tüske (#23) 3 szögletes kő (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * mind. jádeköve (#2565)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 Fairlight szütyője (#2108) 31 kaja (#2) 10 krónika (#1725)
2 sáfránykő (#979) 2 titanitdukát (#1480)
Löttyök és porok, tartóstul
1 vizestömlő (#3) [benne 6 korty víz (#27), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 3 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16)
3 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106) 1 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44) 4 kreiton esszencia (#892)
4 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56)
4 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116) 1 ormánygőte csont (#21)
1 rókafarok (#124) 16 sallank karom (#128) 2 smirglilevél (#29)
1 surranó kígyó bőr (#47) 6 tigroszlán fog (#63) 4 varányszem (#30)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 46.23 kg Megterheltség: 66%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 142 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 bunkósbot (#9) 1 evaporőr háj (#105)
6 kaja (#2) 2 mandibulapenge (#125) 7 mérgezett tüske (#23)
11 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

26 27 28 29 30 31
27
28
29
30
31
32
33
34
35
(27,34) lebegő gomba (#39), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), zoloboo (#77)
(28,29) acéldarázs (#140), termikfészek (#2685), garokk (#73)
(28,33) kaszabolósáska (#83)
(29,30) 26. jellempróba, gyilkos sallank (#85), sakál (#28)
(29,32) démontetű (#15), gyilkos sallank (#85)
(30,31) evaporőr (#69), mély kút (#93), oltár

Üzenet küldése a karakternek