95. forduló, 97. forduló, Hedvig a bátor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 3. 11h:06'
EZ A 205. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD
206. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4030
SZÁMLA : XXXX

HEDVIG A BÁTOR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,78] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+97 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 236.]

* 1. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 2. KP: kf 1528 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat
A nyakadba akasztod a varkaudar szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

ek 119 18 t. energia kisütése: 119 18
Rendben, 18. vagy magasabb szintű ellenfelekkel szemben fogsz mérgezett fegyvert használni. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 221.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 216.]

id 156 59 idomítod a 156. szörnyet 59 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a tüskés harci gromak idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tejet fog adni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 140 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [59 pontot használtál fel, van még 157.]

ek 273 2 6 t. energia kisütése: 273 2 6
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

tv 33 97 30 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 97. varázslatot a 30. varázslatot
33. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

fvh 13 felt. varázslat haszn. 13
Harci varázslataidat használni fogod minden 13. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 154.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[113,79] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy vérfürdető magszim. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [114,80] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 20 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 440 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 440 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ragyás burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya bal lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy ryuku futárbérenc. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 arany és egy obszidián függő. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[44 pontot használtál fel, van még 110.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[114,81] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony pofáját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy borkonyó cserjét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [114,82] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,83] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Látsz egy quwarg bolyt. (ld. enc.) Észreveszel egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy zafír sárkány ijesztett meg. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Utad során felfedezed egy barna, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos ember férfi táborát. Tharr sekrestyése. Egy arany éjmedált, egy arany morfmedált, egy behemót amulettet, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kotét, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni vállvédőt, egy mind. tűzopálját, egy Natharion amulettet, egy nefil-rin medált, egy olimpiai aranymedált, egy réz végzetmedált, egy réztornyot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy topáz erényövet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy Morghatal A'ton trófea, egy hoarián sárkánybébi trófea és egy quwarg b.háborító trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 42 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy naginatát tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Találkozol egy vörös, kontyos hajú, félszemű árnymanó nővel. Fekete a bőre. Leah testi manifesztációja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: hadúr. Fegyverzetét egy Dakotuka trófea, egy Fadabama trófea és egy Quttaqrua trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd Shandul. Teherhordója is van: egy lélekgólem! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, sötétlelkű, gonosz teremtmény.
Szótlanul méregetitek egymást egy ideig.
(Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked kaját. Ő udvariasan közli, hogy nem. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[24 pontot használtál fel, van még 86.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[114,84] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.


(Továbbmész...) [114,85] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [114,86] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

[24 pontot használtál fel, van még 62.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 52.]

ov 1 óvatosságod: 1
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

lm 8 15 22 mozogsz 8 15 22
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [2. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! 116 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [3. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy halálos morf lakik itt. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a halálos morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf jobb oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a halálos morf bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A halálos morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály (ld. enc.) és 3 dorony tüdő. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy harcias morf lakik itt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a harcias morf testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a harcias morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Bekukkantasz a kis terembe. [4. PONT.] Hamarosan egy lomha morfot pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 43 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a lomha morf nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf jobb karját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a lomha morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a lomha morf újra meg újra lecsap. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 gyógykenőcs. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Bekukkantasz a kis terembe. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) Bekukkantasz a kis terembe. [6. PONT.] Hirtelen egy mágiamorfálót veszel észre magad előtt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mágiamorfáló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 6 rókafarok. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Egy kis szobába érkezel. [8. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy éltető morf. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az éltető morf bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf karmával. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az éltető morf karmával. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, az éltető morf újra meg újra lecsap. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály, 2 dorony tüdő és 1 galachmit (ld. enc.). 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Sorvadsz (-2 életerő). Bekukkantasz a kis terembe. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [13. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-295 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Nem lepődsz meg, hogy egy harcias morf lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a harcias morf fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a harcias morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 8 quwarg tojás (ld. enc.) és 1 pszi kő. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [18. PONT.] Hirtelen egy domináns morfot veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a domináns morf testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A domináns morf csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A domináns morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A domináns morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 1 A Végzet kristálya (ld. enc.). 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [21. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 2 nyílvessző talált el. 17 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Sorvadsz (-1 életerő). A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [22. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halálos morf van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálos morf bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf bal lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a halálos morf jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A halálos morf újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 1 galachmit. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [41 pontot használtál fel, van még 11.]

lm 1 mozogsz 1
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [26. PONT.] Hirtelen egy lomha morfot veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lomha morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a lomha morf bal lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a lomha morf jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lomha morf fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 3 dorony tüdő és 1 vortexvessző. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Hamarosan egy éltető morfot pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 64 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 25. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 1.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: le 1528 0 0 leveszed/lerakod az 1528. tárgyat
Leveszed a varkaudar szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: h 1576 20 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 13, 21.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 237 pontot. A következő körben tehát 234 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY)
Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok.

QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY)
A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek...

ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY)
Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra...

HALÁLOS MORF (7618. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A halálos morf az első a sorban. Nem tudod, hogy mitől halálos, vagy kinevezte el ennek, hiszen te mindig más szörny alakjában találkozol vele. Egyes gnóm veremtudósok kapcsolatot feltételeznek a halálos morfok és a karbon fürkészek közül. Persze a morf bármilyen halálos is, közelében sincs ilyen szempontból az Ellenség szolgáinak, a fürkészeknek.

KHATISZON KRISTÁLY (2322. TÁRGY)
A khatiszon kristályok különleges képződmények, a Végzet Vermében tenyésző morfok teste választja ki ezt az anyagot. A kristályt a kezedbe véve melegnek, formázhatónak érzed, talán lehetne készíteni belőle valami hasznosat...

ÉLTETŐ MORF (7625. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
Az éltető morfok gondoskodnak arról, hogy a Vermek morfjai maguktól nem halnak meg végelgyengülésben, sem betegségtől, csak és kizárólag az erőszakos halál vethet véget a létezésüknek. Hogy ezt mi módon teszik, az még a legnagyobb veremtudósok előtt is rejtély.

GALACHMIT (310. TÁRGY)
A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást.

QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni.

A VÉGZET KRISTÁLYA (2306. tárgy)
Ez az apró, sötétlila csillogó kristály nagy hatalommal bír. Ha a tulajdonosa H paranccsal használja 0 TVP-ért, akkor megidézi az egyik legerősebb thargodan mágiát, Techiulan auráját. Ennek hatására max. ÉP-d megnő 150-nel a következő táborozásod végéig.

KARAKTERLAP

Hedvig a bátor, egy barna, copfos hajú, barna szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 96. fordulód.

Erő: 20 (24) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 155 cm
IQ: 26 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 20 Életpont: 346/176 Jellem: jó (147) Tul. pont: 3
Szerencse: 22 (27) Varázspont: 410/46 Pénz: 627 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 30/27 Pszi pont: 63/1
Eddig összesen 1349 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 397 TP-t kaptál. Jelenleg 564 736 TP-d van. A következő szinthez még 35 264 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, miksziszi húsgólem, Poomr Ko. A 91. fordulódban 2174 arany került a bankszámládra. 2249 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 15/10 (+3%) ütőfegyverek: 26/34 (+13%) lőfegyverek: 24/95 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) max. 1 db (6 -7.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (8 -10.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (11 -15.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (16 -18.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (19 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
114,86 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 1. szinten, 25. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 115
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 91 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/70 (+12%) 2. nyomkövetés: 20/88 3. mászás: 3/8
4. csapdakészítés: 11/19 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/93 (+18%) 6. gyógyítás: 10/20
7. titkosírás: 1/75 8. felderítés: 1/90 9. szörnyidomítás: 6/39 (+74%)
10. teológia: 14/91 (+59%) 11. taumaturgia: 15/51 (+45%) 12. szerencsejáték: 1/35
13. versengés: 4/5 (+20%) 14. zene: 3/54 (+1%) 15. szörnyismeret: 13/48 (+22%)
16. pszi: 10/84 (+25%) 17. zárnyitás: 7/92 18. vadászat: 2/51
19. bányászat: 14/1 20. főzés: 10/98 (+11%) 21. csapatmunka: 1/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 8 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
3.) Híveim közt vannak a mentálisan legfejlettebb kalandorok. Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.
Kész: 1.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 582, a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65622.
A morf invázióban megölt morfok száma: 14, az összesen kapott pontszám: 1400.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4132 TU szükséges.)
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
$2 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
$6 csontpálca ($329) 1 * harci kalapács (#174) 1 * Mallon botja (#1526)
3 szögletes kő (#17) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
5 ezüsttollú nyíl (#363) 8 kerek kő (#19) 4 mérgezett vasnyíl (#187)
48 ubuk tüske (#131) 36 vashegyű nyíl (#176) 5 vortexvessző (#2331)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697) 1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) $1 szürke bőrkesztyű ($271)
$1 tankány karom ($237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691) 1 * topáz erényöv (#731)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$2 borostyán függő ($162) $1 igazgy. fülbevaló ($197) 1 obszidián függő (#195)
2 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
$1 denevér szimbólum ($140) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * gólem talizmán (#811)
2 * nekrofun medál (#253) 1 * szem szimbólum (#142) 1 Tharr Keresztje (#287)
$1 trófea nyaklánc ($196) 1 varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 arany karperec ($194) 2 Eldaran karkötője (#373) $1 ezüst karkötő ($158)
1 * mentát karkötő (#1551) 3 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * angyalok gyűrűje (#529) $1 aranygyűrű ($193) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * réz morfmedál (#2502)
1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 74 csepp tinta (#101), fér még: 6]
6 éjurna (#2368) [bennük 2 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 58]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
4 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 14 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 34]
2 kavadu iszák (#25) [bennük $3 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 17]
9 sullár hólyag (#168) [bennük $3 csepp spiritusz ($170), fér még: 177]
8 szent kehely (#257) [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 20]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 84 csepp ugh méreg (#166), fér még: 12]
5 vizestömlő (#3) [bennük 78 korty víz (#27), fér még: 22]
2 zöld üveg (#82) [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 22]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 4 + aranypikkely (#415)
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 Beholder csapda (#2107)
5 + deus ex machina (#1) 1 ezüstszelence (#1602) 1 Fairlight szütyője (#2108)
2 fülemüle síp (#1576) 1 fűszerkeverék (#1170) 15 gernim balzsam (#1894)
8 gyógykenőcs (#313) 1 halálkristály (#2372) 1 + hebrencs csapda (#147)
7 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 2 Korrum pálcája (#1545)
1 kötél (#92) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 5 megsemmisítő (#1540) 1 mérleg (#81)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335) 19 ork csodaszer (#1228)
3 pszi kő (#248) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
2 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42) 8 varázskő (#305)
4 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
19 álompor (#396) 15 amniosz (#203) 2 aurach fog (#657)
28 csuklyavirág (#133) $9 dorony tüdő ($212) 2 dözmöng szív (#122)
46 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
6 evaporőr háj (#105) 9 ezüstdarab (#326) 1 fehér morfplazma (#2445)
8 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
2 galachmit (#310) 19 gyöngymangó (#135) 8 kaktusztüske (#114)
1 kazmár gyökér (#205) 3 kék morfplazma (#2442) 9 khatiszon kristály (#2322)
1 kőszem (#304) $2 lidércesszencia ($1074) 3 lila morfplazma (#2448)
1 liumbe hajtás (#655) 69 madártoll (#112) $2 magszim bél ($103)
11 mákrózsa virág (#56) 6 manifeszt.nyúlvány (#214) 9 mocsári penke (#148)
5 nektoraf faggyú (#667) 1 ormánygőte csont (#21) 2 púderkő (#119)
3 pular kristály (#239) 8 quwarg tojás (#360) 7 remák szív (#264)
9 rókafarok (#124) 1 sámán erszény (#650) 1 sárga morfplazma (#2447)
10 smirglilevél (#29) 6 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
2 Tiume batyuja (#660) 2 vasérc (#152) 2 vörös morfplazma (#2443)
4 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 96.93 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (10 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
8 grifftojás (#179) 69 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390)
1 manakristály (#500) 6 mutáns csont (#331) 43 pirkit (#153)
1 tudás gyöngye (#522) 6 varkaudar csont (#1113) 13 vasérc (#152)
6 xirnox szív (#213)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 10 kaja (#2)
5 ubuk tüske (#131) 1 varázskő (#305) 1 vashegyű nyíl (#176)
18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 álompor (#396) 9 dorony tüdő (#212)
2 galachmit (#310) 3 gyógykenőcs (#313) 9 khatiszon kristály (#2322)
1 magszim bél (#103) 10 mákrózsa virág (#56) 1 obszidián függő (#195)
1 pszi kő (#248) 8 quwarg tojás (#360) 6 rókafarok (#124)
3 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 1 vortexvessző (#2331)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

111 112 113 114 115 116
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
(113,79) vérfürdető magszim (#148), márványtorony (#175), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(114,80) élőholt quwarg (#202), Tharr oltár
(114,81) sóhajtó dorony (#112), oltár, 45. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(114,82) uzbány (#102), oltár, 37. jellempróba
(114,83) quwarg boly (#359), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 255. jellempróba, oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), zafír sárkányok (#329), egy ember férfi, egy árnymanó nő
(114,84) Dornodon rúnaköve, oltár, 24. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(114,85) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 34. jellempróba, nekrofun (#173), Sheran oltár
(114,86) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 24. jellempróba, Leah oltár, halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), éltető morf (#7625), domináns morf (#7624)
(115,80) Tharr rúnaköve, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), Dornodon oltár, 24. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), ragyás burástyák (#111), ryuku futárbérenc (#765)

Üzenet küldése a karakternek